Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
We krijgen zo het hoofdgerecht, das de 5de gang. Tussen de gangen door gaan we steeds van tafel en zit ik inderdaad via de BB hier mee te kletsen. De rest speelt Angry Birds maar dat heb ik niet
Gast- Gast
Alex schreef:We krijgen zo het hoofdgerecht, das de 5de gang. Tussen de gangen door gaan we steeds van tafel en zit ik inderdaad via de BB hier mee te kletsen. De rest speelt Angry Birds maar dat heb ik niet
Haha ik zie het helemaal voor me, allemaal de vork neerleggen en de telefoon erbij
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Nog steeds geen telefoon gehad!
Maar net nog wel ff te horen gekregen dat ik maandag & dinsdag vrij ben! Ipv alleen dinsdag!
Maar net nog wel ff te horen gekregen dat ik maandag & dinsdag vrij ben! Ipv alleen dinsdag!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Merai schreef:Alex schreef:We krijgen zo het hoofdgerecht, das de 5de gang. Tussen de gangen door gaan we steeds van tafel en zit ik inderdaad via de BB hier mee te kletsen. De rest speelt Angry Birds maar dat heb ik niet
Haha ik zie het helemaal voor me, allemaal de vork neerleggen en de telefoon erbij
Haha, zo zie k dat ook voor me ja
Gast- Gast
Merai schreef:Alex schreef:We krijgen zo het hoofdgerecht, das de 5de gang. Tussen de gangen door gaan we steeds van tafel en zit ik inderdaad via de BB hier mee te kletsen. De rest speelt Angry Birds maar dat heb ik niet
Whaha zo gaat het wel ongeveer
Gast- Gast
Alex schreef:Merai schreef:Alex schreef:We krijgen zo het hoofdgerecht, das de 5de gang. Tussen de gangen door gaan we steeds van tafel en zit ik inderdaad via de BB hier mee te kletsen. De rest speelt Angry Birds maar dat heb ik niet
Whaha zo gaat het wel ongeveer
Dat lijkt me eigenlijk best ongezellig Vind jij dat niet?
Merai- Ratel
Is ook ongezellig. Ik heb expres mijn BB in mijn tas laten zitten, maar na 20 minuten toekijken hoe een ander Angry Birds speelt heb ik mijn telefoon ook maar gepakt.
Gast- Gast
Alex schreef:Is ook ongezellig. Ik heb expres mijn BB in mijn tas laten zitten, maar na 20 minuten toekijken hoe een ander Angry Birds speelt heb ik mijn telefoon ook maar gepakt.
Ja dat kan ik me voorstellen hoor! Ik zou hetzelfde doen. Maar het is wel een vreemde situatie lijkt me, als je met zijn allen een etentje hebt maar elkaar eigenlijk niet spreekt.
Merai- Ratel
June, hij gaat echt niet terug.June schreef:Merai schreef:June schreef:Hallo allemaal, daar ben ik weer!
Ik ga vanavond nog wat doen aan mijn studie en verder straks even met een vriendin iets drinken in een nieuw café waar mijn vriend vandaag voor het eerst gaat werken. Hij is ook nog om twaalf uur jarig !
AaahIk heb toch maar nieuwe kaartjes besteld
Haha . Wat erg. Die andere ga je gewoon nooit laten zien of wel?
De ex van V. belde hem trouwens vanochtend om half vijf en hij vertelde me vanochtend dat het uit is met haar en haar vriend. Mijn conclusie: ze wil hem terug. Echt fijn , zeker na donderdag .
Merai, verstandige keus Wanneer krijg je ze binnen?
Gast- Gast
Haha Ik weet het niet, heb gewoon de meest langzame manier van bezorgen gekozen, dat scheelt nogal wat geld. Meestal heb je ze dan alsnog binnen een paar dagen. Hopelijk zijn ze binnen voor volgende week vrijdag Hoe gaat het met jou? En June is al weg
Merai- Ratel
Ik heb vandaag nog gekeken hoe haalbaar dat was..June schreef:Merai, misschien moet je even vertellen wat jouw idee was . Ik dacht er daarna nog even aan en kwam tot de conclusie dat ik het echt een grappig, maar best wel onhaalbaar idee vond .
Gast- Gast
Ow, ik begon gewoon ergens met lezen waar ik ongeveer weg was gegaan.Merai schreef:Haha Ik weet het niet, heb gewoon de meest langzame manier van bezorgen gekozen, dat scheelt nogal wat geld. Meestal heb je ze dan alsnog binnen een paar dagen. Hopelijk zijn ze binnen voor volgende week vrijdag Hoe gaat het met jou? En June is al weg
Hier is alles prima, pizza was lekker, met zusje is gezellig en ik ga nu weer op de bank
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb vandaag nog gekeken hoe haalbaar dat was..June schreef:Merai, misschien moet je even vertellen wat jouw idee was . Ik dacht er daarna nog even aan en kwam tot de conclusie dat ik het echt een grappig, maar best wel onhaalbaar idee vond .
Haha, en hoe haalbaar was het?
Merai- Ratel
Merai schreef:Alex schreef:Is ook ongezellig. Ik heb expres mijn BB in mijn tas laten zitten, maar na 20 minuten toekijken hoe een ander Angry Birds speelt heb ik mijn telefoon ook maar gepakt.
Ja dat kan ik me voorstellen hoor! Ik zou hetzelfde doen. Maar het is wel een vreemde situatie lijkt me, als je met zijn allen een etentje hebt maar elkaar eigenlijk niet spreekt.
Klopt, het is ook gewoon echt vreemd. Mijn schoonouders staan in de keuken en mijn zwager en schoonzus zijn niet zo spraakzaam. Echt jammer, want aan tafel kunnen ze het wel.
Gast- Gast
Damn. Komende woensdag studiedag.
Ochtend: terugblik afgelopen jaar.
Middag: vooruitkijken op komend jaar.
En ik ga dus komend schooljaar werken op een andere school binnen de stichting. Waarom zou ik er dan die middag bij moeten zijn??
En ik ga dus komend schooljaar werken op een andere school binnen de stichting. Waarom zou ik er dan die middag bij moeten zijn??
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ik begon gewoon ergens met lezen waar ik ongeveer weg was gegaan.Merai schreef:Haha Ik weet het niet, heb gewoon de meest langzame manier van bezorgen gekozen, dat scheelt nogal wat geld. Meestal heb je ze dan alsnog binnen een paar dagen. Hopelijk zijn ze binnen voor volgende week vrijdag Hoe gaat het met jou? En June is al weg
Hier is alles prima, pizza was lekker, met zusje is gezellig en ik ga nu weer op de bank
Bankze En nog veel plezier met je zusje dan!
Merai- Ratel
Alex schreef:Merai schreef:Alex schreef:Is ook ongezellig. Ik heb expres mijn BB in mijn tas laten zitten, maar na 20 minuten toekijken hoe een ander Angry Birds speelt heb ik mijn telefoon ook maar gepakt.
Klopt, het is ook gewoon echt vreemd. Mijn schoonouders staan in de keuken en mijn zwager en schoonzus zijn niet zo spraakzaam. Echt jammer, want aan tafel kunnen ze het wel.
Echt een rare situatie ja... (waarom is er geen niet-blij kijkend poppetje? Deze huilt, dat gaat ook zo ver..)
Laatst aangepast door Youandi op za 25 jun 2011 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex schreef:Merai schreef:Alex schreef:Is ook ongezellig. Ik heb expres mijn BB in mijn tas laten zitten, maar na 20 minuten toekijken hoe een ander Angry Birds speelt heb ik mijn telefoon ook maar gepakt.
Jammer inderdaad! Volgende keer maar een gezelschapsspel meenemen ofzo?
Merai- Ratel
Youandi schreef:Damn. Komende woensdag studiedag.
Dat is inderdaad een goede vraag.. Kun je het niet met je directeur overleggen?
Merai- Ratel
Die vrouw heeft een redelijke wachtlijst.. Populair typje!Merai schreef:Smikkell schreef:Ik heb vandaag nog gekeken hoe haalbaar dat was..June schreef:Merai, misschien moet je even vertellen wat jouw idee was . Ik dacht er daarna nog even aan en kwam tot de conclusie dat ik het echt een grappig, maar best wel onhaalbaar idee vond .
Ik zie al een mail van June
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die vrouw heeft een redelijke wachtlijst.. Populair typje!Merai schreef:Smikkell schreef:Ik heb vandaag nog gekeken hoe haalbaar dat was..June schreef:Merai, misschien moet je even vertellen wat jouw idee was . Ik dacht er daarna nog even aan en kwam tot de conclusie dat ik het echt een grappig, maar best wel onhaalbaar idee vond .
Ik zie al een mail van JuneInc. spelfout
In ieder geval bedankt voor het kijken Haha oooh dat gaat ze nog lang horen!
Merai- Ratel
Merai schreef:Youandi schreef:Damn. Komende woensdag studiedag.
Jazeker, dat heb ik gister al gedaan. Hij zou 'er nog over na denken'.
Mijn collega's vinden het belachelijk dat ik daar bij zou moeten zijn. De 13e juli heb ik een soortgelijke studiedag op mijn nieuwe werk
Gast- Gast
Youandi schreef:Merai schreef:Youandi schreef:Damn. Komende woensdag studiedag.
Jazeker, dat heb ik gister al gedaan. Hij zou 'er nog over na denken'.
Mijn collega's vinden het belachelijk dat ik daar bij zou moeten zijn. De 13e juli heb ik een soortgelijke studiedag op mijn nieuwe werk
Hoezo moet hij daarover nadenken, hij snapt toch zelf ook wel dat dat niet relevant is voor jou? Hopelijk komt hij tot het juiste inzicht
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Die vrouw heeft een redelijke wachtlijst.. Populair typje!Merai schreef:Smikkell schreef:Ik heb vandaag nog gekeken hoe haalbaar dat was..June schreef:Merai, misschien moet je even vertellen wat jouw idee was . Ik dacht er daarna nog even aan en kwam tot de conclusie dat ik het echt een grappig, maar best wel onhaalbaar idee vond .
Ik zie al een mail van JuneInc. spelfout
Aiii slecht van mij! Zo zie je maar weer dat zelfs de meest perfecte mensen nog weleens een foutje maken . Ik schaam me ook heel erg nu, het is terecht dat ik het nog maanden hoor (zo niet jaren).
Ik ben me ondertussen om aan het kleden, maar het lukt niet echt
Smik: bedankt voor je woorden een paar pagina's terug.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: