Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

+10
Travelgurly
Joyce
Primrose
Xanna
Prosecco
Zininzon
luisa
_Femme
love
Happydobby
14 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 2 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:16

Hoeveel dan als ik vragen mag? In welke maand had je geboekt?
Was je ook 10 dgn zoals Happydoddy?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! - Pagina 2 Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:18

Wij waren 13 dagen in september. Waren 1400 pp kwijt.
Volgens mij geboekt in december/januari. Maar zou het zo weer betalen hoor.. was een geweldige vakantie.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:41

Da's best prijzig vind ik. Was dat 1400 pp incl alle extra kosten of was dat de prijs zoals die in de kolom stond (zo noem ik dat nl altijd)?
Dat is de reden dat wij nu willen proberen om een last minute, last second oid te boeken. Eens kijken of dezelfde reis dan goedkoper is dan nu. Weet al waar ik heen wil nl. :P

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 24 jun 2011 - 4:46

wij hadden toen geloof ik 4 weken van te voren geboekt, maar het hotel was wel vol.
Wel gezellig, canadezen, Amerikanen enz.
Mensen kwamen echt overal vandaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 7:25

Ik lees zonet terug dat het 700 pp was, da's niet duur idd voor 10 dgn. Persoonlijk kies ik er voor om 2 wkn te gaan dus 14 nachten ivm het tijdsverschil en ook omdat ik 10 dgn te kort vind :P .
Zou je er nog eens heen willen?

Gast
Gast

Bericht  Joyce zo 26 jun 2011 - 22:46

Hey leaf,
Ik zag op d-reizen n aanbieding naar Mexico, all-in, misschien dat dit iets is? http://www.d-reizen.nl/mexico/yucatan/playa-del-carmen/hotel-sandos-caracol-eco-resort-spa?category=zonvakanties&search-category=zonvakanties&search-location=MXYUPC&search-location-id=2352577&search-date=20110926&search-date-divergence=4&search-duration=9-15&adults=2&children=0&babies=0&price=799.00

Succes nog met zoeken.
Groetjes Joyce

Joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:56

Leuk resort, ben er zelf geweest dus Leaf een aanrader hoor. Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 23:02

Mexico wordt m echt niet;) En zowel, dan boek ik echt pas vlak van te voren. Maar mijn vriend wil dan per se in een Riu Palace hotel, en niets anders dan dat :P :P

(Hoezo High Maintenance!?!? Haha.)

Maar een mooie deal is het idd wel!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 23:08

Hey Leaf, ik wilde net zeggen dat je wellicht beter kan wachten op een aanbieding.
Wij proberen dat ook alhoewel ik wel weet waar ik dit jaar heen wil, maar da's te duur nu dus hopen we dat het tegen de tijd dat we willen boeken flink gedaald is in prijs. :P

Riu is prima, maar er is meer he zeg dat maar tegen je vriend Wink ,
Hij zou een keer een andere keten kunnen proberen al is het maar om het verschil mee te maken dat niet alleen Riu goed is. Ook heb jij toch ook wel wat te zeggen erover. Stel als jij niet altijd Riu wilt, dan vind ik dat je vriend best eens kan zeggen dat jij mag kiezen.

DR, dan? Is vaak net wat goedkoper dan Mexico.
Wanneer wil je precies weg?

Cuba?

Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 26 jun 2011 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 23:09

Ik heb genoeg in te brengen hoor, ik wil Mexico, hij wil dan een Riu Palace, dus dat is de deal...Voor hem hoeft Mexico anders niet zo nodig, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 23:11

Aha oke dan.

Je wilde toch tot 1000,- pp gaan incl. alles?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 23:14

Ja zoiets, ligt er een beetje aan wanneer we gaan. Voor dat bedrag moeten we wel sparen tot aan oktober....Haha. Het liefst zou ik begin september al ergens heengaan, of half september, want eigenlijk heb ik geen zin om mijn verjaardag in eigen land te vieren nu mijn papa dood is. Die dag moet gewoon aan me voorbijgaan dit jaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 23:21

http://www.vakantiediscounter.nl/details.aspx?did=23&rid=29&accid=122904&accommodatie=ifa_villas_bavaro_beach_resort_en_spa_promovilla&low=1016&cid=446&travtype=1&ttype=VL&dur=10.12&pers=2&btype=AI&deppoint=AMS&depdate=2011-09-02.2011-09-08&fn=vakantiediscounter

http://www.straus.nl/land/mexico/HI91398#prijstabel

http://www.straus.nl/land/dominicaanse%20republiek/HI84143#prijstabel

http://www.straus.nl/land/dominicaanse%20republiek/HI92609#prijstabel

http://www.straus.nl/land/cuba/HI327268#prijsberekening

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 23:23

Ik wilde eerst ook maar alleen naar Gran Bahia Principe hotels omdat ik die 2x heb meegemaakt. Nu ik weet dat die in Mexico (waar we zo'n super vakantie hebben gehad) dolfijnen heeft heb ik uiteindelijk besloten dat ik niet mijn geld daaraan wil besteden. Zoals anderen in die topic al zeiden zijn er zat andere keuzes. Zal even laten zien waar ik nu heen wil.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 23:24

http://www.grandpalladiumcolonial.com/

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 23:25

_Leaf_ schreef:Ja zoiets, ligt er een beetje aan wanneer we gaan. Voor dat bedrag moeten we wel sparen tot aan oktober....Haha. Het liefst zou ik begin september al ergens heengaan, of half september, want eigenlijk heb ik geen zin om mijn verjaardag in eigen land te vieren nu mijn papa dood is. Die dag moet gewoon aan me voorbijgaan dit jaar.

Even je gedachten op 0, nergens aan denken.
Sterkte.

Misschien heb je wat aan mijn links?

Gast
Gast

Bericht  Primrose ma 27 jun 2011 - 7:49

@cbl, nee dat snap ik, ik heb natuurlijk eerst de prijs opgezocht voordat ik mijn bericht plaatste, maar dat lijkt me logisch.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 9:48

Snap niet zo goed waarom mensen perse ALTIJD naar dezelfde keten willen. Ik ben er vanaf gestapt, want er is meer dan 1 keten en hele goede zelfs in overvloed. Bahia Principe was mijn favo en is dat nog steeds eigenlijk, maar dmv dat ene hotel van die keten die dolfijnen heeft wil ik er niet meer naartoe zolang ze dolfijnen hebben ook niet naar een ander land van die keten (straks hebben ze allemaal dolfijnen Mad ).
Ik zei dat ik alleen die keten nog maar wilde, maar dat bedoelde ik eigenlijk niet.
We zijn 2x naar die keten geweest in 2006 en 2007 en daarna zijn we naar anderen geweest die op hun beurt zo hun charmes hadden.

Leaf, jammer dat je vriend voor jou niet een andere wilt proberen (klopt toch?), want echt een keer een andere is echt niet erg en hij zult zien dat die ook goed kunnen zijn.
Als mijn man perse alleen naar Holiday Inn hotels (noem ff wat) wilde, dan zou ik toch echt proberen met hem te praten om eens een andere te kiezen.
Tja, het is geven en nemen he!

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly ma 27 jun 2011 - 20:51

snap ik RIU palece :P Heb in RIU palace gezeten op mexico.....
Vaak als je RIU hebt gehad dan ben je verpest! Twisted Evil

Misschien Tunesie? Heb je ook RIU en Iberostar en onwijs leuke excursies.
of Cyprus heb je ook RIU?
of Kenia voor 900,- AI?

Laatst aangepast door Travelgurly op ma 27 jun 2011 - 20:57; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 20:55

Travelgurly schreef:snap ik RIU palece :P Heb in RIU palace gezeten op mexico.....

In welke heb je gezeten?

CBL: Het is ook geven en nemen, ik wil graag Mexico, hij alleen onder de voorwaarde van een Palace Hotel. Hij wil liever iets anders namelijk...Maar dat wil ik weer minder graag.

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly ma 27 jun 2011 - 20:58

_Leaf_ schreef:
Travelgurly schreef:snap ik RIU palece :P Heb in RIU palace gezeten op mexico.....

In welke heb je gezeten?

CBL: Het is ook geven en nemen, ik wil graag Mexico, hij alleen onder de voorwaarde van een Palace Hotel. Hij wil liever iets anders namelijk...Maar dat wil ik weer minder graag.

Heb in Riu Palace riviera Maya gezeten. En in alle andere Riu's daar bezocht.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:49

Ik heb zoals je misschien wel weet 1 nacht in Riu Palace Las Americas doorgebracht. HUGE :shock: hotel, mooi gemaakt je moet het maar bedenken, goed eten ed, maar te massaal kolossaal voor mij.
Bovendien ben ik 1x 2 wkn op vakantie geweest in Cancun, nooit meer en veel te amerikaans ingesteld!
Er zijn ook mega resorts, maar als de kamesr in van die gebouwtjes zitten heb je niet door dat het zo groot is zoals bij Gran Bahia Principe in Mexico.
Gingen die klanten van jou nou naar die?
Wat vind je van Grand Palladium Colonial? Die bieden jullie zeker ook aan he?Ik heb een link geplaatst in dit topic.
Daar wil ik dit jaar heen, maar eerst even afwachten of het goedkoper word.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 27 jun 2011 - 21:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:52

_Leaf_ schreef:

In welke heb je gezeten?

He nou snap ik het niet meer nerd
Hij wil liever iets anders, maar volgens mij ben je een N vergeten toch?!
Wil hij perse Riu Palace hotels of mag het ook een ''gewone'' Riu zijn?
Heb je wat aan mijn links?
Riu Varadero is nieuw en ziet er mooi uit. Misschien wat voor jullie?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 22:09

Nee, echt Riu Palace. We zijn in Riu Tequila geweest..

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly ma 27 jun 2011 - 22:16

_Leaf_ schreef:Nee, echt Riu Palace. We zijn in Riu Tequila geweest..

De iberostars zijn ook goed te vergelijken met Riu's !
Of op griekenland de Mitsis en Grec hotels zijn ook super ketens!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: