Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

+11
Dennenappel
mzcharlotte
Caroow
Arwyn
dolfijntje24
Lady4
Marin
Caresses
RYW
Niekske
Pompoen
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou - Pagina 2 Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Merai za 17 maa 2012 - 11:16

Hij is niet in de buurt dus kan het nu niet aan hem vragen maar wat ik vaker terugkrijg van hem is dat ik lief, mooi, zorgzaam, intelligent, grappig, sexy, attent en sociaal ben. Hij is erg blij dat ik, net als hij, mijn passies en dromen volg en dat we elkaar juist daarin zo vinden en elkaar alles gunnen. 'We zijn gewoon een heel goed duo', ik hoor het hem zeggen I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou - Pagina 2 Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  _Cyn_ za 17 maa 2012 - 20:56

Hij vind dat ik humor heb, lief ben, leuk, mooi, hij denkt dat ik een goeie mama zal zijn en ik weet het zo 1,2,3 niet meerNav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou - Pagina 2 166342
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou - Pagina 2 Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Zonnetje zo 18 maa 2012 - 2:35

- dat ik spontaan ben
- dat ik enthousiast ben
- dat we samen kunnen lachen, soms om de stomste dingen
- dat we goed met elkaar kunnen praten
- dat ik zo geïnteresseerd ben in zijn hobby/bedrijf en met hem meeleef en mee denk daarin
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou - Pagina 2 Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 7:29

Ik prikkel hem, daag hem uit, trek hem uit zijn comfort-zone. Het is nooit saai met mij. Ik ben lief, hij kan op mij vertrouwen en bouwen, ik steun hem. En ik ben ontzettend goed in bed.

*zijn woorden*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou - Pagina 2 Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  TwistedAngel do 22 maa 2012 - 9:24

Zoals hij mij laatst in een sms stuurde:

Ik wil mijn liefde voor altijd delen met jou, omdat jij het zo ontzettend waard bent. Jij bent in alles mijn droomvrouw, je lacht om mijn grappen, je bent moooi, je luistert naar mij en geeft tegengas wanneer ik het nodig ben. Je bent ontzettend belangrijk, over een tijd zal jij niet meer mijn vriendin zijn maar mijn vrouw, maar mijn maatje blijf je altijd.

Wij passen denk ik goed bij elkaar omdat we juist alles bespreken, geen geheimen hebben (al had ik niet alles willen weten. A.o. dat hij een maand voor wij elkaar ontmoetten hij naar bed is geweest met mijn "beste" vriendin die getrouwd is), elkaar aanvullen, juist graag voor de ander zorgen, hij mijn emotionele buien en moodswings accepteert en er mee probeert te leven zonder mij te veroordelen. (helemaal nu we weten waar het vandaan komt, schildklier problemen)
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou - Pagina 2 Empty Re: Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum