Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
TD. Ik loop stage op een camping in Assen!
PM. Hahaha! En dat kan ik ni!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Smikkell schreef:
Ja, mijn zusje belde dat ze kwam logeren en daar heb ik heel veel zin in.
Wat gezellig!
Ik ga geen pizza eten. Nu ben ik jaloers op Q en jou!
Gast- Gast
Burn schreef:TD. Ik loop stage op een camping in Assen!
oow ja dat wist ik wel Was ff vergeten, sorry
Gast- Gast
Gingen vanmorgen de tekst voor geboortekaartjes afleveren bij de drukker, en de kaartjes waren al binnen.
En sta nog helemaal achter mijn keuze gelukkig!!
Kregen alleen witte enveloppen mee ipv het matchende kleurtje, dat is dan wel weer beetje jammer...
En sta nog helemaal achter mijn keuze gelukkig!!
Kregen alleen witte enveloppen mee ipv het matchende kleurtje, dat is dan wel weer beetje jammer...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ze kunnen te groot worden wat dus complicaties geven bij de bevalling. Maar ik beval toch met 36 weken, dus dat zal wel meevallen hoop ik.
Het gevaarlijkste is dat ze, als ze eenmaal geboren zijn, zelf de bloedsuiker niet op pijl kunnen houden. Maar dat is ook op te lossen hoor, alleen moeten ze extra in de gaten gehouden worden.
Misschien blijken ze bij de volgende echo wel volgens de norm te groeien omdat mijn bloedsuikers lager zijn, maar dat weet ik woensdag pas!
Ik hoop zo dat alles goedkomt met jou en je twee kleintjes. Ik vind het zo fijn dat ze nu in ieder geval nog in je buik zitten. Ik vind het heel knap dat je het al zo lang volhoudt met al die spanning en nog knapper dat je hier ondanks alles nog steeds zo'n gezellige toevoeging bent.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat voor?Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga zo pizza maken met mijn zusje
Leuk ! Ik ga zo ook pizza eten :-)
Ja, mijn zusje belde dat ze kwam logeren en daar heb ik heel veel zin in.
Mozzarella-pesto...
Ik vind het echt leuk voor je en wens je veel plezier!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jammer, PM!
Ik hoop dat straks blijkt dat je kindjes volgens planning groeien!
Ik hoop dat straks blijkt dat je kindjes volgens planning groeien!
Qiara- Ratel
Dat is dan weer jammer ja PM Meestal krijg je er toch ook matchende bij dacht ik ?
Gast- Gast
Lief dat je het zegt, maar veel keus heb ik niet, kan ze er niet uit kijken als ik dat zou willen, het is gewoon afwachten.June schreef:
Ik hoop zo dat alles goedkomt met jou en je twee kleintjes. Ik vind het zo fijn dat ze nu in ieder geval nog in je buik zitten. Ik vind het heel knap dat je het al zo lang volhoudt met al die spanning en nog knapper dat je hier ondanks alles nog steeds zo'n gezellige toevoeging bent.
Ik heb er zelf geen invloed op...
En de momenten dat ik alles behalve gezellig ben zien jullie gelukkig niet, die zijn er ook genoeg hoor
Gast- Gast
June schreef:Lekker Q! Ga jij 'm ook zelf maken?
Nee
Qiara- Ratel
Ja, dacht ik ook.
Maar goed, de enveloppen gaan bij mensen toch gelijk de vuilnisbak is, dus ga me er niet druk om maken!
Maar goed, de enveloppen gaan bij mensen toch gelijk de vuilnisbak is, dus ga me er niet druk om maken!
Gast- Gast
PM, ik zou ook balen van witte enveloppen. Kunnen ze daar niets aan veranderen? Wel fijn dat je nog achter de tekst staat.
June, wat ga je dan eten?
Q, lekker. Ik heb nog geen idee wat voor pizza's het hier worden
Gast- Gast
Niet anders verwacht. Je vult ook 'potjes' in i.p.v 'zelf maken'Qiara schreef:June schreef:Lekker Q! Ga jij 'm ook zelf maken?
Nee
Gast- Gast
Smikkell: Waarschijnlijk had ik dat moeten zeggen bij het bestellen, en dat heb ik dus niet gedaan, toen niet aan gedacht.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Lief dat je het zegt, maar veel keus heb ik niet, kan ze er niet uit kijken als ik dat zou willen, het is gewoon afwachten.June schreef:
Ik heb er zelf geen invloed op...
En de momenten dat ik alles behalve gezellig ben zien jullie gelukkig niet, die zijn er ook genoeg hoor
Natuurlijk heb je er zelf niet alle invloed op, maar je had ook al heel lang ingestort kunnen zijn. Misschien is het niet verstandig dat jij zelf nog staat te strijken af en toe, maar ik vind het wel bewonderenswaardig. Ik begrijp ook wel dat jij niet altijd even gezellig bent, maar ik vind het wel knap dat je hier niet alleen maar praat over je zwangerschap en de zorgen die je daarover hebt. Terwijl dat natuurlijk een ontzettend groot ding is in je leven op dit moment.
Gast- Gast
Smikkell schreef:PM, ik zou ook balen van witte enveloppen. Kunnen ze daar niets aan veranderen? Wel fijn dat je nog achter de tekst staat.
Iets gezonds. Ik moet zo naar de winkel!
Gast- Gast
Haha, TD, dat wel
Maar goed, als je 2x een kaartje moet sturen kost het meer, dus 1 kaartje voor 2 is qua kosten beter
Maar goed, als je 2x een kaartje moet sturen kost het meer, dus 1 kaartje voor 2 is qua kosten beter
Gast- Gast
Balen. Maar je mag je niet druk maken, dus wit is primaProudMama schreef:Smikkell: Waarschijnlijk had ik dat moeten zeggen bij het bestellen, en dat heb ik dus niet gedaan, toen niet aan gedacht.
Gast- Gast
PM.. Nee, weet ik! Maar ik verveel me gewoon de blubber hier!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Smikkell schreef:Niet anders verwacht. Je vult ook 'potjes' in i.p.v 'zelf maken'Qiara schreef:June schreef:Lekker Q! Ga jij 'm ook zelf maken?
Nee
Misschien verandert dat nog wel eens...
Het worden lekkere pizza's
Qiara- Ratel
Ow, en PM, zelf heb ik ook geen moeite met het krijgen van een witte enveloppe hoor. Het gaat immers om de kaart
Heb je geboortezegels?
Heb je geboortezegels?
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: