Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

+3
Jellybean
Lady Starstruck
PapillonRose
7 plaatsers

Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  PapillonRose zo 20 nov 2011 - 10:27

Omdat binnen 2 maanden na het aansluiten van mijn abbo mijn LG smartphone al 3x voor reparatie weggeweest was en nog steeds ernstige kuren vertoonde, heb ik toen een goedkoop prepaidtoestel gekocht waar ik mijn simkaart in gedaan heb. Want Vodafone was niet zo netjes om mijn klachten af te handelen en iets aan dit probleem te doen Evil or Very Mad

Alleen mis ik het toch wel een beetje dat ik zo weinig kan met mijn telefoon. En mijn abbo loopt nog steeds, moet nog een half jaar. Zit eraan te denken om een prepaid smartphone te kopen en dan weer mijn simkaart erin te zetten. Als ik dan kan verlengen ga ik voor sim-only.

Tenzij ik niks interessants kan vinden, dan wacht ik nog wel even een half jaartje. Iemand een tip wbt een prepaid smartphone? Budget max. 150 euro. Het liefst eentje waar je redelijk mee kan internetten en whatssap kan gebruiken smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Lady Starstruck zo 20 nov 2011 - 10:36

Ik heb ook een LG smartphone! Maar heb jij die al drie keer moeten wegbrengen dan??? Ik heb hem net hopelijk gebeurd dat niet bij mijn smartphone.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 10:37

Ik heb drie vriendinnen die prepaid of simlockvrij de samsung galaxy ace hebben gekocht (nog geen 200 euro geloof ik) en die zijn allemaal erg tevreden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  PapillonRose zo 20 nov 2011 - 10:40

Lady Starstruck: Dat van mij is al wel 1,5 jaar geleden. Dus ik neem aan dat je niet dezelfde hebt, en ik hoop dat ik gewoon domme pech heb gehad met mijn toestel. Ik had de LG KM900 Arena trouwens. Op zich een prima toestel als hij het deed, dan was ik er dik tevreden over. Alleen liep hij steeds vast, viel uit, kon ik ineens niet meer bellen omdat hij het bereik kwijt was en niet meer kon vinden. Dat soort vervelende dingen.

June: Thanks voor de tip, ik zal 'm zo gelijk opzoeken smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Lady Starstruck zo 20 nov 2011 - 10:41

Dan heb ik inderdaad een ander toestel denk ik. Ik heb mijn LG nu een maand en is een geheel nieuw model. Hopelijk zijn ze nu inderdaad verbeterd. Maar wel balen van jouw LG. Hopelijk vind je een goede nieuwe.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Jellybean zo 20 nov 2011 - 10:48

June schreef:Ik heb drie vriendinnen die prepaid of simlockvrij de samsung galaxy ace hebben gekocht (nog geen 200 euro geloof ik) en die zijn allemaal erg tevreden.

Weet je toevallig waar ze een simlockvrije Galaxy Ace hebben gekocht? Ik kan wel wat vinden op internet, maar ik weet niet of ik deze sites/webwinkels wel echt kan vertrouwen.

Jellybean
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 35
Punten : 51
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Zwerver zo 20 nov 2011 - 11:10

HTC chacha is ook een leuk budget telefoon met gewoon android.

Is wel iets duurder maar via Marktplaats zijn ze helemaal niet duur, zolang ze maar zelf ophaalt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 12:39

Ik zou op marktplaats kijken voor een mooie smartphone. Zeker als je voor de galaxy ace gaat dus kun je volgens mij redelijk goedkoop krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Droopy28 zo 20 nov 2011 - 18:21

Ik heb vorige week de Samsung Galaxy Y gekocht, ook een prepaidpakket (van HI) maar de telefoon is Simlockvrij dus je kunt er met je eigen abbo op. Ik ben er echt heel tevreden mee, enige nadeel is dat ik nu verslaafd ben aan Wordfeud en Whatsapp Wink
Ik heb hem gekocht bij de HI winkel voor 99.95

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:37

Ik heb een prepaid samsung galaxy mini.
Ik heb er geen internet op, en dan is het eigenlijk een beetje onzin om een smartphone te hebben, want die dingen zijn er echt op gericht om internet te gebruiken.
Ja, thuis zit ik op de wifi en dan is het erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Atelier Madame zo 20 nov 2011 - 20:55

Je kunt ze online voordelig bestellen bij typhone! Heb ik hoede ervaringen mee.

Qua smartfone zou Ik voor een galaxy ace gaan, die is heel fijn! Of een Htc wildfire.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Koffieleut zo 20 nov 2011 - 20:58

Ik heb een htc wildfire en vind het een super telefoon! Ze zijn bij kijkshop tussen de 150 en 200 euro.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prepaid Smartphone, welke is aan te raden? Empty Re: Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum