Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pap voor naar bed gaan

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pap voor naar bed gaan Empty Pap voor naar bed gaan

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:44

Mijn dochter is dertien maanden en wil sinds deze week geen pap meer om 19.00 voor ze naar bed gaat. Het laatste wat ze dan eet is de avondmaaltijd om 17.00, ik merk wel dat ze dan extra veel eet. Wanneer ging bij jullie kinderen de pap of melk voor het naar bed gaan eraf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pap voor naar bed gaan Empty Re: Pap voor naar bed gaan

Bericht  Bruintje Beer wo 8 dec 2010 - 9:46

Hier ging de pap er rond 10/11 maanden al af. Ze eet haar avondmaaltijd altijd heel erg goed. Ze slaapt wel al een hele tijd door vandaar dat ik hiermee mocht stoppen


Laatst aangepast door Bruintje Beer op wo 8 dec 2010 - 21:01; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pap voor naar bed gaan Empty Re: Pap voor naar bed gaan

Bericht  moepie wo 8 dec 2010 - 10:05

Mijn dochter krijgt nog steeds een papfles voor het naar bed gaan. Ze drinkt dan ongeveer 100 a 130 cc. Meer niet.
Op het consultatiebureau kreeg ik wel te horen met 12 maanden dat ze eigenlijk niet meer wat hoeft voordat ze naar bed gaan. Wij geven het nog omdat ons dametje niet zo'n beste slaper is, heb het idee dat ze met die fles wel beter slaapt.
Ik denk dat als jouw kindje de fles niet meer wil, en s'avonds goed eet dat dat prima is.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pap voor naar bed gaan Empty Re: Pap voor naar bed gaan

Bericht  juffie001 wo 8 dec 2010 - 20:24

mijn zoontje is van september 2009 en krijgt ook nog een papfles. Ook hier de reden omdat hij niet zo'n beste slapen is en ik ben bang dat als ik de fles weglaat hij helemaal gaat spoken.
Hier op t consultatiebureau gaven ze aan dat geen ramp is. Ik vind het nog wel prima zo!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pap voor naar bed gaan Empty Re: Pap voor naar bed gaan

Bericht  Thunder do 9 dec 2010 - 2:28

Mijn jongste is erg klein en 'moet' daarom ook nog 2x per dag een papfles hebben. Maar als jouw dochter het op deze manier zelf aangeeft, zou ik die fles ook laten vervallen hoor, niks mis mee.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pap voor naar bed gaan Empty Re: Pap voor naar bed gaan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum