Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
June schreef:Smikkell schreef:Die vrouw heeft een redelijke wachtlijst.. Populair typje!Merai schreef:Smikkell schreef:Ik heb vandaag nog gekeken hoe haalbaar dat was..June schreef:Merai, misschien moet je even vertellen wat jouw idee was . Ik dacht er daarna nog even aan en kwam tot de conclusie dat ik het echt een grappig, maar best wel onhaalbaar idee vond .
Haha, en hoe haalbaar was het?
Ik zie al een mail van JuneInc. spelfout
Aiii slecht van mij! Zo zie je maar weer dat zelfs de meest perfecte mensen nog weleens een foutje maken . Ik schaam me ook heel erg nu, het is terecht dat ik het nog maanden hoor (zo niet jaren).
Ik ben me ondertussen om aan het kleden, maar het lukt niet echt
Smik: bedankt voor je woorden een paar pagina's terug.
Ik dacht meer aan decennia
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Grrr... krijg de kleuren van de babykamer niet mooi op de foto.
Heb je het al bij daglicht geprobeerd?
Merai- Ratel
Ja, zal ik morgen ff doen. Maar de luxaflex hangen nu, dus is op kastdeuren na af, dus wilde het resultaat alvast vastleggen.Merai schreef:ProudMama schreef:Grrr... krijg de kleuren van de babykamer niet mooi op de foto.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, zal ik morgen ff doen. Maar de luxaflex hangen nu, dus is op kastdeuren na af, dus wilde het resultaat alvast vastleggen.Merai schreef:ProudMama schreef:Grrr... krijg de kleuren van de babykamer niet mooi op de foto.
En showen?
Merai- Ratel
Gast- Gast
De kleuren zijn op de foto harder als ik het echt. Het is meer zacht/ zilvergrijs.
Gast- Gast
Merai schreef:Youandi schreef:Merai schreef:Youandi schreef:Damn. Komende woensdag studiedag.
Ochtend: terugblik afgelopen jaar.
Middag: vooruitkijken op komend jaar.
En ik ga dus komend schooljaar werken op een andere school binnen de stichting. Waarom zou ik er dan die middag bij moeten zijn??
Dat is inderdaad een goede vraag.. Kun je het niet met je directeur overleggen?
Jazeker, dat heb ik gister al gedaan. Hij zou 'er nog over na denken'.
Mijn collega's vinden het belachelijk dat ik daar bij zou moeten zijn. De 13e juli heb ik een soortgelijke studiedag op mijn nieuwe werk
Hoezo moet hij daarover nadenken, hij snapt toch zelf ook wel dat dat niet relevant is voor jou? Hopelijk komt hij tot het juiste inzicht
Lijkt me ook dat het wel duidelijk is voor hem. Maar het lijkt het hele jaar al alsof ie me probeert dwars te zitten of uit te testen ofzo... Heel vreemd! Zal ik mailen om te vragen of hij al heeft besloten?
Gast- Gast
Wat een mooie meubels! En wat een rijkdom, twee van die bedjes naast elkaar Zijn dat uitsparingen in de muur waar die knuffels in staan? Erg leuk!
Merai- Ratel
Youandi schreef:
Lijkt me ook dat het wel duidelijk is voor hem. Maar het lijkt het hele jaar al alsof ie me probeert dwars te zitten of uit te testen ofzo... Heel vreemd! Zal ik mailen om te vragen of hij al heeft besloten?
Ik zou denk ik gewoon tot maandag wachten, hij heeft nu ook weekend en misschien zegt hij juist wel nee als je nu mailt.
Merai- Ratel
Thnx.Merai schreef:Wat een mooie meubels! En wat een rijkdom, twee van die bedjes naast elkaar Zijn dat uitsparingen in de muur waar die knuffels in staan? Erg leuk!
Ja klopt, het zijn een soort nisjes die mijn man erin gemaakt heeft.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Thnx.Merai schreef:Wat een mooie meubels! En wat een rijkdom, twee van die bedjes naast elkaar Zijn dat uitsparingen in de muur waar die knuffels in staan? Erg leuk!
Ja klopt, het zijn een soort nisjes die mijn man erin gemaakt heeft.
Dat ga ik onthouden
Merai- Ratel
Merai schreef:Youandi schreef:
Ik zou denk ik gewoon tot maandag wachten, hij heeft nu ook weekend en misschien zegt hij juist wel nee als je nu mailt.
Zit wat in.
Ik ga je advies opvolgen
Gast- Gast
Youandi schreef:Merai schreef:Youandi schreef:
Zit wat in.
Ik ga je advies opvolgen
Ja misschien ook niet hoor, ik ken hem natuurlijk niet, maar zo zou ik het zelf doen
Merai- Ratel
Youandi is leaving the building. Ik vind het wel genoeg voor vandaag.
Stap/bankhang/sex/slaap lekker!!
Stap/bankhang/sex/slaap lekker!!
Gast- Gast
Ik ga jullie verlaten dames, nog even lekker lezen en dan op tijd mijn nestje in! Fijne avond nog en slaap lekker voor straks!
Merai- Ratel
Mooie kamer PM! Wauw!
Yes.. Niet gebeld!
Yes.. Niet gebeld!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Thnx Burn!
Ik ga ook ff lekker op de bank liggen met een kersenpittenkussentje in mijn rug. Vandaag gekocht bij de Action, beste aankoop ooit geloof ik haha.
Ik ga ook ff lekker op de bank liggen met een kersenpittenkussentje in mijn rug. Vandaag gekocht bij de Action, beste aankoop ooit geloof ik haha.
Gast- Gast
Hoi hoe gaat het hier?
PM wat een leuke babykamer !
Ik zit nu lekker aan de wijn, alleen heb ik bewust een klein flesje gekocht omdat ik een grote ook leegdrink .
PM wat een leuke babykamer !
Ik zit nu lekker aan de wijn, alleen heb ik bewust een klein flesje gekocht omdat ik een grote ook leegdrink .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Maar het is toch goed dat ik het van mezelf weet en ook niet teveel in huis haal ? Ik had trouwens heel veel zin in Bailey's maar dat is meteen zo duur!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: