Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

+13
_*Blondgirl*_
Vanillivi
minoessepoes
Lady4
ExpressoB
Happydobby
MAS
Bimbam
Caramba
Mamsie
Shy
Monte
girli
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 20:04

Ik heb niks ingenomen van te voren en was maar goed ook. Ik heb nergens last van gehad. Het trekken was zo gebeurd. Ik was ook bang voor de napijn maar deze was er niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  girli wo 22 jun 2011 - 20:13

Bimbam schreef:Alex, wil je nog een positief verhaal? Ik moest een gaatje laten vullen en een verstandskies laten trekken, vond gaatje vullen veeeeeel erger. Ik dacht bij het trekken van de kies "gaat ze nog wat doen?" en toen was ie er dus al uit laughcry
+ 1 !! Kort door de bocht, ik laat liever een tand verwijderen dan vullen haha.

Ik heb geen horrorverhalen. Bij mij was het ook 1 keer trekken en toen was de tand eruit. Toen is het gehecht en kon ik weer naar huis. Thuis slaap ik altijd tot de verdoving is uitgewerkt en neem ik ibuprofen voor ik wegga en als de verdoving is uitgewerkt. Geen dikke wang of niets. Volgende dag functioneer ik weer 100%. De dag zelf doe ik altijd extra relaxt, want ik ben als de dood voor de tandarts, maar de angst voor zo'n gebit als op tv is vele malen groter.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 20:51

Het is gebeurd, hoor. En het viel reuze mee. Ik ben wel bijna van m'n stokkie gegaan na de verdoving, doordat mijn gehemelte verdoofd was leek het heel erg opgezwollen en dacht ik dat ik geen adem kon halen en raakte ik in paniek, waardoor m'n ademhaling helemaal verkeerd ging. Werd duizelig en misselijk, maar behalve dat was het zo gebeurd, het trekken zelf was echt piece of cake.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  girli wo 22 jun 2011 - 21:14

Vervelend dat je bijna van je stokje bent gegaan, maar ook fijn om te lezen dat het je reuze meeviel ! Horrorverhalen zijn overal wel van te vinden, maar dat betekent niet dat ze jou ook overkomen.

Hoe voel je je nu?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:43

Ik voel me nu wel goed. De verdoving is nog niet uitgewerkt, dus ik heb nog geen last van pijn. Zal zo wel komen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Caramba wo 22 jun 2011 - 22:16

Alex schreef:Ik voel me nu wel goed. De verdoving is nog niet uitgewerkt, dus ik heb nog geen last van pijn. Zal zo wel komen laughcry

Al paracetamol genomen voordat het gaat uitwerken?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Happydobby wo 22 jun 2011 - 22:41

Alex schreef:Het is gebeurd, hoor. En het viel reuze mee. Ik ben wel bijna van m'n stokkie gegaan na de verdoving, doordat mijn gehemelte verdoofd was leek het heel erg opgezwollen en dacht ik dat ik geen adem kon halen en raakte ik in paniek, waardoor m'n ademhaling helemaal verkeerd ging. Werd duizelig en misselijk, maar behalve dat was het zo gebeurd, het trekken zelf was echt piece of cake.

Dat komt omdat er in lidocaine (verdovingsspul) adrenaline zit. Je hart gaat er dus ook sneller van.
Als je in paniek gaat raken versterkt het dus je gevoel.

Ik heb ooit een tijdje als tandartsassistente gewerkt en de reden waarom ze altijd maar 1 kant verdoven, in het geval van onder en boven is omdat je onder een verdoving krijgt achterin. Ze prikken daar in een zenuw waardoor de hele onderkant verdooft raakt inc je tond en lip. Zouden ze dat aan allebei de kanten onder doen dan kan je je tong niet meer onder controle houden. Je zou dan ook niet meer kunnen slikken.

Ik heb vorig jaar een verstandskies laten trekken en dat vond ik niet zo erg, maar de 4 weken daarna wel veel pijn eraan gehad. Ibruprofen is dan erg ok.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  ExpressoB wo 22 jun 2011 - 22:44

ik zou maar pijnstillers innemen maar geen ibruprofen gewoon paracetamol
de eerste keer kreeg ik van die zakjes met poeder van ibruprofen, die waren niet echt lekker maar werkte wel erg goed! oplossen in water. Dus als je erg veel last hebt kun je misschien erom vragen

goed spoelen ook, want de wond moet echt schoon blijven bij mijn vriendin is het toen zwaar gaan onsteken

Nog geen dikke wang?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Monte wo 22 jun 2011 - 22:49

Alex schreef:Ik voel me nu wel goed. De verdoving is nog niet uitgewerkt, dus ik heb nog geen last van pijn. Zal zo wel komen laughcry
Misschien wel niet. Hebben ze nu een kies getrokken of toch alle 2 boven?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 23:05

Nee, toch maar 1 kies. Ik heb nog steeds geen pijn. Op deze manier mag die andere er ook wel uit, haha.

Expresso, ik mag nog niet spoelen. Ik heb wel even een dikke wang gehad, maar dat is nu weer geslonken.

Ik neem zo nog een paracetamol voor de zekerheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Caramba wo 22 jun 2011 - 23:23

Ik kreeg naar mijn laatste verstandskies het recept brufen bruis mee, kon ik in ziekenhuis halen.
En thuis moest ik er meteen mee beginnen.

Ok, ik wist dat dus niet van dat stofje. Tijdens mijn laatste kies ben ik ook in paniek geraakt, omdat ik alles dus voelde, zij er meer verdoving bij spoten en nog voelde ik alles. Athans dat dacht ik, maar hoorde alleen maar gekraak, daardoor dacht ik dus: ik voel het. Bij mij heeft het al met al een halfuur geduurd voordat mijn kies eruit was. Ook zei de kaakchirurg tegen mij, dat de kans op een kaakkneuzing erg groot aanwezig was, omdat de wortel wel erg dicht bij een zenuw lag. Dat speelde natuurlijk ook mee tijdens de paniekaanval.
En tijdens het trekken brak mijn kies ook nog eens laughcry


Laatst aangepast door Spetterdespat op wo 22 jun 2011 - 23:25; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Lady4 wo 22 jun 2011 - 23:23

Beetje mosterd na de maaltijd, want je bent al geweest maar het is wetenschappelijk bewezen dat mensen die voor een operatie pijnstilling krijgen in de vorm van 1000 mg paracetamol, na de operatie minder pijn hebben. Dit zal dus ook wel gelden voor het trekken van verstandskiezen.

Met andere woorden, ik zou het wel doen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  minoessepoes wo 22 jun 2011 - 23:25

Powerbabe schreef:Oh ik moet sowieso naar de kaakchirurg trouwens! Want mijn verstandskiezen zijn nog helemaal niet door, dus moeten er uit gesneden worden. Oh my.. Dit klinkt toch te vreselijk. En ik moet die avond en de volgende dag oppassen. Aahh.

Bij mij heeft de othodontist vroeger ruimte gemaakt voor de verstandskiezen, dus als ze in redelijke staat zijn kunnen ze gewoon blijven zitten.
Een aantal jaar geleden begon mijn tandarts er ook over dat ik mijn verstandskiezen er maar eens bij de kaakchirurg uit moest laten halen. Toen vroeg ik hem waarom en zijn antwoord was dat ze in de meeste gevallen niet zo sterk zijn. Ze stuurde me dus al door voordat ze uberhaupt wisten of ze slecht zijn.
Ik heb nogal wat ervaring met de kaakchirurg en ga er dus liever niet heen, dus ik heb gevraagd wat mijn andere opties zijn en dat was om ze gewoon door te laten komen. De kans is dat ze gewoon goed zijn en ze kunnen blijven zitten, er is een kans dat ze getrokken moeten worden, maar dat is minder pijnlijk dan eruit laten snijden en er is een hele kleine kans dat ik er last van ga krijgen, dan moeten ze er een keer met spoed uitgehaald worden.

Ik heb er dus ook voor gekozen om ze lekker te laten zitten, mijn vader is 61 en bij hem zitten ze er nog in, ze zijn niet eens door, hij heeft er geen last van. En mochten ze bij mij wel doorkomen dan moeten ze maar beoordelen of ze slecht zijn en zo ja, dan pas laat ik ze trekken.

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen, is dat je ook nog eens met je tandarts zou kunnen overleggen of ze er echt uit moeten op dit moment.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Vanillivi wo 22 jun 2011 - 23:55

Fijn dat het allemaal meeviel! Hoop dat het met je volgende kies ook zo gaat.

Volgens mijn tandarts mogen mijn verstandskiezen gewoon blijven zitten, als ik maar beter poets... Man, ik heb nog nooit in mn leven mn verstandskiezen zo goed gepoetst! Moet er echt niet aan denken dat ze eruit moeten.... :shock:
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  _*Blondgirl*_ do 23 jun 2011 - 9:27

Fijn om te lezen dat de ervaringen overwegend positief zijn en niet allemaal negatief.... Dat doet me goed. Ik "mag" namelijk volgende week donderdag op bezoek. Dan gaat m'n verstandskies boven eruit. Die is al jarenlang door, maar zat verder goed en ging prima. Tot er vorig jaar een beginnend gaatje inkwam en geadviseerd werd om het ter zijner tijd te laten verwijderen. Aangezien ik al een angsthaas ben voor de tandarts, heb ik dat dus lekker uitgesteld.

Tot ik 2 weken geleden voor controle ging en ze vertelde dat ie er nu toch echt uit moet. Ik had het idee dat ik er last van had met kauwen, bij m'n wang....en ze zei dus dat ie een ieniemienie-stukje gedraaid/verschoven was.
Ben heel benieuwd donderdag....
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 10:48

Blondgirl, ik ben echt een watje en ik vond het echt meevallen achteraf! Bij mij is ook de verstandskies boven getrokken en het enige dat een beetje vervelend was, was de verdoving in je gehemelte. Je voelt alleen een klein prikje en dan een drukkend gevoel van de verdoving die gaat werken. Verder is het echt zo gepiept! Succes (sterkte?) alvast!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  _*Blondgirl*_ do 30 jun 2011 - 4:14

Ben net terug van de tandarts.....m'n verstandskies is eruit hoor!

Eerst moest er nog een gaatje gevuld worden, aan dezelfde kant als waar de kies eruit moest dus ze heeft in 1x de hele handel vast verdoofd. Dat was zo gepiept, vond alleen de eerste verdoving een beetje eng....
Daarna ging ze kijken of ik nog iets bij die kies voelde, beetje prikken enzo...dat voelde ik aan de binnenkant nog, dus extra verdoving erbij. Even later weer kijken of ze 'm een beetje kon laten bewegen...voelde wat druk erop en toen was ie er al uit!! Ze had m er uit geschoten per ongeluk.....het zag er goed uit, was een kies met mooie wortels zei ze haha. Gaasje erop en toen kon ik weer gaan.

Ben zoooo blij dat ik er vanaf ben! Zag er echt ontzettend tegenop en heb er 2 nachten slecht van geslapen. Vandaag op werg gierden de zenuwen door m'n lijf en ik betrapte mezelf erop dat ik de tijd zat weg te kijken.... en nu is het alweer voorbij.

Kreeg een recept voor mondspoeling mee, mag ik morgen mee beginnen. Verdoving is nog flink, hele rechterkant is verlamd.... Ben benieuwd hoe het straks aanvoelt en of ik er last van heb.
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:16

Fijn dat het erop zit! Viel wel mee dus? Ik heb geen mondspoeling gehad, waarom heb je die gekregen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  _*Blondgirl*_ do 30 jun 2011 - 4:55

't Viel best mee inderdaad, had erger verwacht. Meer trekken/kraken etc....

Eerste verdoving begint uit te werken, voel wel af en toe iets dus lekker ibu erin. Wel een flinke hamsterwang haha :P

Recept voor mondspoeling kreeg ik mee om de boel schoon te houden, mag daar niet te veel/hard poetsen. Mag ook pas 24 uur na het trekken, zodat de wond dicht kan gaan.
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 7:21

Ik ben vanochtend naar de kaakchirurg geweest. En het viel me helemaal niet mee. Ik ben wel wat gewend na tig operaties maar de verdoving in mijn mond vond ik zo kut! In het begin dacht ik ohh prima is dit het, tot de laatste prik. Toen kwam ze er niet doorheen ofzo dus duwde ze iets harder en toen schoot ze er in en dat deed toch zeer!

Daarna het trekken vond ik ook verschrikkelijk, mijn onderse verstandkies lag helemaal horizontaal onder mijn tandvlees, dus die werd eerst blootgelegd en toen doormidden geboord.. Toen ging ze trekken, mennn wat naar! Echt mijn hoofd werd helemaal meegetrokken. het kraakte als een gek en er stond zoveel druk op, deed gewoon echt wel zeer, ondanks de verdoving. Het hechten ging ook een beetje raar, want tijdens het hechten pakte ze nog iets, maar die hechtdraad zat er al in en toen was ik net een vis aan een visdraad want ik voelde hem echt zo in mijn mondhoek snijden omdat ze hem mee trek naar waar ze iets ging pakken haha. De bovenste verstandkies was echt appeltje eitje, die was er binnen 10 seconden uit. Was ook heel blij dat ze die als laatste deed want ik dacht neeee niet nog een en toen viel het reuze mee.

Daarna voelde ik me ook echt kut, maar ben gaan koelen, ibuprofen genomen en gaan slapen en daarna voelde ik me wel goed! Heb nu wel een beetje dikke wang en doet wel zeer, vooral met lopen. Maar de napijn valt me wel alles mee. Kan ook gewoon wel redelijke eten.

Nouja al met al viel de ingreep me dus enorm tegen en nu valt het me wel weer mee. Wel jammer dat ik nog een keer moet voor de andere kant.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Happydobby vr 1 jul 2011 - 7:24

Ow powerbabe, dat boren klinkt erg naar, hopelijk krijg je daar niet al teveel napijn bij.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Monte vr 1 jul 2011 - 7:46

Powerbabe schreef:Ik ben vanochtend naar de kaakchirurg geweest. En het viel me helemaal niet mee. Ik ben wel wat gewend na tig operaties maar de verdoving in mijn mond vond ik zo kut! In het begin dacht ik ohh prima is dit het, tot de laatste prik. Toen kwam ze er niet doorheen ofzo dus duwde ze iets harder en toen schoot ze er in en dat deed toch zeer!

Daarna het trekken vond ik ook verschrikkelijk, mijn onderse verstandkies lag helemaal horizontaal onder mijn tandvlees, dus die werd eerst blootgelegd en toen doormidden geboord.. Toen ging ze trekken, mennn wat naar! Echt mijn hoofd werd helemaal meegetrokken. het kraakte als een gek en er stond zoveel druk op, deed gewoon echt wel zeer, ondanks de verdoving. Het hechten ging ook een beetje raar, want tijdens het hechten pakte ze nog iets, maar die hechtdraad zat er al in en toen was ik net een vis aan een visdraad want ik voelde hem echt zo in mijn mondhoek snijden omdat ze hem mee trek naar waar ze iets ging pakken haha. De bovenste verstandkies was echt appeltje eitje, die was er binnen 10 seconden uit. Was ook heel blij dat ze die als laatste deed want ik dacht neeee niet nog een en toen viel het reuze mee.

Daarna voelde ik me ook echt kut, maar ben gaan koelen, ibuprofen genomen en gaan slapen en daarna voelde ik me wel goed! Heb nu wel een beetje dikke wang en doet wel zeer, vooral met lopen. Maar de napijn valt me wel alles mee. Kan ook gewoon wel redelijke eten.

Nouja al met al viel de ingreep me dus enorm tegen en nu valt het me wel weer mee. Wel jammer dat ik nog een keer moet voor de andere kant.

Jeetje dat leek wel op mijn verstandskiezen trekken. Alleen werkte bij mij de verdoving niet en moest dus heel pijnlijk nog bijgezet worden(nadat ze eerst hebben lopen snijden, maar toen merkte ze dus aan me dat de eerste verdoving niet werkte). Maar daarna gingen ze twee artsen ook boren en de kies in meerdere stukjes vergruizen, zo hoefde ze dus niet te duwen en trekken, dat vond ik erg prettig. De tweede keer gingen ze namelijk niet vergruizen(ander ziekenhuis en arts, maar kies lag ook horizontaal), en toen gingen ze trekken zoals bij jou, nou die vent gewoon zijn hele hand op mijn gezicht duwen en hoofd naar de zijkant e.d. Niet prettig Mad Al hebben ze zo te horen bij jou nog ruwer gedaan. Bovenkant viel me ook super mee, ik zag een beetje op tegen nog een kies, maar het was binnen 1 minuut gedaan.

Vervelend zo'n ingreep, maar een troost: over een tijdje herinner je nog wel dat het erg was, maar dan ben je de pijn wel vergeten. Ik raad je wel aan goed te spoelen en tanden te poetsen(ook als je je mond niet goed open krijgt of bang bent op de hechtingen te poetsen, gewoon doen, want ik kreeg na het trekken een ontsteking en dat was echt hel. Maar ik had dan ook niet gespoeld, want kreeg geen middel mee en door de redenen hierboven de eerste 3 dragen ook niet goed tanden gepoetst)
Sterkte en hopelijk is het snel weer over en gaat het beter.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:08

Mooi, jij hebt ook een heerlijke ervaring gehad. Leuk toch die verstandkiezen.

Haha, ja ik heb wel spoelmiddel en ze zei ook echt je MOET goed poetsen en spoelen want dat is echt duizend keer minder erg dan een ontsteking. Dus dat ga ik straks maar eens doen ieehhh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  _Lacey_ vr 1 jul 2011 - 9:07

Zulke topics moet je ook niet gaan lezen als je over 5 dagen naar de kaakchirurg moet voor je verstandskiezen... laughcry

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 9:08

Nee, slecht idee! Haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller? - Pagina 2 Empty Re: Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum