Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

+13
_*Blondgirl*_
Vanillivi
minoessepoes
Lady4
ExpressoB
Happydobby
MAS
Bimbam
Caramba
Mamsie
Shy
Monte
girli
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:48

Nou, dan hier een positief verhaal.
Mijn verstandskies linksboven begon af te brokkelen (ja, da's niet zo fijn) en begon steeds meer pijn te doen.
Dus ik de tandarts bellen, was die met vakantie en moest ik naar een vervanger.
Vond ik niet leuk, omdat ik heel tevreden ben met mijn eigen tandarts omdat die gewoon heel goed is.
Maar dus toch naar de vervanger toe, op maandagavond om 7 uur.
Hij zei: Ik trek 'm er wel uit, maar ik geef je eerst wel een verdovingsprik.
Dus hup die verdoving er in.
Ik mond open, wachten tot de tandarts bezig zou gaan, bleek dat hij 'm er al in 1 x uit had getrokken..
Groot gat in de mond.. Hechtingen waren niet nodig, zei hij.
Ik naar huis, helemaal geen last meer van gehad...
Dit in tegenstelling tot mijn verstandskies rechtsonder.. Maar daar ga ik nu niet verder over uitwijden.. pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  SoGood za 2 jul 2011 - 1:15

Volgens mij is boven veel makkelijker dan onder.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  _Lacey_ za 2 jul 2011 - 3:01

Sogood schreef:Volgens mij is boven veel makkelijker dan onder.
Volgens mij ook.

Nou zijn mijn verstandskiezen in mijn onderkaak gewoon minder goed doorgekomen dan die in mijn bovenkaak. Onder zitten ze nog half onder het tandvlees.

Dat wordt dikke pret komende woensdag... :shock:

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 4:17

Break Of Day schreef:Nou, dan hier een positief verhaal.
Mijn verstandskies linksboven begon af te brokkelen (ja, da's niet zo fijn) en begon steeds meer pijn te doen.
Dus ik de tandarts bellen, was die met vakantie en moest ik naar een vervanger.
Vond ik niet leuk, omdat ik heel tevreden ben met mijn eigen tandarts omdat die gewoon heel goed is.
Maar dus toch naar de vervanger toe, op maandagavond om 7 uur.
Hij zei: Ik trek 'm er wel uit, maar ik geef je eerst wel een verdovingsprik.
Dus hup die verdoving er in.
Ik mond open, wachten tot de tandarts bezig zou gaan, bleek dat hij 'm er al in 1 x uit had getrokken..
Groot gat in de mond.. Hechtingen waren niet nodig, zei hij.
Ik naar huis, helemaal geen last meer van gehad...
Dit in tegenstelling tot mijn verstandskies rechtsonder.. Maar daar ga ik nu niet verder over uitwijden.. pale

Maar je voelt toch dat hij bezig is aan het sjorren oid.
Leuk dat hiij melden je een verdoving te geven, lijkt me wel zo slim :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 4:20

Spetterdespat schreef:Je kunt van te voren best wel 2 paracetamol nemen, dat is helemaal niet erg. Pijnmedicatie wekt toch altijd langer dan een verdoving, is de verdoving uitgewerkt, dan werkt een paracetamol nog wel.
Mocht je toch later beginnen met paracetamol, kun je dat het beste na de ingreep doen. Dan voel je namelijk bijna niet dat de verdoving is uitgewerkt, door paracetamol word dat toch onderdrukt.

Ik vond dat verdovingsprikje helemaal niet erg, voelde het trouwens nauwelijks, terwijl ik het trekken zelf wel voelde.

Wel voelde? Maar niet de pijn ervan neem ik aan he?
Je voelt toch altijd wel wat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 4:25

Monte, ik snap ook niet waarom ze al aan de gang gaan als de verdoving niet werkt. Je zegt dat ze dat aan je merkte op een gegeven moment, maar ik vind dat ze dat ook hadden moeten vragen.

Krijg je zo lapje voor je ogen dat je niet ziet wat er allemaal boven je hoofde gebeurd?
Dat trekken en hand op je gezicht vind ik niet fijn klinken en ze mogen best wat zachter doen.

Nou als ik het zo lees wil ik echt wel onder gehele narcose.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  _Lacey_ do 7 jul 2011 - 4:33

Gisteren heb ik mijn eerste twee verstandskiezen laten verwijderen door de kaakchirurg en het viel me echt ontzettend mee! Binnen 10 minuten was het klaar. Het heeft alleen een beetje lang nagebloed.
Neem nog wel steeds de pijnstillers (gewoon voor de zekerheid, want heb (nog) geen pijn gehad), maar in augustus kan deel 2 alleen nog maar tegenvallen smile

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Shy do 7 jul 2011 - 22:13

Caribbeanlover schreef:Monte, ik snap ook niet waarom ze al aan de gang gaan als de verdoving niet werkt. Je zegt dat ze dat aan je merkte op een gegeven moment, maar ik vind dat ze dat ook hadden moeten vragen.

Krijg je zo lapje voor je ogen dat je niet ziet wat er allemaal boven je hoofde gebeurd?
Dat trekken en hand op je gezicht vind ik niet fijn klinken en ze mogen best wat zachter doen.

Nou als ik het zo lees wil ik echt wel onder gehele narcose.
Het is echt niet bij iedereen zo dat het op deze manier gaat hoor! Bij mij is het achteraf heel erg mee gevallen en was echt super bang, maar ze hebben mij goed opgevangen en heel voorzichtig gedaan en precies verteld wat ze ging doen. Ook de hele tijd vragen gaat het nog goed? enz enz.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 22:25

Het is nu een week later en de napijn is me echt ontzettend meegevallen! Na 3 dagen was het wel over. Natuurlijk doet de wond in mijn mond nog wel zeer af en toe en mijn kaak is wat gevoelig, maar ik had er eigenlijk weinig last van. Heb nu wel een groene plek op mijn kaak van de beursheid, net alsof ik een stoot voor mijn kop heb gekregen haha. En ik had eerst helemaal geen blauwe plek, hij was er gewoon opeens, groen en al.

Dus al met al is het trekken zelf me helemaal niet meegevallen, maar de napijn wel. Nu kijk ik niet meer zo heeel erg op tegen de tweede helft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Zwerver do 7 jul 2011 - 22:25

Oh men, ik durf echt niet heen als ik jullie verhalen lees Mad
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 22:48

nou dan zal ik wel een positief verhaal vertellen. Het vervelendste vond ik de verdoving maar daarna nergens last van gehad. Bij mij waren ze er zo uit (allemaal) ja eentje gaf wat problemen want die zat wat scheef en dat was wel vervelend maar niet pijnlijk of heel erg. Daarna hebben ze bij mij niet hoeven te hechten en het bloeden stopte ook redelijk snel. Ook de pijn viel me reuze mee. Kon wel een tijdje m`n mond niet helemaal open doen en dat is wel wat minder met eten en tanden poetsen enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Rovine vr 8 jul 2011 - 3:57

Zal ik het dan nog positiever maken? Ik heb 2x2 stuks laten trekken en elke keer stond ik binnen 5 minuten weer buiten. Normaal eten ging 's avonds alweer (ging elke keer in de late ochtend) en het irritantst was de hechting bij eentje. Zat er steeds mee te spelen. De overige 3 zijn niet gehecht en waren binnen een paar dagen weer helemaal dicht.

Ik ben de dag nadat mijn 2e setje eruit ging geslaagd voor mijn rij-examen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 3 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum