Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 40 van 41 Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria vr 23 aug 2013 - 4:09

Gezellig Annemie! Je zou niet eens de eerste zijn: Pomodori uit dit topic is al bevallen en bij Pien rommelt het ook. Hoe is het met jou?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Annemie vr 23 aug 2013 - 4:25

Filoria schreef:Gezellig Annemie! Je zou niet eens de eerste zijn: Pomodori uit dit topic is al bevallen en bij Pien rommelt het ook. Hoe is het met jou?
Ja, inderdaad, ik zag het al. Ja gaat wel. Ben erg moe, lig nu ook al bijna de hele dag op de bank, kan de hele dag wel slapen,gaat alleen lastig met een peuter. En heb last van mijn bekken, vooral als ik veel loop. Hoe is het met jou?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria vr 23 aug 2013 - 6:18

Oei, dat klinkt pittig! Kan je man een beetje helpen? Met mij gaat het lichamelijk wel oké, maar ben veel moe en prikkelbaar. Maar als Tomas in een goede bui is laat hij me een dutje doen op de bank terwijl hij speelt smile  Dan dekt hij me toe met een dekentje en spreken we een tijdstip af waarop hij me wakker mag maken (hij kan klokkijken). Superlief I love you
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pien vr 23 aug 2013 - 6:49

@annemie, tuurlijk mag je hier mee kletsen!

@all, hier is het vanmiddag stil gevallen maar sinds mijn man weer thuis is weer zachtjes begonnen. Het is nig niet heftig en ook geeb regelmaat dus ben benieuwd!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Annemie vr 23 aug 2013 - 7:11

@filoria, oh wat klinkt dat lief! Mijn zoontje gaat gelukkig ook lekker spelen als ik op de bank lig. Hij is alleen net een paar weken zindelijk, dus dan slaap ik bijv. net en dan zegt hij dat hij moet plassen, dus dan moet ik weer opstaan om hem te helpen..hihi.. maar dat doe ik met liefde.

@pien, ben ook benieuwd, wie weet. Kan me als de dag van gisteren nog herinneren dat ze je bij je dochter zolang door lieten lopen, toch? Je was toen al over de 42 weken heen of niet? Zou wel fijn zijn als het deze keer mooi op tijd komt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pien vr 23 aug 2013 - 7:13

Bij onze dochter ben ik precies met 43weken bevallen. Met 42+1 zijn ze begonnen met inleiden maar pas met 43 weken was ik inleidbaar.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Jasmine vr 23 aug 2013 - 7:32

Hoop echt dat dat je dit keer bespaard blijft Pien. Weet inmiddels uit ervaring hoe slopend dat wachten is.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pien vr 23 aug 2013 - 10:12

En weer is het stil gevallen....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis vr 23 aug 2013 - 20:57

@ Pien, veel succes en rustig afachten. Het voorwerk is in ieder geval begonnen en hopelijk heb je hierdoor een hele goede bevalling.

@ Annemie, leuk dat je hier komt meeschrijven.

@ Tummy, Stitch en kwebbeltje:hug: 

@ Filoria, lief zo'n zoontje. Hier slaapt T gelukkig nog regelmatig tussen de middag en kan ik dus ook even rusten.

@ Suus, wij hadden zo veel vraag naar kado's van te voren. van opa's en oma's en de vriendengroep. Heb dus nu maar een lijstje gemaakt wat we van wie willen hebben. Hebben namelijk al zoveel speelgoed en dergelijke en kleine prullen, dat ik daar niet zoveel zin in heb.

@ all, hier gisteren een leuke dag gehad. Zijn de hele dag bij mijn schoonzus en zwager op hun vakantieadres in putten geweest. Was super weer en hebben lekker in het buitenbad gezwommen. Hun hebben ook twee kids, dus super gezellig. Nu wel weer moe van zo'n dag en ook T is moe, dus vandaag lekker een rustig dagje en dan morgen het laatste dagje met z'n drietjes thuis. Dan is de vakantie weer afgelopen en gaat T ook weer naar het kdv. Ben dus maandag gewoon alleen thuis. Dat zal we kaal zijn. Hier verder alles goed. Gaan nu maar eens de kleren aan doen. Fijn weekend iedereen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis vr 23 aug 2013 - 23:36

Pien, aaahhh, wat duurt het dan lang he. Lijkt me frustrerend!

Annemie, leuk dat je nog even met ons komt mee kletsen Very Happy 

All, yes! 26 weken. Ik voel me nog steeds lekker fit en flexibel, al groeit m'n buik (en de rest van m'n lijf) nu wel zichtbaar. Ik vond m'n eerste werkweek niet zo heel geslaagd. Het was toch wel bevestigend dat ik echt geen kleuterjuf ben, maar goed, ik houd het vast nog wel 10 weken vol. Verder heb ik bijeenkomst 1 van de zwangerschapscursus gehad (Dat Bevalt Beter, coachingscursus) en dat vond ik erg fijn! We zijn met een klein groepje, het zijn leuke meiden en de cursusleidster is erg leuk en duidelijk. We gaan de hele bevalling in fases doorspreken, met behulp van platen, oefeningen en ervaringen.

Sterkte aan iedereen met bekken- en andere klachten hug
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori za 24 aug 2013 - 3:18

Zo, hier even een ego berichtje van mij. Ik lees alles mee, althans dat probeer ik, maar overal op reageren gaat niet lukken.

Inmiddels is onze zoon alweer bijna twee weken! Wat gaat dat hard zeg. Nog steeds is het een raar idee dat hij er al is. Hij had eigenlijk nog gewoon in mijn buik moeten zitten. Maar het is wel een prachtig ventje met alles erop en eraan. Je merkt aan haast niets dat hij te vroeg is geboren. Hij heeft alleen niet zo veel energie. Hij slaapt heel veel en de borstvoeding is daardoor pittig. Hij valt steeds tussendoor in slaap. Hij heeft ook bijna een week op hetzelfde gewicht gezeten. Hij begint nu aan te komen. We geven een voeding borst en dan de volgende is afgekolfde melk in een flesje. Dat gaat goed nu. Maar het heeft even geduurd voordat we zover waren.

Met mij gaat het op zich ook goed. Hechtingen beginnen te genezen, al zijn er twee misgegaan. Die moeten nu van binnenuit dicht groeien en dat gaat wat langer duren. Dus daar wat meer last van. Helaas heb ik een virus te pakken waardoor mijn evenwichtsorgaan is ontstoken en ik nu verplicht 4/5 dagen op bed moet liggen en rusten. Alles draait om me heen en lopend ben ik net dronken. Eten en drinken hou ik niet binnen door de misselijkheid van dat gedraai.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori za 24 aug 2013 - 3:23

En toen verzond ik per ongeluk het bericht al. Eerste keer vanaf mijn telefoon en het werkt wel iets anders....

Maar goed, nu ik doodstil met mijn ogen dicht in bed lig, gaat het wel wat beter en blijft de aanmaaklimo tot op heden binnen. Maar wel erg zuur zo. Mijn ma maakt nu het eerste wandelingetje buiten met onze zoon en ik lig hier. Zucht.... Maar gaat vanzelf weer over. Gewoon geduld hebben.

Dames veel succes!
Pien, ik hoop dat het rommelen snel gaat doorzetten en je jullie zoontje in je armen kunt houden!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis za 24 aug 2013 - 3:38

Jeetje, dat loopt dus wat anders dan je gehoopt had. Gelukkig komt je zoon nu aan. Over een poosje zal hij dan vast ook wel veel meer energie hebben. Komt vast goed!
Erg vervelend van dat virus Neutral  Hierdoor loop je voor je gevoel wel dingen mis natuurlijk. Wat is de prognose qua hoe lang dit kan gaan duren? Succes meid hug
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Annemie za 24 aug 2013 - 3:39

Mijn vliezen zijn vanmiddag gebroken. Lig nu in het ziekenhuis, heb wel weeen, maar nog niet heel erg. Dus miss vanavond naar huis en morgen vroeg terugkomen. (als het komende nacht niet erger word,anders moet ik vanacht weer naar het zkh). Vind het wel spannend. Bij de eerste keizersnede gehad ivm voorliggende placenta, heb toen ook nooit weeen gehad.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis za 24 aug 2013 - 3:42

Oehhh spannend!! Succes!! :cheering:
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  ingrid82 za 24 aug 2013 - 3:44

:cheering:  Oo Annemie spannend joh! Ik hoop dat de weeën snel doorzetten, succes iig!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Woonplaats : boxtel

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Novalee za 24 aug 2013 - 3:50

Spannend Annemie! Hopelijk zetten de weeën door! Veel succes!

Pien, wat vervelend dat het steeds stilvalt :nopompom: Bij E. rommelde het ook al best lang, toch? Ook voor jou hoop ik dat het snel doorzet!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pomodori za 24 aug 2013 - 3:56

@exo, nu 4/5 dagen bedrust en dan langzaamaan weer wat gaan doen. En dan met twee weken zou het voorbij moeten zijn.
@annemie, spannend! Hopelijk gaat alles voorspoedig en gaat het echt beginnen! Succes!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Aardbei za 24 aug 2013 - 19:17

Spannend Annemie! Inmiddels al nieuws?

En hoe gaat het bij jou Pien?

Jij sterkte de komende paar dagen nog pomodori, hoop dat je snel opknapt!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus za 24 aug 2013 - 22:10

@ Stitch: Wat schrikken van dat water over je buik! Hebben jullie gisteren lekker geshopt?

@ Annemie: Welkom in dit topic! Ik lees net dat je al bevallen bent, gefeliciteerd!

@ Filoria: Wat lief dat je zoon je zo laat slapen en je daarna weer wakker maakt smile 

@ Exo: Gefeliciteerd met je 26 weken! Gelukkig voel jij je ook nog gewoon goed smile  Ben wel weer eens benieuwd naar een foto van jouw buikje!

@ Pomodori: Klinkt als een vervelend virus dat je te pakken hebt. Hopelijk herstel je snel, zodat je lekker kunt genieten van je zoon.

@ Pien: Hopelijk zet het bij jou nu ook snel door!

@ All: Hier gaat het nog steeds lekker. Gisteren zijn mijn man en ik bezig geweest met het bevalplan, morgen hebben we een afspraak met de verloskundige om dat door te spreken. Morgenavond gaan we naar een voorlichting van de kraamzorg voor aanstaande ouders en dinsdagavond naar een voorlichting in het ziekenhuis over de bevalling.
We hebben gisteren ook de geboortekaartjes afgemaakt, een jongens- en een meisjesvariant. Hopelijk kunnen we de enveloppen wel eerder krijgen, dan kan ik die alvast gaan schrijven.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pien za 24 aug 2013 - 22:14

Hier is alles weer weg... Gisteravond na het avondeten begon het weer. Heb zelfs even getimed, kwamen om de 2 a 3 minuten en hielden zo´n 45 seconde aan. Waren niet heel pijnlijk, meer heel erg vervelend en zeurderig.

Ben benieuwd wat het vandaag doet, mijn man en ik hebben altijd 25augustus geroepen dus ben benieuwd of dat gaat lukken!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Steep za 24 aug 2013 - 22:25

Ik lees de laatste tijd ook veel goede dingen over voetreflectmassage. Verder hoop ik echt dat het nu doorzet. Probeer veel in beweging te blijven, maar dat weet je wel denk ik.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Pien za 24 aug 2013 - 22:49

Ja, ik ken alle trucjes en ook alle `fabels`. We willen er beide niet teveel mee bezig zijn dus plannen onze dagen gewoon nog best vol. Bij E duurde het immers vanaf nu nog zo´n 4 weken dus!


Heb het gevoel dat mijn lichaam me ook gewoon gigantisch voor de gek houd, vanaf vrijdag heel erg last van mijn darmen, op en af misselijk en gigantisch opvliegend!



Nou speelt denk ik ook wel mee dat zowel mijn zus en zwager, als schoonouders én ouders nog op vakantie gaan vanaf eind volgende week, ik hoop gewoon heel hard dat de kleine man er voor die tijd is!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis zo 25 aug 2013 - 8:13

@ pomodori, wat vervelend dat je dat virus hebt gekregen en dat kleine man nog nite echt groeide. Hopelijk sterken jullie beide snel aan.

@ Annemie, hier nogmaals gefeliciteerd.

@ Pien, je kunt niet meer dan afwachten, maar hopelijk zet het snel door.

@ Exo, jammer dat de kleuters toch tegenviel, maar ja iedereen moet even wennen, dus misschien wordt het nog beter.

@ all, hier is de vakantie nu echt afgelopen. Vandaag nog even naar een naburig dorp geweest was braderie en verder ben ik overal aan het opruimen, dus daar ga ik morgen mee verder. De schoonmaakster komt morgenvroeg ook, dus dan heb ik alles weer schoon. Mag ook wel na 3 weken vakantie vieren. Morgen worden ook de bedklossen gebracht en dan komt alles wel echt dichtbij. Vandaag nog wel een vervelend berichtje een vriendin van ons is 24 weken zwanger van een tweeling en is nu opgenomen in ziekenhuis omdat ze weeen heeft. Hopelijk kunnen ze alles nog remmen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Caresses zo 25 aug 2013 - 22:04

@Sazzle, beetje late reactie: maar superleuk dat je een babyshower hebt gekregen smile.

@Catgirl, we weten al wat het wordt (een meisje) dat scheelt alweer de helft met namen kiezen smile. Fijn dat je thuis mag bevallen. 

@Filora, ja dat gaat echt wel snel! nog een maand en dan gaan wij ook al met verlof! Komt echt dichtbij maar het lijkt nog zo ver weg. Leuk om ook eens een foto van jou te zien. Mooie ronde buik heb je.
Wat betreft de klossen: wij hebben hetzelfde probleem met de vele pootjes, dus zetten voor de kraamweek het logeerbed op klossen. Ga ik daar wel even op liggen als de vk controles doet.

@Jet, jeetje vervelend zeg dat je zoveel pijn hebt bij het staan. Hopelijk beval je binnenkort zodat je lichamelijk hopelijk weer wat opknapt.

@Nillis, zo te lezen gaat alles goed met je. Lekker goed aan het voorbereiden al :)Hebben jullie al wel een idee van een naam of echt totaal nog niet?
Oeh (vervelend) spannend van je vriendin. Hoe gaat het nu met haar?

@Stitch, he wat schrikken zal dat zijn geweest met het hete water (hier een vergelijkbaar verhaal helaas, maar gelukkig is op mijn buik niks meer te zien). Ik ben echt zo onhandig de laatste weken. Wel schattig dat Guusje nu even een ander plekje gekozen heeft om te liggen smile

@Pien, wow al best een aantal dagen gerommel en nog steeds zit de baby in je buik. Dat lijkt me echt wel vervelend zeg, duren de dagen nu ook extra lang? Hopelijk komt ie snel smile

@Exo, wat fijn dat je cursus tot nu toe goed bevalt. Lekker he die 26 weken grens, nu op naar de 32 weken smile

@Pomodori, leuk dat je mee blijft schrijven en ons op de hoogte houdt. Fijn dat het met jullie zoontje goed gaat. Wel balen zeg dat jij een virus hebt, dat komt natuurlijk nooit goed uit, maar nu al helemaal niet. Kan dat een complicatie zijn van de zwangerschap/bevalling of staat dat er los van?

@Annemie, spannend! Wie weet ben je inmiddels al bevallen..

@Suus, zo te lezen zijn jullie je goed aan het voorbereiden met al die voorlichtingen :)Goed bezig! Enveloppen eerder krijgen is wel handig inderdaad.

@All, hier gaat alles goed. Buik groeit lekker door en ik voel me goed. Alleen wat onhandiger en vermoeider (mijn conditie gaat echt achteruit). Inmiddels is de kastenwand klaar en commode ook gekocht. Die gaan we morgen in elkaar zetten.
Qua grote dingen alleen nog een maxi cosi en box kopen. We twijfelen nog over een co-sleeper, al denk ik dat we hem wel gaan halen. Lijkt me wel zo handig voor de eerste maanden. (Een ledikant vind ik wat te groot om bij ons op de kamer te zetten).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 40 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 41 Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum