Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

+20
Lady4
Sun88
FruttiTutti
Fayebella
Maple
Engelse Drop
Feline
Exogenesis
Joyce
ijsjemeisje
Aziraphale
kajaka88
Burn
Melis_je
Reeza
Atelier Madame
Jeanette
Marin
Juno
Roza
24 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Fayebella do 15 aug 2013 - 8:08

Ik ben een paar jaar geleden naar Rhodos geweest (Rhodos Stad) met een vriendin. Maar dat is 's avonds genoeg te doen en wij hebben ons daar echt niet bang gevoeld. Je hebt er natuurlijk de barstreet, maar in de omgeving daar omheen ook heel veel leuke restaurantjes en barretjes waar je lekker kunt zitten. Verder vond ik Rhodos ook mooi eiland waar voldoende te doen en te zien is.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Feline do 15 aug 2013 - 8:39

Engelse Drop schreef:Ik heb ook wel momenten dat ik me 's avonds wat eenzaam voelde op reis. Mijn tips:
- 's middags uitgebreid lunchen/dineren in een restaurant, dit voelt minder alleen en eenzaam dan 's avonds tussen alle stelletjes en families en je hebt ruim de tijd
- 's ochtends vroeg opstaan, dan is het nog lekker cool en ik geniet altijd van de zonsopgang en de nieuwe energie in de lucht en de frisheid van de vroege ochtend
- 's avonds vroeg naar bed gaan, lekker met een boekje
 Goede tips! Ik vond de avonden soms ook echt vreselijk naar. Wilde dan graag de dag doorspreken en dus ging ik maar ergens wifi zoeken zodat ik een email naar huis kon sturen. Bij m'n laatste vakantie alleen naar Cuba ging ik in de lobby een boek lezen ipv op mijn kamer, dan voelde ik me minder alleen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza do 15 aug 2013 - 8:44

Feline schreef:En? Geboekt? Very Happy
 Nee, ik vind alles te duur. Ik ben een krent. Hahahaha.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza do 15 aug 2013 - 8:45

Engelse Drop schreef:Ik heb ook wel momenten dat ik me 's avonds wat eenzaam voelde op reis. Mijn tips:
- 's middags uitgebreid lunchen/dineren in een restaurant, dit voelt minder alleen en eenzaam dan 's avonds tussen alle stelletjes en families en je hebt ruim de tijd
- 's ochtends vroeg opstaan, dan is het nog lekker cool en ik geniet altijd van de zonsopgang en de nieuwe energie in de lucht en de frisheid van de vroege ochtend
- 's avonds vroeg naar bed gaan, lekker met een boekje
Jouw eerste tip vind ik echt een hele goede tip. 's Middags lijkt mij inderdaad veel anders om alleen op het terras te zitten. 
Ook je andere 2 tips ben ik blij mee. Dankje!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Feline do 15 aug 2013 - 8:47

Wat wil je uitgeven dan?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza do 15 aug 2013 - 8:57

Feline schreef:Wat wil je uitgeven dan?
500/600 euro. Maar het komt wel goed, heb nu een leuk hotel op Mallorca gevonden bijvoorbeeld smile

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Feline do 15 aug 2013 - 9:00

Ik ben een midweeks alleen naar Mallorca gegaan maar dat was in april en ik was er ongeveer de enige (op een paar Duitsers na). Vond het best eenzaam daar. Je hebt er wel leuke dagtrips maar die kosten veel geld. En ik denk dat je ook geen auto gaat huren in je eentje?

Ik zou als ik jou was voor een iets grotere stad kiezen zodat je niet afhankelijk bent van dit soort dingen. Tenzij je de hele dag op het strand wil liggen. Bedenk dan wel dat je misschien niet steeds de zee in man want dan ligt je hotelsleutel en geld onbeheerd op het strand.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza do 15 aug 2013 - 9:14

Ja, ik ga ook niet de zee in, dan kan ik mijn belangrijke spullen idd niet zien. Om deze reden wil ik graag een hotel/appartementencomplex met zwembad. Dat vind ik wat meer vertrouwd en ik kan mijn spullen (beter) in de gaten houden.

Hmmm Mallorca eenzaam zeg je? Dat is ook niet wat ik wil.
Ik vind het nog best lastig!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Feline do 15 aug 2013 - 9:29

Weet je wat het is.. Als je in een hotel zit is het vrij lastig om contact te maken met andere mensen. Er zijn waarschijnlijk maar weinig mensen alleen aan het reizen. Dan kan het nog zo druk zijn maar als je met niemand contact hebt blijft het eenzaam. 

In Cuba werd ik wel steeds aangesproken door hotelpersoneel, dat ze me een paar dagen mee wilde nemen naar hun familie maar dat vond ik geen veilig idee. Gelukkig kwam ik de 2e dag 2 hele leuke Nederlandse jongens tegen en ben ik met hen een paar dagen weg geweest. 

Op Mallorca werd ik de laatste avond meegenomen door een paar lokale vissers maar daar moet je dan wel voor open staan. Ik ga overigens heel erg op m'n gevoel af en zorg ervoor dat ik niet te veel drink enzo. 

Ik denk dat je het veel leuker hebt als je naar een stad als Rome gaat en daar een hostel boekt. Dan heb je veel sneller aanspraak en eet je niet elke avond alleen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  FruttiTutti do 15 aug 2013 - 10:17

Misschien is een groepsreis iets voor je?? 
Om dezelfde reden als jij (vriendinnen met relaties) was ik ook al een tijd niet op vakantie geweest. 2 jaar terug ben ik toen voor het eerst met een groepsreis op strandvakantie geweest. Dat beviel ontzettend goed, vorig jaar heb ik het toen weer gedaan. Dit jaar ging het niet vanwege werk en financiën, maar ik kan het je absoluut aanraden!! Worden leuke uitstapjes geregeld, maar je bent vrij om wel of niet mee te gaan.

Ik ben met mambo geweest, maar er zijn verschillende organisaties (labyrint is er ook 1)

Succes met je zoektocht.
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Sun88 do 15 aug 2013 - 18:31

Appartement doruk in icmeler, turkije. Het is een klein complex, rustig, waren meerdere mensen alleen op vakantie. Zit midden in het centrum, waar genoeg te doen is in de avond en aan het strand. Ook ben je met de bus zo in marmaris, ook gezellig. Ik zou me hier alleen absoluut veilig voelen. Of ayron park op mallorcs, el arenal. Alles dichtbij, kroegen, terrassen en mooi strand, nadeel zijn wel de jongeren dan denk ik.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  kajaka88 vr 16 aug 2013 - 5:43

Welk hotel had je op het oog op Mallorca?
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza vr 16 aug 2013 - 22:08

kajaka88 schreef:Welk hotel had je op het oog op Mallorca?
Hahaha geen meer, is al volgeboekt.
Allemaal die mensen die naar Egypte zouden gaan boeken nu om, dus het gaat hard..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  kajaka88 vr 16 aug 2013 - 23:55

Ooh balen. Dan zal het ook nog wel (extra) druk zijn volgende week als wij gaan.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza vr 16 aug 2013 - 23:58

kajaka88 schreef:Ooh balen. Dan zal het ook nog wel (extra) druk zijn volgende week als wij gaan.
Waar gaan jullie heen? Oh jullie gaan ook volgende week? Ja, ik zie echt dat veel hotels nu vol zitten, terwijl er eergisteren nog veel plaats was.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Lady4 za 17 aug 2013 - 0:11

Ik zou voor Tenerife gaan, Playa de Las Americas.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza za 17 aug 2013 - 0:21

Ik heb nu 2 hotels op het oog op Lanzarote.. Nog effe goed op google kijken of ik ze ergens goedkoper kan boeken en dan straks boeken hoop ik!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  kajaka88 za 17 aug 2013 - 0:49

Wij zitten in hotel d'or Tucan in Cala d'or. Ja wij vertrekken zondag 25 augustus.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza za 17 aug 2013 - 1:35

kajaka88 schreef:Wij zitten in hotel d'or Tucan in Cala d'or. Ja wij vertrekken zondag 25 augustus.
Ohh heerlijk vooruitzicht! 
Ik ga zo met een vriendin naar stad en oa naar het reisbureau.
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar Lanzarote en Mallorca. Ben benieuwd of het reisbureau nog wat leuks heeft, andera wordt het 1 van de hotels die ik zelf heb gevonden in Lanzarote.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  kajaka88 za 17 aug 2013 - 1:40

Ja, ik heb er ook echt onwijs veel zin in! Succes met het uitzoeken van een mooie vakantie. Laat je weten wat het geworden is?
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Liz za 17 aug 2013 - 2:00

Anders Valencia? Daar ben ik alleen een week geweest. Hele mooie stad en een mooi strand. Stad is niet te groot en het uitgaansleven is echt super. Ik heb daar veel contact kunnen leggen met mensen, zijn veel hostels en jongeren. Echt een aanrader!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Lady4 za 17 aug 2013 - 7:58

En, geboekt?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Roza zo 18 aug 2013 - 2:24

Nee laughcry 

Ben al sinds gisteravond non-stop aan het rondkijken. Maar er is vrij weinig nog wat centraal ligt. Sowieso omdat ik natuurlijk laat ben met boeken en omdat alle Egypte-reizigers omgeboekt worden. Een vakantie naar Egypte is vrij goedkoop, dus deze mensen willen voor hetzelfde geld alsnog een leuke vakantie.
Gisteren bij 3 reisbureau's geweest, en helaas, die hadden ook al niets meer.

Alles wat er nog is bij het reisbureau of wat ik tegenkomen is of te duur (min. 700 euro), heel klein/rustig (dat wil ik niet) of ligt niet op loopafstand van centrum/boulevard.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Feline zo 18 aug 2013 - 3:07

Volgens mij moet je jezelf een nog iets hardere schop geen anders belandt dit plan op de stapel met niet uitgevoerde spontane ideeën. Kom op Roza, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Er gaan genoeg vluchten en er is altijd wel ergens een slaapplek. Je zoekt nu echt problemen die er niet zijn..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  June zo 18 aug 2013 - 3:14

Feline schreef:Volgens mij moet je jezelf een nog iets hardere schop geen anders belandt dit plan op de stapel met niet uitgevoerde spontane ideeën. Kom op Roza, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Er gaan genoeg vluchten en er is altijd wel ergens een slaapplek. Je zoekt nu echt problemen die er niet zijn..
Jep, eens! Welke datum moet je vliegen? Je kunt toch gewoon de vlucht apart boeken van het verblijf? Dan is er echt wel iets.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op zonvakantie. Welke plaatsen raden jullie aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum