Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie hiervan?

+5
Triesje1983
Printje
Thunder
Susan
Mamsie
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Lejow wo 22 jun 2011 - 18:00

Ik ben het echt totaal 1000 % eens met alle posts van Printje hahahaha.
Ik ben dan ook een kleuterjuf :P
En ook hier was het weer stressen om alle vader en moederdag cadeautjes af te krijgen, om vervolgens geen enkele reactie terug te krijgen.. (had krijtbordjes voor mamma en een pennenbakje voor pappa gemaakt)

En snap wel dat je het teveel van het goede vindt hoor Mamsie!
Zeker zo ana het einde van het schooljaar alles zo last minute.
Vorig jaar was ik echt zwaar verbaasd over alle cadeautjes die ik van de kinderen kreeg aan het einde van het schooljaar. Natuurlijk is het altijd leuk om cadeautjes te krijgen, maar de knuffels en kusjes en woordjes van dank waardeer ik des te meer!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  LMCurious wo 22 jun 2011 - 20:58

@ mamsie, wat een rotsituatie. Kan me helemaal voorstellen dat je daar niet zo last minute op zit te wachten, en zou het ook zeker aankaarten. Indien het vaker voorgekomen is en ook al vaker gemeld is bij de klassenouders zou ik het eens bij de schoolraad ofzo (ben nog niet thuis wat voor termen er allemaal zijn op de scholen [:p]) aankaarten. Want dit is gewoon niet leuk zo inderdaad.

@ kleuterjuffen, maar je knutselt toch sowieso regelmatig dingen met de kinderen. Wat maakt het dan uit of het voor in het lokaal is ofzo of voor vaderdag/moederdag?

@hazeltje, dat is erg krom. En ook dat zou ik melden bij degene die je vroegen om iets te maken voor de juffen.
Qua geen moederdagknutsel, hier verwacht ik eigenlijk dat papa ook gewoon aan de slag gaat met de kids. Soms is het gewoon een hele mooie krastekening [Wink], maar emt mn verjaardag had hij met Joris een verjaardagsmuts gemaakt bijvoorbeeld. En andersom maak ik voor hem natuurlijk ook dingen. Ook in het kader van, knutselen en tekenen vind Joris leuk, dus dan maar met een doel! Ik denk dat ik binnenkort (in juli zijn hier alle verjaardagen heir voorlopig weer voorbij) maar eens met de kerstkaarten ga beginnen. laughcry
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Happydobby wo 22 jun 2011 - 21:23

Lastig Mamsie, ik zit zelf ook nooit op dat soort dingen te wachten.
Hetzelfde gebeurde eerst op mijn werk, iedere keer als er iets was werd er weer om een bijdrage gevraagd. Dus ik heb de lief en leed pot opgestart.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  kletskousje do 23 jun 2011 - 5:29

Printje schreef:Ik sta zelf voor de klas en het klopt inderdaad dat ouders soms geld willen 'inzamelen' voor een cadeautje. Bij ons op school is de afspraak om dit dus niet meer te doen, niet alle ouders kunnen dit zomaar iedere keer betalen. De meeste kinderen hebben echter zelf wel iets bij op mijn verjaardag en op de laatste schooldag maar een groot cadeau doen we bij ons op school dus niet meer.

Dat is hier ook.
Meestal krijgen wij wel iets van de kinderen (dit jaar een bloembak met de namen en 3 plantjes erin) maar dat is nog te doen.
Ik vind het ook onzin dat overal geld voor gegeven moet worden.
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Lejow do 23 jun 2011 - 8:18

LMCurious schreef:
@ kleuterjuffen, maar je knutselt toch sowieso regelmatig dingen met de kinderen. Wat maakt het dan uit of het voor in het lokaal is ofzo of voor vaderdag/moederdag?


Ja, is waar, maar vaak zijn de vader en moederdag knutsels net iets meer werk. Het wordt ingepakt, versje erbij die ik ook oefen met de kids. Het moet even tussen de lopende thema's door enz.
Ik vind het altijd wel leuk om te doen hoor, vind het alleen zo jammer dat je er nooit eens wat op terug hoor.
Als ik een kindje heb die met een vader/moederdag knutsel thuis komt, heb ik me ook echt voorgenomen om er wat van te zeggen tegen de betreffende juf/meester/leid(st)er
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  LMCurious do 23 jun 2011 - 20:10

Lejow schreef:
LMCurious schreef:
@ kleuterjuffen, maar je knutselt toch sowieso regelmatig dingen met de kinderen. Wat maakt het dan uit of het voor in het lokaal is ofzo of voor vaderdag/moederdag?


Ja, is waar, maar vaak zijn de vader en moederdag knutsels net iets meer werk. Het wordt ingepakt, versje erbij die ik ook oefen met de kids. Het moet even tussen de lopende thema's door enz.
Ik vind het altijd wel leuk om te doen hoor, vind het alleen zo jammer dat je er nooit eens wat op terug hoor.
Als ik een kindje heb die met een vader/moederdag knutsel thuis komt, heb ik me ook echt voorgenomen om er wat van te zeggen tegen de betreffende juf/meester/leid(st)er

Ik zal het eens onthouden! Denk dat ik er niet zo snel bij stil zou staan om de leidsters eens een compliment erover te geven. Maar hou het in mn achterhoofd. (nu zie ik ze ook niet zo vaak, want Dave brengt/haalt ze meestal)
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 20:11

Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit bij stilgestaan om de juffen te bedanken voor een moederdag kadootje. Dat is toch gewoon hun werk?

Ik vind eigenlijk zo'n regeling met geld inzamelen wel een stuk beter dan wat bij ons gebeurt: dat je het zelf maar moet weten. Vorig jaar zat mijn dochter net op school toen het juffendag was. Geen idee wat dat was, kende ook geen andere ouders op school, dus ik had geen idee dat er van mij verwacht werd dat ik 3 (3!) kadootjes ging regelen voor de juffen. Had ik dus ook niet gedaan zodat dochter en een paar andere kindjes de enigen waren zonder kadootjes.

Nu wist ik het, heb ik een kleinigheid gekocht/geknutseld, maar ik vind het zó lastig. Want wat geef je uit? 5,- of 1,-? Geef je de stagiaire die er dagelijks is evenveel als de juffen en wat doe je met de stagiaire die er alleen op maandag is en die je nog nooit gezien hebt omdat je op maandag nooit op school bent.
Ik baal daar altijd van, want ik kan nooit inschatten wat 'normaal' is. Dan vind ik iedereen 2,- vragen en dat inzamelen een stuk beter. Maar én knutselen én kadootjes inzamelen én geld geven vind ik echt een beetje te gek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum