Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw Afvallen-topic!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuw Afvallen-topic! Empty Nieuw Afvallen-topic!

Bericht  _*Blondgirl*_ za 9 jul 2011 - 3:39

Ik weet het, er zijn al een aantal topics over afvallen waar veel meiden in meeschrijven... Maar die zijn inmiddels al vergevorderd, dus bij deze open ik een nieuwe.

Dus, wie wil er net als ik een paar kilo kwijt? Bijvoorbeeld voor de vakantie...

Ik heb vorig jaar een dieet van Prodimed gedaan en ben daar 25 kg mee afgevallen. Afgelopen februari was ik daarmee klaar en ben ik weer "normaal" gaan eten volgens een gezond eetpatroon. Toch begin ik de voldoening die ik eruit gehaald heb afgelopen jaar een beetje kwijt te raken, er zit namelijk alweer 8 kg aan en ik baal ontzettend!

Vanaf a.s maandag 11 juli wil ik er weer even tegenaan om een paar kilo's kwijt te raken. Ik wil zo veel mogelijk koolhydraten vermijden, veel groente eten, gevarieerd eten en veel drinken en natuurlijk regelmatig sporten. Begin september ga ik naar Amerika en het zou fijn zijn als er dan bijvoorbeeld 5 kg af is.

Wie doet er met me mee?

Liefs xx
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Afvallen-topic! Empty Re: Nieuw Afvallen-topic!

Bericht  Puk za 9 jul 2011 - 7:02

Ik snap geloof ik niet helemaal waarom je niet mee zou kunnen schrijven in een bestaand topic. Je kunt je toch gewoon voorstellen en vanaf dan meeschrijven? Dat doen de meesten, heb ik zelf ook gedaan!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum