Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers

Pagina 2 van 22 Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  _Nina wo 18 jul 2012 - 8:29

Toch vind ik stiekem mijn eigen Willem-status nog steeds geniaal Laughing
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Printje wo 18 jul 2012 - 8:30

Susan schreef:Ik vind van die zoetsappige tegeltjesteksten irritant, vooral als eronder staat 'als je een hart hebt, zet dit dan in je status' of zoiets dergelijks.

ow ja dat vind ik ook irritant, of deze week is de week van..blabla bla.... zet dit in je status als....


Of Facebook wordt betaald!!!!! behalve als je dit in je status zet. grrrr en dan zie je het echt iedere keer bij iedereen verschijnen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:30

Paper Crown schreef:
Mermaid Forest schreef:
Paper Crown schreef:Haha ja ik lach me suf om sommige maar weet je, het zijn allemaal mensen en we werken op een bepaalde manier toch allemaal 't zelfde, we willen aandacht en hoe is dat makkelijker dan op facebook zetten?

Ja dat is zo, maar zo heeft iedereen wel z'n ergernissen toch? Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 561177

Och ja natuurlijk! Ik heb ze er ook bijzitten, een vriendin van mij
post alleen maar dit soort dingen: 'Nog even pauze en dan werken' of: 'Poe, wat ben ik moe zeg!' of eeuwig over haar rekeningen maar ondertussen shopt ze nog vaker dan ik.. Echt niets interessants!
Of inderdaad geklaag over rekeningen zo openbaar neerzetten, daar verbaas ik me ook over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Paper Crown wo 18 jul 2012 - 8:31

Susan schreef:Ik vind van die zoetsappige tegeltjesteksten irritant, vooral als eronder staat 'als je een hart hebt, zet dit dan in je status' of zoiets dergelijks.

Tegenwoordig zie je als iemand iets leuk vindt ook
op mijn fb verschijnen, ik heb een vriendin die altijd hele zielige dingen liked en gisteren een pasgeboren baby met een soort 'open buikje' met allemaal toeters en
bellen eraan. Zo zielig! Ik droom daar helemaal over en dat is 't mijn baby die er zo aan toe is. Vreselijk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Kowalski wo 18 jul 2012 - 8:32

Paper Crown schreef:
Susan schreef:Ik vind van die zoetsappige tegeltjesteksten irritant, vooral als eronder staat 'als je een hart hebt, zet dit dan in je status' of zoiets dergelijks.

Tegenwoordig zie je als iemand iets leuk vindt ook
op mijn fb verschijnen, ik heb een vriendin die altijd hele zielige dingen liked en gisteren een pasgeboren baby met een soort 'open buikje' met allemaal toeters en
bellen eraan. Zo zielig! Ik droom daar helemaal over en dat is 't mijn baby die er zo aan toe is. Vreselijk.

Dat is inderdaad ook niet echt een 'like' waard nee Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Paper Crown wo 18 jul 2012 - 8:37

@ kowalski, het is niet liken van ik vind het leuk maar meer like to share ofzo.. Tja.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Kowalski wo 18 jul 2012 - 8:40

Paper Crown schreef:@ kowalski, het is niet liken van ik vind het leuk maar meer like to share ofzo.. Tja.

O zo! Mja, inderdaad niet echt subtiel!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Novalee wo 18 jul 2012 - 8:45

Ik snap het nooit zo dat mensen hun eigen status like-en.

Een tijdje terug had iemand in haar status dat ze een miskraam had gehad (ze had eerder ook haar zwangerschap aangekondigd op FB) en toen waren er twee mensen die op "Ik vind dit leuk" hadden geklikt. :nopompom:
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 8:46

Novalee schreef:Ik snap het nooit zo dat mensen hun eigen status like-en.

Een tijdje terug had iemand in haar status dat ze een miskraam had gehad (ze had eerder ook haar zwangerschap aangekondigd op FB) en toen waren er twee mensen die op "Ik vind dit leuk" hadden geklikt. Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 1270000679

Dat zie ik ook wel eens, maar misschien is dat per ongeluk. Ik had het laatst ook een keer, gelukkig zag ik het op tijd en kon ik meteen weer op 'Vind ik niet meer leuk' klikken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Novalee wo 18 jul 2012 - 8:48

Statler schreef:Ohhh en ik vind al die 'like if you think...'-foto's maar schijtirritant. Verbannen die zooi.
Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 301795_10150958852594785_1713339704_n
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Lady Starstruck wo 18 jul 2012 - 8:48

Er komen hier echt herkenbare dingen voorbij. Mensen die ieder uur neerzetten wat ze gaan doen vind ik het ergst. Zo van: Ik ga nu het huis stofzuigen, ik ga nu mijn planten water geven. Of mensen die een heel verslag van hun dag er neerzetten. Dan denk ik echt lekker belangrijk.
Ik heb er 1 in mijn FB die neerzet hoe K*t haar leven wel niet is, en waarom al haar vriendschappen steeds eindigen. Dan denk ik echt dat zet je er toch niet neer.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Juutjepetuutje wo 18 jul 2012 - 8:59

hahaha zo herkenbaar allemaal, en zo ontzettend irritant! ik heb sommige mensen dan ook echt geblokt op updates (wil ze niet meteen helemaal blokkeren)
ik heb ook iemand in mn lijst die is altijd ziek zwak en misselijk maar loopt in het weekend wel alle feestjes af, vroeger heette dat schoolziek Wink
en mensen die álles liken, mensen die altijd maar lopen te zeuren hoe lang ze nog moeten werken, wat voor k*t rooster ze hebben van het werk en wat ze allemaal in het huishouden hebben gedaan die dag... boeiend!!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  mickey wo 18 jul 2012 - 9:02

Oh jaaa!!! De "like if you..." foto's. Zo heeeeeeeeeeel af en toe zijn ze nog wel leuk, maar meestal vind ik ze irritant en vervelend.

Iemand anders in mijn lijst heeft sinds een tijdje een vaste relatie, na heel lang single te zijn geweest. Nu komt er iedere dag wel een foto of plaatje voorbij wat over liefde gaat. En in iedere status uiteraard vriendje even vermelden...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 9:05

Ik kan niet tegen mensen (vooral vrouwen) die alleen maar dingen posten als: "Zooo, vandaag lekker op tijd uit bedJE(!!), lekker ontbeten, wat zal ik nu eens gaan doen?" "Strijk weggewerkt, zonnetje schijnt, ik verdien een kop espressokoffie, mmmm!!!!!!" "Heerlijk, met een dekentje op de bank, theetje erbij, straks lekker naar bed toe, ben zoooo moe."

At least they're honest about their boooooooring lives. Maar echt, liever schrijf je gewoon niets op als je niets bijzonders te melden hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  _Nina wo 18 jul 2012 - 9:08

Rood schreef:Ik kan niet tegen mensen (vooral vrouwen) die alleen maar dingen posten als: "Zooo, vandaag lekker op tijd uit bedJE(!!), lekker ontbeten, wat zal ik nu eens gaan doen?" "Strijk weggewerkt, zonnetje schijnt, ik verdien een kop espressokoffie, mmmm!!!!!!" "Heerlijk, met een dekentje op de bank, theetje erbij, straks lekker naar bed toe, ben zoooo moe."

At least they're honest about their boooooooring lives. Maar echt, liever schrijf je gewoon niets op als je niets bijzonders te melden hebt.
Oh, dat laatste schrijf ik ook weleens. Maar meer omdat ik het heerlijk vind om eindelijk eens onderuit op de bank te kúnnen, onder een dekentje, en geen verplichtingen te hebben.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Lady Starstruck wo 18 jul 2012 - 9:11

Wat ik trouwens nog erger vind en kom er nu ineens op. Mensen die er neer zetten vandaag 10 jaar met mijn liefje of ik hou van mijn schatje brrrrrrr.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Olijfje wo 18 jul 2012 - 9:14

Maar wat is dan wel een goed en leuk bericht volgens jullie?
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Didi wo 18 jul 2012 - 9:16

Ik ben met iemand bevriend die ongeveer zulke dingen neerzet. 'Zo even stofzuigen en dweilen, de was zit weer in de machine haha. Straks even stamppot boerenkool maken en vanavond maar lekker op de bank zitten. En heel veel van mijn mannetje houden'. En dit elke dag.

Nou daar zakt m'n broek vanaf hoor.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  _Lacey_ wo 18 jul 2012 - 9:18

Lady Starstruck schreef:Wat ik trouwens nog erger vind en kom er nu ineens op. Mensen die er neer zetten vandaag 10 jaar met mijn liefje of ik hou van mijn schatje brrrrrrr.
Oh ja! Dat doet de persoon waar ik het eerder over had ook: constant op de FB van haar vriend zetten hoeveel ze wel niet van hem houdt. Klefheid in het kwadraat. Zeg dat dan gewoon tegen hem als je thuis bent.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  _Nina wo 18 jul 2012 - 9:19

Olijfje schreef:Maar wat is dan wel een goed en leuk bericht volgens jullie?
Niet om mezelf de hemel in te prijzen, maar ik moet zelf toch kee rop keer weer lachen als ik even terugscroll naar deze:


Ik heb een nieuw vriendje, en hij heet Willem. Willem is mooi en zacht, en Willem vindt het heerlijk als je onderuit gezakt tegen hem aan zit. Samen met Willem ga ik vast een hoop relax-avondjes beleven, lekker voor de tv, hapje erbij, dran...kje erbij. Kortom, Willem is gewoon het ideale vriendje! Alleen.. Ik moet nog zo'n 8 tot 10 weken wachten voor ik Willem in m'n armen kan sluiten :-( Tot die tijd moet ik het doen met een foto van Willem. Al is Willem op de foto grijs, en wordt 'mijn' Willem strakjes bruin ♥

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 395520_269108213155374_1566213077_n

Vooral de reacties erop zijn humor, haha. Maar daar hou ik dus wel van, statussen met een komische nooit. Foto's, etc. Geen zeikstatussen. En ook niet ál je statussen alleen maar over je oh zo allerschattigst kindje laten gaan...
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  mzcharlotte wo 18 jul 2012 - 9:19

Ik houd niet van die 'gok'-statussen, waar je moet raden of vragen wat er is gebeurd.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Lady Starstruck wo 18 jul 2012 - 9:19

_Lacey_ schreef:
Lady Starstruck schreef:Wat ik trouwens nog erger vind en kom er nu ineens op. Mensen die er neer zetten vandaag 10 jaar met mijn liefje of ik hou van mijn schatje brrrrrrr.
Oh ja! Dat doet de persoon waar ik het eerder over had ook: constant op de FB van haar vriend zetten hoeveel ze wel niet van hem houdt. Klefheid in het kwadraat. Zeg dat dan gewoon tegen hem als je thuis bent.

Ja ik had ook iemand die dat deed, ik heb mijn abonnement bij diegene opgezegd. Net wat je al zegt doe dat dan thuis.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Urban Naked wo 18 jul 2012 - 9:22

Didi schreef:Ik ben met iemand bevriend die ongeveer zulke dingen neerzet. 'Zo even stofzuigen en dweilen, de was zit weer in de machine haha. Straks even stamppot boerenkool maken en vanavond maar lekker op de bank zitten. En heel veel van mijn mannetje houden'. En dit elke dag.

Nou daar zakt m'n broek vanaf hoor.
Die 'haha' vind ik hilarisch smile

Ik vind het bijzonder om te zien hoeveel foto's sommige mensen van hun kinderen plaatsen op facebook. Een meisje van m'n zwangerschapsyoga plaatst per week ongeveer 50 nieuwe foto's van haar kinderen. Haar hele facebook is om d'r kinderen heen gebouwd.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Urban Naked wo 18 jul 2012 - 9:24

Ohja en ook nog: ik heb iemand op m'n FB die nogal graag foto's van zichzelf plaatst en ze had dus ook een keer een foto van zichzelf waarop ze huilt. Vervolgens zegt iemand onder die foto iets als 'ja eh moet dat nou? wat wil je hiermee?' en diegene kreeg vervolgens de volle laag! 'Verdriet is ook een emotie! Ik deel mijn emoties, waarom zou ik alleen de positieve blablabla etcetcetc'
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 9:28

Didi schreef:Ik ben met iemand bevriend die ongeveer zulke dingen neerzet. 'Zo even stofzuigen en dweilen, de was zit weer in de machine haha. Straks even stamppot boerenkool maken en vanavond maar lekker op de bank zitten. En heel veel van mijn mannetje houden'. En dit elke dag.

Nou daar zakt m'n broek vanaf hoor.

Dat doet mijn nicht ook! En dan in allemaal verkleinwoorden: 'lekker wasje gedraaid en huisje gestofzuigd, nu even met moedertje boodschapjes doen en daarna met kindjes en mannetje in het tuintje van het zonnetje genieten'.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 2 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 22 Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum