Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 dingen die we nog niet over je weten

+29
M@niek
Possom
JD
girli
Sylvana
Tazz
Zwoesj
Zwerver
nina
Beachgirl
Chelle
Flinder
Jente10
Sorella
xxDila
Phileine
Merai
Rush
Kabouter
Sweety
Tania
Snack a Jack
Moezie
Atelier Madame
Shisha
Error
Polly
silly-one
Flippin' Bitch
33 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

3 dingen die we nog niet over je weten - Pagina 2 Empty Re: 3 dingen die we nog niet over je weten

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:37

Aah Punk'd, wat een lief beertje!
Ik slaap ook nog steeds met mijn knuffel, maar die ziet er inmiddels zo uit dat die niet forum-waardig is haha.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

3 dingen die we nog niet over je weten - Pagina 2 Empty Re: 3 dingen die we nog niet over je weten

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:38

Auxo schreef:Aah Punk'd, wat een lief beertje!
Ik slaap ook nog steeds met mijn knuffel, maar die ziet er inmiddels zo uit dat die niet forum-waardig is haha.

haha aah jawel joh! :P

Mijne is ook zo kaal als ik weet niet wat haha.. Heel zielig ik rook vroeger altijd aan het laatste plukje wat er zat..Mijn zus was toen boos en heeft met de schaar mijn lievelingsplukje afgeknipt.. Toen ben ik maar verder gegaan naar zijn oren.. (zoals te zien is haha Wink )

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:43

Vergeleken met die van mij is die van jou nog super behaard :P Mijne heeft geen haar meer, z'n oren, hoofd en een poot hangen en nog aan een draadje aan. Hij is echt bijna overleden.. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:45

- Ik slaap ook nog met een knuffel, en alsie ergens niet mee is op kamp ofzo dan slaap ik ook een heel stuk moeilijker Embarassed
- Ik spaar nijntje-spullen
- Ik heb een tattoo

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 22 jun 2011 - 22:51

Ik ben opgegroeid tussen de gokkasten en dobbelstenen.
Ik wil niet in de auto van m`n vriend rijden sinds ik weet hoe veel dat ding gekost heeft.
Ik ben verslaafd aan Twitter.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Merai wo 22 jun 2011 - 23:03

Leuk, dit topic!

Van mij weten jullie (denk ik) niet:
- Dat ik vroeger rookte (ben al bijna drie jaar gestopt)
- Dat ik op mijn veertiende voor het eerst verhuisd ben en nu op dertien keer zit (ben 25)
- Dat ik een tattoo op mijn voet heb die voor mij symbool staat voor alles wat ik heb overwonnen, als ik het moeilijk heb kijk ik er ook echt naar om me dat te realiseren.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Phileine do 23 jun 2011 - 0:06

-Dat ik gek ben op bubbeltjesplastic.
-Dat ik pas gestopt ben met (gelegenheids)roken.
-Dat ik gek ben op de zee.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 0:23

- Dat ik niet weet waarom ik eigenlijk zulk lang haar heb. Iedereen vraagt het me maar ik heb echt geen idee.
- Ik ben verslaafd aan chips
- Ik ben gek op witte herders en duitse herders en mis mijn vorige honden nog iedere dag

Gast
Gast

Bericht  xxDila do 23 jun 2011 - 0:42

Aangezien ik nog niet zo bekend, kan dat van alles zijn! laughcry

- Ik verslaafd ben aan chips, als ik begin moet & zal de zak leeg.
- Ik gek ben op koken, maar veel dingen niet durf te proberen omdat ik bang ben dat het mislukt en daar slecht tegen kan..
- Ik heel graag kittens wil bij mn kat dat ik telkens "vergeet" de dierenarts te bellen voor een afspraak om haar te laten helpen..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sorella do 23 jun 2011 - 2:48

Nou, dat is niet zo moeilijk, ik ben zo nieuw hier!

- Ik snaai zo veel per dag dat ik eigenlijk 20 kilo zwaarder zou moeten zijn (thank god voor mijn stofwisseling).
- Ik heb een papegaai die nooit praat waar andere mensen bij zijn zodat iedereen denkt dat hij niet kan praten.
- Als ik nadenk over dingen, zoals nu, trek ik velletjes van mijn lip of bijt ik op mijn wang.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Jente10 do 23 jun 2011 - 2:53

*ik ook nog met knuffels slaap en soms ook nog tegen ze praat of ze netjes neerleg aan andere kant van me bed Embarassed
*ik hagelslag en vlokken op 1 of andere manier heel 'vies' vind, eten doe ik al helemaal niet maar het oppakken heb ik ook al moeite mee. Verder houdt ik wel van chocola
*ik nog een boeketje bloemen op me kamer bij me ouders heb staan uit 2005. Was eigenlijk eerste bos bloemen die ik van een jongen kreeg.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Flinder do 23 jun 2011 - 4:37

- ik heel erg van pindakaas met hagelslag op mijn boterham houd
- de Pfaffs kijken iets is wat ik erg graag doe (inclusief commentaar op alles en iedereen geven!)
- ik het nog altijd jammer vind dat ik ben gestopt met atletiek.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Chelle do 23 jun 2011 - 5:11

Ook ik ben volgens mij niet zo heel bekend hier, maar wat hier echt niemand weet is;

- dat ik nooit een gootsteenputje leegmaak met mijn handen. Vind dat zo vies! Vroeger deed ik het helemaal niet en liet het aan mijn man over.

- ook ik slaap nog met een knuffel. Ik was hem trouwens wel vaker want hou niet van die muffe lucht! Haha!

- ik elke keer bij mezelf denk dat ik wil veranderen maar weet niet hoe ik dat kan doen. Ik wil volwassener en serieuser worden omdat ik toch al 29 ben en een kindje heb. Om mij heen lijkt iedereen volwassener, zekerder en zelfstandiger te zijn.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 5:16

- Ik kan echt genieten van opruimen en uitzoeken in huis, doe het het liefste elke week.
- Ik eet graag banaan gepureerd met sinaasappelsap laughcry
- Ik ben een meisje-meisje aan het worden!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 5:45

Pippa schreef:- Ik eet graag banaan gepureerd met sinaasappelsap
Dat geef ik aan mijn oppaskindjes haha.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter do 23 jun 2011 - 5:48

Powerbabe schreef:

Klinkt ook wel lekker moet ik zeggen!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 5:59

Ik ga echt al over mijn nek als iemand in mijn buurt banaan heeft gegeten, dus ik word er doodongeluk van om dat te maken, maar ach voor de kindjes doe ik alles haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 5:59

Chelle schreef:Ook ik ben volgens mij niet zo heel bekend hier, maar wat hier echt niemand weet is;

- dat ik nooit een gootsteenputje leegmaak met mijn handen. Vind dat zo vies! Vroeger deed ik het helemaal niet en liet het aan mijn man over.

Zijn er mensen die dat met hun handen doen.. Ik heb er ook echt een fobie voor.. Mijn vriend moet dat altijd doen.. Ik raak het putje niet aan :P

Ik heb in een fitnesscentrum gewerkt toen ik een jaar of 17 was en toen moest ik het putje schoonmaken in de douchen.. Er lag zoveel haar in.. Ik stond echt serieus te kokhalzen.. Sindsdien dus mijn fobie Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 6:16

Kabouter schreef:
Powerbabe schreef:

Klinkt ook wel lekker moet ik zeggen!

Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl do 23 jun 2011 - 6:47

Dat ik nagels bijt en er maar niet vanaf kom Sad
Dat ik mezelf vaak dom voel omdat ik 5,5 jaar over mijn HBO studie heb gedaan
Dat ik vreselijk graag in een band wil zingen maar een schijterd ben op het podium
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  nina do 23 jun 2011 - 7:36

_Leaf_ schreef:- Dat ik niet weet waarom ik eigenlijk zulk lang haar heb. Iedereen vraagt het me maar ik heb echt geen idee.
Hoelang is jouw haar?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:01

Ligt er aan wie t leest maar ik ga dan voor:

"Ik ben 30 en slaap met dezelfde knuffel die ik sinds mijn 9e heb, ik kreeg hem van mijn ex-stiefvader. Ook al ligt mijn vriend naast me, konijn moet er altijd bij ( behalve tijdens de jeweetwelwat :P ) Mijn vriend accepteert het ook en gaat er heel lief mee om"

"Mijn vader heeft toen ik 6,5 jaar was een einde aan zijn leven gemaakt. Ik hoorde de echte waarheid pas toen ik 18 was. Sinds een aantal jaren mis ik hem zo vreselijk dat mijn hart er letterlijk pijn van doet"

"Er is elke dag wel een moment dat ik me vreselijk alleen voel"

Maar.... Ik vind mezelf wel heel leuk Wink cheers

Niet quoten

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:26

Powerbabe schreef:

Ik eet het zelf, alleen dan ook nog met gekruimelde liga erdoor Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:27

Tea Leaf hug

Gast
Gast

Bericht  Zwerver do 23 jun 2011 - 8:29

- ik bang ben in het donker en ook niet in spiegels durf te kijken
- Ik mij op het forum nooit goed van verwoorden
- Ik de enige blauwe ogen heb in de familie! (Twijfel soms wel eens of ik wel echt bij ze hoor hahah)
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: