Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet weten wat je wilt....

+12
Muurvlindertje
Arwyn
Linda
Tinus
CCC
TukTuk
Lady4
ShallY
Rann
Starla
mzcharlotte
JD
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Niet weten wat je wilt.... Empty Niet weten wat je wilt....

Bericht  JD vr 30 dec 2011 - 13:43

Herkenbaar???

Ik werk nu al ruim 7 jaar in de kinderopvang, waarvan al zeker 4 jaar met tegenzin en geen plezier en uitdaging meer.
Het gaat met ups en downs, maar vooral nu ik het op mijn huidige werkplek echt totaal niet naar mijn zin heb, borrelt het weer naar boven en ga ik weer googlen en beroepskeuzetesten doen enzo...

Probleem is dat er met mijn diploma (SPW3) eigenlijk praktisch geen ander werk is dan dit,en opleidingen weer geld kosten......

Zijn er hier meer mensen die dit herkennen? of mensen die de stap hebben gezet om totaal iets anders te doen? of mensen die dit van plan zijn?

Ik bljf al jaren een beetje doorrommelen op deze manier, zonder dat ik dé stap durf te zetten om het roer helemaal om te gooien.
Ik zou ook niet weten wat ik wil, ik vind zóveel dingen leuk!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet weten wat je wilt.... Empty Re: Niet weten wat je wilt....

Bericht  mzcharlotte vr 30 dec 2011 - 21:35

Wil je nog wel iets met verzorging doen? Mijn zusje is begonnen aan SPW3 Kinderopvang, maar switchte naar Gehandicaptenzorg en daar is ze heel erg gelukkig. Ze wordt altijd overal gevraagd, dus er is geen gebrek aan werk. Of ouderenzorg?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Starla vr 30 dec 2011 - 22:32

Toen ik nog in opleiding was (verpleging), werkte ik ook als niveau 3 verzorgende in de gehandicaptenzorg. Vond ik zelf erg leuk. Daar werkten ook mensen die spw deden of hadden gedaan.