Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

+5
Meeko
Flip Fluitketel
Spring
loesje
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  duckie vr 15 apr 2011 - 1:51

nu het weer mooier weer word vind ik het zoooo lastig wat ik mn dochtertje aan moet trekken...
doe ik nog wel de voetenzak in de maxi cosi, nog een extra dekje op de kinderwagen, lange of korte mouw romper, dik of dun truitje, jasje of niet enz enz...

hoe doen jullie dat met dit weer?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  loesje vr 15 apr 2011 - 1:52

tis hier vrij warm dus hij heeft gewoon zonder jas en voetenzak in de buggy gezeten. hij had wel een truitje met lange mouwen aan en een spijkerbroek en een romper met kort mouwen
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Spring vr 15 apr 2011 - 1:58

rompertje korte mouw, lange broek, truitje met lange mouwen. Als we naar buiten gaan een jasje en dan zo in de maxi cosi. In de kinderwagen als we bijv. gaan wandelen een jasje aan en dekentje over.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 2:17

Je hoeft je kindje maar 1 laag meer aan te trekken dan je zelf hebt. Nu is het dus niet meer echt nodig om de voetenzak erin te doen. Dat deed je toen het vroor ook en nu vriest het niet maar zou je het nog steeds doen. Terwijl het nu zo'n 15 graden is. Laten we het anders zeggen. Bij mij hadden ze nu geen voetenzak meer. Gewoon lekker een broekje met sokken en schoentjes/sloffen als we naar buiten gingen. En verder heb ik nooit lange mouwen rompertjes gehad, alleen zonder en met korte mouwtjes. Gewoon een shirtje met lange mouwen en een jasje erover.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 2:18

Bij zo'n jonge baby is dat ook altijd moeilijk, ik denk dat je met een extra laag kleding in vergelijking met jou wel goed zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  loesje vr 15 apr 2011 - 2:19

in de zon is het hier warmer denk wel iets van 20 graden
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 4:58

Ik vond het vandaag nog geen weer om zonder jas naar buiten te gaan.
H. had een dun vest aan over haar shirt.

Ze heeft nog een romper met lange mouwen aan en daarover een shirt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 7:13

ik gebruik ook hier geen voetenzak meer, wel heeft hij nog gewoon een (winter) jas aan, helemaal op de fiets!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Flip Fluitketel vr 15 apr 2011 - 8:32

Wij gebruiken geen voetenzak meer voor in de Maxi Cosi, ze heeft een haar jasje dan aan. In de kinderwagen dekentje en jasje. Romper met lange of korte mouw hangt ervanaf wat ze aanheeft.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Meeko vr 15 apr 2011 - 9:02

Ik had haar vandaag in de maxi cosie in de voetenzak zonder jasjes. Gewoon shirtje en romper met lange mouwen en broekje. Toen ik weer thuis was kwam ze er lekker warm uit dus was prima.
De oudste heeft t altijd wel warm, die had vandaag een shirtje met lange mouwen een hemd en een vestje buiten aan.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  PapillonRose vr 15 apr 2011 - 9:10

Hier geen voetenzak meer, al eventjes trouwens. Verder ligt het wel een beetje aan het weer wat ik haar nu aantrek. Op een dag als vandaag heeft ze een romper met korte mouwen aan(heb er niet veel met lange), shirtje met lange mouwen en broekje. Daaroverheen had ze haar zomerjasje aan. Omdat die vrij winddicht is leek het me beter dan haar warme winterjasje.

Ik probeer meestal uit te gaan van 1 laag meer dan ik zelf draag. Ligt er wel aan wat we doen natuurlijk, gaan we bijvoorbeeld wandelen en ligt ze in de wagen dan zorg ik wel dat ze het niet koud kan krijgen en soms is dat dan een laagje extra of een dekentje.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  mauwmauw ma 18 apr 2011 - 22:36

wat zouden jullie vandaag doen?jasje of niet.hij heeft een romper korte mouw aan en een dun t-shirtje met korte mouwen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  PiP ma 18 apr 2011 - 22:48

Ligt er aan wat je gaat doen en wat voor een jasje.

F (wel een stuk ouder) loopt nu in huis met korte mouwtjes en romper zonder mouw.
Vanmorgen had ze hier nog een dun gebreid vestje overheen(net met nieuwe kleertjes passen uitgelaten) en toen we naar buiten gingen een zomerjasje.
Ze gaat straks eten en slapen, maar vanmiddag loopt ze gewoon buiten met korte mouwen en een 3/4 broekje.

Ik denk dat vanmiddag bij een kindje van 6 maanden ook wel korte mouwtjes alleen kunnen.
Alleen als ik vanmiddag zelf nog op de fiets wegga krijgt ze denk ik nog wel een spijkerjasje oid aan.
Maar voor hetzelde vind ik het vanmiddag zo warm dat ze gewoon zo meegaat!

F gaat van het weekend 2,5 dagen naar mijn moeder, volgens mij ga ik haar een hele garderobe meegeven, haha!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  mauwmauw ma 18 apr 2011 - 23:00

ik ga even een stukje lopen met hem,hij ligt in de wandelwagen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 23:04

als hij een shirtje met korte mouwen aan heeft zou ik er wel een vestje over heen doen. Ik loop nu zelf met 3/4 mouw en mijn dochter een longsleeve met lange mouw. Op de fiets heeft ze een jasje aan gehad, maar in de doek heb ik die uit gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 0:17

Mijn zoontje is nu bijna 4 maanden en hij ligt in de wagenbak met een dun dekentje en het dekje er over.
Daarnaast heeft hij een romper zonder mouwen, een shirt met lange mouwen, lange broek en een jas aan.

Als het weer is zoals vandaag heeft hij een spijkerjasje aan ipv zijn jas en gaat het dekje er af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Mamsie di 19 apr 2011 - 0:30

Mijn zoontje van 7 maanden heeft een lang (niet dik) broekje aan en een shirtje met korte mouwen. Daar onder een romper met korte mouwen en geen sokken.
Hij zit in de kinderwagen in de voetenzak open.

Voetjes en armpjes dus bloot (wel ingesmeerd )
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 20:40

Mijn zoontje had gisteren een dun joggingbroekje aan, sokjes (later gingen die uit), romper zonder mouwen, een poloshirtje met korte mouwen en voor in de ochtend nog een vestje er over. De voetenzak in de maxicosi gebruik al een tijdje niet meer. Als het 's ochtends nog echt heel koud is als ik B. naar het kdv breng (om 7:00 uur) dan leg ik er een dekentje overheen. Oja, hij draagt ook een zomerjasje, maar als het echt heel warm is zoals gisteren/vandaag, dan laat ik die uit. (neem hem wel, just in case Wink ).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 20:44

S. krijgt vandaag voor de eerste keer iets aan met korte mouwen. Verder een spijkerbroekje en sokjes. Gisteren had hij een dun blousje aan maar ik merkte dat hij het toch wel warm had. Verder heeft hij in bed een slaapzak aan zonder mouwen en draagt hij alleen een romper met lange mouwen. En in de kinderwagen heeft hij geen dekentje meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  duckie di 19 apr 2011 - 22:49

vanaf welke leeftijd kun je iets met korte mouwen aan doen? ik bedoel meer van mn dochtertje is nu 4 maand en het is nu wel lekker weer buiten maar ik trek haar nog steeds wat met lange mouwen aan en een vestje voor als we naar buiten gaan
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  mauwmauw di 19 apr 2011 - 22:51

ik denk dat het wel kan hoor,vind het ook moeilijk hoor,maar is nu redelijk warm.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  duckie di 19 apr 2011 - 22:58

ja het is en blijft lastig Embarassed ze heeft nu gewoon een dun truitje aan maar voor verder zal ik eens wat tshirtjes enzo gaan kopen heb bijna alleen maar lange mouw truitjes....
als we naar buiten gaan doe ik er toch wel een vestje overheen...
en dan in de kinderwagen hoeft er eigenlijk alleen maar een lakentje over denk ik, als ze een vestje aan heeft....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes Empty Re: mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum