Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 verstandskiezen laten trekken

3 plaatsers

Ga naar beneden

2 verstandskiezen laten trekken Empty 2 verstandskiezen laten trekken

Bericht  duckie ma 28 feb 2011 - 8:47

heb vanmorgen mn 2 bovenste verstandskiezen laten trekken bij de tandarts.... uiteindelijk is het me wel wat meegevallen, zag er als een berg tegen op. heb verder niets meegekregen om te spoelen of voor de pijn ofzo Question hij zij dat ik waarschijnlijk helemaal geen pijnstillers nodig zou zijn confused maar na 2 uur toch maar wel paracetamol genomen en vanavond weer want begint echt wel pijn te doen. heb vanavond maar rijst met appelmoes gegeten en wat vla, want vanmiddag een wit bolletje proberen te eten, nou durfde niet te kauwen dus daar deed ik n half uur over....
iemand verder tips voor pijn/eten??
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 verstandskiezen laten trekken Empty Re: 2 verstandskiezen laten trekken

Bericht  Minx ma 28 feb 2011 - 8:54

Mijn dietist gaf als tip pasta. En dan de groenten iets te ver koken. Dat kruimelt minder en kun je eventueel nog opzuigen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 verstandskiezen laten trekken Empty Re: 2 verstandskiezen laten trekken

Bericht  Beachgirl ma 28 feb 2011 - 9:19

yoghurt met muesli/cruesli en dan even laten weken zodat het soppig wordt. Vind ik normaal echt smerig, maar vond koude yoghurt echt heerlijk toen ik met die getrokken verstandskiezen zat. Verder kon ik ook banaan eten, en brood gedoopt in appelmoes.

Wil je echt goede pijstilling hebben dan moet je zorgen voor een goede "spiegel", dus echt streng elke 4 a 6 uur een pijnstiller nemen. Dan werkt het het beste. Niet af en toe her en der een paracetamol.

Edit: wel raar trouwens dat je beide bovenste verstandskiezen getrokken zijn. Meestal doen ze eerst 1 kant boven en onder, zodat je aan de andere kant nog kan eten.
Of had het een bepaalde reden dat beide bovenste kiezen er uit moesten?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 verstandskiezen laten trekken Empty Re: 2 verstandskiezen laten trekken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum