Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weet je wat ik stom vind?

+32
SparklingEyes
Sterre
TukTuk
Stuiterbal
Lady1984
Ibbeltje
Snoes
Angela_1986
Carra
mzcharlotte
Twellie
SoGood
Melis_je
Antibes
Bazinga
RYW
Lenthe
Bolleke
Printje
Kowalski
Sanne
Blond
norah
sterremaan
Discordia
Starla
Lejow
Raindrop
Rumble
Dennenappel
Feline
Susan
36 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Weet je wat ik stom vind? - Pagina 5 Empty Re: Weet je wat ik stom vind?

Bericht  Lady Starstruck za 30 jun 2012 - 6:03

Ibbeltje schreef:
Lady Starstruck schreef:
Ibbeltje schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik vind het woord "stappen" stom. Bijv. als iemand zegt vanavond ga ik lekker stappen. Dan denk ik er achteraan ja ik ga draven en galopperen. Weet ook niet waarom ik het zo'n stom woord vind eigenlijk.


whahaha galopperen Laughing

Haha ja een paard stapt, draaft of galoppeert. Moet er dus altijd automatisch aan denken.

whaha ja snap je wel hoor Very Happy Maar ik hoor je het ook zo zeggen (omdat ik je ken) en dan klinkt het nog leuker Very Happy

Hahahahahaha Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet je wat ik stom vind? - Pagina 5 Empty Re: Weet je wat ik stom vind?

Bericht  _Nina za 30 jun 2012 - 6:10

Ik had het ook wel een beetje. Aan de ene kant deden die woorden me echt wel goed, maar aan de andere kant had ik zoiets van 'jahoor, nu weet ik het wel'. Ik had ook geen andere optie dan hoofd omhoog en zo goed en zo kwaad als het ging doorgaan. Mijn standaard-weerwoord was eigenlijk ook altijd: nou, ik vind mezelf anders heus niet zo sterk, ik móét hier wel doorheen. Maar toch was het ergens wel fijn dat mensen bewondering lijken te hebben voor de manier hoe je jezelf door een bepaalde situatie slaat.

Wat ik overigens wel jammer vind is dat veel mensen (met name m'n collega's) oprecht geïnteresseerd leken en altijd een praatje kwamen maken toen mijn ex nog in beeld was en ik in scheiding lag en alles één en al sensatie was, en dat met hen nú een normaal gesprek voeren haast teveel gevraagd is en er zelfs niet eens geluisterd wordt als ik me in een gesprek meng. Wat dat betreft ben ik met name in m'n collega's heel teleurgesteld. Maargoed, da's een andere discussie.


Laatst aangepast door Statler op za 30 jun 2012 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet je wat ik stom vind? - Pagina 5 Empty Re: Weet je wat ik stom vind?

Bericht  Melis_je za 30 jun 2012 - 6:37

mzcharlotte schreef:

Hier kan ik me echt in vinden. Maar uitspraken zoals "je weet nu tenminste dat je vruchtbaar bént" blijven hard aankomen. Dan hoor ik liever dat ze me het zo hadden gegund en dat ze het echt heel vervelend voor ons vinden.

Als dat betekent wat ik denk: gecondoleerd. Wat erg voor jullie. En wat een rotopmerking.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet je wat ik stom vind? - Pagina 5 Empty Re: Weet je wat ik stom vind?

Bericht  Melis_je za 30 jun 2012 - 6:42

Francaise schreef:Mensen weten zo vaak niet wat ze moeten zeggen. Het gaat erom dat ze iets zeggen en wat maakt niet uit als het maar uit een goed hart komt.

Dat het met de beste bedoelingen is, maakt het in mijn beleving niet minder irritant. "Je kunt hier altijd van leren" als het om een klotesituatie gaat, vind ik ook erg frustrerend. Dat zijn lessen die je niet nodig hebt als je die situaties, en bijbehorend leed, niet mee zou maken.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet je wat ik stom vind? - Pagina 5 Empty Re: Weet je wat ik stom vind?

Bericht  Kowalski za 30 jun 2012 - 22:40

Lady Starstruck schreef:Ik vind het woord "stappen" stom. Bijv. als iemand zegt vanavond ga ik lekker stappen. Dan denk ik er achteraan ja ik ga draven en galopperen. Weet ook niet waarom ik het zo'n stom woord vind eigenlijk.

Haha maar dan kan je eigenlijk overal wel iets van maken! Weet je wat ik stom vind? - Pagina 5 561177 Wat zeg jij dan? Als je bijvoorbeeld zegt 'ik ga uit' kan er natuurlijk ook een droge opmerking als 'ik ga denk ik in' komen ofzo, tis altijd wat!

Ik denk iig niet aan draven en galopperen, maar dat komt misschien ook omdat ik niks met paarden heb Weet je wat ik stom vind? - Pagina 5 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weet je wat ik stom vind? - Pagina 5 Empty Re: Weet je wat ik stom vind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum