studeren = > boeken bestellen?
+3
Rosa
Antibes
TukTuk
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: studeren = > boeken bestellen?
Ik zou gewoon het eerste jaar eens afwachten Jade, misschien bevalt het studeren/niveau wel beter dan je denkt. Ik haal persoonlijk op de uni betere punten dan op het HBO (daar deed ik wel deeltijd) Overigens heb ik ook een mbo achtergrond.
Succes!
Succes!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Re: studeren = > boeken bestellen?
Ik heb het eerste jaar Biologie alle boeken vantevoren nieuw gekocht en was bakken met geld kwijt.. heb er maar een kwart van gebruikt
Nu doe ik Engels (en, toegegeven, is heel anders) en kijk ik vantevoren of ik de boeken op de lijst ergens heeel goedkoop kan krijgen, anders wacht ik of we ze gaan gebruiken en wanneer, wat altijd wel in de eerste les wordt aangegeven. En als ik het nodig heb maar nergens kan krijgen, leen ik het in de universiteitsbieb (maar bah wat zijn die boeken smerig!). En als het echt nood is bestel ik ze bij bol en verkoop ik het boek door via marktplaats ofzo.
Nu doe ik Engels (en, toegegeven, is heel anders) en kijk ik vantevoren of ik de boeken op de lijst ergens heeel goedkoop kan krijgen, anders wacht ik of we ze gaan gebruiken en wanneer, wat altijd wel in de eerste les wordt aangegeven. En als ik het nodig heb maar nergens kan krijgen, leen ik het in de universiteitsbieb (maar bah wat zijn die boeken smerig!). En als het echt nood is bestel ik ze bij bol en verkoop ik het boek door via marktplaats ofzo.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» HBO en boeken bestellen.
» Studeren met AD(H)D
» Opnieuw gaan studeren
» NHA - Thuis studeren
» Ik ga weer studeren!!
» Studeren met AD(H)D