Op zoek naar leuke wanddecoratie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op zoek naar leuke wanddecoratie
Zoals velen van jullie weten was ik al een tijdje bezig met het aankleden van het huis..
Dit is inmiddels aardig gelukt. Heb weer planten in de vensterbank, fotolijstjes op de pilaren bij de lange ramen, een grote spiegel boven het dressoir, en schilderij aan de muur.
Maar 1 muur hangt nog steeds een klok, die is te klein voor de grote muur, Ik wil er niet nog een schilderij hebben, want dat lijkt weer eentonig. Ik ben dus op zoek naar iets in 3 delen, beetje abstract wel kunst en leuk.. Ik heb verschillende leuke dingen gezien, zoals dit:
maar dit is al wit, en gaat om een witte muur....
Wie weet waar ik zoiets in aubergine/paars of limegroen kan vinden?
Dit is inmiddels aardig gelukt. Heb weer planten in de vensterbank, fotolijstjes op de pilaren bij de lange ramen, een grote spiegel boven het dressoir, en schilderij aan de muur.
Maar 1 muur hangt nog steeds een klok, die is te klein voor de grote muur, Ik wil er niet nog een schilderij hebben, want dat lijkt weer eentonig. Ik ben dus op zoek naar iets in 3 delen, beetje abstract wel kunst en leuk.. Ik heb verschillende leuke dingen gezien, zoals dit:
maar dit is al wit, en gaat om een witte muur....
Wie weet waar ik zoiets in aubergine/paars of limegroen kan vinden?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Op zoek naar leuke wanddecoratie
Wat een leuke schilderijtjes zeg. Ik zou alleen niet weten waar je zoiets koopt. In woonwinkels, zoals pronto, leen bakker, ikea? Succes ermee!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Mammalin schreef:Kun je het niet zelf verven?
Het zou wel kunnen... Maar ik wil dat risico niet nemen, ik denk misschien weet iemand van jullie wel waar ik leuke decoratieve dingen voor aan de wand kan vinden... Mijn spoor loopt dood helaas.
Silver- Ratel
Misschien in Loods5? Laatste keer dat ik daar was hadden ze hele gave dingen voor aan de muur!
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
En waar vind ik dat? Heeft het ook toevallig een online internetsite zodat ik online kan sneupen?Roxy89 schreef:Misschien in Loods5? Laatste keer dat ik daar was hadden ze hele gave dingen voor aan de muur!
Silver- Ratel
Ik dacht dat er alleen 1 in Sliedrecht zit, maar blijkbaar ook in Zaandam: http://www.loods5.nl/
Vind de website alleen niet zo leuk als wanneer je er gewoon rond loopt, dan kom je ook goedkopere schilderijen tegen
Vind de website alleen niet zo leuk als wanneer je er gewoon rond loopt, dan kom je ook goedkopere schilderijen tegen
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Op zoek naar een leuke bestemming!
» Op zoek naar een leuke naam
» Op zoek naar een leuke avatar
» Ik ben op zoek naar.....
» Op zoek naar een leuke positiejurk voor kerst
» Op zoek naar een leuke naam
» Op zoek naar een leuke avatar