Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 dingen die we nog niet over je weten

+29
M@niek
Possom
JD
girli
Sylvana
Tazz
Zwoesj
Zwerver
nina
Beachgirl
Chelle
Flinder
Jente10
Sorella
xxDila
Phileine
Merai
Rush
Kabouter
Sweety
Tania
Snack a Jack
Moezie
Atelier Madame
Shisha
Error
Polly
silly-one
Flippin' Bitch
33 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

3 dingen die we nog niet over je weten - Pagina 3 Empty Re: 3 dingen die we nog niet over je weten

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:30

Auxo schreef:Tea Leaf hug

Aaaah! Dankje meis! Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

3 dingen die we nog niet over je weten - Pagina 3 Empty Re: 3 dingen die we nog niet over je weten

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:30

Tea!!! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:33

Storm schreef:Tea!!! hug

Ook voor jou hoor, jij ook een dikke hug

Wink

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj do 23 jun 2011 - 8:39

* Slaap nog met een knuffeltje. Als ik 's nachts wakker wordt en ik kan hem niet vinden, raak ik compleet in paniek
* Ik ben gefrustreerd over mijn boekenkast. Wil zooo graag een volle, de hele muur beslaande boekenkast, maar het wil niet vlotten
* Ik zo graag 5 kilo af wil vallen, maar ik de drive niet meer kan vinden zoals 1.5 jaar geleden, toen het me wel lukte 20 kg af te vallen.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Tazz do 23 jun 2011 - 9:17

wc-eend schreef:- ik bang ben in het donker en ook niet in spiegels durf te kijken

+1

- Ik een klein beetje boos wordt als mensen zeggen dat mijn kinderen totaal niet op mij lijken.
- Ik mezelf veel te dik vind maar ook niet kan ophouden met snoepen.

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sylvana do 23 jun 2011 - 9:21

Jeetje wat slapen er nog een hoop meiden met een knuffel zeg! Wel grappig eigenlijk..

Over mij:

• Ik kan echt een vréselijke pietje precies zijn

• Ik maak bijna dagelijks een smoothie met (ingevroren) fruit, groente, yoghurt, maakt niet uit. Heerlijk!

• Ik ben allergisch voor het tonen van mijn kwetsbaarheid

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 10:21

Atelier Madame schreef:-ik ben verslaafd aan haar draaien. Ik zit 75% van te tijd met een pluk haar in mn hand te vilten.. Zo erg dayt grote klitten ss ontstaan die mn vriend eruit móet knippen

-Ik controleer altijd minstens 3x voor Ik wegga of de deur wel op slot is

-Ik vind cheeseburger chips helemaal geweldig

Cheesburger chips? Waaaaar koop ik die?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 10:25

Wat leuk dat je aan Idols hebt meegedaan Punked' ben je ver gekomen? Ik ben nooit verder gekomen dan de 1e auditie voor de niet bekende jury, haha

-Ik houd ook van playbacken met mijn iPod.
-Op mijn gallerij doe ik vaak een catwalkloopje.
-Ik kan alle botjes knakken in mijn lichaam.

Gast
Gast

Bericht  girli do 23 jun 2011 - 10:33

Ik ben heel onzeker over mijn verslagen die ik voor school moet maken. Ik ben bang dat het niet goed genoeg is, niet diep genoeg, niet genoeg uitgewerkt etc, terwijl ik eigenlijk nooit een slecht cijfer heb gehaald.

Ik geef een dag te snel op. Ik kan al chagrijnig zijn als ik een halfuur later uit bed kom en dan te lang ga zitten niksen. Ik plan van alles en ik kan het dan niet hebben als het niet gaat zoals ik het heb gepland.

Ik wil vaker leuke dingen (voor mezelf) doen, maar ik ga vaak studeren omdat ik bang ben dat ik anders mijn tentamens niet haal. Ik weet niet hoe ik die balans moet creeëren.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  JD do 23 jun 2011 - 10:53

- ik vertel de hele wereld hoe stoer ik wel niet ben omdat ik zo goed aan het Sonja Bakker-en ben...en ik zit hier nu met een zak m&m's op mn schoot Embarassed

-ik heb vandaag een oude spice girl cd in mn auto gedaan, en onderweg keihard mee lopen zingen, heerlijk!

-ik schaam me omdat mijn vriendje in 2 jaar tijd zo megaveel is aangekomen...ruim 20 kilo...hij heeft helemaal zo'n buik die over zn broek heenhangt en is nu bijna 100 kg... ik hou van hem, maar vind t niet erg mooi... Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Possom do 23 jun 2011 - 10:56

- Ik heb heel lang World of Warcraft gespeeld en was er keigoed in

- Ik heb een totaal mislukte poging gedaan model te worden bij een poepbureau en ben dom geweest toen ik nog een mooi figuur had

- Ik vraag me al twee jaar lang af wanneer ze er op de uni achterkomen hoe dom ik eigenlijk ben
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  JD do 23 jun 2011 - 11:06

Chelle schreef:
- ik elke keer bij mezelf denk dat ik wil veranderen maar weet niet hoe ik dat kan doen. Ik wil volwassener en serieuser worden omdat ik toch al 29 ben en een kindje heb. Om mij heen lijkt iedereen volwassener, zekerder en zelfstandiger te zijn.
wat herkenbaar!
ik voel me op de een of andere manier af en toe ook nog een 16 jarig meisje... dan heb ik t idee dat meiden van mijn leeftijd al zoveel volwassener zijn ofzo...en zekerder inderdaad.
heb ik ook in e straat waar ik woon; we hebben redelijk contact met alle buren (10 huizen) maar iedereen is 35+, wij zijn het enige jonge stelletje van 26...dus ik voel me bij de andere buurvrouwen echt zo jong en onzeker....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  M@niek do 23 jun 2011 - 11:12

- Ik nog steeds een beugel heb en angst heb voor de ortho (maar heb me voorgenomen echt te gaan *zucht*)

-Ik een soort van smetvrees heb volgens mijn vriend :shock:

-Ik super spijt heb mn oude baan te hebben opgezegd en dat ik mn collega´s verschrikkelijk mis!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 do 23 jun 2011 - 17:56

- ik een soort van bang ben voor geesten, bang dat ik ze ergens zie of voel, gewoon de aanwezigheid.
- ik 3 keer in de week droom, dat ik ineens niet meer zwanger ben..
- mijn vriend gister met een potje olvarit peer papje voor 4+ maanden thuiskwam...wel heel aandoenlijk!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Chelle vr 24 jun 2011 - 1:04

Possom schreef:- Ik vraag me al twee jaar lang af wanneer ze er op de uni achterkomen hoe dom ik eigenlijk ben

Haha!! Sorry, dit vind ik toch wel grappig! nerd
Maar je zit toch niet voor niets op de uni? angel Ik zou er niet eens op toegelaten worden Wink
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:11

- Ik ga bijna altijd voor de tweede deadline, omdat ik de motivatie niet heb voor de eerste.

- We gaan dit jaar met vakantie gewoon rijden zonder te reserveren. Waarschijnlijk ga ik een week van tevoren toch reserveren, omdat ik anders bang en dat we nergens terecht kunnen komen.

- Ik vandaag op mijn neefje aan het passen ben. Het is alleen een beetje saai, hij slaapt vandaag heel veel...

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 24 jun 2011 - 1:18

Chelle schreef:
Possom schreef:- Ik vraag me al twee jaar lang af wanneer ze er op de uni achterkomen hoe dom ik eigenlijk ben

Maar je zit toch niet voor niets op de uni? angel Ik zou er niet eens op toegelaten worden Wink

Haha, dat gevoel ken ik, Possom!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:30

- Ik ben snel zenuwachtig.
- Het is misschien logisch maar ik voel me niet meer fijn op straat in het donker als ik alleen ben. Maar toch ga ik 's nachts wel eens alleen naar huis omdat ik geen watje wil zijn.
- Ik rook wel eens een jointje en vind mezelf dan heel grappig, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:47

- Ik heb vreselijke agorafobie maar probeer hier nu stap voor stap vanaf te komen.
- Zodra ik een oud mannetje zie, op tv, in het echt of in een boekje, dan wil ik hem altijd knuffelen, waarschijnlijk omdat ik mijn opa nooit heb gekend haha.
- Ik kan helemaal opgaan in klassieke muziek, zo erg dat ik verder niets meer om me heen hoor.

Gast
Gast

Bericht  Possom vr 24 jun 2011 - 8:55

Suus schreef:
Chelle schreef:

Haha, dat gevoel ken ik, Possom!

Ik heb gewoon het gevoel dat ik helemaal niet zo slim ben en gewoon heel veel geluk heb iedere keer.. ik heb tot nu toe alles gehaald in 1x en dat kan in mijn hoofd gewoon niet.. iig niet bij iemand die voor jam de supermarkt ingaat en met vijf tassen naar buiten komt maar geen jam Rolling Eyes

Maar ja nog een jaar en dan mogen ze overal achter komen Very Happy

@ Chelle: zo voel ik me dus: alsof het een foutje is dat ze me hebben toegelaten..
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 9:03

* Ik houd hele gesprekken met mezelf.

* Ik 'fantaseer' af en toe dat ik ergens wordt ontdekt als zangeres en dan wereldberoemd word.
Vooral in de bus of in de trein kan ik helemaal wegdromen.

* Ik kan als een kind zo blij worden van een mooie aankoop, dat maakt echt mijn hele dag.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ vr 24 jun 2011 - 9:07

- vroeger (op mijn 18e) had ik maat 40. Nu zit ik al zo'n 10 jaar op maat 34 (ben nu 30).
- ik zag voor het eerst een Ikea van binnen op mijn 27e.
- ik slaap nog met de knuffel die ik bij mijn geboorte heb gekregen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Possom vr 24 jun 2011 - 9:12

Princess schreef:* Ik houd hele gesprekken met mezelf.

+1 haha!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Lacey_ vr 24 jun 2011 - 9:13

Princess schreef:* Ik houd hele gesprekken met mezelf.
Oh ja, dat doe ik ook.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  mzcharlotte vr 24 jun 2011 - 9:44

* Ik word helemaal gek van het gebabyblaat van mijn collega (en dan zit ze pas op 4 maanden, op de dag af)
* Ik ben nog steeds bezig met mijn leidinggevende om een opleiding te gaan doen
* Ik ben eigenlijk verbaasd dat ik, nu ik steeds dichter bij de dertig raak, me inderdaad steeds zelfverzekerder voel
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: