Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
De andere kant niet hoor, rond mijn litteken van operatie zitten flinke striemen. En rond mijn navel ook, maar omdat het zo strak staat zie je het bijna niet. Dan wordt pas duidelijk na de bevalling vrees ik...June schreef:Wat is jouw buik nog ontzettend gaaf zeg! Heel mooi!
Gast- Gast
PM, een week na mijn bevalling werd door iemand gezegd 'dat ik een mooi buikje had, hoor'! En een kwartier later werd mijn moeder gefeliciteerd met het feit dat ze oma ging worden. Tegenwoordig vragen ze waar mijn kind heeft gezeten (behalve mijn zusje die vraagt of ik soms zwanger ben).
Met jouw buik komt het dus vast ook goed, PM! En anders koop je corrigerend ondergoed, heb ik de eerste maanden na de bevalling ook gehad.
Met jouw buik komt het dus vast ook goed, PM! En anders koop je corrigerend ondergoed, heb ik de eerste maanden na de bevalling ook gehad.
Gast- Gast
Wat je m een dagje?Stuiterbal schreef:waaaaaauuuuuwwwww ik vind hem prachtig !!!!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:De andere kant niet hoor, rond mijn litteken van operatie zitten flinke striemen. En rond mijn navel ook, maar omdat het zo strak staat zie je het bijna niet. Dan wordt pas duidelijk na de bevalling vrees ik...June schreef:Wat is jouw buik nog ontzettend gaaf zeg! Heel mooi!
Ooh ik zit hier echt te kwijlen, wat een prachtige buik.. ik ben jaloers
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Wat je m een dagje?Stuiterbal schreef:waaaaaauuuuuwwwww ik vind hem prachtig !!!!!
Ja graag Ik mis mijn buik echt ontzettend terwijl ik hem toen spuugzat was.
Gast- Gast
Jouw buik zou ik graag willen hebben Alex, zo mooi plat. Maar of ik m ooit zo krijg...
Gast- Gast
Youandi schreef:Oeh Merai, zit ie in een band? En wat speelt hij?
Hij zit in verschillende bands, drukke man Hij is dru.mmer!
Edit: Maar dit is wel uitzonderlijk hoor, meestal speelt hij gewoon in NL en kruipt hij ergens midden in de nacht naast me.
Laatst aangepast door Merai op za 25 jun 2011 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
ProudMama schreef:Jouw buik zou ik graag willen hebben Alex, zo mooi plat. Maar of ik m ooit zo krijg...
Die van mij is niet meer plat geworden helaas terwijl ik nu 5 kilo minder weeg dan toen ik net zwanger was
Gast- Gast
Aan de ene kant ben ik er ook heel trots op, en vind ik dat getrappel in mijn buik heerlijk, zo veilig en dichtbij als nu zal ik ze nooit meer hebben.
Maar aan de andere kant wordt het wel echt zwaar, veel pijn aan mijn ribben enz.
Het is gewoon dubbel... Ik weet zeker dat ik het straks wel ga missen!!
Maar aan de andere kant wordt het wel echt zwaar, veel pijn aan mijn ribben enz.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Aan de ene kant ben ik er ook heel trots op, en vind ik dat getrappel in mijn buik heerlijk, zo veilig en dichtbij als nu zal ik ze nooit meer hebben.
Dat is toch ook logisch! Het is gewoon een aanslag op je lichaam, maar wel heel een hele speciale aanslag
Merai- Ratel
Dat had ik ook pm. Dat getrappel was geweldig en dat mis ik echt het allermeeste. Maar ik trok het niet meer op het laats. Ik was een dikke opgeblazen olifant, kon me niet meer bukken, mijn ribben werden aan gort geschopt....
mmmm maar voor 1 dagje heb ik dat dan nog wel over
mmmm maar voor 1 dagje heb ik dat dan nog wel over
Gast- Gast
Mijn buik is wel plat maar niet strak. Die is ook volledig uitgerekt tijdens de zwangerschap, dus strak wordt ie nooit meer.
Mijn navel is trouwens nooit meer normaal geworden. Hij doet ook pijn en er zit een bult in. Ik ga er maar eens mee naar een arts, ik las van iemand met dezelfde klachten dat ze een navelbreuk heeft. En aangezien ik er al bijna 2 jaar last van heb wordt het toch wel tijd ...
Mijn navel is trouwens nooit meer normaal geworden. Hij doet ook pijn en er zit een bult in. Ik ga er maar eens mee naar een arts, ik las van iemand met dezelfde klachten dat ze een navelbreuk heeft. En aangezien ik er al bijna 2 jaar last van heb wordt het toch wel tijd ...
Gast- Gast
Af en toe is ook mijn hele buik in beweging en zie je echt een hieltje onder mijn huid gaan, dat is zo apart.
Maar inmiddels wil ik toch wel heel graag eens zien wie daar nou precies wonen!
Maar inmiddels wil ik toch wel heel graag eens zien wie daar nou precies wonen!
Gast- Gast
Merai schreef:Youandi schreef:Oeh Merai, zit ie in een band? En wat speelt hij?
Edit: Maar dit is wel uitzonderlijk hoor, meestal speelt hij gewoon in NL en kruipt hij ergens midden in de nacht naast me.
Oké! Cool!
Ach, wel leuk dat ie zo wat van de wereld ziet En hij heeft het vast te druk om zich met vrouwen bezig te houden
Gast- Gast
Dan zou ik inderdaad maar eens naar de dokter gaan Alex!
Merai- Ratel
Ik ga even bedenken wat ik aan ga trekken, mijn afwas opruimen, de theedoeken opvouwen (die ik voor het hele huis gewassen heb (ik ben zoooo aardig) en dan gezellig even iets drinken!
Jeej
Fijne avond allemaal. Goed voor jezelf zorgen en braaf op tijd naar bed .
Tot gauw
Jeej
Fijne avond allemaal. Goed voor jezelf zorgen en braaf op tijd naar bed .
Tot gauw
Gast- Gast
[quote="Merai"]Dan zou ik inderdaad maar eens naar de dokter gaan Alex![/quote+1, even naar laten kijken kan nooit kwaad!
Gast- Gast
Youandi schreef: En hij heeft het vast te druk om zich met vrouwen bezig te houden
Dat zeggen ze allemaal
Oké, nu ga ik echt!
Gast- Gast
Youandi schreef:Merai schreef:Youandi schreef:Oeh Merai, zit ie in een band? En wat speelt hij?
Oké! Cool!
Ach, wel leuk dat ie zo wat van de wereld ziet En hij heeft het vast te druk om zich met vrouwen bezig te houden
Ja het is heel erg leuk, jammer dat hij overal relatief kort blijft waardoor hij niet veel tijd heeft om rond te kijken! Oh ja daar maak ik me ook geen seconde druk om hoor Was een geintje van June nav een discussie waarin ik aangaf dat ik zeker weet dat hij nooit vreemd zal gaan.
Merai- Ratel
June schreef:Youandi schreef: En hij heeft het vast te druk om zich met vrouwen bezig te houden
Dat zeggen ze allemaal
Oké, nu ga ik echt!
Daaaaag!
Merai- Ratel
Aan de hoeveelste gang zit je al Alex? Zit je op je telefoon te forummen? Ik heb daar nooit zo'n beeld bij tijdens een etentje
Merai- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: