Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Mjah, en uiteindelijk ben ik net nog in slaap gekukeld en kwam ik pas om 11:00 m'n bed uit
Gast- Gast
Die heeft net zoveel vermogen als die ik de deur uit heb gedaan, dat is dus niets. Ik weet niet of er veel verschil zit tussen 1600 w en 2000w. Wat hebben jullie?Zwoesj schreef:Is dit niet wat Smikk?
http://www.bcc.nl/product/proline-asp160
Gast- Gast
Heerlijk, toch? Mag ook wel eens!Maple schreef:Mjah, en uiteindelijk ben ik net nog in slaap gekukeld en kwam ik pas om 11:00 m'n bed uit
Gast- Gast
Gewoon achterlater ergens tussen de rekken.Storm schreef:Mag ik de mijne dan ook inruilen?Smikkell schreef:Ik ga zo naar de V&D, anders ga je mee..Storm schreef:Waar kan ik zo'n vent kopen?Zwoesj schreef:Ik heb het geluk dat mijn vriend een schoonmaaktic heeft
Gast- Gast
Die van mij is volgens mij 2200 w
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
* Loopt naar de stofzuiger *
1600 max 1800 watt en doet het prima!
1600 max 1800 watt en doet het prima!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Storm, naast dat het niet heel erg is om een dagje niet te douchen, is het op dagen dat je je somber voelt wel goed om te douchen en voor jezelf te zorgen. Anders blijf je er zo in hangen.Storm schreef:Dit is denk ik de eerste dag sinds tijden dat ik me een dag niet ga douchen.
Gast- Gast
Lol, wie zegt dat ik me somber voel? Ik heb gewoon geen zin om te douchenSmikkell schreef:Storm, naast dat het niet heel erg is om een dagje niet te douchen, is het op dagen dat je je somber voelt wel goed om te douchen en voor jezelf te zorgen. Anders blijf je er zo in hangen.Storm schreef:Dit is denk ik de eerste dag sinds tijden dat ik me een dag niet ga douchen.
Gast- Gast
Alex schreef:Mogge.
Goeiemorgen voor nog 4 minuten
Zwoesj- Ratel
OepsStorm schreef:Lol, wie zegt dat ik me somber voel? Ik heb gewoon geen zin om te douchenSmikkell schreef:Storm, naast dat het niet heel erg is om een dagje niet te douchen, is het op dagen dat je je somber voelt wel goed om te douchen en voor jezelf te zorgen. Anders blijf je er zo in hangen.Storm schreef:Dit is denk ik de eerste dag sinds tijden dat ik me een dag niet ga douchen.
Gast- Gast
WhahaSmikkell schreef:OepsStorm schreef:Lol, wie zegt dat ik me somber voel? Ik heb gewoon geen zin om te douchenSmikkell schreef:Storm, naast dat het niet heel erg is om een dagje niet te douchen, is het op dagen dat je je somber voelt wel goed om te douchen en voor jezelf te zorgen. Anders blijf je er zo in hangen.Storm schreef:Dit is denk ik de eerste dag sinds tijden dat ik me een dag niet ga douchen.
Gast- Gast
Ik ben er ook vandoor, shoppen en tapas eten vanavond!
Toedels!
Toedels!
Zwoesj- Ratel
Wattis?Alex schreef:
Ik heb manlief gemasseerd, maar of het veel geholpen heeft... we lagen uiteindelijk allebei in een lachstuip
Gast- Gast
Ik kom net weer onder de douche vandaan, ben weer helemaal fris en fruitig
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik voel me ook nog springlevend!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Puin geruimd!
Mn billen zweten
En ik heb fotos voor en na gemaakt, met de klok erop, haha.
Eerst douchen!
Mn billen zweten
En ik heb fotos voor en na gemaakt, met de klok erop, haha.
Eerst douchen!
Gast- Gast
Ik heb ook net gedoucht, heerlijk!
Even een baalmoment. Al vanaf gisteren eigenlijk. Ik wil de HTC Desire HD, maar hij kost dus nog 19,95 en omdat we nogal krap zitten momenteel kan ik 'm dus niet kopen. Gisteren had ik Hi aan de telefoon en ik zei dat ik al superlang trouwe klant ben en wat is nou 20 euro en kon ik hem niet gratis krijgen? Kon niet En de HTC Desire S lijkt er wel op, maar is 'm toch net weer niet (en die kan ik wel gratis krijgen). Boehoe.
Even een baalmoment. Al vanaf gisteren eigenlijk. Ik wil de HTC Desire HD, maar hij kost dus nog 19,95 en omdat we nogal krap zitten momenteel kan ik 'm dus niet kopen. Gisteren had ik Hi aan de telefoon en ik zei dat ik al superlang trouwe klant ben en wat is nou 20 euro en kon ik hem niet gratis krijgen? Kon niet En de HTC Desire S lijkt er wel op, maar is 'm toch net weer niet (en die kan ik wel gratis krijgen). Boehoe.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: