Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers

Pagina 32 van 32 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel vr 30 aug 2013 - 3:33

Wat vervelend floor!
Weet je, je gaat neem ik aan hem toch een keer in een groter bed laten slapen, waarom het dan niet alvast aanschaffen? Heb je geen eenpersoons matras wat je op de grond kan leggen om te oefenen? Duim dat het snel beter gaat.

Ben vd week even gaan wegen met haar, ze weegt 11,1 kilo nu en is 86,5 cm lang.
Voor de rest gaat het heel goed, ze snapt nagenoeg alles waardoor er ook minder driftbuien komen vanuit frustratie. Ze praat nu sinds deze week ook weer een stuk beter, zegt zinnen van 3 woorden. Voor de rest geen nieuws!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor vr 30 aug 2013 - 6:56

uiteraard gaan we een keer een groter bed aanschaffen (ben er druk mee bezig, tot vervelends van mijn man toe:angel:  )
een 1 persoonsmatras heb ik wel, bedoel je dan ipv het ledikant dat matras neerleggen op de grond? er past geen 1 persoonsmatras in zijn kamertje dus dan zal het bedje en de commode eruit moeten. 

wat een netjes gewicht en lengte heeft ze. Onze zoon weegt nu 11.6 en is 90cm lang. Wat fijn dat ze het beter snapt allemaal en dat het een hoop minder frustratie wordt nu. heerlijk!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol vr 30 aug 2013 - 7:02

 Floor, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Maar zoals vandaag is dan toch best een goede oplossing? Hij heeft het geaccepteerd blijkbaar want hij is gaan spelen en misschien wel in slaap gevallen wat je niet gemerkt hebt?

Parel, L is dus best wel gegroeid of niet? Leuk dat ze zo goed praat altijd gezellig! Ik vind dat ze zulke lange haren heeft gekregen, stiekem pokon gebruikt??smile 

Ik heb even last van een emobui... hebben gisteren een brief van het dagverblijf gekregen de meiden gaan naar een oudere groep. En ik weet dat het voor hun ontwikkeling prima is enzo maar ze hebben zulke lieve leidsters nu, echt leuke vrouwen, de meiden zijn echt gek van ze. Dus ik vind het gewoon niet leuk....
Dames die in de opvang werken of hebben gewerkt, hebben jullie leuke tips voor een kado voor de leidsters? Zijn er maar 2 hoor.


Verder gaat het lekker hier, weinig bijzonders. Mijn vriend gaat volgende week weer aan het werk na 3 weken thuis dus moet ik weer harder aan de bak. Meiden doen het volgens mij wel goed. V zou iets meer mogen zeggen maar ach komt vanzelf. Ze eten momenteel weer erg goed dat is ook wel is lekker dat je niet altijd je avond eten voor jan jodukus kookt zeg maar.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel vr 30 aug 2013 - 7:38

Ja, dat bedoel ik inderdaad Floor, gewoon een matras op de grond (desnoods zijn matras uit het ledikant hoor, maar geen tralies eromheen zeg maar).

Studie, ik vond een tijdschriftenpakket erg leuk, of iets persoonlijks van de meisjes. Een mok met 'leukste juf' ofzo? Of een Hema bon, doet en deed het erg goed!

Ze is erg gegroeid! Ineens in 2 maanden tijd 4 cm! Nu kan ze die leuke skinny's aan, Stuud! Ze passen als gegoten!

Als pokon zou helpen, zou ik er nog meer op smeren haha, het groeit inderdaad snel, gelukkig.

Wat vervelend dat je vriend weer weg moet, weet je al hoe lang? Nu nog even lekker genieten dan!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol vr 30 aug 2013 - 8:48

Ooooh ik wil dat jut en jul ook ff groeien passen ze de skinnys ook! Ze waren laatst 84,5 cm. Floor is jouw vent al 90 cm? Grote vent!

Vind een bon denk ik niet leuk geven maar krijgen is mischien wel leuk ja.. Lastig! Heb nog ff. En dan moet ik twee traktaties in 2 weken maken en ben er al zo slecht in :-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose vr 30 aug 2013 - 8:49

He floor hier was het opeens mis met slapen , nu ik ze op 1 pers matras+haar eigenmatras der naast ligt op de grond gaat het slapen beter .1 van ons moet nog wel ff bij haar liggen tot dat ze slaapt.
Ik zou wat parel ook zei gewoon op het ledikant matras op de grond doen en dan ff zien hoe het gaat.

A is ook net over de 11 kilo.ze heeft nu in truitjes in 92 en rokjes in 86 .de broekjes is masr net hoe het valt. Sokken in 23/26 van de hema.

Studi oei ja dan merk je dat de dames groter worden (anders ook wel) volgende week ga ik A op geven voor de peuterspeelzaal. Ze gaat dan pas volgenjaar pas heen , maar pfoeff weer een stap .

Hier veder alles goed .Heb 30 okt 20 weken echo .Erg veel zin in .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Twellie vr 30 aug 2013 - 9:18

Nee he, hele reactie getypt en is die ineens foetsie. Poging twee.

@Floor: Oeps haha, macht der gewoonte! Echt balen dat je zoon weer zo slecht slaapt en ook balen van al je hoofdpijnaanvallen. Ik heb geen tips, maar leef wel met je mee.

@Poison: Naam zet ik liever niet op een openbaar forum, ik kan je wel een PM sturen?

Mijn dochter praat nog niet zo goed als jullie kindjes. Ze zegt nu aardig wat losse woordjes, maar wel veel 'klinkt als...' De meeste mensen (of eigenlijk iedereen die niet haar moeder of oudere zus is smile ) kunnen van een groot deel van wat ze zegt weinig maken. De enige zin die ze maakt is: 'baby hebben!' Dat zegt ze standaard als ze haar jongere zus ziet. Ze vindt de baby heel interessant en wil haar steeds (bijzonder hardhandig) aaien.

Met andere dingen is ze wel vlot, ze kan zichzelf al grotendeels aan- en uitkleden. En ze kan springen en allerlei capriolen uithalen op de trampoline. Echt de motorische dingen dus.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel vr 30 aug 2013 - 9:28

O ja dat herken ik ook wel twellie! We krijgen can meerdere mensen te horen hoe goed ze al kan klimmen en klauteren, hele glijbanen en ingewikkelde speeltuinconstructies ondergaat ze. Ze is ook best sterk, kan echt bizarre dingen sjouwen haha dan gaat Jopie weer met een 4 pack frisdrank de hort op.

Spannend hoor iloverose! Succes met de 20 weken echo en nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  blondje1313 vr 30 aug 2013 - 9:37

Spannend iloverose.

Lotte moet altijd de kat uit de boom kijken, de eerste 5 minuten (en vaak wel langer) dat  ze ergens is plakt ze aan mijn been. Maar daarna durft ze dan opeens wel dingen die ik nog doodeng voor haar vindt. Ze gaat van glijbanen waarvan ik hoor dat veel kinderen van 3 en 4 er nog niet vanaf durven. Maar ze is letterlijk nog zo klein, ze kan daarom ook veel dingen nog niet.
Trampolines vindt ze maar niks, dat is elke keer huilen als ze het toch probeert.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol za 31 aug 2013 - 0:16

 Twellie wat goed dat jullie middelste zich zelf al aan en uit kan kleden! Echt goed! Ik probeer het wel te stimuleren, sokken kunnen ze al smile  En V probeert altijd haar schoenen maar dat lukt niet en dan zegt ze "past niet"  Hoe gaat het met je jongste?

Iloverose, 30 okt duurt nog wel lang of bedoel je 30 sept? Leuk hoor willen jullie het geslacht weten?

Blondje hoe gaat het bij jullie in huis met 2?

Parel, mijn vriend hoeft volgens mij niet  zo lang weg, zullen wat korte klussen zijn denk ik, ook wel is lekker! Met de verjaardag van de meiden is hij weer een week vrij!

We zijn uit het verjaardagskado voor de meiden. We geven ze een glijbaan die aan de schommel vast kan dus dan is het een grotere glijbaan. Ze zijn dol op glijbanen. En ik heb een poppebed en poppestoel gekocht ze zijn de hele dag druk met de poppen dus leek me wel een leuk kado.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel za 31 aug 2013 - 0:47

Ja, leuk cadeau!
Hier wordt het ook poppenspul gok ik, ze is er echt gek op, hele dagen met die pop in de weer.

En wat fijn dat je vriend vrij is met hun verjaardag!!! cheers
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol za 31 aug 2013 - 0:49

 Parel er is nu een poppenstoel en bedje in de aanbieding bij de intertoys, ik vind die leuk, en ze passen bij elkaar vind ik dan ook weer leuk smile  Die heb ik gehaald!

Heeft iemand van jullie een idee waar je een leuke lakentje/dekentje/matrasje ofzo kan kopen voor in het bedje? Of maakt iedereen dat zelf?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Aimee za 31 aug 2013 - 0:57

Ik zou even op marktplaats kijken, studie! Daar bied vast wel iemand zijn/haar naaikwaliteiten aan, en kan je zelf waarschijnlijk een stofje enzo kiezen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel za 31 aug 2013 - 0:58

Hoe is het met Luuk, Aimee?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose za 31 aug 2013 - 2:18

studiebol schreef: Twellie wat goed dat jullie middelste zich zelf al aan en uit kan kleden! Echt goed! Ik probeer het wel te stimuleren, sokken kunnen ze al smile  En V probeert altijd haar schoenen maar dat lukt niet en dan zegt ze "past niet"  Hoe gaat het met je jongste?

Iloverose, 30 okt duurt nog wel lang of bedoel je 30 sept? Leuk hoor willen jullie het geslacht weten?

Blondje hoe gaat het bij jullie in huis met 2?

Parel, mijn vriend hoeft volgens mij niet  zo lang weg, zullen wat korte klussen zijn denk ik, ook wel is lekker! Met de verjaardag van de meiden is hij weer een week vrij!

We zijn uit het verjaardagskado voor de meiden. We geven ze een glijbaan die aan de schommel vast kan dus dan is het een grotere glijbaan. Ze zijn dol op glijbanen. En ik heb een poppebed en poppestoel gekocht ze zijn de hele dag druk met de poppen dus leek me wel een leuk kado.
Oeps ik bedoelde 30 sept
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose za 31 aug 2013 - 2:20

Studie bij de leenbakker hebben ze nu hele leuke  van'lief' dekbed over trek en lakentjes
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 32 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 32 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum