Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers

Pagina 22 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  PrimaBella ma 15 okt 2012 - 23:04

Lousanne schreef:Oh Niekske zo iemand heb ik ook in mijn vriendenlijst, tenenkrommend idd :O

Ik heb een neefje van een jaar of 13, 14, die actief is op facebook. Laatst had hij een keer 's avonds een reactie geplaatst bij een foto van een meisje, waar ook al meer reacties stonden en er dus een soort van gesprek aan de gang was over wat ze morgen in het tussenuur gingen doen ofzo..
Anyway, geeft op een gegeven moment mijn oom ook een reactie op diezelfde foto van dat meisje, R. (naam zoon), ga eens slapen, je moet er morgen vroeg uit!
Haha, daar was ik als zoon toch ook niet zo blij van geworden..

Dit vind ik stiekem toch wel humor hoor.. Haha Laughing
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Lousanne ma 15 okt 2012 - 23:57

PrimaBella schreef:
Lousanne schreef:Oh Niekske zo iemand heb ik ook in mijn vriendenlijst, tenenkrommend idd :O

Ik heb een neefje van een jaar of 13, 14, die actief is op facebook. Laatst had hij een keer 's avonds een reactie geplaatst bij een foto van een meisje, waar ook al meer reacties stonden en er dus een soort van gesprek aan de gang was over wat ze morgen in het tussenuur gingen doen ofzo..
Anyway, geeft op een gegeven moment mijn oom ook een reactie op diezelfde foto van dat meisje, R. (naam zoon), ga eens slapen, je moet er morgen vroeg uit!
Haha, daar was ik als zoon toch ook niet zo blij van geworden..

Dit vind ik stiekem toch wel humor hoor.. Haha Laughing

Haha, ik opzich ook wel, maar als mijn vader zoiets bij mij had gedaan was ik daar echt niet blij van geworden!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Annemoontje di 16 okt 2012 - 2:33

Pfff, weet je wat mijn jongste broer net op Facebook heeft gezet?

Wow, look at this profile! (en dan een link naar mijn facebookpagina).
Heb er gewoon een achtergrond van een spel op gezet tijdje terug al (lekker boeiend en niks apparts aan ofzo) en nu plaats hij dat dus. Oja hij laat trouwens nooit iets van zich horen en doet hij zo. Slaat ook als l*l op drumstel.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Inge di 16 okt 2012 - 2:41

Is dat niet zo'n automatische link die geplaatst wordt!?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Annemoontje di 16 okt 2012 - 2:46

Nee, geen automatische link zo te zien. Hij heeft ook van die smilies geplaatst achter het bericht. En hij krijgt er ook gewoon reacties op, dus denk dat het geen automatische link is.

*edit* Ow nu hoorde ik net van iemand dat dat een geintje is! Dat als je die link aanklikt, op je eigen pagina komt (dus iedereen op zijn eigen pagina).
Ik ben zeker een facebookleek dat ik dat niet wist. Voel me best dom nu :p
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Snoes di 16 okt 2012 - 18:37

Niekske schreef:Ik moet em weer even aanhalen.. een vriendin van me heeft een FB pagina voor haar zoontje van een paar maanden en dan gaat ze eerst zelf foto's plaatsen van haar zoontje en vervolgens logt ze in onder de naam van haar zoontje en gaat ze reageren op die foto's met dingen als 'ikke superbaby!' Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 1270000679
Oh jeetje zeg, wat erg!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Paper Crown di 16 okt 2012 - 18:40

Snoes schreef:
Niekske schreef:Ik moet em weer even aanhalen.. een vriendin van me heeft een FB pagina voor haar zoontje van een paar maanden en dan gaat ze eerst zelf foto's plaatsen van haar zoontje en vervolgens logt ze in onder de naam van haar zoontje en gaat ze reageren op die foto's met dingen als 'ikke superbaby!' Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 1270000679
Oh jeetje zeg, wat erg!

Nee.. Kots!!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Japie di 16 okt 2012 - 19:18

Annemoontje schreef:Nee, geen automatische link zo te zien. Hij heeft ook van die smilies geplaatst achter het bericht. En hij krijgt er ook gewoon reacties op, dus denk dat het geen automatische link is.

*edit* Ow nu hoorde ik net van iemand dat dat een geintje is! Dat als je die link aanklikt, op je eigen pagina komt (dus iedereen op zijn eigen pagina).
Ik ben zeker een facebookleek dat ik dat niet wist. Voel me best dom nu :p

Hahaha, hier moest ik even om lachen! Laughing
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 22 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum