Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

+10
Travelgurly
Joyce
Primrose
Xanna
Prosecco
Zininzon
luisa
_Femme
love
Happydobby
14 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:18

Wie heeft er zin om mee te denken? Vanwege een financiele tegenvaller kunnen we helaas niet naar Mexico zoals we zo graag gewild hadden, dus nu moet het wat anders worden.

Wanneer? September/oktober
Budget: Zijn we nog niet helemaal over uit, denk max 800 euro pp (1000 euro all inclusive), liever (veel) minder
Hoe lang: een week tot 10 dagen
Eisen: Liefst een hotel en all inclusive (zeker voor oorden als Turkije, want ik word snel ziek van eten en in hotels houden ze hier toch meer rekening met het eten), beetje cultureel, hoeft niet alleen maar strand te zijn, mag ook een lange stedentrip oid zijn...Alle landen en dingen mogen. Voor die 1000 euro pp dus wel all inclusive, want dan hoeven we voor eten niet meer extra te betalen dus dat scheelt weer geld :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:27

Wij zijn vorige jaar eind september/begin oktober naar Turkije(alanya) geweest.
Officieel zou het daar dan rond de 25/30 graden zijn maar het was 40 graden toen we er waren(hittegolf)

Ons is afgeraden om in Alanya all in te doen. Omdat de restaurantjes daar heel goed zijn, moet je natuurlijk wel bij een schone/nette gaan zitten.
Ikzelf heb ook al snel last van ´vreemd´ eten en deze hele vakantie heb ik nergens last van gehad! (voor het eerst :shock: )
De prijzen zijn daar bij alle restaurantjes zo goed als het zelfde (kan eens 10 cent schelen)

Iedere dag waren wij ±50 euro aan eten en drinken kwijt (over de gehele dag, ontbijten in het appartement, lunchen op het strand en ´s avonds uit eten)

Dus dit zou ik je wel aan kunnen raden!
(Vaak is het tegen die tijd erg goedkoop, zeker een last minute. Wij waren 600 euro (voor 2 personen) kwijt voor 8 dagen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Happydobby wo 22 jun 2011 - 5:38

Wij zijn ooit naar de dominicaanse replubliek geweest, 10 dagen voor 700 P.p.
Dat is ongeveer hetzelfde als Mexico.
Als je op je resort blijft geef je verder geen geld uit en is het een goedkope vakantie.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  love wo 22 jun 2011 - 5:55

Egypte een optie?

Tropicana Grand Azure is erg mooi (sharm el sheikh) dat vond ik een erg mooi hotel! Very Happy
En is in de omgeving van het hotel ook nog winkeltjes etc dus erg leuk om rond te lopen!

Voor meer vragen hoor ik het wel smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  _Femme wo 22 jun 2011 - 7:19

Happydobby schreef:Wij zijn ooit naar de dominicaanse replubliek geweest, 10 dagen voor 700 P.p.
Dat is ongeveer hetzelfde als Mexico.
Als je op je resort blijft geef je verder geen geld uit en is het een goedkope vakantie.

Dominicaanse republiek kan je inderdaad voor 700/800 p.p. all-inclusive. En dat op een prachtige plek! Op arke.nl hebben ze aardig wat reizen erheen. Misschien zit er wat bij voor jullie.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 7:23

_Leaf_ schreef:Wie heeft er zin om mee te denken? Vanwege een financiele tegenvaller kunnen we helaas niet naar Mexico zoals we zo graag gewild hadden, dus nu moet het wat anders worden.

Wanneer? September/oktober
Budget: Zijn we nog niet helemaal over uit, denk max 800 euro pp (1000 euro all inclusive), liever (veel) minder
Hoe lang: een week tot 10 dagen
Eisen: Liefst een hotel en all inclusive (zeker voor oorden als Turkije, want ik word snel ziek van eten en in hotels houden ze hier toch meer rekening met het eten), beetje cultureel, hoeft niet alleen maar strand te zijn, mag ook een lange stedentrip oid zijn...Alle landen en dingen mogen. Voor die 1000 euro pp dus wel all inclusive, want dan hoeven we voor eten niet meer extra te betalen dus dat scheelt weer geld :P

Stedentrips zijn vrij duur dus is denk ik niks voor je.
Voor 10 dgn kan je best naar Mexico, eventueel low budget. Het hoeft niet duur te zijn, maar dat weet je dat dat daar ook niet altijd zo is.

El Tukan in PDC is erg popi en niet duur.
De DR kan net zo goed voordelig zijn en ook voor 10 dgn.
Wil je echt perse dichterbij, dan is Cyprus misschien wel wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  luisa wo 22 jun 2011 - 9:34

Ik zeg Sicilie.
Prachtige stranden en natuur, nog warm weer, heerlijk eten en ook niet te duur.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 9:53

Happydobby schreef:Wij zijn ooit naar de dominicaanse replubliek geweest, 10 dagen voor 700 P.p.
Dat is ongeveer hetzelfde als Mexico.
Als je op je resort blijft geef je verder geen geld uit en is het een goedkope vakantie.

In welke maand zat je er? Gewoon nieuwsgierig hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 9:54

_Femme schreef:
Happydobby schreef:Wij zijn ooit naar de dominicaanse replubliek geweest, 10 dagen voor 700 P.p.
Dat is ongeveer hetzelfde als Mexico.
Als je op je resort blijft geef je verder geen geld uit en is het een goedkope vakantie.

Dominicaanse republiek kan je inderdaad voor 700/800 p.p. all-inclusive. En dat op een prachtige plek! Op arke.nl hebben ze aardig wat reizen erheen. Misschien zit er wat bij voor jullie.

Idd het kan zeker en omdat het all in is scheelt het toch weer minder geld.

Leaf, als je zegt wat je wensen zijn kan ik wellicht helpen zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Zininzon wo 22 jun 2011 - 10:00

Rhodos

http://reizen.oad.nl/griekenland/dodekanesos/trianda/appartement-sun-beach-resort-87465?backurl=%2Fzoekresultaat%3Ftfulabel%3D30009-93CBBAA2-8FC8-461D-A0DE-EECEE9DEA23DS8504403406%26ecmp%3D50_LZ-A-Griekenland%26vraag%3DSun%2BBeach%2BResort%2B
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 10:02

Door alweer dat gezeik zou ik iig nu niet naar Griekenland gaan. Laat ze het lekker uitzoeken daarzo! Door te gaan geven wij ze geld toe...............no way!
Er zijn tig anderen landen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Zininzon wo 22 jun 2011 - 10:21

Caribbeanlover schreef:Door alweer dat gezeik zou ik iig nu niet naar Griekenland gaan. Laat ze het lekker uitzoeken daarzo! Door te gaan geven wij ze geld toe...............no way!
Er zijn tig anderen landen.
Ach, als we het er zelf niet naartoe brengen, gaat het wel via onze belastingcenten hoor Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Prosecco wo 22 jun 2011 - 18:27

Je kunt nu juist prima naar Griekenland gaan, lekker goedkoop :P

Maar Leaf, vind jij 800-1000 euro weinig voor een vakantie? Zo veel geld heb ik er nog nooit voor uitgegeven :shock:

Voor dat geld moet je een heleboel leuke dingen kunnen doen, kijk maar eens op Jiba daar staan ook leuke vakanties. Begin oktober een weekje Egypte voor 600 euro all inclsive bijvoorbeeld.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Xanna wo 22 jun 2011 - 19:35

Ondanks de crisis in Griekenland, wordt het er juist niet goedkoper op! Ze hebben bepaalde btw verhoogd, o.a op drank en voedingsmiddelen. De reis die ik 2 maanden geleden heb geboekt is nu 400 euro duurder. (half pension).

Maar Leaf, volgens mij kun je voor dat geld lekker naar de DR of Mexico (volgens mij was je daar al eens geweest?) Als je wilt weten wat een beetje goede hotels zijn, dan is www.holidaycheck.de wel een goeie (Duitsers zijn echt kritisch, maar het geeft ook wel weer een goed beeld) Beetje vergelijkbaar met Zoover, maar ik vind het ideaal!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:34

Dat is ook een reden dat ik er nu niet heen wil. Misschien ooit weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:27

Ik ben net op vakantie geweest naar corfu. De brandstof en de boodschappen zijn inderdaad wel duurder dan in Nederland, als we uit eten gingen, waren we ongeveer de helft kwijt als wanneer je in Nederland uit eten gaat.

Het appartement (was een 4 persoons maisonette, waar we met z'n tweetjes in zaten) was ook spotgoedkoop:
€ 250,00 voor 10 dagen. De autohuur voor 10 dagen kostte in totaal € 210,00.

Goedkoop dus, en zó mooi.. Ik zou zo weer naar Griekenland gaan, zootje of geen zootje daar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:34

Met 800 tot 1000 euro pp bedoel ik dus alles he, de reis, accommodatie, eten, eventuele excursies....Mexico gaan we om die reden niet doen. DR kun je niet van je resort af, dus dat wordt m ook niet....

Wel lief dat jullie meedenken! I love you

Misschien toch eens naar Griekenland kijken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:49

_Leaf_ schreef:Met 800 tot 1000 euro pp bedoel ik dus alles he, de reis, accommodatie, eten, eventuele excursies....Mexico gaan we om die reden niet doen. DR kun je niet van je resort af, dus dat wordt m ook niet....

Wel lief dat jullie meedenken! I love you

Misschien toch eens naar Griekenland kijken...

Op de DR kan je wel je resort af hoor, maar in Punta Cana idd is het beter het niet te doen. In het noorden zoals Cabarete wel.Las hier een ervaring van iemand die zowat iedere avond erop uitging en zichzelf altijd veilig voelde dus het kan wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Happydobby do 23 jun 2011 - 6:06

Caribbeanlover schreef:
Happydobby schreef:Wij zijn ooit naar de dominicaanse replubliek geweest, 10 dagen voor 700 P.p.
Dat is ongeveer hetzelfde als Mexico.
Als je op je resort blijft geef je verder geen geld uit en is het een goedkope vakantie.

In welke maand zat je er? Gewoon nieuwsgierig hoor.

Eind oktober, via arke geboekt.
Idd punta cana is niet onveilig maar het is er gewoon arm.
Wij zijn wel het resort af geweest om te shoppen maar ik wilde snel weer terug naar het resort.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 7:02

Overdag is het niet heel erg om er vanaf te gaan, maar s'avonds moet je dat echt niet doen hoor. Ze staan niet voor niks met geweren bij de ingang.
Welk resort zat je? Ben gek op de DR vandaar dat ik het graag wil weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Primrose do 23 jun 2011 - 10:05

Wij zijn in 2009 naar de DR geweest, naar Puerto Plata, we zaten in Cabarete. Het hotel was heel relaxt, eten niet altijd even denderend maar we hebben ook maar 1900 euro betaald voor 16 dagen all in. Wij konden prima rondlopen, het hotel lag in een leuk winkelstraatje, niets mis mee. Daar betaal je eind september geloof ik 835 euro pp, maar dat is misschien wel te krap? Ik vond het iig relaxt, wij zijn allebei geen resort-mensen, hebben leuke excursies gedaan (van goedkoop tot vrij prijzig), lekker over het strand gewandeld, kortom het was een prima vakantie.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 20:41

Maar niet elk jaar is het eind september die prijs wat jij noemt. Wink
Had jij een last minute of soort van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Happydobby do 23 jun 2011 - 22:08

Caribbeanlover schreef:
Welk resort zat je? Ben gek op de DR vandaar dat ik het graag wil weten.

Occidental Grand Punta Cana

Behalve dat douchen niet zonder lekkage ging vonden wij dit in prima resort, zeker voor die 700 pp.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 22:18

Aha die ken ik wel, maar ik ken er veel meer van naam en foto's haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 22:20

Pff, dan hebben wij echt veel betaald voor de DR in september!
Turkije is ons ook goed bevallen. Hotels van Limak zijn daar goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een leuke vakantiebestemming! Empty Re: Ik zoek een leuke vakantiebestemming!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum