Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Hij doet nu magazijnwerk en een deel chauffeuren/bezorgen.
Moet ik even over nadenken. Kom er nog op terug.
Ik snap zijn onzekerheid met betrekking tot het niet hebben van papiertjes. Maar een papiertje is enkel een papiertje en zegt niets over of je goed in je werk bent. Dus hij moet niet onzeker zijn, maar weten dat wat hij doet, dat hij dat goed doet. Dat is al het halve werk!
Gast- Gast
Nouja, hij is echt pienter genoeg in z'n koppie en kan echt véél meer dan hij zelf denkt. Vorig jaar heeft hij een paar maanden telefonische verkoop moeten doen en dat ging ook erg goed.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Hij doet nu magazijnwerk en een deel chauffeuren/bezorgen.
Ik snap zijn onzekerheid met betrekking tot het niet hebben van papiertjes. Maar een papiertje is enkel een papiertje en zegt niets over of je goed in je werk bent. Dus hij moet niet onzeker zijn, maar weten dat wat hij doet, dat hij dat goed doet. Dat is al het halve werk!
Gast- Gast
Grappig eigenlijk. Ik zat bij ons aan de saleskant te denken.
Maar goed, zal oren en ogen even de kost geven. En als andere forummers hetzelfde doen, dan komt het vast goed.
Maar goed, zal oren en ogen even de kost geven. En als andere forummers hetzelfde doen, dan komt het vast goed.
Gast- Gast
Jade schreef:SunnyScience schreef:Ben weer thuis!
hoi!
hooi, hoe is het gisteravond gegaan? (of staat dat al ergens hier)
Gast- Gast
Maple schreef:Nouja, hij is echt pienter genoeg in z'n koppie en kan echt véél meer dan hij zelf denkt. Vorig jaar heeft hij een paar maanden telefonische verkoop moeten doen en dat ging ook erg goed.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Hij doet nu magazijnwerk en een deel chauffeuren/bezorgen.
Ik snap zijn onzekerheid met betrekking tot het niet hebben van papiertjes. Maar een papiertje is enkel een papiertje en zegt niets over of je goed in je werk bent. Dus hij moet niet onzeker zijn, maar weten dat wat hij doet, dat hij dat goed doet. Dat is al het halve werk!Als iemand anders trouwens nog wat weet...
Hier zoekt ook iemand nog werk...ook mijn vriend....
Gast- Gast
ja t ging wel oke tegen 22.30 zijn we (ik + ander stel) weg gegaan. We hebben toen bij mij thuis nog even wat gedronken..
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Grappig eigenlijk. Ik zat bij ons aan de saleskant te denken.
Haha, dank je!! Ik weet niet of sales bij Z. iets voor hem is, maar als je iets weet... laat maar weten!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef:Ben weer thuis!
Waar was je dan?
Bij mijn andere thuis
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maple schreef:Nouja, hij is echt pienter genoeg in z'n koppie en kan echt véél meer dan hij zelf denkt. Vorig jaar heeft hij een paar maanden telefonische verkoop moeten doen en dat ging ook erg goed.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Hij doet nu magazijnwerk en een deel chauffeuren/bezorgen.
Ik snap zijn onzekerheid met betrekking tot het niet hebben van papiertjes. Maar een papiertje is enkel een papiertje en zegt niets over of je goed in je werk bent. Dus hij moet niet onzeker zijn, maar weten dat wat hij doet, dat hij dat goed doet. Dat is al het halve werk!Als iemand anders trouwens nog wat weet...
Hier zoekt ook iemand nog werk...ook mijn vriend....
Zullen we er een hel Theedoos-man en Maple-man aan een baan-topic van maken?
Gast- Gast
Jade schreef:ja t ging wel oke tegen 22.30 zijn we (ik + ander stel) weg gegaan. We hebben toen bij mij thuis nog even wat gedronken..
Fijn, voelde je je er ook fijn bij? En weet je nu wel wat je met dit geheel aanmoet?
Gast- Gast
Jaa goed idee OOk zonder verdere papiertjes trouwens. Omgeving H.elmond/ E.indhoven
Gast- Gast
Maple schreef:Angel Blue Eyes schreef:Grappig eigenlijk. Ik zat bij ons aan de saleskant te denken.
Haha, dank je!! Ik weet niet of sales bij Z. iets voor hem is, maar als je iets weet... laat maar weten!
Sales is bij ons heel erg breed. Telefonisch verkoop van producten zit bij ons in het noorden. In het westen hebben ze weer een andere tak van. Och, laat ik er niemand, en voor mezelf, niet meer vermoeien.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10321
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: