Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

+40
Angel1982
lente
Shy
Tiara
meisje
nillis
hellowkitty
Novalee
Annie24
Twellie
Tania
Wennes
mauwmauw
Fearie
Aimee
Coco
Fiwen
loesje
woezel
Jasmine
Jezzie
CCC
-Ieniemienie-
kwak
Happydobby
sabje
Susan
Printje
Flower_L
Bruintje Beer
Floor
Viva
studiebol
SarahKey
Parisienne
Papillio
*Lookie*
Limburg85
Liadan
Parel
44 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  studiebol di 30 okt 2012 - 22:12

Ik ben benieuwd of jullie met jullie kids naar een sinterklaasintocht gaan?

En zo ja hoe oud zijn je kids dan? En als je niet gaat, waarom ga je dan niet? Geen zin, de kids te jong, of andere redenen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Parel di 30 okt 2012 - 22:14

Mijn antwoord weet je al, ja. Ik hou er zelf ook van!
Ga met mijn zus, haar man en haar 3 kindjes (3, 5 en 9).
L. doe ik geen pietenpak ofzo aan, die trekt toch steeds die muts van haar hoofd.
Ga wel in mijn ouderlijk dorp, hier in de grote stad vind ik het tè mega.

Maar ik vind die sfeer zo leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 22:15

Dat hangt af van het weer.
Als het steenkoud is gaat mijn man (of ik) wel even met H. kijken maar dan laten we A. thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Liadan di 30 okt 2012 - 22:15

Ja, wij zijn tot nu toe elke keer geweest met onze dochter (eerste keer was ze 11 maanden). Onze zoon is nog niet geweest, vorig jaar vonden we hem nog te jong en dit jaar is het precies tijdens zijn middagslaap, dus we moeten nog even kijken of we hem dit jaar mee kunnen nemen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Limburg85 di 30 okt 2012 - 22:16

Ja want hier komt de 'echte' aan dus nu moeten we wel al zal het wel ontzettend druk zijn.

Vorig jaar zijn we trouwens ook wezen kijken maar dat was meer voor de oudste.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  *Lookie* di 30 okt 2012 - 22:17

Ja, wij gaan wel met ons zoontje (dan bijna 1 jaar), gewoon lekker klein hier in het dorp. Hij zal er nog wel niet veel van mee krijgen, vraag me ook af of hij het uberhaubt leuk vindt (hij houdt niet van luide muziek en geluiden) maar we kijken wel even.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 22:17

Ik weet nog helemaal niet wanneer die aankomt, maar als het even kan dan gaan we wel kijken. Vooral voor de oudste lijkt me erg leuk, die vond het vorig jaar al leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Papillio di 30 okt 2012 - 22:18

Nee, wij gaan niet.
Ons zoontje is dan bijna 8 maanden, ik vind hem nog veel te jong voor al die drukte.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Parisienne di 30 okt 2012 - 22:19

Ja, wij gaan dit jaar voor het eerst. Vorig jaar wilde ik ook al gaan, maar aangezien N. het nog niet snapte had ik nog even geen zin om in de kou te staan Laughing

Wij gaan naar de stad waar mijn vader en stiefmoeder wonen. Daar ben ik opgegroeid en pakken ze altijd groots uit met de intocht. Wij gaan dus langs de haven staan, ben heel erg benieuwd hoe N. het gaat vinden. Ik heb zelf een pietenpakje voor N. gemaakt, dus die krijgt ze aan.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  SarahKey di 30 okt 2012 - 22:36

Ja wij gaan ook! Of het moet bar slecht weer zijn, of errug koud dan gaan we niet. Maar is het droog weer dan gaan we zeker even kijken. Vind dat erg leuk ook al snapt hij er nog niets van.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  studiebol di 30 okt 2012 - 22:57

De sfeer lijkt mij leuk idd, denk dat de meiden al die mensen om zich heen ook wel interessant vinden. Ik laat het denk ik wel ff afhangen van het weer, en of er iemand met me mee wil want in mijn eentje gaan vind ik echt niet gezellig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Viva di 30 okt 2012 - 23:07

Ik hoop wel te gaan, maar dat hangt van deze buikbaby af.
Anders hoop ik dat mijn man met onze dochter gaat, vind het wel leuk voor haar.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Floor di 30 okt 2012 - 23:08

Ik wou wel gaan maar het valt op de dag dat we zijn verjaardag vieren dus we kunnen niet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Susan di 30 okt 2012 - 23:11

Ja, zeker wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 23:24

Limburg85 schreef:Ja want hier komt de 'echte' aan dus nu moeten we wel al zal het wel ontzettend druk zijn.

Dit dus. Wij gaan.omdat de echte komt. Of het moet regenen of sneeuwen. Dan gaan we niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Bruintje Beer di 30 okt 2012 - 23:25

Ja wij gaan naar de intocht. De kinderen zijn dan 3 jaar en 3 maanden en 18 maanden.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Limburg85 di 30 okt 2012 - 23:25

Poison schreef:
Limburg85 schreef:Ja want hier komt de 'echte' aan dus nu moeten we wel al zal het wel ontzettend druk zijn.

Dit dus. Wij gaan.omdat de echte komt. Of het moet regenen of sneeuwen. Dan gaan we niet.

Even nieuwsgierig, woon jij daar of in de buurt?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Printje di 30 okt 2012 - 23:32

Ja, dit jaar voor het eerst. Eerder vond ik hem te jong maar nu gaan we naar de intocht hier in de stad.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Flower_L di 30 okt 2012 - 23:36

Ja wij gaan. Weten nog niet waar precies, maar l vond het vorig jaar reuze interessant. Paard aaien etc.

L is dan bijna 2 1/2

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 23:36

Hier in de wijk komt hij ook altijd. Vorig jaar ben ik niet geweest maar dit jaar ga ik wel samen met ons kindje. Ik denk wel dat hij/zij het leuk gaat vinden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 23:43

Limburg85 schreef:
Poison schreef:
Limburg85 schreef:Ja want hier komt de 'echte' aan dus nu moeten we wel al zal het wel ontzettend druk zijn.

Dit dus. Wij gaan.omdat de echte komt. Of het moet regenen of sneeuwen. Dan gaan we niet.

Even nieuwsgierig, woon jij daar of in de buurt?

In de buurt. En jij (mag ook via om als je wil)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Printje di 30 okt 2012 - 23:50

Ik hoop dat de echte Sinterklaas ook hier eens in de buurt aankomt, ik wil daar ook graag eens heen, al vind ik de echte van nu niet de echte van mijn tijd hahahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Susan di 30 okt 2012 - 23:52

De officiële intocht vind ik te druk, zelfs hier in de stad vind ik het nog te druk. Dan moet je er uren van tevoren gaan staan om ook maar iets te zien. Ik vind een intocht in een dorp dan leuker.

Ik hoop trouwens wel dat hier in de stad weer het huis van Sinterklaas is, ik vond het vorig jaar zo leuk om daar met Y naartoe te gaan. E is ook geweest met zijn groep, maar hij heeft er niet veel mee, hij wilde alleen maar op het bed van Sinterklaas springen (wat uiteraard niet mocht).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  sabje wo 31 okt 2012 - 0:08

Ik wilde dit jaar wel gaan, maar ben dan met mijn man een weekend weg. M.ax gaat naar mijn ouders en mijn moeder gaat misschien met hem kijken. Ligt aan het weer en aan zijn slaapje.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Happydobby wo 31 okt 2012 - 0:24

Ik niet, zit dan in de nachtdienst. Misschien dat mijn vriend gaat maar als het om 1 uur is dan niet vanwege het slaapje van M.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie naar een sinterklaasintocht? Empty Re: Gaan jullie naar een sinterklaasintocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum