Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers

Pagina 31 van 32 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor ma 19 aug 2013 - 23:41

bedankt voor je reactie. 

Wat voor dekbed heb jij gekozen? moet ik nog ergens op letten. 
heb je ook een kussen erbij of niet?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  blondje1313 ma 19 aug 2013 - 23:55

Volgens mij slaapt L van Slakje ook al lang onder een dekbed.
Wij hebben er wel eentje in huis en willen die gaan gebruiken op het moment dat het weer wat kouder wordt, nu hebben we alleen een dekbedovertrek op bed liggen. (Of het dekbed nut gaat hebben weet ik niet, ze slaapt toch bijna altijd boven de dekens).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Silke di 20 aug 2013 - 0:10

Floor schreef:bedankt voor je reactie. 

Wat voor dekbed heb jij gekozen? moet ik nog ergens op letten. 
heb je ook een kussen erbij of niet?
Mijn oudste slaapt onder een eenpersoonsdekbed van de Hema. Hij slaapt zo'n beetje sinds zijn 3e verjaardag met een kussen omdat hij er zelf om vroeg. Ik heb daar een peuterkussen van de Ikea voor, en dat vindt hij lekker liggen. Een gewoon kussen is nog te hoog voor hem. 
Voor mijn jongste heb ik een baby/peuterdekbedje bij de Ikea gekocht. We willen hem voorlopig toch nog in zijn ledikantje laten slapen. Een kussen vind ik nog niet nodig, dat komt wel als hij wat ouder is en in een groot bed gaat slapen.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel di 20 aug 2013 - 0:37

L. slaapt sinds een maand ofzo ook onder alleen een dekbed.
Het is een dekbed gekregen van mijn zus, maar volgens mij gewoon een peuterdekbed.
Heb er een hoes omheen van de Hema, en ik gebruik hem nu nog overdwars, dan kan ik haar beter instoppen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol di 20 aug 2013 - 6:33

Nog geen dekbed hier. Ze gaan wel steeds stiller liggen in bed dus ik ga het proberen in het najaar.

Het wordt denk ik geen trampoline :-) we zijn vandaag naar een buitenspeeltuin geweest en daar waren heel veel trampolines. Wat ze deden was heen en weer lopen overal die trampolines. Springen totaal niet wij hebben het idee dat ze daar toch nog wat te klein voor zijn. Dus ik denk maar weer verder.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose di 20 aug 2013 - 8:36

A slaap nog in slaapzak .in de vakantie op de boot wel dekbed ging goed. Nu thuis ook geprobeerd maar ze zweet zich te pleuris. Dus nu maar weer slaapzak
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Star007 di 20 aug 2013 - 9:37

Hoi meiden,

Hier ook weer eens een  berichtje van mij smile 



Cadeautje voor 2e verjaardag: Geen idee! Ik dacht aan het Ikea keukentje, maar daar hebben we eigenlijk helemaal geen plek voor i.v.m. de box voor de baby. Ik denk dat ik wat Dvd's, boekjes, poppenbuggy of poppenbedje en een leuk setje kleding koop ofzo.
Dekbed: D. slaapt nu 1,5 maand in haar peuterbed met 1 persoons dekbed en peuterkussen. Ik heb wel de laagste warmte klasse gepakt, omdat ze zo snel zweet. Maar eigenlijk heeft ze pas een aantal keer echt onder haar dekbed geslapen, voor de rest alleen onder de overtrek i.v.m. warmte. Maar het slapen in dit bedje gaat super goed!

Verder gaat het met D. hartstikke goed. Ze is al een hele dame, en een pittige ook Wink  Ze heeft heel regelmatig driftbuien, slaat, bijt, knijpt en staat ook geregeld in de hoek. We hebben onze handen er vol aan haha. En dan komt er binnen 10 weekjes nog een baby bij...ojee laughcry . D. is wel een echte knuffel en kus kont , dus daar geniet ik ook echt van. Ze praat nu de laatste weken ook super veel, ze lijkt iedere dag wel een aantal nieuwe woorden te zeggen.

Dan hebben we natuurlijk mijn zwangerschap nog. Die verloopt niet helemaal op rolletjes, want heb er net 2 ziekenhuisopnames opzitten afgelopen week i.v.m. een placenta praevia.  Ik mag niet meer werken en moet me rustig houden ( zover dat kan met een peuter!). Verder is afwachten op de volgende bloeding en opname.  Klinkt nogal negatief, maar is wel realistisch bij deze complicatie. We duimen in ieder geval dat ons mannetje nog zeker 6 weken mag blijven zitten.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Star007 di 20 aug 2013 - 9:39

@ Studiebol: Leuk zeg een trampoline ! Ik zou willen dat wij daar de plek voor zouden hebben haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor di 20 aug 2013 - 23:43

hij ligt hier ook nog steeds in een slaapzak maar wel met een deken met hoes eromheen, hij vind de hoes zo mooi. 
ik ga denk ik maar gewoon het dekbed bestellen. 

ik heb hier echt een probleem. Onze zoon blijft maar wakker worden, elke nacht om 4.30/5.00 uur. hij is dan 'klaarwakker', hij is eigenlijk nog wel moe maar wil 'neden'(beneden) of bed (ons bed)
het is nu al 11 nachten zo'n feest. Hij is al nooit zo'n goede slaper geweest maar dit vind ik echt niks. 
het maakt niet uit of ik hem om 19 of 21 naar bed breng. 
Help?!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol di 20 aug 2013 - 23:53

Star007 schreef:@ Studiebol: Leuk zeg een trampoline ! Ik zou willen dat wij daar de plek voor zouden hebben haha.
De ruimte zouden we wel hebben maar wegebben gisteren gezien dat ze er nog echt niks mee kunnen dus hij komt nog niet.

Succes met kalm aan doen hopelijk blijft de kleine man nog ff zitten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol di 20 aug 2013 - 23:55

Floor schreef:hij ligt hier ook nog steeds in een slaapzak maar wel met een deken met hoes eromheen, hij vind de hoes zo mooi. 
ik ga denk ik maar gewoon het dekbed bestellen. 

ik heb hier echt een probleem. Onze zoon blijft maar wakker worden, elke nacht om 4.30/5.00 uur. hij is dan 'klaarwakker', hij is eigenlijk nog wel moe maar wil 'neden'(beneden) of bed (ons bed)
het is nu al 11 nachten zo'n feest. Hij is al nooit zo'n goede slaper geweest maar dit vind ik echt niks. 
het maakt niet uit of ik hem om 19 of 21 naar bed breng. 
Help?!
Hem laten spelen in zijn bed? Uitleggen dat het prima is dat hij wakker is maar jij wilt slapen dus moet hij in zijn bed spelen. Eventueel wat water geven?
Ik denk dat ik hem zou laten liggen want als je hem eruit haalt word het misschien ook gewenning.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Aimee di 20 aug 2013 - 23:55

Ze hebben het wel echt heel snel door hoor Studie! Mijn nichtje van 2.5 kan er echt goed op springen. Nu Luuk dat heeft gezien doet hij ook verwoede pogingen, en hij laat zich op zijn kont vallen, vind hij hilarisch.

Floor; hier ook soms van die periodes... Ik heb maar 1 principe, en dat is dat het voor 7 uur geen ochtend is maar nacht. Voor 7 uur kan hij dus hoog en laag springen, maar we gaan gewoon niet naar beneden. Hij krijgt dan zijn spenen, een beetje water, muziekje aan en eventueel een boekje, maar dan gaan we verder slapen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol wo 21 aug 2013 - 0:04

Aimee misschien is dat wel zo maar dan geef ik het liever volgend jaar zijn ze net wat groter. Ze zijn toch in het najaar jarig en dan zullen we minder buiten zijn. Mij idee was namelijk om het dan nu al te geven zodat ze er nu nog met mooi weer mee kunnen spelen,nu snappen ze nog niet echt dat ze jarig zijn volgend jaar meer denk ik.

Het slapen gaat hier momenteel ook slecht maar we zijn op vakantie en de kamers zijn te klein voor twee campingbedjes dus ze slapen apart dat zijn ze natuurlijk niet gewend we denken dat het daar door komt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor wo 21 aug 2013 - 1:15

Maar hij krijst en blert echt de tent bij elkaar hier. wordt echt witheet, blijft mama schreeuwen en jankt de longen uit zijn lijf. ik zie niet in hoe ik hem dan in bed moet houden. Dan slaapt mijn man ook niet meer en die moet er ook uit om 6.30u.

maar jullie zeggen dus dat het periodes zijn, daarna gaat het weer over en slaapt hij/zij weer normaal? 
Mijn nichtjes opperen dat hij niet meer in zijn ledikant wil en ik beter een peuter/1persoonsbed kan kopen. 

Wat leuk dat je op vakantie bent Studiebol, waar ben je naar toe?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Ayla wo 21 aug 2013 - 1:20

Daar heb ik ook al aan gedacht Floor dat hij een groter bed moet...Maar misschien breekt hij dan ook zijn kamer af laughcry
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor wo 21 aug 2013 - 1:30

Yes ayla dat denk ik dus ook, nouja denk, dat weet ik zeker. dus dat staat me zo erg tegen. dat hij dan uit bed kan en de boel af breekt. dan moet er zoveel uit zijn kamer.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Twellie wo 21 aug 2013 - 1:45

Mijn jongste dochter blijft voorlopig lekker nog in haar ledikant, de oudste heeft er ook tot ruim drie jaar in gelegen. Een tijdje terug kon ze er uit klimmen, maar we hebben het ledikant nu zo aangepast dat dat niet meer kan en ik heb nu smalle slaapzakken met weinig beenruimte voor als ze alsnog nieuwe pogingen daartoe gaat ondernemen.

Mijn jongste dochter is zo'n wildebras, die kan zo haar kamer slopen 's nachts of 's ochtends in de gordijnen hangen of iets dergelijks smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Poisongirl wo 21 aug 2013 - 2:56

Hier ben ik ook weer eens. Leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. 

Jason slaapt sinds een maand of 6 in een groot bed. Gaat heel goed, het enige dat hij doet als hij wakker is, is spelen. Hij slaapt wel nog in een slaapzak. Ik dacht dat een dekbed niet mocht tot 2 jaar? Of kan dat wel?

Misschien is hij wel toe aan een groot bes inderdaad floor

Balen zeg star

Studie leuk om te lezen hoe het met de meiden is. Super!

Twellie ik ben heel venieuwd naar de naam van je nieuwe speuit.

Aimee fijn dat het goed gaat en dat hij de trampoline al snapt.

Hier is alles goed. Jason is een vrolijk ondernemend ventje. En hij is gek op zijn kleine zusje. Met haar gaat alles nu ook goed, nu ze medicatie heeft voor haar verborgen reflux.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor wo 21 aug 2013 - 20:31

Twellie schreef:Mijn jongste dochter blijft voorlopig lekker nog in haar ledikant, de oudste heeft er ook tot ruim drie jaar in gelegen. Een tijdje terug kon ze er uit klimmen, maar we hebben het ledikant nu zo aangepast dat dat niet meer kan en ik heb nu smalle slaapzakken met weinig beenruimte voor als ze alsnog nieuwe pogingen daartoe gaat ondernemen.

Mijn jongste dochter is zo'n wildebras, die kan zo haar kamer slopen 's nachts of 's ochtends in de gordijnen hangen of iets dergelijks smile.
jouw jongste? Wink 

Ik heb inmiddels een peuterdekbedje besteld bij hema (met 20% korting). 
Heb ook al wat peuterbedjes uitgezocht maar mijn man en ik zijn nog aan het overleggen, eigenlijk zien we het nog niet zitten dat hij in een bedje gaat waar hij zelf uit kan klimmen. 
vannacht was het redelijk. Om 1 uur wakker, toen bij ons in bed en tegen 2 uur sliep hij. Terug in zijn eigen bed maar hij wordt dan altijd wakker, even laten huilen en uiteindelijk viel hij wel weer in slaap. 
om 4.30 was hij wat aan het mopperen maar niet echt krijsen zoals normaal dus ik ben niet gaan kijken (ik was te moe en heb buikgriep dus wou graag slapen)

Wij vinden het een lastige beslissing. we vinden hem nog te klein voor een groter bed en hij sloopt alles dat weten we. Neutral we denken er dus nog maar even over na.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel wo 21 aug 2013 - 21:27

Floor het waren/zijn hier gewoon fases, soms langer, soms korter, ik persoonlijk zou dit niet aangrijpen om hem in een groot bed te plaatsen. L. zou hier ook de complete boel molesteren, gaat hier dus absoluut nog niet gebeuren.

Heb je wel al geprobeerd zijn bed ergens anders neer te zetten? We merken wel dat L. tegenwoordig moeilijker in slaap komt, wordt ook nog 2 keer wakker in de avond, hysterisch, dan moeten we haar echt even uit bed halen en naar een andere kamer. Vragen we dan 1 minuut later, wil je weer naar bed? Krijgen we een snikkend 'jaaaa!' en dan slaapt ze zo weer verder.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel wo 21 aug 2013 - 21:31

Overigens hanteren wij hier vanaf het begin hetzelfde als Aimee, alleen hanteren wij 8 uur, voor 8en is het nacht. Ze heeft wel een loeidonkere kamer, alles geblindeerd, maar ze slaapt tegenwoordig wel tot half 10.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor wo 21 aug 2013 - 21:36

het bed is een aantal maanden terug verplaatst omdat hij daarvoor nooit sliep en toen ging hij ineens goed slapen. Zijn kamer is donker maar de rest van het huis is licht (kan ik ook niet blinderen) dus als het ochtend is heeft hij dat wel door (door het raampje boven de deur).

'fijn' om te lezen dat L. ook van die fases heeft. niet leuk voor jou natuurlijk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel wo 21 aug 2013 - 22:24

Wij hebben in het raampje van de deur een triplex plaatje gedaan aan beide kantine n dit gewoon meegeverfd in de kleur van de deur.

Dit zijn wel met recht hele vervelende fases hoor! Niks zo belangrijk als nachtrust, enne... Beterschap! Wel goed voor de kilo's Laughing 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor wo 21 aug 2013 - 22:46

mijn nachtrust is me echt heilig, ik wist altijd al dat ik slecht tegen weinig slaap kan maar zo slecht silent 

we emmeren hier nog maar even mee door, ik wil er nog niet echt aan, een groter bed.

bedankt, ik kilo's schiet het nog niet op hoor (moet ik nog weken ziek blijven ben ik bang, dus dat doen we maar niet)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor vr 30 aug 2013 - 1:40

klaag klaag klaag. Het slapen gaat nog steeds rampzalig, hij was vanmorgen weer om 5 uur wakker. hij vond het best wel ochtend ik niet ik had migraine. Nadat hij even bij ons in bed heeft gelegen en wat rustiger was geworden heb ik hem terug naar zijn bed gebracht. Hij heeft nog een tijdje gehuild maar ging uiteindelijk zitten praten en spelen in bed. Tot een uur of 8 toen heb ik hem er pas weer uit gehaald Embarassed 

Ik twijfel echt over dat peuterbed of dat het slapen zou oplossen. Ik ga hier langzaamaan weer aan onderdoor, ik blijf de ene migraine aanval na de andere houden omdat ik echt slaap tekort kom.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 32 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum