Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers

Pagina 3 van 22 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Didi wo 18 jul 2012 - 9:37

RYW schreef:
Didi schreef:Ik ben met iemand bevriend die ongeveer zulke dingen neerzet. 'Zo even stofzuigen en dweilen, de was zit weer in de machine haha. Straks even stamppot boerenkool maken en vanavond maar lekker op de bank zitten. En heel veel van mijn mannetje houden'. En dit elke dag.

Nou daar zakt m'n broek vanaf hoor.

Dat doet mijn nicht ook! En dan in allemaal verkleinwoorden: 'lekker wasje gedraaid en huisje gestofzuigd, nu even met moedertje boodschapjes doen en daarna met kindjes en mannetje in het tuintje van het zonnetje genieten'.

Ja echt erg idd, ik lees bij deze persoon ook vaak ' even aardappeltjes schillen'. Ik heb een keer gevraag of ze kabouters op bezoek kreeg. En haar reactie was ongeveer 'NOU!!!!!! Juh snapt tog wel wat ik bedoel???????'
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 9:39

RYW schreef:
Didi schreef:Ik ben met iemand bevriend die ongeveer zulke dingen neerzet. 'Zo even stofzuigen en dweilen, de was zit weer in de machine haha. Straks even stamppot boerenkool maken en vanavond maar lekker op de bank zitten. En heel veel van mijn mannetje houden'. En dit elke dag.

Nou daar zakt m'n broek vanaf hoor.

Dat doet mijn nicht ook! En dan in allemaal verkleinwoorden: 'lekker wasje gedraaid en huisje gestofzuigd, nu even met moedertje boodschapjes doen en daarna met kindjes en mannetje in het tuintje van het zonnetje genieten'.
lol! wat verschrikkelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 9:42

Haha ja, alsof ze in een barbiehuis wonen waar alles klein en schattig en roze is Wink

Ongetwijfeld is er ook iemand die zich dood ergert aan mijn facebook-posts. Ik maak vaak gekke foto's van mijn katten met een lollig onderschrift erbij. 'Kat in de zak' als er eentje in een plastic tas zit, 'kat uit de boom kijken' als er eentje in de kerstboom geklommen is, 'theekopjes geven' toen er eentje kopjes gaf aan de theepot, enzovoorts. Vinden vast en zeker mensen ook enorm flauw Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 9:43

RYW schreef:Haha ja, alsof ze in een barbiehuis wonen waar alles klein en schattig en roze is Wink

Ongetwijfeld is er ook iemand die zich dood ergert aan mijn facebook-posts. Ik maak vaak gekke foto's van mijn katten met een lollig onderschrift erbij. 'Kat in de zak' als er eentje in een plastic tas zit, 'kat uit de boom kijken' als er eentje in de kerstboom geklommen is, 'theekopjes geven' toen er eentje kopjes gaf aan de theepot, enzovoorts. Vinden vast en zeker mensen ook enorm flauw Wink

Ik heb zo gelachen om dat Moederdagcadeau van jouw kinderen, vooral dat commentaar erbij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Poubelle wo 18 jul 2012 - 9:43

Een vriendin van me zet alles wat ze aan het doen is, vooral in het weekend, op facebook, en dan vooral hoe geweldig ze het vindt.
Ze heeft het ooit gepresteerd om 5 keer op dezelfde avond een statusupdate neer te zetten over hoe geweldig die lieve mensen zijn die allemaal bij haar zitten en wat een geweldige avond het is.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Poubelle wo 18 jul 2012 - 9:44

Statusupdates als die Statler laat zien vind ik dan weer minder, heb het idee dat mensen die dat soort dingen plaatsen zichzelf ontzettend grappig vinden.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 9:45

Susan schreef:
RYW schreef:Haha ja, alsof ze in een barbiehuis wonen waar alles klein en schattig en roze is Wink

Ongetwijfeld is er ook iemand die zich dood ergert aan mijn facebook-posts. Ik maak vaak gekke foto's van mijn katten met een lollig onderschrift erbij. 'Kat in de zak' als er eentje in een plastic tas zit, 'kat uit de boom kijken' als er eentje in de kerstboom geklommen is, 'theekopjes geven' toen er eentje kopjes gaf aan de theepot, enzovoorts. Vinden vast en zeker mensen ook enorm flauw Wink

Ik heb zo gelachen om dat Moederdagcadeau van jouw kinderen, vooral dat commentaar erbij.

Die tenenkrommend lelijke kattenbeeldjes? Je had mijn vaders gezicht moeten zien toen ik die dingen één voor één uitpakte, die had het niet meer Wink Ik heb ze nog steeds staan, ik waardeer alle cadeautjes van mijn kinderen... maar ik laat ze mooi niet meer met mijn moeder naar een rommelmarkt gaan Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  _Nina wo 18 jul 2012 - 9:46

Pixie schreef:Statusupdates als die Statler laat zien vind ik dan weer minder, heb het idee dat mensen die dat soort dingen plaatsen zichzelf ontzettend grappig vinden.
Dank u, die was van mezelf Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 1270000679
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  SleepingBeauty wo 18 jul 2012 - 9:46

Ik heb er eentje die zet er neer dat ze ongesteld is, denk je ook fijn om te weten;)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 9:48

RYW schreef:
Susan schreef:
RYW schreef:Haha ja, alsof ze in een barbiehuis wonen waar alles klein en schattig en roze is Wink

Ongetwijfeld is er ook iemand die zich dood ergert aan mijn facebook-posts. Ik maak vaak gekke foto's van mijn katten met een lollig onderschrift erbij. 'Kat in de zak' als er eentje in een plastic tas zit, 'kat uit de boom kijken' als er eentje in de kerstboom geklommen is, 'theekopjes geven' toen er eentje kopjes gaf aan de theepot, enzovoorts. Vinden vast en zeker mensen ook enorm flauw Wink

Ik heb zo gelachen om dat Moederdagcadeau van jouw kinderen, vooral dat commentaar erbij.

Die tenenkrommend lelijke kattenbeeldjes? Je had mijn vaders gezicht moeten zien toen ik die dingen één voor één uitpakte, die had het niet meer Wink Ik heb ze nog steeds staan, ik waardeer alle cadeautjes van mijn kinderen... maar ik laat ze mooi niet meer met mijn moeder naar een rommelmarkt gaan Wink

Jaaa, die kattenbeeldjes, en dan jouw commentaar, dat ze met oogstrelende precisie jouw smaak hadden ingeschat. Very Happy
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Lady Starstruck wo 18 jul 2012 - 9:50

SleepingBeauty schreef:Ik heb er eentje die zet er neer dat ze ongesteld is, denk je ook fijn om te weten;)

Haha dat is al helemaal zoiets wat de hele wereld niet hoeft te weten Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 9:50

Statler schreef:
Pixie schreef:Statusupdates als die Statler laat zien vind ik dan weer minder, heb het idee dat mensen die dat soort dingen plaatsen zichzelf ontzettend grappig vinden.
Dank u, die was van mezelf Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 1270000679
Lol, oeps Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 9:51

Mermaid Forest schreef:
Statler schreef:
Pixie schreef:Statusupdates als die Statler laat zien vind ik dan weer minder, heb het idee dat mensen die dat soort dingen plaatsen zichzelf ontzettend grappig vinden.
Dank u, die was van mezelf Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 1270000679
Lol, oeps Very Happy

Awkward!!! Wink



Susan: ja, dat was leuk inderdaad Very Happy

Ik vond het trouwens wel superlief, ze hadden elk een portemoneetje met daarin 10 euro om vrij te besteden, en ze hebben elk geloof ik 8 euro besteed aan kadootjes voor mij. Zo schattig Wink ik kan ze wel opvreten soms Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 9:52

Dat is zeker lief ja, maar die poesjes waren dan nog wel aardig duur.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 9:54

Susan schreef:Dat is zeker lief ja, maar die poesjes waren dan nog wel aardig duur.

Ja, er zat nog meer niet kat-gerelateerd gebeuren bij. Onderzettertjes voor glazen, een soort portemonneetje, een vaasje, meer van dat soort dingetjes, maar die hadden een wat minder hoog facebook-gehalte Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 9:55

Wat schattig, RYW I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Sterre wo 18 jul 2012 - 10:00

Of mensen die via hun status blijven klagen over dagelijkse ongemakken. Dan moet ik altijd hier aan denken:


http://m.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00


Laatst aangepast door Sterre op wo 18 jul 2012 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 10:02

Ik zou het trouwens echt vreselijk vinden als mijn vriend mijn hele facebook onder zou plempen met 'oh moppie ik hou zoveel van je en ik mis je zo, xxx je schatje' of dat soort dingen. Ik ben geen 16 meer Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Poubelle wo 18 jul 2012 - 10:03

RYW schreef:
Mermaid Forest schreef:
Statler schreef:
Pixie schreef:Statusupdates als die Statler laat zien vind ik dan weer minder, heb het idee dat mensen die dat soort dingen plaatsen zichzelf ontzettend grappig vinden.
Dank u, die was van mezelf Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 1270000679
Lol, oeps Very Happy

Awkward!!! Wink


Oeps, idd!

Het kwam meer dat ik dat dacht doordat ik vanmiddag een soortgelijke post zag alleen dan met de foto van een auto en de tekst in rijmvorm.
Ik weet niet, had het idee dat degene die dat plaatste zichzelf heel funny vond.
Heb ik me hier een beetje uitgeluld?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Twellie wo 18 jul 2012 - 10:04

Nope Wink .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Poubelle wo 18 jul 2012 - 10:08

He verdorie.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Polly wo 18 jul 2012 - 10:15

Hahaha, super grappig om te lezen dit topic, omdat het inderdaad zo herkenbaar is.

Een vriendin die zelf altijd alles op FB zet (de categorie "Nu even de was doen, daarna lekkah op de bank") klaagde laatst over haar FB-vriendin die vanalles op FB zet. Dus ik nieuwsgierig; wie plaatst er zoveel op FB dat deze vriendin er iets van zegt? En de status was als volgt: "Ben met *dochter van 3* bij de dokter geweest. t zijn de waterpokke t zit echt overal t zit op dr gezicht op dr armen op dr benen zelfs op dr billen en op dr schaamlippen hopelijk is het snel weer beter".

:O

Pixie, haha! Ik vind het zelf ook niet zo grappig hoor, ik irriteer me er niet aan maar kan er ook niet om lachen. Maar ja, smaken verschillen!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 10:18

Ik heb er eentje bij, die alles wat er die dag gebeurt op FB zet. Ongeveer elk uur een update. Afgewisseld met wat de kinderen doen en beleven. En ze reageert op íedereen en elke status-update.

Een ander zeurt continue over alles waar over te zeuren valt (het werk, het weer, het huis waarin ze woont, het eten, de mensen om haar heen).

En dan heb ik nog een persoon die het alleen maar over de ontwikkeling van haar kind heeft. Inclusief foto's en filmpjes.



Maar goed, er zijn vast genoeg mensen die zich irriteren aan mijn updates over paardrijden en werken enzo Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Pannetoet wo 18 jul 2012 - 10:19

Ik ken er ook genoeg die elk half uur melden wat ze aan het doen zijn..Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 253468018 Sommigen heb ik om die reden eruit gegooid omdat het voor mij echt niks toevoegd en ik mij er alleen maar aan irriteer haha.. Kameraad van mijn vriend doet dat ook en zijn vriendin vind dat echt niet leuk dus zaterdag hadden we weer een leuke discussie daarover en toen ik tegen hem zei 'Weet je wat je doet? Ga naar de Bart Smit, koop daar zo'n leuk dagboekje met een slot dan kun je daar je gevoelens e.d. inzetten..' Haha! Hij was wel meteen stil.. Ik plaats hooguit 2x per week wat op facebook gewoon omdat ik geen behoefte heb om alles te melden..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 10:20

Haha, ik vergat er eentje: een kennis die een clitpiercing had laten zetten en de verhalen over het laten zetten en de nabehandeling (inclusief ontsteking en pus) ook allemaal op facebook zette. Gelukkig zaten er geen foto's bij, maar ik hoef niet zonodig andermans ontstoken vleeswaren te bespreken op facebook...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 3 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 22 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum