Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  mzcharlotte za 12 jan 2013 - 21:03

Ik heb een collectie van zo'n 200 cd's en 50 dvd's. Het was groter, maar ik heb al eens op de rommelmarkt gezeten en toen heb ik er dus al aardig wat verkocht. De Platenboef (inkoop- & verkoop van cd's en dvd's in Rdam) wilde ze niet hebben, omdat ze al heel veel hebben. Om het naar de Kringloop te brengen vind ik ook zoiets. Er zitten echt voor honderden guldens en euro's in. Marktplaats heb ik ook ooit geprobeerd, maar vond het een enorm gedoe met de individuele verzending ervan. Ik hoef er niet per se (veel) voor te hebben. Gewoon het idee dat er goed mee om gegaan zal worden, vind ik al wat waard smile

Iemand nog meer ideeën? Anders vrees ik dat ik ze toch volgende week maar naar de kringloop moet brengen Sad
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  Printje za 12 jan 2013 - 21:25

Ik heb een hoop verkocht via bol.com de rest af weggegeven of weggegooid.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 22:01

Ligt eraan welke cd's je hebt en afhankelijk van hoe duur ze zijn, heb ik misschien wel interesse in een aantal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  Prosecco za 12 jan 2013 - 22:09

Ik ben ook wel benieuwd welke je hebt. Misschien even foto's van de ruggen zeg maar maken en hier plaatsen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  mzcharlotte zo 13 jan 2013 - 2:35

Foto's van de CD's kan ik anders even mailen als jullie je e-mail adres even PM'en.

De DVD's zijn:

Film:
Hurt Locker (in UK gekocht, weet niet of er NLD ondertiteling bij zit)
300
Gladiator
Crash
Riddick
Hannibal
Kite Runner
Da Vinci Code
Aeonflux
Saving Private Ryan
Bridget Jones - the edge of reason
The Silence of the Lambs
Black Hawk Down
SWAT
Nightmare on Elm St (set)

Cabaret:
De Lama's spugen erop los
Najib Amhali - Freefight
Lebbis (twee programmis)
Lebbis en Jansen 2003
Lebbis en Jansen 04
Guzman deelt uit 1t/m3 pakket
Kopspijkers
Jeff Dunham - arguing with myself

Muziek:
Evanescence
Bon Jovi - unofficial docu
Razorlight


Coupling (First season)
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  mzcharlotte zo 13 jan 2013 - 2:37

Op de rommelmarkt gingen de CD's voor 1 euro en de DVD's voor 2 euro, excl verzendkosten. Ik denk dat ik volgende week zaterdag ze toch maar naar de kringloop breng als jullie geen interesse hebben. Ze staan in de weg en ik ben het zat Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? 394967
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 2:52

Wij hebben een soort schuur/aanbouw, daar staat een deel van de cd's, dvd's en boeken en een deel staat op zolder. Ik draai eigenlijk vrijwel nooit meer cd's, eigenlijk draai ik alle muziek op YouTube. Voorheen draaiden we nog wel eens een cd in de auto, maar op dit moment hebben we in de auto alleen maar een radio en geen cd-speler.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  mzcharlotte zo 13 jan 2013 - 3:07

Later als we groot zijn, hoop ik ook zo'n constructie te kunnen bouwen Very Happy Enerzijds vind ik het ook echt zonde van de verzameling, maar anderzijds wil ik nu gewoon meer naar het digitale toe. Het spaart zoveel ruimte en rotzooi!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 3:13

Hoe bedoel je, als we groot zijn? Wij hebben helemaal niet zo'n groot huis hoor, die aanbouw zat er eigenlijk al. Ik heb er nu maar een soort minibibliotheek/spelotheek van gemaakt, al is het nu zo stampvol dat je amper nog naar binnen kan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  mzcharlotte zo 13 jan 2013 - 3:21

Ik bedoelde het zoals we dat vroeger zeiden: "Als ik later groot ben, doe ik dit of dat". Very Happy Ik geloof je direct hoor, dat het bij jullie ook niet zo groot is. Wij hebben momenteel ook 1m2 om te staan in de kelder en boven hebben we weinig ruimte. Tijd voor een grote opruiming (bij ons)!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 4:37

Hahaha als ik het methodes van mijn werk over iets heb en refereer aan ooit zelf kindernenkrijgen dan zeg ik ook altijd 'later als ik groot ben' Laughing

Maargoed, ik haak van de cd's af. Jammer dat je bij de dvd's geen Bert Visscher ertussen hebt zitten, mijn vriendlief al maaaaaanden dvd's van hem...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  Snoopy zo 13 jan 2013 - 5:10

Ik heb wel interesse in de cabaret dvd's! Behalve die van de lama's die heb ik geloof ik al. Wat vraag je er voor? Enig idee wat de verzendkosten zoude zijn? Of in welke regio woon je?
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  mzcharlotte zo 13 jan 2013 - 8:27

Ik kijk van de week even voor je Snoopy, ok? Thanks!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe? Empty Re: Opruimen: Waar gaan de CD's en DVD's naar toe?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum