Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen allemaal!
Heb heerlijk geslapen, heb mijn vriend vannacht niet eens thuis horen komen
Heb heerlijk geslapen, heb mijn vriend vannacht niet eens thuis horen komen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat fijn. Ik heb ook erg goed geslapen.
Ik ga zo naar de stad een stofzuiger kopen..
Ik ga zo naar de stad een stofzuiger kopen..
Gast- Gast
Fijn dat je ook goed geslapen hebt, Smikkell, daar had jij toch ook moeite mee (of heb ik het nu helemaal fout)?
En had je stofzuiger het begeven?
En had je stofzuiger het begeven?
Suus- Lady Post-a-lot
Ja, daar had ik zeker moeite mee. Deze week al twee goede nachten gehad. Zo fijn!
Ik heb al jaren een heel slechte stofzuiger. Vorige week heb ik hem eruit gegooit, alleen zónder stofzuiger is nog erger dan met een slechte stofzuiger. Ik heb er nu eentje gezien bij de V&D, maar geen idee of die wel goed is.
http://www.vd.nl/multimedia/huishoudelijke-apparatuur/vlp/stofzuiger/g20545508.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20545508%26fh_lister_pos%3D0%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252f%2524s%253dstofzuiger%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch&from=overview
Ik heb al jaren een heel slechte stofzuiger. Vorige week heb ik hem eruit gegooit, alleen zónder stofzuiger is nog erger dan met een slechte stofzuiger. Ik heb er nu eentje gezien bij de V&D, maar geen idee of die wel goed is.
http://www.vd.nl/multimedia/huishoudelijke-apparatuur/vlp/stofzuiger/g20545508.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20545508%26fh_lister_pos%3D0%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252f%2524s%253dstofzuiger%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch&from=overview
Gast- Gast
Smikkkk, hoe is jouw huidige relatie met Amber? Amber en ik zijn elkaar ongewenst een beetje kwijt geraakt. Ze stond ook niet bij van Ree gisteren
Gast- Gast
Ik ben de afgelopen 7 dagen uit eten geweest en eergister was dat kaasfondue. Dus deze week zal ze niet zo trots zijn, maar verder gaat het redelijk. Vandaag eet ik gezond. Morgen weer festivalvoer en maandag weer Amber.
Gast- Gast
hoeveel wil je ervoor uitgeven Smik?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Geen flauw idee of dat een goede stofzuiger is, ben niet zo'n huishoudelijk wonder We hebben er zelf een van Miele, wel wat duurder, maar zuigt fantastisch
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Geen flauw idee of dat een goede stofzuiger is, ben niet zo'n huishoudelijk wonder We hebben er zelf een van Miele, wel wat duurder, maar zuigt fantastisch
Eens! Niet dat ik die stofzuiger nou vaak aan raak
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Suus schreef:Geen flauw idee of dat een goede stofzuiger is, ben niet zo'n huishoudelijk wonder We hebben er zelf een van Miele, wel wat duurder, maar zuigt fantastisch
Eens! Niet dat ik die stofzuiger nou vaak aan raak
Haha, ik stofzuig ook veel te weinig eigenlijk
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb het geluk dat mijn vriend een schoonmaaktic heeft
Zwoesj- Ratel
Zo weinig mogelijkZwoesj schreef:hoeveel wil je ervoor uitgeven Smik?
Die vorige van 25 euro, maar geen succes.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hmmm... rijstwafels met ei!
Is dat lekker? Heb al heel lang geen rijstwafels in de buurt gehad, maar mijn broertje at ze vroeger altijd. Wat ik me nog herinner is dat ik ze heel erg vond stinken...
Suus- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ik ben de afgelopen 7 dagen uit eten geweest en eergister was dat kaasfondue. Dus deze week zal ze niet zo trots zijn, maar verder gaat het redelijk. Vandaag eet ik gezond. Morgen weer festivalvoer en maandag weer Amber.
Zo. En nu ga ik echt puin ruimen. Zet ik de wekker om 8u, heb ik nu nog niks gedaan..
Lekker, rijstwafel met ei!
Gast- Gast
Kijk dan voor een Miele Smikk, betaal je nu wel even wat meer, maar 3 miskopen en je zit ook weer aan de 75 euro
Gatver dat klinkt echt ranzig...
Gatver dat klinkt echt ranzig...
Zwoesj- Ratel
Ik moet zo ook maar eens gaan douchen denk ik, anders hang ik zo nog een paar uur in mijn pyjama op de bank
Suus- Lady Post-a-lot
Met die 25 euro stofzuiger heb ik wel 6,5 jaar gedaan en ik heb nu eogenlijk geen geld voor dat soort aankopen. Ik denk nog even na.
Gast- Gast
Joepie, mijn zonnescherm is geplaatst... De monteur bracht helaas geen zon mee
Ik ga maar eens naar het tuincentrum voor nieuwe inspiratie
Ik ga maar eens naar het tuincentrum voor nieuwe inspiratie
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Waar kan ik zo'n vent kopen?Zwoesj schreef:Ik heb het geluk dat mijn vriend een schoonmaaktic heeft
Gast- Gast
Ik ga zo naar de V&D, anders ga je mee..Storm schreef:Waar kan ik zo'n vent kopen?Zwoesj schreef:Ik heb het geluk dat mijn vriend een schoonmaaktic heeft
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga zo naar de V&D, anders ga je mee..Storm schreef:Waar kan ik zo'n vent kopen?Zwoesj schreef:Ik heb het geluk dat mijn vriend een schoonmaaktic heeft
Kijk eens bij de Bijenkorf
Zwoesj- Ratel
Is dit niet wat Smikk?
http://www.bcc.nl/product/proline-asp160
http://www.bcc.nl/product/proline-asp160
Zwoesj- Ratel
Mag ik de mijne dan ook inruilen?Smikkell schreef:Ik ga zo naar de V&D, anders ga je mee..Storm schreef:Waar kan ik zo'n vent kopen?Zwoesj schreef:Ik heb het geluk dat mijn vriend een schoonmaaktic heeft
Gast- Gast
Storm schreef:Mag ik de mijne dan ook inruilen?Smikkell schreef:Ik ga zo naar de V&D, anders ga je mee..Storm schreef:Waar kan ik zo'n vent kopen?Zwoesj schreef:Ik heb het geluk dat mijn vriend een schoonmaaktic heeft
Heb je het bonnetje nog?
Zwoesj- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: