Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

+30
Sjors
Honey*Bee
Guus
Parisienne
smooch
SoGood
PapillonRose
TNMN
Bolleke
samantjuh89
SarahKey
Caresses
bolus26
MissD
Mamsie
Zwoesj
Mystic
Zwerver
Lejow
Penny Blossom
Gizmo
Snoes
Zora
Verona
Zininzon
Bruintje Beer
Jeanette
Muppetje
JD
Effie_O
34 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 6:23

In een ander topic zag ik behoorlijk wat verschillen tussen wat een een huis in het oosten en het westen zou kosten bijvoorbeeld. Nou ben ik wel benieuwd: wat voor huis heb jij en wat heb je ervoor betaald? Heb je er een foto van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 6:26

Zonder K.K. en bouwdepot: * euro. Oppervlakte 47 m2. 2-kamerappartement.

Mijn woning staat niet op de foto, gewoon even een foto van internet geplukt;

*foetsie*


Laatst aangepast door ABE op za 22 jan 2011 - 0:10; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 6:31

*


Laatst aangepast door Smikkell op di 1 feb 2011 - 7:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:03

Ik heb een hoekhuis met 3 slaapkamers en vaste trap naar de zolder met vierde slaapkamer (in de sloop en dan weer in de maak Wink) voor 215.000 euro. Het is een voormalig huurhuis en via de woningbouw kon ik het kopen met 25% korting (dus iets minder dan 160.000 euro, plus k.k.).
Ik heb er hier geen foto van, maar dit is ongeveer hetzelfde huisje
Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? 8866546

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:13

Zuid-holland, stad, appartement met 2 slaapkamers (foto is niet het huis), zo'n 85 m2 - +- €120.000

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? 1215949655_5_mAqJ

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:15

Dat is nog best goed te doen, Isa.

Bobbie, is die 25% omdat je daar werkt? Dat is een beste korting.. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:16

Smikkell schreef:Dat is nog best goed te doen, Isa.
Ja, het wisselt enorm wat ze kosten eigenlijk, dat ligt ook aan de staat van het appartement natuurlijk; maar deze had eigenlijk alles (net) nieuw, dus dat is wel perfect dan voor dat geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:20

Smikkell schreef:Dat is nog best goed te doen, Isa.

Bobbie, is die 25% omdat je daar werkt? Dat is een beste korting.. Very Happy
Nee, dat is een regeling die o.a. hier bestaat. Dat je een voormalig huurhuis (we hebben overigens ook nieuwbouwwoningen met die korting) kunt kopen met een korting tot 25%. Je betaalt dus 25% minder (of een ander percentage, ligt er aan hoeveel je kunt en wilt betalen). Je bent dan wel verplicht het huis terug te verkopen aan de woningbouw. De winst of het verlies deel je dan met de woningbouw. Maar de winst die ik evt maak door verbeteringen die ik zelf heb aangebracht, zijn wel voor 100% voor mij. Nadeel is dus dat je minder winst kunt maken (maar dat is voor mij niet de reden om een huis te kopen), en de voordelen zijn dat je het meteen kunt verkopen (woningbouw moet het binnen 3 maanden teruggekocht hebben) en als je verlies maakt, hoef je daar ook maar een gedeelte van te betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:20

http://www.funda.nl/koop/verkocht/joure/huis-47957000-de-warren-12/

Dit huis is een huis zoals die van ons..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:21

Ahh, nu ik het lees weet ik het weer. Zo blijven de huizen van de woningbouw ook mooi en onderhouden. Fijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:22

Isabella schreef:
Smikkell schreef:Dat is nog best goed te doen, Isa.
Ja, het wisselt enorm wat ze kosten eigenlijk, dat ligt ook aan de staat van het appartement natuurlijk; maar deze had eigenlijk alles (net) nieuw, dus dat is wel perfect dan voor dat geld.
Dat vind ik zulke leuke huizen Isabella! En 120.000 is inderdaad echt niet veel geld, zeker niet als je er nauwelijks iets aan hoefde te doen. Ik moest de badkamer en toilet opnieuw doen, muren opnieuw laten stuken, nieuwe vloeren leggen en gewoon alles schilderen enzo. En volgend jaar krijg ik een aanbouw. Dus echt een heel project! Lijkt me ook wel lekker om er zo in te kunnen trekken, ben die puinhoop wel een beetje moe... En 85m2 is best ruim toch? Hoeveel slaapkamers heb je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Effie_O vr 21 jan 2011 - 7:24

ABE schreef:Zonder K.K. en bouwdepot: 95.000 euro. Oppervlakte 47 m2. 2-kamerappartement.

Ik had al zo'n vermoeden dat we uit dezelfde omgeving zouden komen door het René Becker gebeuren, maar in die plaats heb ik ook gewoond! Woon er pas 1,5 jaar niet meer. Hoe is het om daar op die plek te wonen, qua drukte?
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:26

Smikkell schreef:Ahh, nu ik het lees weet ik het weer. Zo blijven de huizen van de woningbouw ook mooi en onderhouden. Fijn..
Ja en het scheelt de woningbouw weer geld voor groot onderhoud. Ik mag daar overigens wel op meeliften, als ze in mijn straat bij de huurhuizen bv de voordeuren gaan verven, mag ik daar tegen betaling ook aan meedoen. Geldt ook voor de cv ketel, kozijnen, enz. Maar ik heb alles net nieuw dus dat is voorlopig niet aan de orde. WOninbouw heeft zo weer wat geld om nieuwe projecten te bouwen en koopt het huis weer terug zodra ik er vanaf wil. Moet wel zeggen dat degene die er voor mij in woonde (die had het ook al gekocht) het superslecht had afgewerkt. Echt zonde! En hij had de waarde opgekrikt van 180.000 naar 215.000 in 2 jaar! Nieuwe keuken erin gezet en daar gaat je waarde. Dus ik verwacht dat mijn huisje na al onze inspanningen weer een beetje meer waard is (zeker met een splinternieuwe badkamer met bad en douche en dus een aanbouw straks en een fatsoenlijk aangelegde tuin, dat mist nu allemaal nog).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:26

Bobbie schreef:
Isabella schreef:
Smikkell schreef:Dat is nog best goed te doen, Isa.
Ja, het wisselt enorm wat ze kosten eigenlijk, dat ligt ook aan de staat van het appartement natuurlijk; maar deze had eigenlijk alles (net) nieuw, dus dat is wel perfect dan voor dat geld.
Dat vind ik zulke leuke huizen Isabella! En 120.000 is inderdaad echt niet veel geld, zeker niet als je er nauwelijks iets aan hoefde te doen. Ik moest de badkamer en toilet opnieuw doen, muren opnieuw laten stuken, nieuwe vloeren leggen en gewoon alles schilderen enzo. En volgend jaar krijg ik een aanbouw. Dus echt een heel project! Lijkt me ook wel lekker om er zo in te kunnen trekken, ben die puinhoop wel een beetje moe... En 85m2 is best ruim toch? Hoeveel slaapkamers heb je?

Vriend woont er al 2.5 jaar, dus inmiddels moeten er wel wat dingen gebeuren. We hebben alles geschilderd, en willen uiteindelijk andere vloeren erin laten leggen. Maar nu als 1st de badkamer, er zit een lekkage, dus alles gaan we opnieuw tegelen en nieuwe douchecabine + WC! Dus we hebben een project te gaan nog... Wink Uhm, we hebben 1 grote slaapkamer (zo'n 18 m2) & 1 kleintje, daar zit een ingebouwde kast over de hele wand. (zo'n 8 m2)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:51

Zo'n soort huis en we hebben het te koop staan voor €152,500.
Foto niet qouten, het is niet ons huis...



Laatst aangepast door Purple op zo 23 jan 2011 - 2:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:59

Ik woon in een Amsterdams herenhuis. Het is 65 m2 en is op t moment rond de 250.000 euro waard. (geen berging, mini balkon)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 8:01

Veer schreef:Ik woon in een Amsterdams herenhuis. Het is 65 m2 en is op t moment rond de 250.000 euro waard. (geen berging, mini balkon)
Moet je nagaan, daar heb je hier een vrijstaand huis voor met een tuin en garage. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 8:08

ik heb een nieuwbouw huurwoning. 3 slaapkamers en grote zolder.
wij betalen 650 huur per maand, wat voor ons veel voordeliger was dan kopen.
wij konden een hypotheek voor max 220 afsluiten met zn 2tjes, en daar is hier (NH) amper een normaal huis voor te vinden. behalve een huis waar je heel veel aan moet klussen, maar daar hadden we dus geen spaargeld voor.

tegenover ons huis is een rij met dezelfde woningen, dat is koop, en die zijn 270.000
vind dus dat we t prima voor elkaar hebben zo:)

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? 425-1.gif.1600x475
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 8:19

Ongeveer 60m2, 2 kamerwoning voor 102.500. Hier een filmpje van toen ik het net had gekocht:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 8:20

Effie_O schreef:
ABE schreef:Zonder K.K. en bouwdepot: 95.000 euro. Oppervlakte 47 m2. 2-kamerappartement.

Ik had al zo'n vermoeden dat we uit dezelfde omgeving zouden komen door het René Becker gebeuren, maar in die plaats heb ik ook gewoond! Woon er pas 1,5 jaar niet meer. Hoe is het om daar op die plek te wonen, qua drukte?

Heel erg gezellig! Very Happy

Ik kan eigenlijk helemaal niet meer zonder. Als ik een weekend weg ben en het is daar muisstil, dan wil ik eigenlijk kruipend naar huis. Naar welke richting ben je verhuisd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 8:21

Zusje van Bert schreef:Ongeveer 60m2, 2 kamerwoning voor 102.500. Hier een filmpje van toen ik het net had gekocht:
***

En dat vind ik voor jouw woonplaats weer "goedkoop".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 8:25

Isabella schreef:Zuid-holland, stad, appartement met 2 slaapkamers (foto is niet het huis), zo'n 85 m2 - +- €120.000

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? 1215949655_5_mAqJ

Grappig, mijn eerste huisje was ook in een dergelijke straat. Hij stond te koop de laatste keer dat ik keek en zo te zien nog steeds! Sinds het WK aan de foto's te zien Wink. Dan te bedenken dat ik het ooit in een week had verkocht Very Happy.

http://www.funda.nl/koop/s-gravenhage/appartement-47736733-vierhoutenstraat-45/

Ik vind het grappig om te zien dat er nog steeds dingen 'van mij' aanwezig zijn in de woning Very Happy. Zoals het plankje boven de wasmachine. Had mijn vader gemaakt zodat ik er een vaatwasser bovenop kwijt kon Very Happy. Verder is het wel heel erg leeg Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 8:26

ABE schreef:
Zusje van Bert schreef:Ongeveer 60m2, 2 kamerwoning voor 102.500. Hier een filmpje van toen ik het net had gekocht:
***

En dat vind ik voor jouw woonplaats weer "goedkoop".

Valt mee hoor, het zal aangepast zijn aan de hoge VVE a 180 euro per maand incl stookkosten 50 euro. En de prijs die ik hier noem is uiteraard ex kk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Muppetje vr 21 jan 2011 - 8:28

Wij hebben een eengezinswoning in Leiden. 3 slaapkamers, grote zolder, grote tuin. We hebben 252.500 k.k betaald

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Jeanette vr 21 jan 2011 - 8:28

Wat is dat verschil in prijzen zeg! Hier in de buurt kun je er echt geen woning voor vinden helaas. Hier zijn ook amper huurhuizen, dus er zijn ook lange wachtlijsten.

Marietje, wat een leuk huisje!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs? Empty Re: Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum