Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

+24
Bazinga
Herfstblaadjes
Aziraphale
Jerry
Gympie
Sam
Lady Starstruck
Isolt
Maple
Jip83
_Lacey_
Jeanette
Chocoholic
Moira
Rovine
Pineco
Elliot
Dolphinne
Raindrop
Robin_
Pien
Eep
*Lookie*
Joan
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Dolphinne vr 16 aug 2013 - 22:34

Op onze bank werkt de tip helaas niet zo heel goed. Het werkt beter om met de furminator over de bank te gaan. Die pakt veel meer haren in 1 keer mee.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Jerry ma 26 aug 2013 - 5:23

Gympie schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik ken de tip inderdaad. Werkt erg goed. Een natte spons werkt ook goed. En als je haren op je kleding hebt zitten, wat ik nogal eens heb nadat ik mijn cavia's heb vastgehouden. Dan moet je met breed plakband over je kleren heen gaan dan zijn de haren zo weg.
Of gewoon zo'n kledingroller. Is veel handiger joh!

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Bastis-kledingroller__66902_PE180389_S4
Als ik bij Ikea kom sla ik altijd groot in! Perféct die dingen!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Aziraphale ma 26 aug 2013 - 6:04

Jerry schreef:
Gympie schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik ken de tip inderdaad. Werkt erg goed. Een natte spons werkt ook goed. En als je haren op je kleding hebt zitten, wat ik nogal eens heb nadat ik mijn cavia's heb vastgehouden. Dan moet je met breed plakband over je kleren heen gaan dan zijn de haren zo weg.
Of gewoon zo'n kledingroller. Is veel handiger joh!

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Bastis-kledingroller__66902_PE180389_S4
Als ik bij Ikea kom sla ik altijd groot in! Perféct die dingen!
Wij ook! Hebben in elke kamer zo'n ding liggen smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Herfstblaadjes ma 26 aug 2013 - 6:16

Dolphinne schreef:Op onze bank werkt de tip helaas niet zo heel goed. Het werkt beter om met de furminator over de bank te gaan. Die pakt veel meer haren in 1 keer mee.
Dan heb je wel heel veel haren op je bank! Bij mijn bank werkt een trekker niet, ik krijg ze alleen met de stofzuiger weg...rotbank.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Bazinga ma 26 aug 2013 - 6:22

Trut!! Ik heb 't echt zoovaak met een friggin' ZEEM geprobeerd! Omdat een zéker iemand beweerde dat 't ge-wel-dig werkte :/
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  banjer49 ma 26 aug 2013 - 7:47

ik had laatst gehoord dat je het ook met een pantysokje kan doen, ik heb het van de week geprobeerd en werkt perfect
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Dolphinne ma 26 aug 2013 - 22:12

Herfstblaadjes schreef:
Dolphinne schreef:Op onze bank werkt de tip helaas niet zo heel goed. Het werkt beter om met de furminator over de bank te gaan. Die pakt veel meer haren in 1 keer mee.
Dan heb je wel heel veel haren op je bank! Bij mijn bank werkt een trekker niet, ik krijg ze alleen met de stofzuiger weg...rotbank.
Dat klopt, we hebben een zwarte stoffen bank en 4 katten die daar erg graag op liggen. Op de plekken waar ze liggen is het binnen een dag alweer een heel tapijt van haren helaas.

We hebben deze bank gekregen en hij zit en staat mooi in huis, maar hierdoor is dit geen bank die we jaren willen houden.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Rush ma 26 aug 2013 - 22:14

Borstel je je katten dan niet?

Misschien hebben wij een heel bijzondere poes, maar ik heb amper last van haren.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Jerry di 27 aug 2013 - 5:31

Ik borstel onze katten regelmatig (met de FURMINATOR) maar één van de twee blijft erg veel verharen!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Dolphinne di 27 aug 2013 - 7:00

We proberen ze wel te borstelen, maar 1 kun je al bijna niet gewoon aaien (alleen op zijn kop). De andere 3 laten het wel toe, maar na een tijdje vallen ze de borstel aan en op de buik wil er maar 1 geborsteld worden.

En diegene die het meeste op de bank ligt is die niet geborsteld wil worden.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Jerry di 27 aug 2013 - 7:26

De niet-zo-verharende kat wilde ook nooit geborsteld worden (toen ze ander voer kreeg, verhaarde ze veel meer), maar aangezien ik degene ben die stofzuigt, heb ik doorgezet, nu gedoogd ze het, als ze daarna wat lekkers krijgt:P 
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Rush di 27 aug 2013 - 7:29

Aww Dolphinne, dat zal je altijd zien inderdaad. Jammer dat dat niet gaat lukken. 

Mijn moeder heeft trouwens een plat kussentje op de bank liggen voor de poes. Dan zit het haar daarop.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Dolphinne di 27 aug 2013 - 12:03

We hebben op 1 stoel ook een kleedje liggen, dat is ook nog wel een idee voor de bank, al moet je dan het kleedje schoonhouden. Maar dat is dan ook nog een keer snel buiten uit te kloppen voor de ergste haren.
Eens kijken of ik een keer wat leuks tegen kom voor op de bank. 

Bedankt voor het meedenken!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Carrie wo 28 aug 2013 - 1:16

Goede tip! Ik vond vooral het gekozen koppelstrepje in de titel leuk Very Happy

Ik denk dat harigedieren-vrienden beter was, ik ben zelf namelijk niet zo harig :p
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Auxo wo 28 aug 2013 - 1:53

Carrie schreef:Goede tip! Ik vond vooral het gekozen koppelstrepje in de titel leuk Very Happy

Ik denk dat harigedieren-vrienden beter was, ik ben zelf namelijk niet zo harig :p
Haha ik twijfelde ook al of het streepje daar goed stond Very Happy

Ik gebruik altijd een kledingroller op de bank, werkt ook super. Een trekker heb ik ook, maar weet niet of dat op mijn bank werkt. En ik borstel mijn kat trouwens ook regelmatig, maar ik heb eigenlijk altijd wel haren liggen ergens.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden - Pagina 2 Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum