Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb 2 vrijkaartjes gewonnen voor de nacht van oranje!!

Ga naar beneden

Ik heb 2 vrijkaartjes gewonnen voor de nacht van oranje!! Empty Ik heb 2 vrijkaartjes gewonnen voor de nacht van oranje!!

Bericht  ShallY di 24 apr 2012 - 3:19

Ik wist eigenlijk niet eens meer dat ik daar aan mee heb gedaan. Wel heel leuk want heb nog nooit wat gewonnen Very Happy !
Weet alleen nog niet of ik er heen ga maar dat is dan weer een ander verhaal!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb 2 vrijkaartjes gewonnen voor de nacht van oranje!! Empty Re: Ik heb 2 vrijkaartjes gewonnen voor de nacht van oranje!!

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 3:19

Anders wil ik wel! Very Happy

Gast
Gast

Ik heb 2 vrijkaartjes gewonnen voor de nacht van oranje!! Empty Re: Ik heb 2 vrijkaartjes gewonnen voor de nacht van oranje!!

Bericht  ShallY di 24 apr 2012 - 3:23

Als ik niemand kan vinden die mee wil/kan en als ik aan niemand in mijn omgeving de kaartjes kwijt kan stuur ik ze naar je op. Of je moet in de buurt wonen (brabant?)

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 3:25

Ik woon in Den haag, dus niet in de buurt Wink Maar mijn vriend noemde het om te gaan, maar vond het vrij duur, dus mocht je ze overhouden, zou ik ze heel erg graag willen hebben als verrassing voor hem. Maar ik hoop natuurlijk dat je zelf iemand vindt om mee te gaan smile

Gast
Gast

Bericht  ShallY di 24 apr 2012 - 3:28

Ik hou je serieus in gedachten als ik ze niet kwijt kan.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: