Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers

Pagina 11 van 22 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  SoGood vr 20 jul 2012 - 2:36

Nour, eerlijk gezegd vind ik jou ook wel een beetje arrogant overkomen op FB met je eindeloze kroegavonden, terrasjes, etentjes en zussenavondjes. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  SoGood vr 20 jul 2012 - 2:39

Maar even serieus.. Dat is toch ook wel een beetje de bedoeling van FB? Zelf ben ik eerlijk gezegd niet zo'n actieve poster maar kijk.. Mij interesseert het ook niet dat iemand weer de zoveelste kop thee drinkt op de bank, maar gezellige avondjes uit van bekende Facebookvrienden, liefst met foto-verslag kan ik altijd wel waarderen! Waar heb je anders FB voor? Ik vind het altijd leuk om een paar keer per dag alles updates te zien. Zeker als ik aan het werk ben.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:40

Sogood schreef:Nour, eerlijk gezegd vind ik jou ook wel een beetje arrogant overkomen op FB met je eindeloze kroegavonden, terrasjes, etentjes en zussenavondjes. Wink

Ik zal in het vervolg even melden dat ik naar de wc ga. Very Happy Zo ben ik ook, arrogant en graag laten zien hoe interessant mijn leven is. Oh wacht, ik kan er ook als uitzondering eens opzetten dat ik ga trouwen. Gewoon, ter afwisseling.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:41

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:02; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  SoGood vr 20 jul 2012 - 2:42

Yasmin schreef:
Sogood schreef:Nour, eerlijk gezegd vind ik jou ook wel een beetje arrogant overkomen op FB met je eindeloze kroegavonden, terrasjes, etentjes en zussenavondjes. Wink
Over wie heb je het? Ik heb je namelijk niet op FB Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 253468018

Misschien moet je de zin nog eens goed lezen.. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:42

Yasmin schreef:
Sogood schreef:Nour, eerlijk gezegd vind ik jou ook wel een beetje arrogant overkomen op FB met je eindeloze kroegavonden, terrasjes, etentjes en zussenavondjes. Wink
Over wie heb je het? Ik heb je namelijk niet op FB :P
Heet jij Nour? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:53

Wat vinden jullie van dit artikel?

http://www.frankwatching.com/archive/2011/08/01/facebook-en-twitter-generatie-is-kinderachtig-banaal-en-zelf-obsessief/

Zijn jullie het daarmee eens en waarom wel of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Mari vr 20 jul 2012 - 3:20

Ik begrijp Yasmin wel. Heb ook al eerder aangegeven dat ik iedereen z'n dagelijkse dingetjes niet echt boeiend vind. (poepen, plassen, wassen, slapen, eten, geeuwen).

Arrogant is misschien niet het goede woord, maar ik heb bij sommige facebook gebruikers inderdaad wel is het idee dat ze heel graag aandacht willen, en daarom zoveel ''informatie'' neerzetten. Het merendeel van mijn facebook vrienden doen dat niet, maar bij een aantal proef ik dat wel.

Ik heb ook geen facebooklijst met mensen die ik bijvoorbeeld nooit meer zie of van heel vroeger, heel simpel omdat het me niet zo heel veel uitmaakt wat ze doen. Ik heb geen 100 vrienden ik heb alleen mensen die ik echt ken, en zo af en toe of regelmatig zie of spreek.

Dat sommige mensen juist facebook hebben om bijvoorbeeld te kijken hoe het die en die van vroeger is, prima, kan ik in komen, omdat je dan toch een beetje op de hoogte blijft. Maar die behoefte heb ik niet. Ik steek dan liever m'n tijd in mensen die ik echt belangrijk vind.

Zo heeft ieder z'n facebook voor z'n eigen doeleinde, en mensen die eindeloos in mijn ogen onzin plaatsen zitten niet meer in het nieuwsoverzicht, probleem opgelost.

ieder z'n meugWat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 2474380249
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Antibes vr 20 jul 2012 - 3:34

Susan schreef:Vanmiddag ook weer zo iemand op Facebook die Peppa Pig cupcakes ging bakken en daar allemaal foto's van ging plaatsen, alsof er iemand is die daarin geïnteresseerd is oh nee, dat was ik zelf.

Haha, ik dacht nog even aan dit topic! cheers
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 3:35

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 3:39

Yasmin, volgens mij kun jij beter FB verwijderen met dat gezeur van je. scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Antibes vr 20 jul 2012 - 3:44

Sleep


Laatst aangepast door Antibes op vr 20 jul 2012 - 12:29; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 3:48

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 3:54

Heb jij dan zo'n boeiend, sprankelend, reuze interessant leven dat jij zulke dingen nooit, maar dan ook nooit post?

Als ik een dag weg ga met vriendinnen, vind ik dat leuk om te melden. Is dat dan arrogant? nerd Hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 3:54

En daarbij:

Je hoeft het niet te lezen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Kqip vr 20 jul 2012 - 4:01

Hoe kun je nou zeggen of zeker weten dat een ander dat niet boeit?
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 4:04

Yasmin schreef:Nou het is juist een makkelijke manier om in contact te blijven met mensen die je niet vaak spreekt en daarom verwijder ik het dus niet. Als ik dan mn mening geef wordt dat afgedaan als gezeur? confused
Ik vraag me gewoon af waarom mensen de behoefte hebben om zulke updates te plaatsen dat ze de was aan het ophangen zijn enz. Zou je ook naar een vriendin nu smsen: ik ga even de was ophangen en daarna om boodschappen. Dan heeft die vriendin toch ook zoiets van: wat boeit mij dat?

Ik geef zeuren aan omdat je opnieuw door gaat. Je mening geven mag altijd altijd maar ik lees nu meer negatief gezeur dat ik me eerlijk afvraag waarom jij FB hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Linnie1985 vr 20 jul 2012 - 5:50

Ik ken een meisje die post alles in het Engels, terwijl ze dus echt geen Engels kent Laughing. Maar hier erger ik me niet aan, ik lig iedere keer weer in een deuk als er weer een nieuwe update van haar tevoorschijn komt.

So im of to bed so pll have awasome nite and have fun so good nite smile

laat my no what you fink off this nuber

So nihty nite every one i m of to bed i m so tired so of i go to gat a good nite sleep bey Very Happy

Ze heeft al een aantal reacties gehad dat ze beter updates in het nederlands kan doen.
En zij is er dus ook 1 die iedere avond zegt dat ze gaat slapen en iedereen weltrusten wenst LOL
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  SleepingBeauty vr 20 jul 2012 - 6:21

kHeb ook zo'n moeder (niet mijn moeder) die allemaal foto's van haar kindjes op facebook zet. En ook elke keer dat ze ziek zijn, dan dit hebben dan dat hebben...En zelfs foto's van het kindje harstikke ziek in het ziekenhuis.

Dat soort dingen vind ik altijd een beetje vragen om aandacht.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Bliss vr 20 jul 2012 - 12:29

Linnie1985 schreef:Ik ken een meisje die post alles in het Engels, terwijl ze dus echt geen Engels kent Laughing. Maar hier erger ik me niet aan, ik lig iedere keer weer in een deuk als er weer een nieuwe update van haar tevoorschijn komt.

So im of to bed so pll have awasome nite and have fun so good nite smile

laat my no what you fink off this nuber

So nihty nite every one i m of to bed i m so tired so of i go to gat a good nite sleep bey Very Happy

Ze heeft al een aantal reacties gehad dat ze beter updates in het nederlands kan doen.
En zij is er dus ook 1 die iedere avond zegt dat ze gaat slapen en iedereen weltrusten wenst LOL

Muhahahaha wat erg!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Polly vr 20 jul 2012 - 12:36

Linnie1985 schreef:Ik ken een meisje die post alles in het Engels, terwijl ze dus echt geen Engels kent Laughing. Maar hier erger ik me niet aan, ik lig iedere keer weer in een deuk als er weer een nieuwe update van haar tevoorschijn komt.

So im of to bed so pll have awasome nite and have fun so good nite Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 561177

laat my no what you fink off this nuber

So nihty nite every one i m of to bed i m so tired so of i go to gat a good nite sleep bey Very Happy

Ze heeft al een aantal reacties gehad dat ze beter updates in het nederlands kan doen.
En zij is er dus ook 1 die iedere avond zegt dat ze gaat slapen en iedereen weltrusten wenst LOL

Die wil ik ook op Facebook!! HAHA
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Rovine vr 20 jul 2012 - 19:25

Wat is een nuber? scratch

Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Jerry vr 20 jul 2012 - 19:57

Number?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Discordia vr 20 jul 2012 - 19:59

Ik vind het leuk om te weten wat de mensen op Facebook bezighoudt. Maar ik hoef niet iedere zucht te lezen. Ik heb een paar oudcollega's op Facebook en die "Morgen is me man jarig" berichten vind ik nogal oninteressant. Net zoals berichten die alleen maar babyfoto's/kinderverhalen bevatten. Als ik iets meemaak, meld ik het eigenlijk alleen als ik denk dat anderen hier ook op zitten te wachten of als het anderen prikkelt en ik hen eventueel kan betrekken in het verhaal. Anders is het gewoon niet interessant genoeg.

Verder ben ik weinig meer op Facebook te vinden. Ik zit meer op Twitter en dat is toch weer een heel ander verhaal.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Linnie1985 vr 20 jul 2012 - 22:05

Ik ben wel goed in het spreken, maar typen ben ik ook geen ster in, als ik iets niet weet, pak ik er gewoon een vertaalmachine bij Laughing. Maar zomaar iets in het Engels in het rond typen als je totaal geen Engels kent? Nee, dat komt gewoon stom over vind ik.

Datzelfde meisje post ook regelmatig berichtjes naar zo'n gast van de Jonas Brothers...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 11 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 22 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum