Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

+10
Travelgurly
Joyce
Primrose
Xanna
Prosecco
Zininzon
luisa
_Femme
love
Happydobby
14 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  tweeling do 30 jun 2011 - 1:22

_Leaf_ schreef:Wie heeft er zin om mee te denken? Vanwege een financiele tegenvaller kunnen we helaas niet naar Mexico zoals we zo graag gewild hadden, dus nu moet het wat anders worden.

Wanneer? September/oktober
Budget: Zijn we nog niet helemaal over uit, denk max 800 euro pp (1000 euro all inclusive), liever (veel) minder
Hoe lang: een week tot 10 dagen
Eisen: Liefst een hotel en all inclusive (zeker voor oorden als Turkije, want ik word snel ziek van eten en in hotels houden ze hier toch meer rekening met het eten), beetje cultureel, hoeft niet alleen maar strand te zijn, mag ook een lange stedentrip oid zijn...Alle landen en dingen mogen. Voor die 1000 euro pp dus wel all inclusive, want dan hoeven we voor eten niet meer extra te betalen dus dat scheelt weer geld :P

Dominicaanse republiek, Puerto Plata, Hotel Riu Mambo (All-inclusive) super hotel, heerlijk sfeertje!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 1:28

http://www.riu.com/nl/Paises/dominicaanse-republiek/index.jsp

Riu Mambo bestaat niet meer.
DR heb ik ook aangeraden,maar ze geeft geen reactie daarop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  boekenwurm83 do 30 jun 2011 - 2:27

Caribbeanlover schreef:http://www.riu.com/nl/Paises/dominicaanse-republiek/index.jsp

Riu Mambo bestaat niet meer.
DR heb ik ook aangeraden,maar ze geeft geen reactie daarop.
wel waar, moet je beter lezen.
ze geeft aan dat Mexico of DR het niet wordt.
Ik vond dit ook een leuk topic totdat jij begon door te slaan met je verhalen over mexico en dr :P
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  tweeling do 30 jun 2011 - 2:40

Caribbeanlover schreef:http://www.riu.com/nl/Paises/dominicaanse-republiek/index.jsp

Riu Mambo bestaat niet meer.
DR heb ik ook aangeraden,maar ze geeft geen reactie daarop.

Huh op de site van Arke staat ie er nog gewoon op, en mn schoonouders gaan er in dec heen (al geboekt) dus beetje raar??!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  tweeling do 30 jun 2011 - 2:44

Travelgurly schreef:
_Leaf_ schreef:
Travelgurly schreef:snap ik RIU palece :P Heb in RIU palace gezeten op mexico.....
Vaak als je RIU hebt gehad dan ben je verpest! Twisted Evil

In welke heb je gezeten?

CBL: Het is ook geven en nemen, ik wil graag Mexico, hij alleen onder de voorwaarde van een Palace Hotel. Hij wil liever iets anders namelijk...Maar dat wil ik weer minder graag.

Heb in Riu Palace riviera Maya gezeten. En in alle andere Riu's daar bezocht.

Haha wat toevallig daar zijn wij afgelopen dec geweest, wat een TOP hotel is dat he, heeeeeerlijk!!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:08

tweeling schreef:
Caribbeanlover schreef:http://www.riu.com/nl/Paises/dominicaanse-republiek/index.jsp

Riu Mambo bestaat niet meer.
DR heb ik ook aangeraden,maar ze geeft geen reactie daarop.

Huh op de site van Arke staat ie er nog gewoon op, en mn schoonouders gaan er in dec heen (al geboekt) dus beetje raar??!

Oh da's niet oke. Laat ze informeren ernaar, want de kans is groot dat ze worden overgeboekt.
Gaan ze daarheen omdat jij er zo leuke tijd hebt gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Plien84 do 30 jun 2011 - 9:33

wij zijn net terug uit side en zijn in oktober naar torba turkije geweest. beide keren in de volgende hotelketen:

www.voyagehotel.com

Echter superdeluxe en het eten is erg goed. we hebben in oktober 500 euro pp betaald voor ultra all inclusive.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 20:10

boekenwurm83 schreef:
Caribbeanlover schreef:http://www.riu.com/nl/Paises/dominicaanse-republiek/index.jsp

Riu Mambo bestaat niet meer.
DR heb ik ook aangeraden,maar ze geeft geen reactie daarop.
wel waar, moet je beter lezen.
ze geeft aan dat Mexico of DR het niet wordt.
Ik vond dit ook een leuk topic totdat jij begon door te slaan met je verhalen over mexico en dr :P

Excuus, ik heb niet begrepen dat ze niet naar de DR wilt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 20:20

Plien84 schreef:wij zijn net terug uit side en zijn in oktober naar torba turkije geweest. beide keren in de volgende hotelketen:

www.voyagehotel.com

Echter superdeluxe en het eten is erg goed. we hebben in oktober 500 euro pp betaald voor ultra all inclusive.

Thanks, goeie tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Travelgurly do 30 jun 2011 - 21:12

Hotel Green nature in Marmaris € 670,- voor 10 dagen
Hotel Mediterraneo op Kreta € 635,- AI voor 10 dagen (wel in september doen,oktober kan t te fris worden)
Riu Bellevue park in Tunesie € 720,- AI voor 11 dagen
Hotel elba Sara op Fuerteventura € 820,- AI voor 11 dagen

De bovengenoemde hotels zijn allemaal stuk voor stuk super goed.
Tunesie ben ik zelf weg van, onwijs leuke excursies, mooie zee en leuke winkels.
Ving je egypte leuk ? daar zijn ook al aanbiedingen voor en heb je wel de zonzekerste bestemming.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 21:51

TG je hebt een pm. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 21:57

Travelgurly schreef:Hotel Green nature in Marmaris € 670,- voor 10 dagen
Hotel Mediterraneo op Kreta € 635,- AI voor 10 dagen (wel in september doen,oktober kan t te fris worden)
Riu Bellevue park in Tunesie € 720,- AI voor 11 dagen
Hotel elba Sara op Fuerteventura € 820,- AI voor 11 dagen

De bovengenoemde hotels zijn allemaal stuk voor stuk super goed.
Tunesie ben ik zelf weg van, onwijs leuke excursies, mooie zee en leuke winkels.
Ving je egypte leuk ? daar zijn ook al aanbiedingen voor en heb je wel de zonzekerste bestemming.

Dankje! Nee, Egypte trekt ons totaal niet. Tunesie ook niet zo....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 21:59

Marokko dan denk ik ook niet (zie mijn link)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 22:00

Marokko alweer eerder...Voornamelijk Marrakech.

Maar ik denk dat we het deze ronde gewoon in Europa zoeken!

Ik zoek voornamelijk via Arke trouwens, want daar krijg ik nog extra korting doordat we iemand kennen die ons personeelskorting kan geven...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 22:11

Da's fijn. Cyprus? Heeft ook een Riu als je dat zou willen.
Wilt je vriend nou alleen in Mexico een Riu of ook in andere landen, want dat begreep ik ff niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 22:23

Nee, alleen in Mexico een Riu Palace. Verder maakt t niet uit als het maar all inclusive is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 4 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum