Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

+10
Mandy11486
Vancity_girl
Palmyra
GeKKiE
Raindrop
Bimbam
Flower_L
Kalishi
Marin
*Bloempje*
14 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  *Bloempje* wo 10 jul 2013 - 21:36

Eerder opende ik al een topic over een organisatie voor reizen naar Canada en dat we eventueel volgend jaar hier heen wilden.

We hebben alles eens grondig op een rijtje gezet met het oog op onze toekomst samen. Als ik eenmaal weer een baan heb (hopelijk binnenkort), willen we op termijn ook verder oriënteren wat betreft een koophuis etc. en dan zou bijvoorbeeld volgend jaar een verre reis niet heel slim en handig zijn...

Voor deze zomer hadden we onze vakantieplannen nog niet rond, dus hebben we besloten om over een paar weken al een rondreis van 21 dagen naar West Canada & USA te maken! 

We hebben inmiddels de tickets retour Amsterdam-Vancouver en autohuur geboekt en willen van daaruit een stukje Canada doen, door het binnenland naar beneden USA in en via de kust weer omhoog. Voor een aantal locaties willen we alvast een hotel boeken, eerder hebben we ervaren dat het op sommige plekken nog lastig kan zijn als we het ter plekke regelen.

Iemand al eens deze kant op geweest en in het bezit van tips en adviezen? Wat moeten we absoluut zien? smile


Laatst aangepast door *Bloempje* op vr 30 aug 2013 - 3:54; in totaal 1 keer bewerkt
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Marin wo 10 jul 2013 - 21:49

Gaaf, ik ken Canada niet, maar het lijkt me een prachtig land waar ik graag eens naar toe wil!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Kalishi wo 10 jul 2013 - 23:24

Super gaaf!! Prachtig land. Ik ken het niet maar verkoop het wel en elke keer denk ik...: JA daar wil ik heen! Veel plezier me de voorbereidingen.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Flower_L wo 10 jul 2013 - 23:53

leuk zeg! en al lekker snel ! wij hebben vorig jaar 21 dgn door amerika gereden, en willen volgend jaar weer. Ben erg benieuwd naar jouw ervaring met canada.

en wacht niet te lang met aanvragen van de esta, als je al snel gaat.
waar moet de auto weer ingeleverd worden?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Bimbam do 11 jul 2013 - 0:04

Wat leuk! Ik ben een paar jaar geleden in Vancouver geweest. Wat ik echt een aanrader vind is Vancouver Island, en dan over het eiland naar de westkust rijden (kan niet missen, volgens mij is er maar 1 weg die kant op Wink). Een hele mooie route om te rijden en behoorlijk uitgestorven, want er wonen bijna geen mensen midden op het eiland. Je kunt er zelfs beren tegenkomen, al hebben wij die niet gezien omdat het winter was. Midden op het eiland heb je een bos met bomen die wel 100 meter hoog kunnen worden en wel 19 meter in omvang.
Vancouver Island is ook de plek om orka's en walvissen in het wild te spotten.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Raindrop do 11 jul 2013 - 0:39

Wauw, wat gaaf! Canada lijkt me zo ontzettend mooi, USA ook trouwens! Wil naar beide nog erg graag. Ben wel benieuwd naar jullie verslag straks maar eerst genieten van de voorbereidingen en de geweldige reis!

Bimbam, Vancouver Island klinkt zo mooi en gaaf!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  *Bloempje* do 11 jul 2013 - 0:40

Flower_L schreef:leuk zeg! en al lekker snel ! wij hebben vorig jaar 21 dgn door amerika gereden, en willen volgend jaar weer. Ben erg benieuwd naar jouw ervaring met canada.

en wacht niet te lang met aanvragen van de esta, als je al snel gaat.
waar moet de auto weer ingeleverd worden?

Idd lekker snel, we gaan van 4 tot 25 augustus!

Esta aanvragen hoeft niet als je vanuit Canada naar USA reist. Bij de grensovergang moet je alleen zo'n I-94W formulier en $6,- p.p betalen zowel heen als terug.

Auto leveren we ook weer in Vancouver in, maken er een rondje van smile
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  *Bloempje* do 11 jul 2013 - 0:44

Echt bizar, het komt nu ineens wel heel dichtbij! Superveel zin in! Very Happy 

Vancouver Island zitten we ook aan te denken idd, heb al zoveel mooie plaatjes voorbij zien komen! Komende weken voor we weggaan post ik hier nog wel het een en ander waar we allemaal heen gaan etc!

Vriend wil ook heel graag naar Yellowstone National Park, dus die pakken we er hoogstwaarschijnlijk ook bij.

En Seattle! Very Happy  Al zoooo vaak de film Sleepless in Seattle gezien, nu wil ik heen ook!!
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  GeKKiE vr 12 jul 2013 - 1:29

Ik ben vorig jaar in Seattle geweest.
Vond ik een erg mooie en relaxte stad, vooral het uitzicht vanaf de Space Needle.
Je kunt ook een Harbour cruise maken, zie je de stad vanaf het water.
En de Pike Place Public Market.
Wij gingen vanuit Seattle naar mijn tante in het binnenland.
We hadden toen vantevoren al kaartjes geboekt voor de Future of Flight; aviation center and boeing tour.
Dat is de Boeing fabriek in Everett, half uurtje rijden vanuit Seattle.
Dat was echt heel gaaf, want daar worden gewoon vliegtuigen gebouwd.
We mocht ook niks mee naar binnen, geen foto's maken.

Wij zijn daarna ook naar Portland geweest.
Ook al zo'n heerlijke, relaxte stad.
Vooral alle foodcarts http://www.foodcartsportland.com/ maakten echt veel sfeer daar...
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Palmyra vr 12 jul 2013 - 7:51

*


Laatst aangepast door Palmyra op zo 1 sep 2013 - 1:50; in totaal 1 keer bewerkt

Palmyra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 21
Registratiedatum : 28-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Vancity_girl vr 12 jul 2013 - 8:48

Ik heb bijna 3 jaar in Vancouver gewoond dus genoeg tips Very Happy Very Happy 


Hoelang ben je in Vancouver zelf? Dan pas ik mijn tips daar op aan. Welke andere plaatsen ga je naar toe?
Ikgebruikte zelf altijd www.travelocity.ca om hotels te boeken, soort booking.com
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Vancity_girl vr 12 jul 2013 - 9:04

*Bloempje* schreef:

Esta aanvragen hoeft niet als je vanuit Canada naar USA reist. Bij de grensovergang moet je alleen zo'n I-94W formulier en $6,- p.p betalen zowel heen als terug.


 Dat formulier en het geld hoeft alleen op de heenweg van Canada naar US. Die $6 moet je gepast contant betalen of met een credit card. Op de terugweg moet je dat visum ( groen papiertje in je paspoort) weer inleveren bij de Canadese grenswachter. Tenzij je binnen die 90 dagen nog eens naar de US gaat. Vaak moet je er wel even bij zeggen dat ze het visum eruit mogen halen dat doen ze meestal niet uit zichzelf.
Ow en verwacht een lange rij van Canada naar de US, zeker in het weekend. Daar moet je in staan met je auto om vervolgens als je vooraan staat alsnog te moeten parkeren en een kantoor binnen. Daar moet je dan weer wachten tot je dus dat formulier in kan vullen, tevens maken ze dan een foto en moet je vingerafdrukken geven. Ik vond het altijd een hoop gedoe om niks.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  *Bloempje* vr 12 jul 2013 - 10:10

Vancity_girl schreef:Ik heb bijna 3 jaar in Vancouver gewoond dus genoeg tips Very Happy Very Happy 


Hoelang ben je in Vancouver zelf? Dan pas ik mijn tips daar op aan. Welke andere plaatsen ga je naar toe?
Ikgebruikte zelf altijd www.travelocity.ca om hotels te boeken, soort booking.com

 Graag! smile  We komen op zondagmiddag vroeg aan en rijden dan met de auto omhoog richting North Vancouver, daar hebben we zojuist een hotel geboekt via booking.com idd. Hier blijven we tot dinsdag en gaan dan verder.

We hebben tot nu toe 2 opties:
- vanaf Vancouver richting Kamloops/Canmore naar Banff National Park richting Calgary en dan naar beneden richting Yellowstone National Park USA

- vanaf Vancouver naar Vancouver Island en via Seattle richting Yellowstone National Park

We redden het niet om allebei te doen... Voor jou als kenner, wat raad je ons aan? Very Happy 

Aan het einde komen we op donderdag weer terug in Vancouver vanaf Seattle en hebben daar dan nog tot zaterdagochtend/middag voor we terugvliegen.

Heb je daar voor werk gewoond? Fijn dat je ons wil helpen!
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Vancity_girl vr 12 jul 2013 - 10:19

We hebben daar voor mijn mans werk gewoond, echt heerlijke stad! Ben wel jaloers op je hoor!
Ik ga er dit weekend even voor zitten en dan beantwoord ik je vragen. Mocht ik het nou vergeten ( heb nog een beetje last van zwangerschapsdementie haha) dan moet je me gewoon PM-en want ik vind het leuk je tips te geven/ te helpen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Vancity_girl di 16 jul 2013 - 8:41

Ok, beetje te laat maar zoals belooft hier dan mijn tips. Ik zal niet alles neerzetten want dat is miss wat veel, dus als je nog meer wilt weten let me know.

Om je eerdere vraag over de route te beantwoorden, heb het er met mijn man over gehad en we zijn het eens. Zeker weten richting Banff. Maar dan niet de route via Kamloops maar via Kelowna. Dat is ongeveer even ver/lang maar veel mooier vinden wij. De natuur is veel mooier op dat stuk vinden wij. Kamloops is wat meer woestijnachtig en Kelowna heeft een heel groot meer en is veel groener, met veel wijngaarden etc.
Als je wilt heb ik nog wel tips voor onderweg qua hotel en sights, maar weet niet of je daar behoefte aan hebt?

Ok nu Vancouver dan. Oww ik ben zo jaloers dat je daar heen gaat, krijg helemaal heimwee van het nadenken over wat je allemaal kan doen.
Je hebt dus in principe zondag eind van de middag en maandag en dan donderdag eind van de dag en de hele vrijdag toch? Dus in totaal 3 dagen ongeveer.
Vanuit North Vancouver kan je met de bus of met de Seabus (soort ferry) naar downtown Vancouver. Welk hotel hebben jullie? De Seabus is wel het leukste vind ik, omdat je dan een mooi panorama uitzicht van de stad hebt. Ga je met de bus dan kom je door Stanleypark, een erg mooi en groot park.

Door dit park kan je erg mooi wandelen en het is ook leuk om een fiets te huren en om de seawall te fietsen. ( ong 10km) Dat is helemaal om het park heen, je komt dan ook langs wat mooie stranden. Ik denk dat je hiervoor wel haast een hele dag kan uittrekken, toch zeker wel een hele middag/ochtend.

Hm ok op deze manier wordt het een erg lange post haha. Weet je wat ik noem gewoon de dingen die ik denk/vind dat je gezien moet hebben. Als je dan gedetailleerdere tips wilt moet je maar vragen.
Hier komt ie:
- Granville Island ( leuke boetiekjes, markt met heerlijke verse producten. Heb hier gewerkt dus weet er redelijk veel van)
- Harbour lookout. ( mooi uitzicht, met 1 kaartje mag je er meerdere keren in, dus bij daglicht en als het donker is bijv.
- Chinatown is wel geinig niet heel boeiend, veel zwervers.
- Grouse Mountain, kan je met een kabelbaan omhoog. Kost volgens mij wel redelijk wat. Goedkoper alternatief is Cypress mountain oprijden met de auto en dan bij het uitzichtpunt stoppen. Dan heb je echt een prachtig uitzicht over de stad.
- Capilano suspension bridge. ( een enorme hangbrug over een ravijn/rivier) Is wel leuk maar zou ik alleen doen als je tijd over hebt persoonlijk.
_ Queen Elisabeth park, dat ligt buiten het centrum ( wij woonden er vlakbij) als je boven bent heb je erg mooi uitzicht over de stad, en het restaurant is erg goed ( wel wat chiquer)
- Richmond Nightmarket. ( jullie zijn er in de zomer toch?)http://www.richmondnightmarket.com/info.html Als ik het op de website zie is de opzet iets anders dan toen wij er 3 jaar geleden voor het laatst waren maar volgens mij kan je er nog steeds de meest uiteenlopende Aziatische gerechten proberen.

Uhm tja verder kan ik wel door blijven gaan, maar je bent er maar kort natuurlijk. Ga igg sushi eten als je daar van houd, die is zoooo goed daar ( en goedkoop)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en als je meer wilt weten geef maar een gil.
-
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Gast di 16 jul 2013 - 8:51

Ik zou écht, écht écht naar de Canadese Rockies gaan, dus de optie met Banff erbij pakken. Het rijden door de Rockies is zo verschrikkelijk gaaf en als je de tijd neemt, kom je zoveel mooie plekjes tegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  *Bloempje* di 16 jul 2013 - 9:50

Vancity_girl, en ook Lennox super bedankt alvast voor de tips! Hier kunnen we zeker wel wat mee!

Vancity_girl; we verblijven de eerste 2 dagen in het North Vancouver Hotel, beetje bovenin over t water en redelijk low budget.

Dat fietsen klinkt wel supergaaf, is echt iets voor ons! Hebben we 2 jaar geleden in Montery ook gedaan toen we rond San Francisco reisden :-)

We neigden al via deze route ipv Vancouver Island, maar zijn bij deze om na t lezen van jouw stukje!! Zodra we weer iets verder zijn laat ik t wel weten voor evt meer tips...

Ohja, hoe is Louisa Lake, weet je dat toevallig? Lees wisselende verhalen...maar lijkt me wel mooi.

Thnx!!! :-)
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Gast di 16 jul 2013 - 9:55

Lake Louise bedoel je? Dat vind ik wel een mooi meer, alleen wij hebben het in bevroren staat gezien smile Het is mooi, maar vooral heel toeristisch. Ik weet niet of jook in de buurt van Jasper komt, maar daar zijn een heleboel mooiere meren, rustiger ook.

Ik zou bij Banff ook met de gondola de berg op gaan. Maar veel mooier is nog om dat bij het plaatsje Jasper te doen en verder te voet nog hoger de berg op te lopen. Het uitzicht en de rust is echt geweldig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  *Bloempje* di 16 jul 2013 - 20:25

Lennox, bedoelde idd Lake Louise! smile Bevroren is dan wel weer heel anders haha! 

Waarschijnlijk gaan we niet richting Jasper, omdat we door willen steken naar beneden en de grens over richting Yellowstone National Park. Dat wordt iets te ver uit de richting. Vanuit Yellowstone willen we richting de kust en daar via een aantal plaatsjes, nu nog een beetje zoekende welke, omhoog richting Seattle & Vancouver.
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Palmyra wo 17 jul 2013 - 5:01

*


Laatst aangepast door Palmyra op zo 1 sep 2013 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt

Palmyra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 21
Registratiedatum : 28-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Mandy11486 zo 21 jul 2013 - 8:26

Super gaaf!! Wij gaan in oktober met de camper door West USA, onze droomreis! Maar Canada lijkt me ook wel echt super!

Mandy11486
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 16
Registratiedatum : 21-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Flower_L vr 26 jul 2013 - 10:30

nog een weekje ongeveer? hebben jullie al een beter idee waar jullie allemaal naartoe willen?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  *Bloempje* vr 26 jul 2013 - 23:45

Flower_L; nog een weekje ja! Volgende week zondag vliegen we :-) Op de 2 laatste hotels in Seattle en Vancouver na hebben we alles rond! Als ik strax thuis ben zal ik het rondje uitgebreid hier neerzetten voor jullie! :-)
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Flower_L vr 26 jul 2013 - 23:55

Leuk, ben benieuwd!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 23:57

Heb je alle hotels al geboekt? Dat is nou jammer :nopompom:  Of nouja, ook wel fijn, want het is wel hoogseizoen natuurlijk. Maar ex en ik hadden beide keren een route uitgestippeld en beide keren hebben we ons daar niet aan gehouden, dan is een niet vooraf vastgelegd plan echt wel heel fijn.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-) Empty Re: Yes! We gaan naar West Canada & USA! --> Foto's!! :-)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum