Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

+20
Lady4
Sun88
FruttiTutti
Fayebella
Maple
Engelse Drop
Feline
Exogenesis
Joyce
ijsjemeisje
Aziraphale
kajaka88
Burn
Melis_je
Reeza
Atelier Madame
Jeanette
Marin
Juno
Roza
24 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 3:16

Ik wil ook echt weg. Maar ik ga niet in een afgelegen hotel/hostel/appartement zitten. Dát durf ik inderdaad niet.
Hulde dat jullie dat wel durven, ik niet. Ik wil een een hotel waar ook wat te beleven is. Voor een stedentrip boeit me niet zo waar ik zit, ik kom daar alleen om te slapen. Nu wil ik graag 's avonds ook bij het hotel ofzo buiten kunnen zitten wanneer ik geen behoefte heb om naar de boulevard of centrum te gaan.

*Edit; hetgeen wat er heel veel is, is Turkije. Ja, daar ga ik niet in mn uppie zitten.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Feline zo 18 aug 2013 - 3:24

Maar Roza, wees eens eerlijk.. Hoe groot is de kans dat je een afgelegen hotel boekt? Die zijn er amper omdat het totaal niet rendabel is. Boek een vlucht, open tripadvisor/booking.com en er komen al minimaal 50 hotels naar voren in een stadskern. Dat durf ik nu al te zeggen, zonder definitieve bestemming.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Liz zo 18 aug 2013 - 3:26

Valencia is geen optie? Voor 200 euro max heb je een ticket en een hotel hoeft daar helemaal niet duur te zijn, hebben ook veel wat luxere hostels. Wanneer wil je weg?
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Feline zo 18 aug 2013 - 3:28

25 of 26 augustus Liz! Staat in de op! smile Genoeg tickets idd, ongetwijfeld ook een leuk hotel/hostel
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 3:29

Feline schreef:Maar Roza, wees eens eerlijk.. Hoe groot is de kans dat je een afgelegen hotel boekt? Die zijn er amper omdat het totaal niet rendabel is. Boek een vlucht, open tripadvisor/booking.com en er komen al minimaal 50 hotels naar voren in een stadskern. Dat durf ik nu al te zeggen, zonder definitieve bestemming.
Wat ik op dit moment tegenkom bij alle online reisbureau's zijn hotels die toch een kilometer of 5 van de boulevard of centrum afliggen. Dat vind ik te ver. De hotels die dichterbij liggen zijn óf heel klein, of heel vies aldus zoover, of boven mijn budget. Wanneer ik met iemand samen zou zijn, maakte ik hier totaal geen probleem van.
En ik wil liever niet mijn vlucht en hotel los boeken. Ik wil graag alles geregeld hebben. Wel heb ik hier natuurlijk naar gekeken, maar ik wil dit gewoon liever niet.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Joyce zo 18 aug 2013 - 3:30

Roza schreef:Nee laughcry 

Ben al sinds gisteravond non-stop aan het rondkijken. Maar er is vrij weinig nog wat centraal ligt. Sowieso omdat ik natuurlijk laat ben met boeken en omdat alle Egypte-reizigers omgeboekt worden. Een vakantie naar Egypte is vrij goedkoop, dus deze mensen willen voor hetzelfde geld alsnog een leuke vakantie.
Gisteren bij 3 reisbureau's geweest, en helaas, die hadden ook al niets meer.

Alles wat er nog is bij het reisbureau of wat ik tegenkomen is of te duur (min. 700 euro), heel klein/rustig (dat wil ik niet) of ligt niet op loopafstand van centrum/boulevard.
Misschien is dit iets? Ik vond het echt een leuk plaatsje en zag het al vaker als tip voorbij komen. Accommodatie ziet er volgens mij ook prima uit, voor een aardige prijs.
http://www.arke.nl/zonvakantie/spanje/canarische-eilanden/tenerife/playa-de-las-americas/bonanza/prijzen.aspx

Joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Liz zo 18 aug 2013 - 3:32

Feline schreef:25 of 26 augustus Liz! Staat in de op! :)Genoeg tickets idd, ongetwijfeld ook een leuk hotel/hostel
Oeps overheen gelezen. Waarom per se alles in 1 willen boeken? Los boeken kan een stuk goedkoper zijn als je goed zoekt.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 3:35

Wat tot nu toe op mijn lijstje staat, tussen haakjes staan de plaatsen waar mijn voorkeur naar uitgaan:

- Lanzarote (puerto del carmen)
- Fuerteventura (Corralejo)
- Mallorca (d'Or & Palma)
- Griekenland (Corfu, Kreta, Zakynthos & Rhodos)
- Portugal (Algarve)

Voor deze landen/plaatsen ben ik nu flink aan het zoeken.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 3:36

Liz schreef:
Feline schreef:25 of 26 augustus Liz! Staat in de op! :)Genoeg tickets idd, ongetwijfeld ook een leuk hotel/hostel
Oeps overheen gelezen. Waarom per se alles in 1 willen boeken? Los boeken kan een stuk goedkoper zijn als je goed zoekt.
Omdat mij dit een beter gevoel geeft. Ik weet dat alles dan meestal goedkoper is. Wanneer ik op een stedentrip ga boek ik ook los. Nu wil ik dat liever niet.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Liz zo 18 aug 2013 - 3:37

http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/abba-acteon.aspx


520 euro (dit hotel zat ik, iets verder van stad maar bus/taxi is heel goedkoop)


http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/husa-reina-victoria.aspx


570 euro, meer in het centrum


http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/primus.aspx



524 euro, bij stad vd wetenschappen


http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/dingdong-telas.aspx



380 euro


http://www.arke.nl/stedentrip/spanje/costa-del-azahar/valencia/ayre-astoria-palace.aspx



570 euro


Vertrekdatum allemaal 26 augustus, hotels krijgen allemaal een hoge beoordeling
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 3:40

Joyce schreef:
Roza schreef:Nee laughcry 

Ben al sinds gisteravond non-stop aan het rondkijken. Maar er is vrij weinig nog wat centraal ligt. Sowieso omdat ik natuurlijk laat ben met boeken en omdat alle Egypte-reizigers omgeboekt worden. Een vakantie naar Egypte is vrij goedkoop, dus deze mensen willen voor hetzelfde geld alsnog een leuke vakantie.
Gisteren bij 3 reisbureau's geweest, en helaas, die hadden ook al niets meer.

Alles wat er nog is bij het reisbureau of wat ik tegenkomen is of te duur (min. 700 euro), heel klein/rustig (dat wil ik niet) of ligt niet op loopafstand van centrum/boulevard.
Misschien is dit iets? Ik vond het echt een leuk plaatsje en zag het al vaker als tip voorbij komen. Accommodatie ziet er volgens mij ook prima uit, voor een aardige prijs.
http://www.arke.nl/zonvakantie/spanje/canarische-eilanden/tenerife/playa-de-las-americas/bonanza/prijzen.aspx

Deze heb ik opgeslagen! Goede prijs, redelijk positieve beoordeling, redelijk centraal. Thanks

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Reeza zo 18 aug 2013 - 3:41

Corralejo zou ik niet doen, was bar weinig te beleven daar. Is meer voor 65+..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 3:41

Bedankt. Ik dacht altijd dat Valencia een stad was, waar niet echt iets te beleven was.
Maar lang leven google, ziet er erg leuk uit! Ik ga je links allemaal langs smile

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 3:42

Reeza schreef:Corralejo zou ik niet doen, was bar weinig te beleven daar. Is meer voor 65+..
Oh echt waar?! Dankje! Zijn er andere plaatsen op Fuerteventura die je wel aanraadt, of is het hele eiland 65+?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Reeza zo 18 aug 2013 - 3:47

Roza schreef:
Reeza schreef:Corralejo zou ik niet doen, was bar weinig te beleven daar. Is meer voor 65+..
Oh echt waar?! Dankje! Zijn er andere plaatsen op Fuerteventura die je wel aanraadt, of is het hele eiland 65+?
Ik vond het hele eiland niet echt bruisend, maar ik ben lang niet overal geweest hoor, dus misschien is het ergens anders wel leuk.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 6:29

Geboekt! Ik vlieg dinsdag 27-08 voor 8 dagen naar Lanzarote..


WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Maple zo 18 aug 2013 - 6:31

Wat goed! Ik ben zo benieuwd hoe je het vindt! En zo snel al Wink
Heb je ook een beetje een leuk hotel?
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Feline zo 18 aug 2013 - 8:18

Wat goed Roza!! Ik begon de hoop al te verliezen Wink Echt superstoer! Heel veel plezier!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Fjell zo 18 aug 2013 - 8:23

Stoer! Very Happy  Wens je alvast een hele fijne vakantie!
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Eris zo 18 aug 2013 - 8:24

Stoer dat je het hebt doorgezet. Heel veel plezier alvast!

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 9:56

Feline schreef:Wat goed Roza!! Ik begon de hoop al te verliezen Wink Echt superstoer! Heel veel plezier!
Snap ik, na al mijn wispelturigheid in het verleden. Maar ik wilde écht weg, kon alleen niets vinden binnen mijn gewenste plaatje.

Stoer vind ik mezelf pas als ik terug ben & een fijne vakantie heb gehad. Nu ik daadwerkelijk heb geboekt, vind ik het vooral doodeng geloof ik..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Maple zo 18 aug 2013 - 9:57

Hahaha, dat herken ik ook! Iedereen vind mij ook zo stoer, en dan denk ik steeds, waarom stoer? Boeken is één ding, gáán is een tweede...
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 10:00

Maple schreef:Wat goed! Ik ben zo benieuwd hoe je het vindt! En zo snel al Wink
Heb je ook een beetje een leuk hotel?
Ja heel snel, over 9 dagen.. 
Ik hoop dat het hotel leuk is.. Meerdere kleine zwembaden, dus de mensen zijn wat verspreid. Geen hele massa's mensen aan het zwembad dus denk ik. Heel dicht bij het strand en boulevard. Naar het echte centrum, met een winkelcentrum loop je wel 3 kwartier. Maar dat is wel 3 kwartier lopen langs de boulevard. Maar ik hoef dan ook niet iedere dag te shoppen, kost me teveel geld :p

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 10:01

Maple schreef:Hahaha, dat herken ik ook! Iedereen vind mij ook zo stoer, en dan denk ik steeds, waarom stoer? Boeken is één ding, gáán is een tweede...
Inderdaad! Ik ga vast nog slapeloze nachten krijgen en de neiging om heeeel hard te huilen omdat ik weer allemaal beren op de weg zie laughcry

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Maple zo 18 aug 2013 - 10:05

Haha, huilen zal ik nu nog niet doen, maar ik zie zó op tegen de vlucht hè (ik ben bang dat ik bij het afscheid met m'n vriend wel onbedaarlijk moet huilen van de spanning en de zenuwen, emotionele smurf die ik ben). En dan ga ik me nu steeds ineens dingen voor de geesten halen dat ik in die grote stad sta, tussen al dat drukke verkeer en dat het allemaal ineens zo overweldigend is... Maargoed, het zijn maar 5 dagen, en wie weet zou ik aan het eind van die vijf dagen nog wel langer willen blijven.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 3 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum