Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Goede morgen..ik lig ook al een hele tijd wakker, nu maar even vanaf mijn telefoon mee kletsen.
Hoop dat het droog blijft TD..hier regende het al.
Ik heb ook een drukke dag voor de boeg, beetje werken, wat doen in huis, tennis kijken en vanavond naar een vriendin die terug komt van buitenlandse stage.
Jemig, zo typen schiet niet op..haha!
Hoop dat het droog blijft TD..hier regende het al.
Ik heb ook een drukke dag voor de boeg, beetje werken, wat doen in huis, tennis kijken en vanavond naar een vriendin die terug komt van buitenlandse stage.
Jemig, zo typen schiet niet op..haha!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik zit even met een klein dilemma, vraag het maar even hier want vind het niet waard om hier een nieuw topic over te maken. Ik ben gisteravond aangereden terwijl ik op de fiets reed, fietste op een voorrangsweg en van rechts is er een auto tegen me aangereden. Op wat schrammen na had ik gisteravond verder niet zoveel klachten. Ben maar met voldoende pijnstillers op gaan slapen. Nu de volgende ochtend heb ik wel wat meer last van spierpijn en mijn linkerknie doet wel wat meer zeer. Zou ik nog even langs de huisartsenpost moeten gaan?
Ik zit even met een klein dilemma, vraag het maar even hier want vind het niet waard om hier een nieuw topic over te maken. Ik ben gisteravond aangereden terwijl ik op de fiets reed, fietste op een voorrangsweg en van rechts is er een auto tegen me aangereden. Op wat schrammen na had ik gisteravond verder niet zoveel klachten. Ben maar met voldoende pijnstillers op gaan slapen. Nu de volgende ochtend heb ik wel wat meer last van spierpijn en mijn linkerknie doet wel wat meer zeer. Zou ik nog even langs de huisartsenpost moeten gaan?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Hè, wat schrikken zeg!! Spierpijn na een ongeluk is wk normaal geloof ik. Heb één keer een ongeluk gehad, toen had ik het de dagen erna ook. Qua knie zou je even kunnen bellen en aangeven wat je klachten zijn, dan kunnen ze op basis daarvan beoordelen of je even langs moet komen of niet.
Sterkte ermee!
Sterkte ermee!
Gast- Gast
Ik zou het nog even aankijken, Paraplu. Je spieren hebben toch een klap gehad en dat zul je nog wel even voelen. Kun je wel lopen zonder al te veel pijn? Als je je knie echt niet kunt bewegen en/of als je knie dik en blauw is ofzo zou ik er wel even naar laten kijken, hoewel ik denk dat ook daar niet veel aan gedaan kan worden behalve rustig aan doen. Sterkte!
Gast- Gast
Wat vervelend Paraplu..ik zou het nog even aankijken denk ik. Misschien kun je maandag naar de dokter als je er dan nog niet zo veel mee kunt. Verder goed insmeren van srl gelei of iets dergelijks.
Kabouter- Kletskop
Vervelend Paraplu! Ik zou het ook nog even aankijken, maar niet te lang! Want stel er is wel wat, dan kan het nog verzekeringswerk worden.
beterschap!
beterschap!
Gast- Gast
Maple schreef:Hè, wat schrikken zeg!! Spierpijn na een ongeluk is wk normaal geloof ik. Heb één keer een ongeluk gehad, toen had ik het de dagen erna ook. Qua knie zou je even kunnen bellen en aangeven wat je klachten zijn, dan kunnen ze op basis daarvan beoordelen of je even langs moet komen of niet.
Sterkte ermee!
Jaa was idd heel erg schrikken! toen ik door de lucht vloog had ik ook ineens het idee van ooh nu ben ik er geweest. Ik geloof ook wel dat spierpijn normaal is. Niet dat ik vaker ben aanreden maar ik weet wel dat je dan al je spieren gaat aanspannen, vandaar die spierpijn. Denk dat ik inderdaad maar even bel of het zinvol is langs te gaan.
Error- Prater
Lopen gaat redelijk, als ik me linkerbeen niet teveel belast. Alleen me knie buigen gaat niet volledig, is ook wel wat dikker ja.
Bedankt allemaal!
Bedankt allemaal!
Error- Prater
Mijn man ook hoor, Jade
Ik denk dat ik er zo toch maar uitga. Even de vaatwasser uitruimen, de kattenbak schrobben en daarna lekker genietenvan een ontbijtje met beschuitjes met hagelslag
Ik denk dat ik er zo toch maar uitga. Even de vaatwasser uitruimen, de kattenbak schrobben en daarna lekker genietenvan een ontbijtje met beschuitjes met hagelslag
Gast- Gast
Ik ging gisteren vroeg naar bed omdat ik dacht dat mijn zusje wel weer vroeg wakker zou zijn..
Nu zit ik in de woonkamer en ligt zij nog in bed .
Ik ga zo eerst maar even douchen, kan ik dat in alle rust doen. We gaan straks naar het zwembad.
Nu zit ik in de woonkamer en ligt zij nog in bed .
Ik ga zo eerst maar even douchen, kan ik dat in alle rust doen. We gaan straks naar het zwembad.
Gast- Gast
Mijn vriend is ook nog in dromenland..al komt er nu wat beweging in 'm.
Ik denk dat ik zo maar eens gtst terug ga kijken en daarna aan het werk.
Ik denk dat ik zo maar eens gtst terug ga kijken en daarna aan het werk.
Kabouter- Kletskop
Hmmm wie heeft er iets lekkers wat ik kan eten dit weekend, ben een beetje toos inpiratieloos haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ik ga soep met een broodje eten..
inspiratie:
* taco's
* wraps
* gevulde macaroni schelpen met champignon roomsaus
* Kip madras
* Kip piri piri
* broodje gezond
inspiratie:
* taco's
* wraps
* gevulde macaroni schelpen met champignon roomsaus
* Kip madras
* Kip piri piri
* broodje gezond
Gast- Gast
Oh ja, wraps is wel een goede!
Ik denk dat ik voor wraps en pannekoeken ga
Ik denk dat ik voor wraps en pannekoeken ga
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het benauwt me trouwens ergens nu al dat ik morgen en overmorgen nog geen plannen heb Wie helpt me even een knop te vinden die ik kan omzetten, zodat ik er gewoon van ga genieten? Moet denk ik gewoon maar op het balkon gaan zitten met laptop en een goed boek...
Gast- Gast
Maple schreef:Het benauwt me trouwens ergens nu al dat ik morgen en overmorgen nog geen plannen heb Wie helpt me even een knop te vinden die ik kan omzetten, zodat ik er gewoon van ga genieten? Moet denk ik gewoon maar op het balkon gaan zitten met laptop en een goed boek...
heeerlijk zeg! Hier moet je lekker van genieten... WIj hadden vorig weekend niets, eerst wist ik er geen raad mee, maar uiteindelijk een heerlijk weekend gehad!
Mijn vriend is dit weekend niet bij mij. Dat vind ik pas een rare gedachte. Dit is het eerste weekend weer zonder elkaar. Ik ga dinsdag al naar hem toe ipv dat hij volgende week vrijdag hier komt. Ik vind 2 weken echt te lang .
Gelukkig is mijn zusje hier, kunnen we lekker gaan zwemmen vandaag.
Gast- Gast
Ik ga zometeen toch maar even naar de spoedeisende hulp. Willen het toch even nakijken. Verder ga ik me even goed laten verwennen vandaag denk ik maar. Had eigenlijk sportdag van me werk, gelukkig maar dat het slecht weer is, verzacht de pijn een beetje
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Error- Prater
Dan moet je denk ik naar de HAP, paraplu, spoedeisende hulp is echt voor direct na de gebeurtenis. IIk kreeg op mn flikker bij de seh toen ik 's avonds kwam en het die ochtend was gebeurd
Gast- Gast
Haha idd.Reva schreef:Dan moet je denk ik naar de HAP, paraplu, spoedeisende hulp is echt voor direct na de gebeurtenis. IIk kreeg op mn flikker bij de seh toen ik 's avonds kwam en het die ochtend was gebeurd
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: