Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

+20
Lady4
Sun88
FruttiTutti
Fayebella
Maple
Engelse Drop
Feline
Exogenesis
Joyce
ijsjemeisje
Aziraphale
kajaka88
Burn
Melis_je
Reeza
Atelier Madame
Jeanette
Marin
Juno
Roza
24 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza di 13 aug 2013 - 9:05

Na al spontane ideeën die ik zelden tot nooit uitvoer, heb ik mezelf een schop onder mijn kont gegeven.
Ik wil op zondag 25 augustus of maandag 26 augustus voor een week op vakantie. Zon, zee, strand, zwembad maar ook af en toe wat leuke dingen doen/bezoeken.

Ik wilde heel graag naar Lanzarote, maar misschien hebben jullie ook nog leuke suggesties?
Ik wil er niet al te veel geld aan uit geven, dus de andere kant van de wereld gaat hem niet worden.

Het liefste wil ik een hotel waar ook 's avonds wat te doen is. Ik zal hier zeker niet iedere avond zijn, maar soms een avondje op het terras van je hotel ploffen waar dan wat leuks te beleven is, is ook niet verkeerd (en lekker makkelijk). Ook moet alles op loopafstand zijn (strand, boulevard/centrum(pje) zodat ik ook 's avonds laat alleen over straat kan gaan. 

Welke landen, plaatsen of misschien wel hotels/appartementen raden jullie aan?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Juno di 13 aug 2013 - 9:15

*


Laatst aangepast door Juno op vr 6 sep 2013 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt

Juno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza di 13 aug 2013 - 9:33

Dankje voor je berichtje June! Dat is ook mijn probleem, ik heb geen idee waar ik het zieken moey in m'n uppie.. Haha

Zo stoer ben ik niet hoor, ik zou het in het verleden al naar Anerika en Australië gaan voor een half jaar.. Je raad het al, ik ben nooit gegaan.
En nu, ik wil gewoon zo graag op vakantie. Ben al 4 jaar niet meer weggeweest, stedentrip  naar Barcelona niet meegetelt. Mijn vriendinnen hebben allemaal een vriend & gaan dus daarmee op vakantie. Het is dus pure noodzaak.. Het is dit, of helemaal niet gaan helaas. Het liefste was ik toch echt met iand samen gegaan.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Marin di 13 aug 2013 - 9:36

Waarom ga je nu niet ook op stedentrip? Lijkt me stuk leuker in je eentje.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza di 13 aug 2013 - 9:42

Ik vind een stedentrip heel leuk hoor, maar ik wil graag echt relaxen. Met een boek aan het zwembad/strand. Luieren, zon, zee, strand, zwembad & wat kleine uitstapjes..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Jeanette di 13 aug 2013 - 21:23

Ibiza! I love you 

Echt een geweldig eiland! En genoeg te doen en om te relaxen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Marin di 13 aug 2013 - 21:40

Roza schreef:Ik vind een stedentrip heel leuk hoor, maar ik wil graag echt relaxen. Met een boek aan het zwembad/strand. Luieren, zon, zee, strand, zwembad & wat kleine uitstapjes..
Dan zou ik inderdaad een plaatsje uitkiezen waarbij je wel makkelijk zelfstandig het dorpje in loopt bijvoorbeeld. Niet dat je echt vast zit in het hotel. Misschien is een Grieks dorpje iets voor je?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Atelier Madame di 13 aug 2013 - 21:45

De Algarve? Ik vond Lagos echt geweldig! Hele mooie stranden maar ook een ontzettend gezellig dorpje!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Reeza di 13 aug 2013 - 21:46

Roza schreef:Ik vind een stedentrip heel leuk hoor, maar ik wil graag echt relaxen. Met een boek aan het zwembad/strand. Luieren, zon, zee, strand, zwembad & wat kleine uitstapjes..
En Barcelona dan? Want daar kan je ook makkelijk naar het strand toe en er is genoeg te beleven! Of je doet Barcelona en in combi met een paar dagen Lloret/Blanes etc, daar kan je dan zo met de trein heen en dan kan je daar een paar dagen chillen.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Melis_je wo 14 aug 2013 - 5:04

Barcelona? Daar heb je strand en centrum op loopafstand. En er is zeker heel veel leuks te doen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza wo 14 aug 2013 - 5:09

Bedankt voor al het meedenken. Barcelona ben ik afgelopen september geweest, dus die valt af. Anders was dat inderdaad een goede suggestie geweest! 

Ik ga weer een avondje internetten, op zoek naar leuke (en betaalbare) vakanties. 
Suggesties zijn dan ook nog zeer welkom sunny

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Burn wo 14 aug 2013 - 5:14

Ik heb heerlijk genoten in Malia (Kreta!)
Je kunt ook alleen het reisbureau binnenstappen om alleen wat informatie te winnen! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  kajaka88 wo 14 aug 2013 - 5:24

Ik ben er niet alleen geweest, maar ik vond Cala d'or op Mallorca een mooi plaatsje. Wij gaan er dit jaar zelfs voor de tweede keer heen. 
Het is niet zo heel masaal en ik denk dat je je er alleen ook prima kunt vermaken.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza wo 14 aug 2013 - 5:34

Marin schreef:
Roza schreef:Ik vind een stedentrip heel leuk hoor, maar ik wil graag echt relaxen. Met een boek aan het zwembad/strand. Luieren, zon, zee, strand, zwembad & wat kleine uitstapjes..
Dan zou ik inderdaad een plaatsje uitkiezen waarbij je wel makkelijk zelfstandig het dorpje in loopt bijvoorbeeld. Niet dat je echt vast zit in het hotel. Misschien is een Grieks dorpje iets voor je?
Aan Griekenland zat ik ook al te denken, al ontwijk ik dan wel echt Chersonisoss.. Ik hoef niet tussen de zuipende jongeren te zitten Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza wo 14 aug 2013 - 5:34

Atelier Madame schreef:De Algarve? Ik vond Lagos echt geweldig! Hele mooie stranden maar ook een ontzettend gezellig dorpje!
Daar had ik nog niet aan gedacht, ga ik ook eens naar kijken!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza wo 14 aug 2013 - 5:35

kajaka88 schreef:Ik ben er niet alleen geweest, maar ik vond Cala d'or op Mallorca een mooi plaatsje. Wij gaan er dit jaar zelfs voor de tweede keer heen. 
Het is niet zo heel masaal en ik denk dat je je er alleen ook prima kunt vermaken.
Deze tip kreeg ik zojuist ook van mijn tante. Zij is daar ook geweest 2 jaar terug.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Reeza wo 14 aug 2013 - 5:38

Lissabon zou misschien ook leuk zijn? Is niet aan het strand maar aan de Taag, maar je kunt wel naar het strand toe.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Aziraphale wo 14 aug 2013 - 5:42

Ik zou dan voor een Grieks eiland gaan! Daar zie ik mezelf ook wel alleen naartoe gaan. Kokkari, Samos is heel leuk en mooi en veilig maar er is niet echt een groot uitgaansleven daar, weet niet of je dat juist wel zoekt?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  ijsjemeisje wo 14 aug 2013 - 5:55

kajaka88 schreef:Ik ben er niet alleen geweest, maar ik vond Cala d'or op Mallorca een mooi plaatsje. Wij gaan er dit jaar zelfs voor de tweede keer heen. 
Het is niet zo heel masaal en ik denk dat je je er alleen ook prima kunt vermaken.
 Ik ben hier ook geweest in juli!
Ook in Cala Egos!
Ik vond het eerlijk gezegd niet echt boeiend! 
De haven en de baaitjes zijn wel mooi.
Ik zal eerder voor Griekenland kiezen.
Griekenland heeft meer sfeer vind ik.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Joyce wo 14 aug 2013 - 6:06

Playa de las americas in Tenerife? Wij zaten in Parque Santiago, leuk appartement/hotel, in het centrum waar je leuke terrasjes hebt. Stranden vond ik iets minder, zwembad was heerlijk!
Veel plezier alvast, wat de bestemming ook wordt!

Joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Exogenesis wo 14 aug 2013 - 6:14

Ik zou niet zo snel in m'n eentje op vakantie gaan, omdat ik me, vooral 's avonds, toch wel wat eenzaam zal voelen en me sneller verveel. In je eentje onderneem je nu eenmaal minder dan met iemand naast je.

Wat ik wel eens heb overwogen, omdat mijn man (toen vriend) liever niet in de zomer op vakantie wil, is een georganiseerde reis of een stedentrip. Of een cruise! Er zijn echt heel leuke cruises en daarmee kun je zéker relaxen!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza wo 14 aug 2013 - 8:07

Voor de avonden brn ik ook wel wat bang.. Maarja, in het ergste geval voel ik mee ontzettend eenzaam. Nja, het zijn 'maar' 7 avonden... Ik praat mexelf moed in. Voor overdag ben ik echt niet bang..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Feline do 15 aug 2013 - 5:31

En? Geboekt? Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Engelse Drop do 15 aug 2013 - 5:37

Ik heb ook wel momenten dat ik me 's avonds wat eenzaam voelde op reis. Mijn tips:
- 's middags uitgebreid lunchen/dineren in een restaurant, dit voelt minder alleen en eenzaam dan 's avonds tussen alle stelletjes en families en je hebt ruim de tijd
- 's ochtends vroeg opstaan, dan is het nog lekker cool en ik geniet altijd van de zonsopgang en de nieuwe energie in de lucht en de frisheid van de vroege ochtend
- 's avonds vroeg naar bed gaan, lekker met een boekje
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Maple do 15 aug 2013 - 5:40

Misschien heb je al ene keuze gemaakt, maar is Napels anders een idee?
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum