Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers

Pagina 1 van 22 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 7:43

Een achternicht van mij zet allerlei super persoonlijke dingen op haar Facebook.
Ruzie met een vriendin (met naam en al), dat ze naar de dokter moet voor controle van haar borst en dat ze hoopt dat het niks ergs is (en dan is er uiteindelijk niks aan de hand) en nog veel meer persoonlijke dingen waarvan ik denk, dat hoeft toch niemand te weten?! Sta er soms echt versteld van wat zij allemaal post.
Ik heb hier zelf ook wel wat persoonlijke dingen gepost en andere forummers ook, maar dat vind ik toch anders hier.

Kennen jullie ook van die mensen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Sugarfall wo 18 jul 2012 - 7:53

Niet echt van dit soort dingen, maar mijn nichtje (14) is op vakantie en haar ''vriendje'' had op haar wall geplaatst ''Ik mis je'', reageert ze erop met ''Ik jou niet''. Haha, lullig voor hem maar ik vond het zo droog en heb er ook om zitten lachen. Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... 394967
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Kowalski wo 18 jul 2012 - 7:56

Ik zag laatst bij iemand een status en daar moest ik toch wel erg hard om lachen! Hij had een, naar zijn idee, verkeerde beoordeling gekregen op school en wilde dat even delen. Hij schreef: "Heb ik ***verdomme een onvoldoende gekregen van die *** van een docent, stomme ***" waarbij hij de naam van de docent erin schreef. En aangezien facebook tegenwoordig bij het intikken van een naam bijna automatisch diegene tagt, kreeg zij dat gewoon in haar inbox en kon het hele docententeam inclusief examencommissie dat zien.

Tsja, dat is dus gewoon dom! Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 7:56

Hahaha Kowalski lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Raindrop wo 18 jul 2012 - 8:00

Haha Kowalski en Sugarfall! Laughing

Ik heb wel wat mensen op FB die als ze zich rot voelen dat allemaal in hun status zetten. En als je dan vraagt hoe het komt reageren ze daar niet op, daar kan ik echt niet tegen. Zet het dan niet op FB. Sowieso zet ik zoiets nooit op FB.

Op het forum zet ik ook wel eerder persoonlijke dingen dan op FB.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  _Lacey_ wo 18 jul 2012 - 8:08

Ik heb iemand in mijn lijst staan die vaak dingen als "Some things are better left unsaid" of "In moeilijke tijden kom je er pas achter wie je echte vrienden zijn" plaatst. Van die vage berichten die alleen de mensen die echt dicht bij haar staan begrijpen. Die reageren vervolgens ook minstens zo vaag.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:09

_Lacey_ schreef:Ik heb iemand in mijn lijst staan die vaak dingen als "Some things are better left unsaid" of "In moeilijke tijden kom je er pas achter wie je echte vrienden zijn" plaatst. Van die vage berichten die alleen de mensen die echt dicht bij haar staan begrijpen. Die reageren vervolgens ook minstens zo vaag.

Ook zo irritant ja Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Printje wo 18 jul 2012 - 8:09

Wat ik echt irritant vind is zijn dingen als:

Dit is te erg voor woorden, hoe nu verder?

vervolgens weet ik hoeveel bezorgde reacties en geen mens die meer reageert op wat er bedoeld werd, dat vind ik gewoon vragen om aandacht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:10

Ik heb er een die post elk uur wel iets over wat ze aan het doen is en wat ze nog meer gaat doen. Echt boring en ik snap dat echt niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:16

Mijn zus moet iemand aannemen en ze had van het uitzendbureau meerdere cv's gehad. Ze vroeg mij ook mee te lezen om te kijken wie ze voor een gesprek uit kon nodigen en ik had ze allemaal op facebook opgezocht. 1 meisje schreef dat ze haar huidige werk stom vond, dat ze zin had in weekend, dat ze de uren af zat te tellen, postte foto's van haar en een collega in de rookpauze, dat ze 'alweer' ziekgemeld was van haar werk, etc. Allemaal onder werktijd (want je kunt datum en tijd zien).
Ik snap niet dat mensen niet snappen dat een werkgever je facebook checkt, dan zet je zulke dingen er toch niet op als werkzoekende? Het kwam in ieder geval zeer ongemotiveerd over.

Edit; Je kunt het er natuurlijk op zetten als je wil, maar maak dan niet alles openbaar voor vreemden Rolling Eyes


Laatst aangepast door Jente op wo 18 jul 2012 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  mickey wo 18 jul 2012 - 8:16

Ik zag er vanmiddag een voorbij komen: "Zucht..."
En dan moet dus iedereen gaan vragen wat er is... Heb er twee in mijn lijst die zulke dingen (zeer) regelmatig posten. Erger me rot! Sowieso plaatst één van die twee echt alles wat ze doet. Zelfs al is het maar met de hond wandelen... Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... 1270000679
Vorig jaar had ze er uitgebreid op verteld dat ze op vakantie gingen, met datum en al erbij. Toen ze terug kwamen van vakantie was er ingebroken in de auto... Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... 394967
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Paper Crown wo 18 jul 2012 - 8:17

Haha ja ik lach me suf om sommige maar weet je, het zijn allemaal mensen en we werken op een bepaalde manier toch allemaal 't zelfde, we willen aandacht en hoe is dat makkelijker dan op facebook zetten?

Wéét je wat ik pas irritant vind, van die mensen die zelf NOOIT wat erop zetten but more then happy om hun neuzen in jouw zaken te steken. Ik pleur zulke mensen eruit.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:19

Zelf zet ik amper iets op FB. En al helemaal geen persoonlijke informatie. Een meisje doet het wel en dan ook echt alles. Dat ze een klotendag op het werk heeft, dat ze degene haat die haar heeft misbruikt voor eigen goed gevoel, dat ze naar bepaalde plaatsen gaat en vooral 20x dat ze haar vriend zo mist, die op dat moment gewoon bij haar op de bank zit.

En telkens reageert haar moeder. Dat het zo erg voor haar is, dat ze mensen maar een poepie moet laten ruiken, dat sommige mensen haar niet waard zijn, dat ze gelijk heeft en dat iedereen dat maar eens moet inzien en dat ze het zo ongelofelijk heeft getroffen met haar vriend etc. etc. etc..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Kowalski wo 18 jul 2012 - 8:20

mickey schreef:Vorig jaar had ze er uitgebreid op verteld dat ze op vakantie gingen, met datum en al erbij. Toen ze terug kwamen van vakantie was er ingebroken in de auto... Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... 394967

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... 1347041234
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:21

Ik heb iemand die allemaal dubieuze statussen plaatst, en altijd met deze smiley: :o)

En als het dan nog bij 1 per dag blijft, nee, er komen zeker 10 updates voorbij per dag, allemaal in dezelfde trant. Hoe irritant!



Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:22

Paper Crown schreef:Haha ja ik lach me suf om sommige maar weet je, het zijn allemaal mensen en we werken op een bepaalde manier toch allemaal 't zelfde, we willen aandacht en hoe is dat makkelijker dan op facebook zetten?

Ja dat is zo, maar zo heeft iedereen wel z'n ergernissen toch? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Coco wo 18 jul 2012 - 8:23

Oh ja, daar ken ik er ook wel een van. Echt verschrikkelijk wat ze allemaal er op gooit. Om je te schamen. Zeiken op buren, werk, zelfs over dr moeder. Telefoontjes die ze pleegt naar instanties waarbij het gesprek niet naar wens was. Over buren die een deur dicht gooien waardoor het kind begon te krijsen Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... 394967
En maar klagen dat ze geen baan kan vinden. Vind je het gek met zoveel negativiteit op het net.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Jade wo 18 jul 2012 - 8:24

Ik zet ook best veel op facebook smile.

Ik zie het probleem ook niet zo eigenlijk. Het is immers mijn eigen informatie en je hoeft het niet te lezen. Ik zet gemiddeld 4x per week een nieuwe update op fb.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:25

Jade schreef:Ik zet ook best veel op facebook Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... 561177.

Ik zie het probleem ook niet zo eigenlijk. Het is immers mijn eigen informatie en je hoeft het niet te lezen. Ik zet gemiddeld 4x per week een nieuwe update op fb.

Het maakt me ook niet uit hoe vaak je een update plaatst, maar echt privé dingen over je vriendin waarmee je net een vriendschap hebt gebroken, dat vind ik wel heel ver gaan. Ik denk dat je zelf ook wel weet dat mijn topic niet over doodnormale statussen gaat Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  _Nina wo 18 jul 2012 - 8:26

Ik heb een collegaatje die een tijd lang elke dag postte wat ze nu weer allemaal gekocht had. En dan allemaal met merken erbij en prijsklasse Chanel. Naar de fietsenmaker gaan en thuiskomen met een iPhone en blablabla. Tenenkrommend...
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:27

Statler schreef:Ik heb een collegaatje die een tijd lang elke dag postte wat ze nu weer allemaal gekocht had. En dan allemaal met merken erbij en prijsklasse Chanel. Naar de fietsenmaker gaan en thuiskomen met een iPhone en blablabla. Tenenkrommend...

Iemand die ik ken doet dat ook idd, compleet met prijs erbij, zo pauperig vind ik dat altijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 8:27

Ik vind van die zoetsappige tegeltjesteksten irritant, vooral als eronder staat 'als je een hart hebt, zet dit dan in je status' of zoiets dergelijks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Shopelle wo 18 jul 2012 - 8:27

Ja, ook ik erger me hier kapot aan. Vreselijk irritant.
Wat ik vooral dom vind is dat je alles op je Facebook zet en vervolgens openbaar.. Inderdaad de werkgevers kunnen het gewoon zien! Yes nerd

Ik zelf heb wel Facebook maar post bijna niets. En ik post al helemaal niet wanneer ik op vakantie ga... :shock:
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Paper Crown wo 18 jul 2012 - 8:28

Mermaid Forest schreef:
Paper Crown schreef:Haha ja ik lach me suf om sommige maar weet je, het zijn allemaal mensen en we werken op een bepaalde manier toch allemaal 't zelfde, we willen aandacht en hoe is dat makkelijker dan op facebook zetten?

Ja dat is zo, maar zo heeft iedereen wel z'n ergernissen toch? smile

Och ja natuurlijk! Ik heb ze er ook bijzitten, een vriendin van mij
post alleen maar dit soort dingen: 'Nog even pauze en dan werken' of: 'Poe, wat ben ik moe zeg!' of eeuwig over haar rekeningen maar ondertussen shopt ze nog vaker dan ik.. Echt niets interessants!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  _Nina wo 18 jul 2012 - 8:28

Ohhh en ik vind al die 'like if you think...'-foto's maar schijtirritant. Verbannen die zooi.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 22 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum