Ik zoek een leuke vakantiebestemming!
+10
Travelgurly
Joyce
Primrose
Xanna
Prosecco
Zininzon
luisa
_Femme
love
Happydobby
14 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!
Gran Bahia Principe blijf ik ook goed vinden, maar zoals ik al zei doordat ze dolfijnen op het resort hebben in Mexico wil ik er niet meer heen.
Verder is het prima daar, maar ja voor hun 10 anderen en ik heb nu ook een leuke andere gezien
Verder is het prima daar, maar ja voor hun 10 anderen en ik heb nu ook een leuke andere gezien
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Nee, echt Riu Palace. We zijn in Riu Tequila geweest..
Nou dan moet je toch maar even goed checken, want Riu Tequila is geen Palace hotel hoor het is een Clubhotel al snap ik de verschillen niet echt, zal wel net wat luxer zijn.
Palace lijkt me eerder nog luxer dan Clubhotels gezien de naam.
Wij zaten in 2005 in Riu Naibao, opzich prima, maar vrij eenvoudig. Ze hadden geen swim up bar en omdat je van de andere hotels op het terrein gebruik mocht maken zwommen we op een gegeven moment bij Riu Taino (die ik niet mer op de site zie staan btw).
Riu Mambo is dicht, vraag me toch af waarom en wat er dan mee gebeurd.
Er is niks mis met Riu hoor, maar ik vind ze zo ouwbollig ingericht. Als je daar eet is het alsof je bij je oma eet ofzo.
Als ze nieuwe hotels bouwen, dan maken de inrichting niet modern/hip, nee weer zo alsof het een groot bruin cafe is.
Gast- Gast
We willen NU dan in een Palace Hotel, eerder zaten we dat idd niet. Ik heb ook nergens gezegd dat Riu Tequila een Palace Hotel is.
Gast- Gast
Zoals het er stond dacht ik dat je bedoelde dat Tequila een Palace hotel was, snap je.
Dat gaat niet lukken voor 10 dgn en de prijs die je ervoor wilt betalen.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Zoals het er stond dacht ik dat je bedoelde dat Tequila een Palace hotel was, snap je.
Daarom wordt Mexico hem dus ook niet dit jaar
Gast- Gast
Jammer joh. Gambia is niet ver, misschien is dat wat?
Is de DR niks dan? Is vaak voordeliger dan Mexico.
Is de DR niks dan? Is vaak voordeliger dan Mexico.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ik lees zonet terug dat het 700 pp was, da's niet duur idd voor 10 dgn. Persoonlijk kies ik er voor om 2 wkn te gaan dus 14 nachten ivm het tijdsverschil en ook omdat ik 10 dgn te kort vind .
Zou je er nog eens heen willen?
Nee, wij gaan altijd maar 1 keer, als we weer die kant op zouden willen dan willen we naar Puerto Rico willen, helaas zijn er geen vluchten vanaf Amsterdam daar naartoe.
Of anders naar Sint Maarten/Barbados (ook geen rechtstreekse vluchten)
Puerto Rico/Barbados is wel via Londen te bereiken.
Mijn vriend is ook al op Aruba geweest en wil daar dus niet meer naar toe.
Ik ga trouwens niet zo graag lang op vakantie, zeker als het een strandvakantie betreft. dan vind ik 8/9 niksen gewoon genoeg.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Caribbeanlover schreef:Ik lees zonet terug dat het 700 pp was, da's niet duur idd voor 10 dgn. Persoonlijk kies ik er voor om 2 wkn te gaan dus 14 nachten ivm het tijdsverschil en ook omdat ik 10 dgn te kort vind .
Zou je er nog eens heen willen?
Nee, wij gaan altijd maar 1 keer, als we weer die kant op zouden willen dan willen we naar Puerto Rico willen, helaas zijn er geen vluchten vanaf Amsterdam daar naartoe.
Of anders naar Sint Maarten/Barbados (ook geen rechtstreekse vluchten)
Puerto Rico/Barbados is wel via Londen te bereiken.
Mijn vriend is ook al op Aruba geweest en wil daar dus niet meer naar toe.
Ik ga trouwens niet zo graag lang op vakantie, zeker als het een strandvakantie betreft. dan vind ik 8/9 niksen gewoon genoeg.
St. Maarten kan je wel vanaf A'dam, maar dan zal je vast wel een tussenstop hebben,maar daarom noem ik het toch een rechtstreekse vlucht.
Dat vind ik niet als je bijv. alleen vanaf Duitsland kan vertekken.
Voor een strandvakantie van een week vind ik het te kort om helemaal naar de caribbean te vliegen en daarom gaan wij altijd 2 wkn!
Qua vliegtijd is het niet lang opzich, want je hebt een langere zit in de bus naar Spanje bijv.
Dan echt 1000x liever naar de DR oid!
Alleen zit je zo met het tijdsverschil waardoor ik al rond 22.00 best moe ben.
Gast- Gast
Mij maakt het net uit, ik vind vliegen wel leuk dus 10 dagen inc 9 uur vliegen is ok.
Het staat er een beetje raar idd maar Sint maarten is wel rechtstreeks met de KLM.
Ik weet het niet, ik verveel me gewoon snel.
Het staat er een beetje raar idd maar Sint maarten is wel rechtstreeks met de KLM.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Mij maakt het net uit, ik vind vliegen wel leuk dus 10 dagen inc 9 uur vliegen is ok.
Heen vlucht (in onze situatie over 1,5 week) is non-stop, de terugvlucht is met tussen stop. Dat werd later bekend, want in de voorlopige vluchttijden was het tweemaal non stop. Ach die voorlopige tijden hecht ik weinig waarde, het veranderd ooit toch weer.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Vlieg jij ook met KLM naar SM?
Zo ja, dan klopt het dus niet wat Happydoddy zegt dat ze rechtstreeks daarheen vliegen.
Zo ja, dan klopt het dus niet wat Happydoddy zegt dat ze rechtstreeks daarheen vliegen.
Gast- Gast
CBL, vraagje... Vind je dat je nou echt wat toevoegt aan dit topic - help je Leaf ermee - met je gewauwel?
Gast- Gast
Travelgurly, zou je misschien willen antwoorden op mijn vragen op pag. 4?
Bvd
Bvd
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ik heb zoals je misschien wel weet 1 nacht in Riu Palace Las Americas doorgebracht. HUGE hotel, mooi gemaakt je moet het maar bedenken, goed eten ed, maar te massaal kolossaal voor mij.
Bovendien ben ik 1x 2 wkn op vakantie geweest in Cancun, nooit meer en veel te amerikaans ingesteld!
Er zijn ook mega resorts, maar als de kamesr in van die gebouwtjes zitten heb je niet door dat het zo groot is zoals bij Gran Bahia Principe in Mexico.
Gingen die klanten van jou nou naar die?
Wat vind je van Grand Palladium Colonial? Die bieden jullie zeker ook aan he?Ik heb een link geplaatst in dit topic.
Daar wil ik dit jaar heen, maar eerst even afwachten of het goedkoper word.
Grand palladium is onwijs goed. Er zitten nu trouwens klanten van mijn in palladium op Ibiza en die zijn vorig jaar naar Palladium Colonial geweest. Er goed, ruime keuze met eten(vega weet ik niet).
Er zijn ook wat kleinschaliger hotels, alleen die hebben vaak net wat minder faciliteiten. Maar dat is maar net waar ieder naar opzoek is natuurlijk.
Suc6 met je zoektoekt CBL!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Aha dank je voor het beantwoorden.
Grand Palladium bestaat zoals je wel weet uit meerdere zusterhotels. De een heeft weer grotere kamers dan de andere, weer een ander alleen suites en weer een andere verschillende.
Colonial en Kantenah zitten op 1 stuk en zijn volgens mij de ''eenvoudigste''.
Vind ik niet erg, want Colonial is eigenlijk gewoon hetzelfde en we nemen altijd een standaardkamer omdat je er toch amper bent, maar ik wil wel een bad haha.
Ik had het hotel gemaild mbt vega ala carte eten en in elk ala carte restaurant hebben ze een vegamenu. Heb de menu's toegestuurd gekregen en het ziet er oke uit. Ze hebben er moeite voor gedaan, maar echt bijzonder is het niet. Wel leuk dat ze eraan denken en dat zie je daar niet vaak!
De menu's zijn ze nu aan het veranderen dus diegene die ik kreeg zijn dan anders. Jammer, maar je kan zoveel anderen dingen doen met vegaeten dan alleen groenten.
Hier zijn ze daar beter in, maar in de caribbean willen ze dat niet begrijpen...................jammer!
Zaten er nou klanten in Bahia Principe Mexico?
Misschien heb je al gelezen dat ik daar niet meer heen wil zolang ze dolfijnen daar hebben in een klein klote piere badje!
TG, waarom heb je je naam veranderd?
Heb je nog goede all in resort tips voor Mexico en Jamaica?
Het word 1 van die 2, maar we hebben nog ff.
Als GP flink afgeprijs is, dan hoef ik daar niet lang over na te denken.
Die is zeker nu bij jou ook vrij duur he?
Geen Riu. Het nadeel is dat je daar shifts hebt voor het bufferestaurant.
In 2005 zaten we in Riu Naiboa en toen mochten we niet eens kiezen tussen de 2 keuzes.
Er word ons een tijd gegeven ik dacht 18.00 dus was het nog haasten ook. Jammer want zo kon je nooit lang buiten blijven.
Met ala carte ben je erop ingesteld dus houd je er rekening mee. Met buffet wil ik zelf bepalen wanneer ik ga, hoe laat. Begrijp ook niet waarom die all in Riu's dat doen, heel irritant!
Kleine(re) resorts kunnen ook leuk zijn, zoals Sandos Caracol waar we geweest zijn in 2009.
Prima resort, niet super de luxe , gewoon gemoedelijk.
Ik weet het niet, maar mijn voorkeur geeft de grotere alhoewel dat denk ik niks uitmaakt.
Bij de ene heb je meer zwembaden, dan bij de ander en grotere.
Bij Grand Palladium heb en een adult pool, wel zo rustig, maar ja die had je bij Sandos ook.
Bij de grote(re) is het eten ook wel luxer volgens mij en uitgebreider en dat vinden wij erg fijn.
Grand Palladium bestaat zoals je wel weet uit meerdere zusterhotels. De een heeft weer grotere kamers dan de andere, weer een ander alleen suites en weer een andere verschillende.
Colonial en Kantenah zitten op 1 stuk en zijn volgens mij de ''eenvoudigste''.
Vind ik niet erg, want Colonial is eigenlijk gewoon hetzelfde en we nemen altijd een standaardkamer omdat je er toch amper bent, maar ik wil wel een bad haha.
Ik had het hotel gemaild mbt vega ala carte eten en in elk ala carte restaurant hebben ze een vegamenu. Heb de menu's toegestuurd gekregen en het ziet er oke uit. Ze hebben er moeite voor gedaan, maar echt bijzonder is het niet. Wel leuk dat ze eraan denken en dat zie je daar niet vaak!
De menu's zijn ze nu aan het veranderen dus diegene die ik kreeg zijn dan anders. Jammer, maar je kan zoveel anderen dingen doen met vegaeten dan alleen groenten.
Hier zijn ze daar beter in, maar in de caribbean willen ze dat niet begrijpen...................jammer!
Zaten er nou klanten in Bahia Principe Mexico?
Misschien heb je al gelezen dat ik daar niet meer heen wil zolang ze dolfijnen daar hebben in een klein klote piere badje!
TG, waarom heb je je naam veranderd?
Heb je nog goede all in resort tips voor Mexico en Jamaica?
Het word 1 van die 2, maar we hebben nog ff.
Als GP flink afgeprijs is, dan hoef ik daar niet lang over na te denken.
Die is zeker nu bij jou ook vrij duur he?
Geen Riu. Het nadeel is dat je daar shifts hebt voor het bufferestaurant.
In 2005 zaten we in Riu Naiboa en toen mochten we niet eens kiezen tussen de 2 keuzes.
Er word ons een tijd gegeven ik dacht 18.00 dus was het nog haasten ook. Jammer want zo kon je nooit lang buiten blijven.
Met ala carte ben je erop ingesteld dus houd je er rekening mee. Met buffet wil ik zelf bepalen wanneer ik ga, hoe laat. Begrijp ook niet waarom die all in Riu's dat doen, heel irritant!
Kleine(re) resorts kunnen ook leuk zijn, zoals Sandos Caracol waar we geweest zijn in 2009.
Prima resort, niet super de luxe , gewoon gemoedelijk.
Ik weet het niet, maar mijn voorkeur geeft de grotere alhoewel dat denk ik niks uitmaakt.
Bij de ene heb je meer zwembaden, dan bij de ander en grotere.
Bij Grand Palladium heb en een adult pool, wel zo rustig, maar ja die had je bij Sandos ook.
Bij de grote(re) is het eten ook wel luxer volgens mij en uitgebreider en dat vinden wij erg fijn.
Gast- Gast
ik stuur je morgen ofzo wel pm CBL. dan vervuilen we niet langer _leaf_ dr topic okay?!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Travelgurly schreef:ik stuur je morgen ofzo wel pm CBL. dan vervuilen we niet langer _leaf_ dr topic okay?!
Graag. Eerlijk gezegd ben ik namelijk al gestopt hier met kijken, want echt serieuze reacties krijg ik niet meer. (no offence naar jou toe hoor!)
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Travelgurly schreef:ik stuur je morgen ofzo wel pm CBL. dan vervuilen we niet langer _leaf_ dr topic okay?!
Graag. Eerlijk gezegd ben ik namelijk al gestopt hier met kijken, want echt serieuze reacties krijg ik niet meer. (no offence naar jou toe hoor!)
Ik ben je toch ook tips gegeven. Het is een openbaa forum hoor en echt vervuilen zoals Tg het zei vind ik het niet. Je kan toch gewoon blijven kijken hier?
Hoe vaak zijn ze in mijn topics doorgegaan over iets heel anders, dat ze dingen bespreken die niets met het topic te maken had? Heel erg vaak hoor!
Vind ik dat erg? Nee. Dat is nou eenmaal zo!
Dan open je geen topics meer hoor als je het stoort.
Gast- Gast
Nou wordt ie mooi. Je hebt me inderdaad tips gegeven, waarvoor dank! Alleen maak jij nu meer gebruik van dit topic dan ik. Dan kun je toch ook een eigen topic openen? Ik heb aangegeven dat Mexico en DR hem niet wordt, jij gaat vervolgens alleen maar daarop door. Daar heb ik dus heel weinig aan...
Gast- Gast
Zoals ik al zei het is openbaar en ik lees er gewoon overheen als het bij die van mij gebeurd......................so be it!
Als ik weer een nieuwe open, dan beginnen ze te zeiken ´´hoeveel topics ga je hier nog over openen´´ etc. Dus dan maar zo aangezien het er toch al over ging.
Als ik weer een nieuwe open, dan beginnen ze te zeiken ´´hoeveel topics ga je hier nog over openen´´ etc. Dus dan maar zo aangezien het er toch al over ging.
Gast- Gast
CBL, als je nou 's de tijd die je besteedt aan reizen kijken en hotels zonder dolfijnen uitzoeken, zou besteden aan het vinden van een baan of aan het volgen van een opleiding.. Dan zou je misschien al die reizen kunnen veroorloven!
Gast- Gast
http://www.straus.nl/land/marokko/HI50781#prijsberekening
Hier om het goed te maken, een Riu. Misschien is dat wel wat?
Hier om het goed te maken, een Riu. Misschien is dat wel wat?
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zoek je vakantiebestemming op Zoover
» Ik zoek een leuke tuimelaar
» Op zoek naar een leuke bestemming!
» Ik zoek een Leuke loopfiets(2 wielen)
» Op zoek naar leuke wanddecoratie
» Ik zoek een leuke tuimelaar
» Op zoek naar een leuke bestemming!
» Ik zoek een Leuke loopfiets(2 wielen)
» Op zoek naar leuke wanddecoratie