Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 22 van 41 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Aardbei ma 10 jun 2013 - 8:49

Pomodori: Hoe was je pretecho?

Catgirl: Hoe vond je moeder de echo? Of bedoelde je komende vrijdag?

Nillis: Weet je al wanneer er behangen gaat worden? En wat leuk dat poppenhuis zeg! Daar zal ze vast erg blij mee zijn. En goed naar je lichaam luisteren hoor, als je niet meer kunt dan kun je even niet meer.

Exo: Ik kreeg de brief van de etos box ook al erg vroeg hoor! Leuk is die box he! Ik had ergens gelezen dat je de oproep van de prenataal doos ergens rond de 26e week krijgt ofzo. En het kunnen misschien wel je organen zijn, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat je baarmoeder die omhoog duwen smile

Filoria: Jullie mooie huis komt vast ook snel. Jullie krijgen volgens mij erg veel hulp van veel lieve mensen als ik het zo af en toe goed lees. En ik zie de 20-weken echo ook echt wel als medische echo hoor, maar toch merk ik ook dat ik er erg naar uit zie om het geslacht straks te weten. Als ie tenminste zijn benen open doet Wink
Wij hebben de meubeltjes via marktplaats, vind ze nieuw veel te duur! En die ladekast hebben wij ook, alleen zit hij bij ons al helemaal vol met ons ondergoed, sokken, leggings, bikini's en dat soort dingen Laughing

Stitch: Hele fijne vakantie! En dank voor je succes smile

Tummy: Oh wat vervelend dat je je zo slecht voelt zonder medicijnen zeg! Hoop dat je je snel een beetje beter gaat voelen.

Jet_: Oh, ja dat vind ik wel leuk! Ben heel nieuwsgierig smile Kamertje zijn we nog absoluut niet over uit! Ach, over twee weken eerst maar eens op vakantie en dan weer verder denken smile Weekendje weg was heerlijk! Leuk dat je vriend je dochter de baby nu ook gevoeld hebben!

Suus: Wat een bijzonder moment ook toen je man de kleine voor het eerst voelde, lekker tijdens een weekendje weg. En haha, dat hij zijn handen eens in de vriezer deed! Ben maar blij dat hij het ook al af en toe voelt, dan hoef ik dat niet mee te maken Wink Ons weekendje weg was heerlijk! We hadden natuurlijk wel heel erg mazzel met het weer.

Sazzle: Namen vind ik ook moeilijk hoor. Ik houd me er maar niet meer mee bezig totdat we weten wat het wordt, dan kunnen we wat gerichter verzinnen. Eigenlijk staat de meisjesnaam al een jaar of twee vast, maar misschien bedenken we toch wat leukers Wink

All: Wij hebben heerlijk genoten van ons weekendje. Vrijdag en zaterdag heel de dag in touw geweest en zondag wat rustiger aan. Vrijdag en zaterdag de kleine bijna ook niet gevoeld (daardoor?) maar dat heeft hij zondag ruimschoots ingehaald hoor! Heb geen uurtje rust gehad, zelfs toen ik vannacht wakker werd en vanmorgen was hij nog (weer?) bezig...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Caresses ma 10 jun 2013 - 20:57

@All Veel meiden hier met lichamelijke klachten, vervelend. Hoop voor jullie dat het snel weer over is.
Dacht ik vorige week dat mijn buikje eindelijk ging groeien, lijkt hij deze week weer kleiner! Ik kijk echt zo uit naar een dikke buik haha. Maar aan de andere kant zit hij nu ook niet in de weg en kan ik een aantal van mijn gewone broeken nog aan.
Gelukkig heeft de H&M ook zwangerschapsbroeken (beperkte keuze helaas, ik had echt verwacht dat er genoeg leuke zw. kleding te koop zou zijn overal maar dat valt echt tegen). Prenatal verkoopt mijn maat niet, zo stom! Ik ben wel slank maar echt niet overdreven slank, er zijn genoeg zwangere vrouwen met mijn postuur, vraag me af waar zij slagen met zwangerschapsbroeken.

Suus, wat leuk zeg, dat je de baby van de buitenkant al ziet bewegen smile. Hahaha dat hij z'n handen ook echt in de vriezer doet, gekke man Wink.

Filora, Spannend, vandaag de echo voor jullie!! Ja i.p.v. a.s. vrijdag, hebben we maandag de 17e de 20 weken echo. Ik deel de ergernis niet met je (maar snap het wel). Ondanks dat ik over de zwangerschap best onzeker was, heb ik (nog) geen spanning voor de echo. Op de een of andere manier ben ik niet bang om daar slecht nieuws te horen, al zit die kans er natuurlijk altijd in. Stiekem kijk ik er heel erg naar uit zodat we dan het geslacht weten.
Wat ik me afvraag (jij als ervaren moeder), mis je de zij randen bij de commode niet? Dat lijkt mij juist wel handig zodat er niet zo snel iets van de commode af valt (dus wil ik per se randen, maar ja misschien overschat ik het nu van die randen).

Sazzle, over namen hebben wij ook al nagedacht. Voor een meisje vinden we het makkelijk, maar een jongensnaam vinden is echt lastig! Je kan altijd nog in het biechtaccount naam advies vragen,, dat wordt wel vaker gedaan.

Aardbei, wat leuk dat de baby weer lekker actief was. Haha ben benieuwd of dat de hele zwangerschap zo blijft. Ik ben er nog steeds niet uit of ik hem nou wel of niet gevoeld heb. Ik voel regelmatig iets maar dat zou net zo goed wat anders kunnen zijn.
Ik heb 1x iets van vlinderachtigs gevoeld en het andere dat ik voel, voelt alsof iets heel licht ingedrukt wordt, al kan het ook een spiertje zijn at licht lijkt te trillen/trekken (heel kort). Voelt het bij jou steeds hetzelfde en hoe voelt het?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Aardbei ma 10 jun 2013 - 21:06

Filoria: Heel veel plezier vandaag bij de echo, hoe laat mogen jullie?

Caresses: Dat hele 'vlinder' gevoel heb ik nooit gehad. Maar precies zoals jij het omschrijft van dat spiertje, dat had ik ook. Inmiddels heb ik dat af en toe nog wel, maar nu zijn het al duidelijker echt trapjes geworden. Maar dat 'spiertje' is het denk ik echt hoor! Ik vind de kleding ook wel tegenvallen hoor. Heb een paar broeken bij C&A besteld, die zijn gewoon prima en nog wat tshirts bij de prenatal. Dit weekend nog een broek bij de H&M geprobeerd maar dat zijn echt mijn modellen niet smile Normaal heb ik maat 38, maar zelfs maat 42 zat nog te strak haha!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Caresses ma 10 jun 2013 - 21:14

Thanks voor je snelle antwoord. Als jij dat ook zo hebt gevoeld, dan zal dat vast de baby zijn, leuk!!! Very Happy
Ja de modellen bij de h&m zijn ook niet leuk (ik had verwacht dat ze wel skinny's zouden hebben), maar ze passen tenminste, dus voor op mijn werk is het prima dat ik dan tenminste een lekker zittende broek aan kan, zonder me druk te maken of ik een bouwvakkers decolleté heb.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria ma 10 jun 2013 - 22:11

Alles helemaal goed! En het is een meisje!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria ma 10 jun 2013 - 22:18

Oja, Caresses je vroeg over de commode: je moet altijd bij je kindje blijven als die op de commode ligt. Rand of geen rand. Misschien is het riskante van zo'n rand juist wel dat je dan makkelijker even wegoopt om iets te pakken? Maar ik heb 'm niet gemist in elk geval.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  kwebbeltje ma 10 jun 2013 - 22:55

Wat leuk filoria!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Aardbei di 11 jun 2013 - 0:30

Fijn Filoria! En wat leuk een meisje!!!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis di 11 jun 2013 - 2:23

@ Jet, fijn dat je rug en bekken beter gaat.

@ Filoria, ik vind ook de 20 weken echo spannend hoor en zeker medisch en als je dan weet wat het wordt is het alleen maar meer bijzonder. Ik vind het rot dat iedereen maar de hele tijd vraagt of we weten wat het wordt. We weten het maar iedereen denkt dat we het niet weten, maar ik wordt helemaal moe van dat grvraag de hele tijd. Voor mijn gevoel was dat bij T niet zo erg, maar toen wisten we het ook niet.

@ caresses, Wij hebben bij T ook gewacht tot de 20 weken echo. We verwachten nu dat T eind juni over gaat naar de nieuwe kamer en dan heb ik alle tijd nog om de babykamer weer netjes te maken.

@ aardbei, hoe gaat het bij jou?

@all, hier alles goed, maar nog steeds snel moe of een zere rug. heb nu voor mezelf besloten dat ik vanaf julie halve diensten ga draaien. Ik vind het straks mooi geweest en hoop in mijn verlof ook nog te kunnen genieten i.p.v alleen maar allemaal kwalen te hebben. heb vrijdag gesprek met mijn leidinggevende hierover. Verder weinig nieuws. merk dat mijn buik zeer gaat doen aan de ribben. Dus het wordt gewoon al ongemakkelijker.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Caresses di 11 jun 2013 - 2:38

Filora, wat fijn dat alles goed is, en wat leuk een meisje!! Ik heb stiekem toch ook wel een voorkeur voor een meisje.
De randen lijken me vooral handig voor eventuele potjes crème/billendoekjes die ook op de commode komen te staan.

Nillis, hopelijk snapt je leidinggevende het en mag je straks halve diensten draaien.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Filoria di 11 jun 2013 - 3:05

O, er is hier nog nooit een potje gevallen hoor. Ik had ze in een mandje dat op de commode stond.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus di 11 jun 2013 - 3:06

Filoria, wat fijn dat alles goed was Very Happy En wat leuk dat jullie nu een meisje verwachten!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis di 11 jun 2013 - 5:24

Filoria, wat fijn dat het goed was! En leuk, nu een meisje! Die ladekast lijkt mij ook wel wat. Een commode + kast maakt zo'n kamer ook zo vol. Dit scheelt behoorlijk! Ik wil eigenlijk ook wel een Ikea-bedje (voorkeur gaat uit naar de Sundvik). Iemand ervaring met Ikea bedden toevallig?

Ik denk dat ik mijn kindje voel I love you Ik zit nu rustig op de bank te eten en voel steeds op ongeveer dezelfde plek iets 'kriebelen', alsof er iets continue langs strijkt. Het is zeker dat daar geen darmen zitten (die gaf ik eerst steeds de schuld), maar echt aan de buitenkant, ter hoogte van mijn baarmoeder.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Razz di 11 jun 2013 - 5:35

Wat leuk Filoria een meisje erbij! En fijn dat alles goed is!

Exo zo begon het bij mij ook maar dan met 17 weken. Een week later voelde ik het nog veel beter. Leek net op een fladderende vlinder in m'n buik Very Happy

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  catgirl85 di 11 jun 2013 - 6:59

@filoria, je mag toch al bijna over naar je nieuwe huis?? Moest je nou nog veel doen? Wat een leuke commode! Erg handig dat je die later weer kan gebruiken voor iets anders.

@exo, ik heb bij mijn eerste zwangerschap geen kwalen gehad en het is toch echt een dochter Wink dus dat zegt niet zoveel helaas. Wil je het geslacht weten? Niet toch?

@stitch, hele fijne vakantie!

@tummy, vervelend dat je misselijkheid nog niet echt afneemt. Gaat het werken verder wel goed? Is er niet iets homeopatisch wat je wel kan gebruiken als je moet werken maar toch minder misselijk bent?

@nillis, enig idee waar de harde buiken vandaan komen? Echt door je werk? Kan je geen taken doorschuiven zodat je het minder druk hebt?

@jet, krijg je. Standaard die groei echo's? Valt het mee om weer je volledige uren te werken? Leuk dat je vriend de kleine oo kan voelen, zo speciaal is dat! De pretecho was leuk! Was een 2d, maar weer zo speciaal. Mn ouders vonden het geweldig, ze hadden het nog nooit gezien. En waarschijnlijk ook de laatste keer. En voor mij ook Cry

@suus, Maastricht is leuk! Lekker geshopt of cultureel gedaan? De schopjes worden dan echt schoppen he Wink voel je de kleine ook draiien of alleen schoppen?

@sazzle, we zijn wel uit de naam. Wellicht kom je de naam nog tegen. En het kindje bij naam noemen als je onder elkaar bent, dan wen je er meer aan.

@filoria, wel herkenbaar wbt de 20 weken echo. Vond het zelf ook erg spannend, juist omdat het een 2e kindje is. Je weet wat er mis kan gaan. Dat had ik bij de eerste niet. En als het geslacht niet te zien was hadden we pech. Daar draait het eenmaal niet om bij die echo. Gelukkig is alles goed! En leuk een meisje! Had je een voorgevoel?

@aardbei, de cho was leuk! Weer erg speciaal om ons kleintje te zien. En waarschijnlijk voor de laatste keer via een echo. Wel jammer, dus nog wat weken geduld hebben. Wel logisch dat als je bezig bent de kleine minder voelt. Dan valt hij/zij in slaap door jouw bewegingen. Maar ze halen het altijd weer in hoor Wink

@caresses, welke maat moet je hebben dan? Ik heb het via inernet besteld. Eerst gepast in de winkel en besteld via ikenmijnkind. Scheelt veel geld.

@all, hier gaat alles goed. Merk met lopen, vooral lange stukken dat het wat zwaarder wordt, maar nog niet vervelend. En ik voel de kleine echt de hele dag door. Mn man voelt de kleine ook al geruime tijd. Vanaf week 19 ongeveer. Ik ben nog niet zoveel aangekomen gelukkig, 2 kilo. Hebben jullie al last van dikke voeten? Als het warm is,zie ik het wel aan mijn enkels. Dus de warmte mag wel wegblijven Wink we zijnnu aan het kijken voor een nieuw bed voor m. Iemand tips waar je mooie, niet al te dure eenpersoons bedden kan kopen?

catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Dolphinne di 11 jun 2013 - 10:43

Filoria, wat fijn dat de echo helemaal goed was. En leuk dat jullie een meisje krijgen. Dat lijkt mij erg leuk. Al hoopt mijn vriend stiekem op een jongetje haha.

Exo, wat leuk dat je de kleine voelt! Hier ook af en toe al plopjes en kleine schopjes. Echt heerlijk om te voelen dat er iets leeft in je buik of niet? Ik heb afgelopen week ook al de doos bij de etos opgehaald, altijd leuk kleine cadeautjes smile.

Jet, wat fijn dat het weer beter gaat!

Sazzle, we (vooral ik) denken al wel na over namen. Maar tot nu toe lijken we nog niet echt op 1 lijn te liggen. Maar heel serieus gaat mijn vriend ook nog niet in op namen die ik opper. Eerst maar eens afwachten wat het wordt. Dan hoeven we alleen nog of een jongens of een meisjesnaam te bedenken.

Catgirl, leuk dat je de kleine zoveel voelt. Hier gelukkig nog geen last van dikke voeten, maar ik ben de warmte ook wel gewend. Ik werk het hele jaar in 30-32 graden en loop dan op slippers.

All, morgen weer naar de gyn. Als het goed is de uitslag van het bloedonderzoek en weer een echo voor de cyste. En vast ook wel weer naar ons kindje kijken. Ik krijg als het goed is ook te horen of ik dan bij de gyn blijf of terug kan naar de vk.
Morgen ook weer naar de fysio. Heb tijdens het werken geregeld last van mijn bekken. Vooral met toezicht houden (en dus vooral veel staan) bij het zwembad. Met de lessen kan kan ik wel af en toe rust pakken en afwisselen met houdingen.

We zijn nu ook druk op zoek naar een ander huis. Hopelijk deze week een bezichtiging van een huurhuis (vrije sector). Bij de woninbouw sta ik nog maar 2 jaar ingeschreven en heb ik nauwelijks kans op een eengezinswoning. En met 4 katten willen we niet in een flatje of appartement.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Tummy di 11 jun 2013 - 22:41

@Nillis: wat vervelend zeg dat je harde buiken ook pijn gaan doen. Echt goed op jezelf passen. Goede beslissing om het gesprek met je leidinggevende aan te gaan en halve diensten te gaan werken. Herkenbaar wat je zegt trouwens, ik voel me ook echt een zeurkous. Gelukkig heeft nog niemand dat zo uitgesproken, maar het "voelt" wel zo. Wat mij helpt is om te bedenken dat ik het voor de kleine doe.

@Jet: fijn dat het beter gaat met je rug en bekken! En wat leuk dat je vriend nu ook de kleine heeft gevoeld

@Suus: Heerlijk een weekendje weg samen! Misschien als ik me straks wat beter voel ook wel een goed plan, toch de laatste keer met zn tweetjes  En helemaal speciaal dat je man daar de kleine voor het eerst gevoeld heeft!

@Sazzle: ik denk dat we dé naam hebben, maar af en toe toch nog wel twijfelmomentjes. We gebruiken 'm nu zo vaak mogelijk om er een beetje aan te wennen en te kijken of we 'm over een paar weken ook nog leuk vinden. Wel oppassen dat we ons niet verspreken haha.

@Filoria: herkenbaar die frustratie! Terwijl het bij ons heel spannend was of het uberhaupt allemaal wel goed was na de 20-wekenecho, ook nog mensen die vooral informeerden naar het geslacht. Natuurlijk waren wij ook wel benieuwd, maar het blijft toch een medische echo. Soms lijkt het zo vanzelfsprekend dat alles goed gaat met (de ontwikkeling van) een kindje, maar dat is helaas niet zo. Ik las in een later berichtje dat gelukkig alles goed is met jullie kleine, fijn!!!!

@Aardbei: Echt leuk om je buikje te zien groeien. Alweer bijna de 20-weken echo, de tijd vliegt!!

@Caresses: komt echt goed met je buik! Bij mij zag je tot 21 weken ook zo goed als niets en ik was echt niet zo slank (wel veel afgevallen door het overgeven). Maar nu kun je er niet meer omheen! Heb echt een groeispurt gehad. Maar ik herken het helemaal hoor, ik kon ook niet wachten haha. Ik zie dat je bijna de 20-weken echo hebt, succes alvast! 

@Exo: wauw, wat bijzonder dat je je kindje nu al voelt. Heerlijk van genieten! En ik zie echt al een bobbeltje hoor, lief!

@Catgirl: lief dat je ernaar vraagt. Het werken gaat redelijk, ik ben blij weer een beetje onder de de mensen te zijn. Daarna wel helemaal op, maar nu gaan de weken tenminste wat sneller voorbij. Gemberpillen werken ook tegen misselijkheid, maar daar merk ik helaas geen effect van. Die accupuntcuur bandjes ook niet helaas. Hier nog geen dikke voeten, maar misschien komt het nog. Leuk dat je de kleine zoveel voelt!

@Dolphinne: succes bij de gynaecoloog vandaag, hopelijk krijg je goed nieuws! Vervelend dat je steeds meer last krijgt van je bekken.

@All: hier gaat alles z'n gangetje. Blij weer wat onder de mensen te zijn nu ik weer een paar uur werk. Daarna wel gesloopt, maar ik moet gewoon goed mn rust nemen daarna. Ik vind nu ineens dat de weken voorbij vliegen! Alweer 25 weken...wow...
Heeft er hier iemand trouwens last van spataders, ik krijg ze in mijn knieholtes . Zo lelijk. Ik voel me er veels te jong voor. Ik had altijd al wel zichtbare aders, maar sinds de zwangerschap liggen ze er nu ook soms "op" . Ook op mijn buik zie je trouwens echt blauwe lijnen lopen. Nou heb ik ook wel een hele lichte huid, maar toch.

Verder aftellen tot het verlof! Ik ga (moet) 6 weken van te voren, dus dat duurt helemaal niet meer zo lang. Gek hoor!

Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Tummy di 11 jun 2013 - 22:41

Sorry, ik weet niet waarom mijn tekst ineens zo groot is, maar krijg het niet aangepast.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Aardbei di 11 jun 2013 - 23:21

Caresses: Toen ik van de week in de H&M was hadden ze wel skinny's hoor! Kreeg ze alleen niet over mijn bovenbenen heen haha! Wij hebben trouwens ook een 'gewone' commode (hoort echt bij een babykamertje) en die heeft ook geen rand hoor. Had er eigenlijk nooit bij stil gestaan smile 

Nillis: Bij mij gaat het goed hoor smile alles rustig zijn gangetje, niet echt ergens last van. Hoop dat je leidinggevende je begrijpt en dat je lekker halve dagen kunt gaan werken. Zo last hebben van je lichaam dat is toch ook niks!

Exo: Wat leuk dat je je kindje al voelt! Vroeg hoor!

Catgirl: Fijn dat de echo leuk was smile Maar wat gek geen echo's meer vanaf nu.... krijgen jullie geen groeiechos? Wij geloof ik met een week of 30 en 35/36 weer. En je bent zeker nog niet veel aangekomen dan, fijn! Ik zit nu ook op 2 kilo, maar loop wel ruim 5 weken op jou achter Wink

Dolphinne: Spannend de huizenjacht! Weet je al of de bezichtiging doorgaat? En hoe was het bij de gyn?

Tummy: De tijd gaat zo snel soms he... In het begin vond ik de tijd echt kruipen, maar na de 12 weken vliegt het soms ineens voorbij. Ik weet niet of dat van mij echt spataders zijn, hele kleine paarse spinnewebjes lijken het wel, niet echt grote spataders in ieder geval. En die blauwe lijnen op mijn buik heb ik ook hoor. Schrok me eerst kapot, dacht even dat het striae was, tot ik beter ging kijken.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  nillis wo 12 jun 2013 - 2:41

@ catgirl, wow nog maar 2kg. hier zitten er echt wel 6 kg bij aan. Bij T was ik uiteindelijk 10 kg aangekomen. hoop nu rond de 12 kg uit te komen. De harde buiken komen gewoon door teveel doen. ik kan niet goed stilzitten en houd van tuinieren en vorige week 24 uur gewerkt in een slaapdienst, dus gewoon te druk. Maar ik kom er eigenlijk elke keer gewoon te laat achter dat ik teveel van mijn lichaam vraag.

@ Filoria, wat leuk een meisje. kun je leuk gaan shoppen.

@ Exo, leuk dat je de kleine al kunt voelen.

@ Caresses, ik vind juis randen aan een commode ook een belemmering. Je hebt veel minder werkruimte. Onze commode heeft randen en ik kan T er nog amper op neer leggen. meestal kleed ik haar aan op haar bed.

@Suus en kwebbeltje, hoe gaat het bij jullie?

@ Stitch, lekker aan het genieten van de vakantie?

@ Doldhinne, spannend nu op huizenjacht. veel succes en mag je over  naar de vk

@ Tummy, ik vind de weken ook zo snel gaan hoor.

@ all, nou hier even moe. Had gisteravond verjaardag en vanmorgen weer vroeg eruit om naar een bespreking in Olst te gaan. Ruim 45 min. rijden. Vanavond ook nog om 22 uur de slaapdienst in en vrijdag en zaterdag ook nog werken, dus merk echt dat het zwaar wordt. kleine is ook zo actief. lijkt wel of hij 10 paar handen en voeten heeft, want voel het door mijn hele buik.
Verder weinig nieuws. Zal dochter eens uit bed gaan halen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Exogenesis wo 12 jun 2013 - 6:10

Ik ben vanmiddag naar de vk gegaan ter controle, want ik ben gister van mijn paard geworpen Sad
We zouden rechtsaf gaan, maar paard besloot linksaf te gaan en daar lag ik. Ik kon me nog enigszins afzetten, zodat ik op mijn rug en heup landde. Paard liet zich een halve km verderop vangen gelukkig. Echter was het toen nog niet klaar... Vlakbij de uitgang van het terrein schrok hij weer, draait zich om, ik viel weer bijna, werd boos, zou 'em een tik geven en ineens vliegt ie een bijna ondoordringbaar stukje bos in! En ja hoor, daar was een laaghangende tak. En ja hoor, daar knalde ik vol tegenaan met mijn neus. Hoofd klapte achterover. Het bloed spatte er uit. Man, man, het was een slagveld. Echt óveral bloed; op mijn jas, broek, zadel, zelf het paard zat onder mijn bloed. Direct gevoeld of het gebroken was, maar dat kon ik niet goed voelen, omdat het vrijwel direct opzwol. Ik ben wel blijven zitten gelukkig en heb m'n paard het bosje voorzichtig weer uitgestuurd, ondertussen hevig bloedend. Gelukkig hoefde ik nog maar een kilometer ofzo, maar goed, knijp je neus maar eens dicht als je op een paard zit.

Anyway, nu loop ik met een dikke neus en aan de rechterkant rondom de neus is alles opgezwollen. Morgen zal het wel blauw zijn. Ook dikke spierpijn, óveral, en ook allemaal blauwe plekken op plaatsen waarvan ik niet doorhad dat ik daarmee de grond of de takken had geraakt. Mijn zus stond erop dat ik de vk ging bellen vanochtend, dus dat heb ik maar gedaan. Mocht vanmiddag langskomen. Hartje geluisterd, niks aan de hand zoals het nu lijkt.... Ik ga nu dus niet meer buitenrijden. Alleen nog maar saai in de bak. Het risico wil ik niet lopen.

Sorry, moest het even kwijt smile
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Lejow wo 12 jun 2013 - 6:16

Jee Exo, wat een schrik!
Gelukkig kon je gelijk terecht bij de VK.
Maar misschien ook je neus even na laten kijken??
hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus wo 12 jun 2013 - 7:14

Jeetje, Exo, dat is schrikken! Gelukkig is met de kleine alles in orde. Hoe gaat het nu met jou?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Dolphinne wo 12 jun 2013 - 7:56

Exo, wow dat zal flink schrikken geweest zijn! Fijn dat je meteen even voor controle naar de vk kon en daar alles goed was. Verstandig dat je nu voorlopig maar binnen blijft met rijden. Sterkte met je neus!

Nillis, dat klinkt inderdaad als drukke dagen. Hopelijk hou je het een beetje vol!

Tummy, fijn dat je weer wat kunt werken. Ik heb op mijn buik en borsten ook wel van die blauwe adertjes. Spataders heb ik gelukkig niet gezien bij mij. Trekken die wel weer weg na de bevalling?

Aardbei, ja we gaan morgenavond kijken bij een huis. Hij is eigenlijk wel net iets boven ons budget, maar misschien dat hij nog iets van de huurprijs af wil doen.

Bij de gyn was alles goed. De bloeduitslag was goed en de cyste is kleiner geworden (hij was 10 bij 7 en nu 7 bij 5). Ik mag nu dus gewoon terug naar de verloskundige. Morgen mag ik bellen om daar de volgende afspraak te maken.
En als ik geen last krijg verder van de cyste kijken ze er pas na de bevalling weer naar of hij er dan nog is en dan eventueel weggehaald moet worden.
Wel een opluchting dus.
Ook nog even een flits van ons kindje gezien en daar was alles ook helemaal goed mee.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Sazzle wo 12 jun 2013 - 21:02

Exo: Wow! Dat is schrikken zeg!
Dolphinne: Wat goed dat de cyste kleiner is geworden! Nu maar hopen dat je er geen last meer van gaat krijgen.

Hier word vandaag de babykamer, wagen, box en wat andere spulletjes bezorgd! Dan gaan we het van het weekend in elkaar zetten. :cheering:
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 22 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 41 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum