Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers

Pagina 17 van 32 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel za 22 dec 2012 - 1:23

Yooooooooooo chickies!!!

Hier ben ik ook weer eens even!
Alvast (voor ik het vergeet) hele fijne dagen! En op naar een mooi (en voor sommige waarschijnlijk vruchtbaar) 2013! Moge al jullie wensen uitkomen.

Balen van je werk, Aimee. Hoop dat er wat positiefs uit je gesprek komt en dat het gesprek zsm plaats mag vinden!

Over de paracetamol, de dokter heeft gisteren nog gezegd dat je ze onder de 38.5 beter niet kan geven als het niet nodig is, daarboven adviseert hij er een te geven. L. krijgt dan ook altijd een zetpil, ze slaapt dan beter en ik ga persoonlijk mijn meisje geen onnodige pijn laten lijden, neem zelf dan ook een aspirine in.

Halfvolle melk hebben wij met 11 maanden gegeven, want ze liet al haar flessen ineens vallen. Ze drinkt het alleen nauwelijks, dus we zijn overgestapt op vla en optimel om haar aan haar melkproduct te krijgen. Als het aan haar lag drinkt ze hele dagen optimel, maar ze krijgt max 2 volle bekers per dag, omdat ze anders nauwelijks wat drinkt en ze echt te weinig vocht binnen krijgt.

Twellie, fijn dat het goed gaat! Lijkt me nog steeds een mooi gezicht, je 2 dochters al spelend met elkaar! L. zit qua bovenstuk idd ook vaak in 86, maar het is soms geen gezicht, al heeft ze het wel nodig. Ze heeft een lang bovenlijf, maar de mouwen zijn dan veel te lang en de omvang te breed. Balen hoor! Broekjes idd 80-86.

Studiebol, beterschap met L. Gelukkig gaat het weer wat beter!

L. hier had ook een virus een paar weken terug, heeft ze antibiotica voor gehad en toen was het zo goed als over. 1,5 week later (afgelopen dinsdag) kon mijn vriend haar weer van de creche halen want ze was heel hangerig en had 38.9. De dag daarna had ze 40.4. Ze was hangerig en niet eens heel erg huilerig, maar toch. Ze krijgt dus 2 (!) kiezen tegelijk, gezelligheid hier dus! Ze hangt gigaaaaaaaaaaaaaaaaantisch veel aan papa, papa is echt heilig, papa is het leukst, papa, papa, papapapapapaaaaa (het is bijna genant haha, ik ben echt niet leuk).

Ze kan wel `ja` zeggen tegenwoordig! Zo leuk, ze zegt op alles, JA!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol za 22 dec 2012 - 3:54

Parel, dus kleine L krijgt al kiezen! Sneu dat ze er zo last van heeft zeg! En jullie daar mee ook! Bevalt je baan ook nog steeds?

Hier ook een Ja zegger, zegt heeel veel ja, maar het wordt zo wat een stopwoordje van haar Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177

Net als Parel wens ik jullie hele fijne dagen en al eht goeds voor 2013!

En ik ben dan wel nieuwschierig wie er in 2013 voor een kindje gaat Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 827601 sommige weet ik denk ik wel..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol za 22 dec 2012 - 4:00

Zijn jullie trouwens nog uit de kerstkado's gekomen? Voor degene die met kerst kado's doen tenminste?

Ik heb voor ze nijntje speelt verstoppertje gekocht en ik had nog de Little people bus op zolder liggen dus die pak ik ook nog in. Ze krijgen van mijn ouders en zus en zwager ook kado's ben wel heel benieuwd zag vanmorgen onder de boom al behoorlijk wat pakjes met hun naam liggen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel za 22 dec 2012 - 4:19

[quote="studiebol"]Zijn jullie trouwens nog uit de kerstkado's gekomen? Voor degene die met kerst kado's doen tenminste?

Ik heb voor ze nijntje speelt verstoppertje gekocht en ik had nog de Little people bus op zolder liggen dus die pak ik ook nog in. Ze krijgen van mijn ouders en zus en zwager ook kado's ben wel heel benieuwd zag vanmorgen onder de boom al behoorlijk wat pakjes met hun naam liggen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177[/quote:

Ik heb ook Nijntje gekocht! Nog een toet toet auto, een groeimeter-boek, Woezel & Pip boek met dvd en een fisher price activiteitenpuzzel.
Mijn schoonzus heeft een badeend gekocht van vtech, wat kleertjes en geloof dat dat het was.

Bevalt me nog steeds heel goed op mijn werk! Dank je! Mag met de kerst weer 2 dagdiensten draaien, en dan weer 2 dagen vrij, 2 dagen werken, 2 dagen vrij (oud & nieuw).

En wij gaan zeeeeeeeer zeker niet voor een kindje in 2013 haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Twellie za 22 dec 2012 - 4:38

Ik probeer een reactie te typen, kijk wel even hoever ik kom want ben het aan het combineren met de twee kinderen.

Parel: Fijn dat het zo leuk is op je werk. Ook weer leuke collega's? Dat vind ik tenminste altijd al de helft van mijn werkplezier. Ze hebben hier ook beiden een lang bovenlijf, bij de jongste stroop ik dan de mouwen van de truitjes een beetje op want die zijn ook te lang.

Studiebol: Leuk dat je meiden weer zo verwend gaan worden! Wij doen niet aan cadautjes met Kerst, misschien dat ze nog iets kleins krijgen van de moeder van mijn vriend. Norovirus is best heftig toch? Ik heb trouwens nog steeds geen uitslag van die kweek, ze is inmiddels al wel weer helemaal beter.

Wij gaan wel voor een kindje, maar dat was al bekend geloof ik!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol za 22 dec 2012 - 7:25

Leuk Twellie, ik had dat volgens mij wel ergens gelezen ja! Raar dat de uitslag zo lang duurt bij jullie zeg! Hier heb ik dinsdag het opgestuurd en gisteren was het binnen. Ja het is opzich wel een heftig virus, kort maar heftig, maakt me van de week ook echt wel ff zorgen maar gelukkig eet ze weer, daar ben ik heel blij mee!

Jaa we hebben nog een kado voor de meiden, een kruiptunnel, een vriendin van mij had dit ding, en ze vonden het tocht grappig, dus had mijn vriend gevraagd of hij na het werk ff langs de ikea wilde rijden om hem te halen, kost ook maar een tientje dus als het kapot gaat of ze het toch niet meer wat vinden is het ook niet super duur geweest. Wij hebben niet aan Sinterklaas gedaan vind het dan nu ook echt wel leuk om kado's voor ze te kopen voor de kerst!

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Busa-kruiptunnel__0124478_PE281145_S4
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Aimee za 22 dec 2012 - 7:49

Bedankt voor de antwoorden over de melk smile We gaan het rond het jaar gewoon proberen en dan zien we wel of hij het lust..

Twellie: Fijn dat het bij jullie allemaal weer z'n gangetje gaat! Maatje 86 al joh... En die meidenruzie's ken ik nog wel van vroeger haha! Ik heb nog contact met mijn zus hoor, dus dat komt vast allemaal wel goed bij jullie Wink

iloverose: Wat vervelend dat je A. steeds meer gaat missen als je aan het werk bent. Ben je onlangs meer gaan werken?

Studie: Gelukkig is L weer gaan eten! Even weer een beetje aansterken...
Leuk die kruiptunnel ook! Ik heb alleen wat boekjes en dvd voor onder de boom, hij heeft de afgelopen weken al heel veel gekregen, en krijgt over een maand ook weer een hoop.

Parel: Ooh wat zielig dat ze nu weer kiezen krijgt Sad Hopelijk zijn ze snel door en is ze weer een beetje de oude.
Wat knap dat ze ja kan zeggen! Luuk zegt ook wel vaak ja, maar dat ik meer echolalie, dan dat hij echt weet wat hij zegt Wink

Wij willen eind volgend jaar/begin 2014 weer voor een kindje gaan. Maar hangt wel even van onze werk/financiele situatie af op dat moment.
Eerst maar even flink genieten van mijn heerlijke kind en uitkijken naar zijn verjaardag!

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel za 22 dec 2012 - 7:58

Gaaf Studie, die kruiptunnel!

Twellie, jij krijgt het nog druk straks met 3 koters!

Aimee, hij is inderdaad bijna jarig! Leuk! Hoe ga je het nou doen?
Spannend, voor een 2de dan!

Had ik al gezegd dat dankzij mijn SPW3 vooropleiding ik mijn opleiding versneld kan gaan doen? Ik doe er ipv 3, 2 jaar over! Is toch een jaar! Dus, met enige zekerheid kan ik jullie melden dat wij er denk ik rond L`s 3e verjaardag weer voor gaan, zal dan 2015 zijn Wink Maar weet het niet helemaal zeker, want wil misschien wel eerst slagen! Dus dan wel half-eind 2015. Raar idee ook, L. gaat dan in dat jaar naar school! Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol za 22 dec 2012 - 8:08

Wat lekker parel dat je je opleiding verkort kan doen! Dus ooit komt er wel een tweede? Leuk!!

AImee, ja ik ben ook wel benieuwd hoe je het nu met de verjaardag gaat doen? En leuk dat jullie ook wel weer voor een tweede willen gaan al duurt het dan misschien nog een jaartje!

Hier weet V ook niet wat ze bedoelt met Ja hoor Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177 ze zegt het namelijk op alles en doet vervolgens het tegen overgestelde!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel za 22 dec 2012 - 8:23

Ja, er komt hier (mochten de financien het natuurlijk toelaten) zeer waarschijnlijk wel ooit een tweede. We willen allebei wel graag, maar voorlopig nog niet.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Aimee za 22 dec 2012 - 8:33

Ik weet nog niet hoe we het gaan doen Sad Ik denk dat we het gewoon de hele dag vieren, zodat iedereen verspreid kan komen, maar dat ik daar wel bij meld dat als Luuk moe is hij gewoon naar bed gaat. Vervelend voor de visite die komt als hij ligt te slapen, maar hij slaapt toch nooit lang overdag, dus dan wachten ze maar ff tot hij weer wakker is.
Ik zie er meer tegenop dan dat ik er zin in heb, doordat ik weet dat hij er zelf niet van kan genieten... Het liefst zou ik gewoon lekker met z'n drieën wat gaan doen smile

wow Parel, je opleiding in 2 jaar? Wordt wel pittig denk ik? Maar wel fijn om het zo snel mogelijk af te ronden! En dan een kindje er bij :cheering:

Studie, voor jullie echt 100%zeker dat er geen kindjes meer komen?

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol za 22 dec 2012 - 8:38

Aimee, yep 100% zeker! Ik vind het leuk met deze twee zo, ik heb het gevoel niet dat ik nog een kindje wil, en allerlei redenen die daarna komen zijn, dat het financieel dan best rekenen gaat worden en daar heb ik geen zin in, mijn angst voor nog een tweeling, huisvesting, alle dingen die we nog willen doen zeg maar.

Aimee, kan je het niet in twee delen doen dan dat je mannetje wel ff een paar uurtjes rust heeft, dus van 10-12 en van vanaf 15 uur ofzo heeft hij toch ff 3 uur rust? En ik kan me niet voorstellen dat als iemand ziet dat je mannetje moe is dat ze dan aan hem gaan leuren en trekken of ben je daar wel bang voor?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose za 22 dec 2012 - 8:41

Studie leuk zoon kruiptunel.volgende week gaan wij ook na de ikea zal der ook even na kijken A gaat tegenwoordig over al op proberen te klimmen

Aimee ja werk nu met de feestdagen meer was al geregeldt maar mijn baas regelt soms de roosters niet goed dat ik dan weer extra moet werken ,vandaag dus ook weer anders werk in tot 13.00 .maar vandaag tot 15 grgrr ik baal daar zo van de hele week was ik al laat.ik kan dan wel merken dat ik ze dan gewoon mis achja volgende week nog even en dan week vakantie.

Parel he wat mooi dat je studie in twee jaar kunt doen

iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol wo 26 dec 2012 - 1:26

Hoe zijn jullie dagen tot nu toe?

Hier is het lekker! Mijn vriend was maandag vrij dus hij is al 4 dagen thuis, wat een luxe! zondag zijn we met de meiden naar ballorig geweest, maandag heb ik ze nog naar het dagverblijf gebracht en heb ik ff lekker tijd voor mezelf gehad samen met een vriendin, lekker geluncht en geshopt. En gisteren bij mijn familie geweest! De meiden zijn zo belachelijk verwend, poppen, veel duplo, voorlees boekjes echt leuk! De little people bus die ze van ons hebben gekregen viel ook in de smaak!

En vanmorgen hebben ze tot half 9 geslapen, wat een luxe!! Straks gaan we nog eten met vrienden ben benieuwd hoe ze het daar doen we zullen het wel weer zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Twellie wo 26 dec 2012 - 1:32

Nou, de nachten waren eigenlijk nog beter dan de dagen want mijn jongste dochter heeft het doorslapen (her)ontdekt. Veertien uurtjes per nacht Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 281626781. Het zal wel van zeer tijdelijke aard zijn maar nu genieten we even van het uitgeruste gevoel.

Gisteren zijn we naar mijn vriends familie geweest en vandaag komt mijn broer hier. Ter voorbereiding ben ik al een grote pan soep aan het koken en daar gaan we versgebakken brood met ui en kaas bij eten. Gewoon lekker simpel, gisteren bij mijn schoonfamilie hebben we het vreetfestijn al gehad Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177.

Wat leuk, naar ballorig! Hoe vonden ze het daar? Heeft Ballorig ook leuke dingen voor hun leeftijdscategorie? Ik heb een abonnement op een indoorspeeltuin hier in de buurt maar dat is meer voor mijn oudste dochter, voor de jongste is er niet zoveel.

Je dochters kunnen dus weer even vooruit met het nieuwe speelgoed!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol wo 26 dec 2012 - 1:37

Twellie, ja hier in de buurt zit een ballorig en die heeft een aparte hoek voor kinderen van 1 tot 4 jaar, ze zijn vooral geinteresseerd in de ballenbak :-) Maar ook het van de glijbaan gaan vinden ze wel leuk en er liggen daar allemaal grote "kussens" waar je dan op kan klimmen enzo dat vinden ze geweldig. Het was nu wel erg druk dus daar waren ze een beetje beduusd van had ik het idee.

Fijne dag nog vandaag, lekker toch dat je het simpel houd, wij hebben gisteren bij mijn ouders gegeten het viel gelukkig mee hoe erg het vreetfestijn was!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Aimee wo 26 dec 2012 - 2:35

Wat leuk studie, dat de meiden weer zo verwend zijn! En lekker zo uitslapen joh! Volgens mij heb jij echt twee hele makkelijke, lieve dochters, als ik jouw verhalen zo lees. Blij met hun cadeautjes, lekker uitslapen, overal mee naar toe; heerlijk! Very Happy

Twellie: In een ander topic las ik dat jij bij mij in de buurt woont; heb je een abbonement op het speel.kasteel? Ik wilde daar binnenkort eens heen met Luuk, maar als er niets van kleintjes is heeft het weinig zin...
Wat fijn dat je jongste weer lekker doorslaapt! 14 uur per nacht is wel echt luxe!

Wij hebben gister bij mijn ouders gegeten, maar dit was voor Luuk eigenlijk al te druk. Nouja, opzich als hij gewoon lekker zelf kan spelen niet, maar iedereen tilt hem steeds op en dat vind hij gewoon vervelend. Ook wilde hij daar niet op bed, waardoor hij oververmoeid raakte en vannacht niet goed kon slapen. Hij is dus de hele nacht aan het spoken geweest en was om 7.00 al echt wakker. Nu ligt hij wel al eventjes lekker te slapen, ik heb gestofzuigd, gedweild, gewassen en opgeruimd en als mijn vriend straks thuis is uit zijn werk gaan we naar zijn ouders. Ik heb afgesproken met mijn vriend dat we aan zijn familie vragen hem alleen op te tillen als hij zelf aangeeft dat hij dat wil, dus ik ben benieuwd straks...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol wo 26 dec 2012 - 6:33

Aimee, ze zijn over het algemeen wel makkelijk ja .Al zitten we nu wel in de drift bui fase's (VRESELIJK!) en het woordje nee kunnen ze ook echt niet horen dus soms is het echt niet gezellig. Wat mij wel gewoon altijd op valt is dat ze snel moe zijn, we waren dus net bij vrienden, meerdere kindjes, was prima, ze zochten contact met elkaar en liepen allemaal wat rond, maar die van ons zijn als eerste moe, en dan gaan ze huilen, allemaal logisch hoor maar het valt me gewoon op dat zij vaak de eerste zijn die zo moe zijn.

Ik zit dus nu al thuis heb de meiden in bed gelegd, lagen meteen in coma. Mijn vriend is nog even gebleven het is dicht bij huis.

Hoe is het nu vandaag bij jullie gegaan Aimee?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel wo 26 dec 2012 - 6:49

Studie, die van ons is ook razendsnel moe hoor! Hun (voor het gemak maak ik er samen met mijn L. even een trio van) zijn natuurlijk ook continu DRUK he, die van mij kan geen moment rustig blijven spelen, die spanningsboog is echt laag nog!

Hier 2 bizar drukke maar heerlijke dagen gewerkt, nu uitgetelt aan tafel. Ik wilde eigenlijk All You Need Is Love van de kerst terugkijken maar ik denk dat ik in slaap val. Mijn vriend is naar een vriend hier achter, dus die is even onder de pannen. Ik ga straks maar even met een bruistabletje in bad Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Twellie wo 26 dec 2012 - 8:52

Aimee: Ik dacht dat wij bij elkaar in de buurt woonden omdat ik volgens mij ergens las dat je bij Coco in de buurt woonde. Maar volgens mij is die verhuisd (?), want ik dacht dat ze eerder in dezelfde plaats woonde als mij. Ik woon in elk geval ver van het speelkasteel.

Parel: Ik vind werken met Kerst ook altijd ideaal, het liefst één dag. Ik vond de Kerst met veel visites ook best gezellig maar nu alles achter de rug is, vind ik het ook wel fijn dat ik vanaf morgen gewoon weer in mijn normale ritme zit.

Hier kan ze ook nog niet zo heel lang opblijven: meestal breng ik haar na drie uurtjes op weer naar bed. En soms is ze vier uur op als ze maar één slaapje doet op een dag.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Twellie do 27 dec 2012 - 0:54

En vannacht heeft ze alweer doorgeslapen Very Happy.

Ik ben de komende tijd even verdwenen van het forum, want ik doe een studie voor mijn werk maar ik word constant afgeleid door forummen en het schiet dus niet op. Tot binnenkort!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel do 27 dec 2012 - 1:18

Succes Twellie!
Fijn dat je dochter qua nachtrust nu ook meewerkt!

Vannacht is L meerdere keren krijsend wakker geworden, bij mij gaat ze gewoon weer verder slapen bij mijn vriend krijst ze alles bij elkaar omdat ze met papa wil kroelen. Ik heb vannacht dentinox gesmeerd en voelde echt gigantische bonken in haar kaak links, zowel boven als onder. Dat zal een boel verklaren!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol do 27 dec 2012 - 6:17

Succes Twellie!

Parel leuke middag gehad bij de kinderboederij? Leuke foto's in het fototopic!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel do 27 dec 2012 - 6:40

We hebben serieus genoten, al was het wat miezerig, maar erg leuk!
En daarna zijn we vrijwillig even langs mijn schoonouders gegaan Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 1578173417 daar heb ik natuurlijk geen foto`s van, want dat wil ik me niet herinneren haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol do 27 dec 2012 - 10:36

Parel jullie zijn goed bezig geweest Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 1578173417
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 32 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum