Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

+10
Mandy11486
Vancity_girl
Palmyra
GeKKiE
Raindrop
Bimbam
Flower_L
Kalishi
Marin
*Bloempje*
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) - Pagina 3 Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Maple vr 30 aug 2013 - 6:54

Ohhh, wow. Ik herken van Banff en Jasper bijna alles! Ik wil nu helemaal terug. Supermooie foto's!
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) - Pagina 3 Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  *Bloempje* vr 30 aug 2013 - 6:56

Maple schreef:Ohhh, wow. Ik herken van Banff en Jasper bijna alles! Ik wil nu helemaal terug. Supermooie foto's!
Haha, wat leuk dat je zoveel herkent!! Binnenkort zal er ook nog wel een selectie op FB komen, maar het is zoooo moeilijk uitzoeken! Hebben bijna 2500 foto's....
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) - Pagina 3 Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Vancity_girl vr 30 aug 2013 - 7:05

Wij woonde in Vancouver zelf, ik ging altijd naar de Safeway bij Broadway.  Cactus club cafe ben ik ook vaak geweest, niet die in North Vancouver maar er zitten er een aantal door de stad verspreid. Lekkere cocktails hadden ze daar altijd.
Ik bedoelde niet China town in Richmond maar in Vancouver. In Richmond wonen overwegend aziaten en je hebt daar veel aziatische malls etc. 
Ik krijg er helemaal hemiwee van. Zat net ff te kijken voor een ticket in oktober, prijs is best te doen. Maar ja met twee kleine kids niet echt een optie. Meenemen voor slechts een weekje is niet handig en thuis laten wil ik ook niet.  We hopen wel over een jaar of 2 eens terug te gaan. Ik mis mijn beste vriendin daarookzo.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) - Pagina 3 Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  *Bloempje* vr 30 aug 2013 - 7:11

In zo'n grote stad heb je wel meer grote supermarkten idd, had gekund dat het toevallig dezelfde was haha smile  

Wij zijn alleen bij Chinatown in Richmond geweest, kwamen daar donderdag eind van de dag aan en moesten vrijdag halverwege de dag de auto inleveren, dus we zijn niet zo ver meer geweest. Het weer was niet super en hadden een heerlijk hotel met zwembad en fitness en een balkonnetje dus hebben daar nog even gebruik van gemaakt. Zaten in het Sandman Resorts & Suites Hotel vlakbij het vliegveld.

Ohja, en zijn voordat we in Vancouver weer aankwamen nog naar de Boeing fabriek geweest, wat machtig is dat zeg! Very Happy 

Hopelijk kun je in de toekomst nog eens terug!
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) - Pagina 3 Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum