Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

+24
Bazinga
Herfstblaadjes
Aziraphale
Jerry
Gympie
Sam
Lady Starstruck
Isolt
Maple
Jip83
_Lacey_
Jeanette
Chocoholic
Moira
Rovine
Pineco
Elliot
Dolphinne
Raindrop
Robin_
Pien
Eep
*Lookie*
Joan
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Joan do 15 aug 2013 - 0:31

Zeem Trekker laughcry  + stoffen bekleding = haarvrij!


Laatst aangepast door Joan op zo 1 sep 2013 - 2:04; in totaal 3 keer bewerkt
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  *Lookie* do 15 aug 2013 - 0:40

Joan schreef:Zeem + stoffen bekleding = haarvrij!

Works like a charm! Ik moest het wel met jullie delen. Hieronder Poedie haar hangmat.



Jullie nog goed (schoonmaak)tips?

He, dat is een goeie! Ik stofzuig de mandjes altijd maar de haren zitten altijd zo vast!


Laatst aangepast door *Lookie* op do 15 aug 2013 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Joan do 15 aug 2013 - 0:43

Precies! Echt erg wat ik soms nog van de bank haal ná het stofzuigen.

Zou je misschien de foto uit je quote willen halen? smile Thanx!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Eep do 15 aug 2013 - 0:46

Wauw, goeie tip. Ik zag als een berg op tegen het schoonmaken morgen, alles zit onder de haren. Ik ga het proberen!
Eep
Eep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Pien do 15 aug 2013 - 0:55

Maar dat is toch geen zeem?  Wink

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Joan do 15 aug 2013 - 0:57

Pien schreef:Maar dat is toch geen zeem?  Wink
M'n moeder ging vroeger altijd de ramen zemen, dan zag ik dat ding. Is blijven hangen Very Happy
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Robin_ do 15 aug 2013 - 1:01

Het ziet er geweldig uit, maar ik snap het ook nog niet helemaal eerlijk gezegd Very Happy. Je bedoelt dus een trekker i.p.v. een zeem? En dan? Nat maken en er over halen?
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Joan do 15 aug 2013 - 1:09

Robin_ schreef:Het ziet er geweldig uit, maar ik snap het ook nog niet helemaal eerlijk gezegd Very Happy. Je bedoelt dus een trekker i.p.v. een zeem? En dan? Nat maken en er over halen?
Ja, een ramentrekker inderdaad Wink En dan droog erover heen trekken, dat is alles! Het rubbertje trekt alle haren mee. Bij de ene stof moet je wel iets harder drukken dan de ander.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Raindrop do 15 aug 2013 - 1:31

Handige tip, ga ik ook proberen! Ik stofzuig nu meestal de krabpaal, hangmat etc. van Yuga maar die haren zitten zo vast haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Dolphinne do 15 aug 2013 - 2:12

Ik zal eens kijken waar onze raamwisser is gebleven. We hebben sinds kort een andere bank. Van zwarte stof waar dus enorm haren op blijven zitten.

Ik gebruik nu vaak van die kleefrollers (ook voor kleding) van de ikea waar je steeds een blaadje af moet scheuren. Maar voor de hele bank ben je dan wel even bezig en aardig wat blaadjes verder.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Elliot do 15 aug 2013 - 2:14

Wow Joan, wat een goeie tip! Ik ga het ook eens proberen. Willem chillt 'm altijd op één van onze eetkamerstoelen en we hebben stoffen stoelen. Die ene stoel is dus echt heel erg harig. :nopompom:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Pineco do 15 aug 2013 - 21:33

Werkt trouwens ook heel goed met grotere tapijten of vloerbedekking, maar dan gewoon met een grote trekker. Ik ging er dan meestal toch even met de stofzuiger overheen en dan met de trekker. Dan ziet het tapijt er ook weer heel mooi uit na afloop. Was op de plek waar ik vroeger schoonmaakte, zelf hebben we nergens tapijten of vloerbedekking ivm de allergie van mijn man.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Rovine do 15 aug 2013 - 21:56

Met huishoudhandschoenen kun je ook alles mooi op een hoopje vegen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Moira do 15 aug 2013 - 23:31

Goede tip, thanks! Ik stofzuig de bank nu iedere dag zonder dat voetje. Vind dat zo'n kl*te werkje, duurt veel te lang.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Chocoholic do 15 aug 2013 - 23:42

Oh, dat ga ik ook eens proberen! Ben benieuwd of dat sneller gaat dan de manier waarop ik het nu doe: met een nat microvezel doekje eroverheen, dan gaan ook alle haren mee! Yes
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Jeanette vr 16 aug 2013 - 1:04

Fluf Away van de reclame werkt ook super tegen haren!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  _Lacey_ vr 16 aug 2013 - 2:03

Dat ga ik ook eens proberen. Mijn bank blijft onder de kattenharen zitten.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Jip83 vr 16 aug 2013 - 4:07

Vrienden van harige dieren zul je bedoelen Wink

Ik heb een 'borstel' bij de blokker gekocht, er zit rood fluweel op. Dat werkt ook als een tierelier!
Jip83
Jip83
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Maple vr 16 aug 2013 - 4:22

Heb het net even geprobeerd en het werkt smile alleen ben ik bang dat vroeg of laat de stof van m'n bank er gigantisch van slijt.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Isolt vr 16 aug 2013 - 4:38

Jeanette schreef:Fluf Away van de reclame werkt ook super tegen haren!
Deze heb ik ook en werkt inderdaad super goed. Alleen is de mijne al stuk. Heb hem nog wel een beetje kunnen maken met wat plakband. Hoop dat dat nog een beetje blijft zitten.
Isolt
Isolt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Lady Starstruck vr 16 aug 2013 - 7:10

Ik ken de tip inderdaad. Werkt erg goed. Een natte spons werkt ook goed. En als je haren op je kleding hebt zitten, wat ik nogal eens heb nadat ik mijn cavia's heb vastgehouden. Dan moet je met breed plakband over je kleren heen gaan dan zijn de haren zo weg.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Sam vr 16 aug 2013 - 7:55

Ik gebruik een rubberen borstel, werkt ook erg goed.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Gympie vr 16 aug 2013 - 8:14

Isolt schreef:
Jeanette schreef:Fluf Away van de reclame werkt ook super tegen haren!
Deze heb ik ook en werkt inderdaad super goed. Alleen is de mijne al stuk. Heb hem nog wel een beetje kunnen maken met wat plakband. Hoop dat dat nog een beetje blijft zitten.
Mijne is ook al stuk en ik ben niet enthousiast over dat ding. Wel grappig om op de kat uit te proberen. laughcry 
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Gympie vr 16 aug 2013 - 8:15

Lady Starstruck schreef:Ik ken de tip inderdaad. Werkt erg goed. Een natte spons werkt ook goed. En als je haren op je kleding hebt zitten, wat ik nogal eens heb nadat ik mijn cavia's heb vastgehouden. Dan moet je met breed plakband over je kleren heen gaan dan zijn de haren zo weg.
Of gewoon zo'n kledingroller. Is veel handiger joh!

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Bastis-kledingroller__66902_PE180389_S4
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Moira vr 16 aug 2013 - 8:25

Jeanette schreef:Fluf Away van de reclame werkt ook super tegen haren!
Die wilde ik vorige week halen bij de Blokker. Maar daar hadden ze hem niet op dat moment. Misschien toch morgen eens opnieuw gaan kijken dan.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden Empty Re: Schoonmaak-tip voor harige-dierenvrienden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum