Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vond en vind jij je partner een lekker ding?

+47
Kaboutertje
Parel
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Jade
Kalishi
Luce
Middleme
Lady4
Bliss
Star007
Fortissimo
Appeltje
minoessepoes
Silver
Lot
Paper Crown
Caroow
Sterrin_
VeryCherry
ellibre
Snirp
Lady Starstruck
Mamsie
Feline
Viva
Parisienne
Supertalentje
Petteflet
Sterre
Suus
Rush
RioolSpook
Exogenesis
Caro
Punk'd
Slakje
Phileine
xxjojootjexx
PrimaBella
sanne-84
Sam
Marin
Taeda
MissD
June
Ibbeltje
51 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 4:27

Ik lees hier regelmatig dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk. Nu ben ik het daar al niet erg mee eens, ik denk dat je aan de buitenkant prima kunt zien met wat voor iemand je te doen hebt, maar goed.
En ik lees ook weleens dat dames hun man 'wel lief, maar niet zo knap' vinden, en ik vraag me af of die mensen hier ook zijn. Nu snap ik best dat niet iedereen een supermodel is, ik ook niet, en manlief ook niet, maar dat vind ik ook niet relevant, wat ik mooi en lekker vind kan een ander weer vreselijk vinden. Maar vind jij je eigen partner een lekker ding? Krijg je het warm als hij langsloopt en wil je hem met enige regelmaat bespringen of vind je hem vooral erg lief en fysiek niet echt aantrekkelijk? En vind je het belangrijk dat hij fysiek aantrekkelijk is?

Voor mezelf: ik vond mijn man vooral eerst een lekker ding, dus stonden we te zoenen voordat we ooit een gesprek hadden gevoerd, en daarna bleek het ook verder goed te klikken, maar ik vind hem nog steeds erg jummie. Hoe is dat bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Ibbeltje zo 24 maa 2013 - 4:31

Niet meteen, ik was wel verkocht door zijn ogen Very Happy Maar echt super knap nee dat vond ik hem niet meteen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 4:33

Ik vind superknap ook iets anders dan lekker, eigenlijk. Superknap is 'mooi', dat is iets anders dan aantrekkelijk of lekker, in mijn beleving. Ik kan iemand heel mooi vinden, maar er werkelijk niet warm of koud van worden, of andersom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  June zo 24 maa 2013 - 4:36

Ik besef me heel goed dat hij geen topmodel is (val ik ook niet op), maar ik vind hem leuk om te zien en heel aantrekkelijk. Zeker met een stoppelbaardje van drie dagen (niet zo met een baard van twee weken No) en een mooi overhemd erbij I love you. Ik bespring hem graag en ik vind hem vaak lekker (om jouw woorden te gebruiken) om te zien. Maar als we samen heel veel lachen vind ik hem ook heel aantrekkelijk en dat is vaak omdat ik hem dan zo grappig en leuk vind en dat heeft dus ook met innerlijk te maken. Oh en dan bespring ik hem ook graag.

Mijn ex was echt niet mooi, maar hem vond ik ook heel aantrekkelijk. Ik weet nu alleen niet meer precies waarom, maar wel dat het al meteen zo was.

Iemand hoeft voor mij niet per se heel mooi te zijn, maar ik heb wel aantrekkingskracht nodig om seks met hem te hebben, dus ik moet hem wel aantrekkelijk vinden. Fysiek moet ik wel voelen dat ik hem graag (vaak) wil, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat hij fysiek mooi is.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  ellibre zo 24 maa 2013 - 4:36

Ja, ik krijg het warm als ik hem zie en word daar ook opgewonden van. Niet alleen qua gevoel maar ook fysiek. Dat was aan het begin van de relatie zo en nu, ruim 7 jaar verder, nog steeds.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Ibbeltje zo 24 maa 2013 - 4:38

Maar als iemand lekker is is hij toch ook aantrekkelijk? Of heeft dan wat aantrekkelijks iig.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  MissD zo 24 maa 2013 - 4:38

ellibre schreef:Ja, ik krijg het warm als ik hem zie en word daar ook opgewonden van. Niet alleen qua gevoel maar ook fysiek. Dat was aan het begin van de relatie zo en nu, ruim 7 jaar verder, nog steeds.
Hier hetzelfde. We zijn nu iets meer dan 9 jaar verder en ik vind het nog steeds.
Al moet ik zeggen dat ik hem er nu wel beter uit vind zien als 9 jaar geleden, weet eigenlijk niet zo goed waarom. Denk dat omdat hij aardig wat is aangekomen hij er nu beter uit ziet en als hij weer fanatiek zou gaan sporten vind ik hem helemaal mooi Vond en vind jij je partner een lekker ding? 2474380249, mooie gespierde buik en dan is hij ook erg breed. Dat vind ik nog wel aantrekkelijker dan nu.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 4:40

Ibbeltje schreef:Maar als iemand lekker is is hij toch ook aantrekkelijk? Of heeft dan wat aantrekkelijks iig.
Lekker en aantrekkelijk zijn hetzelfde ja, maar mooi en aantrekkelijk niet, in mijn ogen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  June zo 24 maa 2013 - 4:41

Artemis schreef:
Ibbeltje schreef:Maar als iemand lekker is is hij toch ook aantrekkelijk? Of heeft dan wat aantrekkelijks iig.
Lekker en aantrekkelijk zijn hetzelfde ja, maar mooi en aantrekkelijk niet, in mijn ogen.


Nee, absoluut niet. Ik ken heel veel mannen die ik mooi vind, maar absoluut niet aantrekkelijk.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Ibbeltje zo 24 maa 2013 - 4:42

O trouwens ik krijg het ook wel warm van hem als ik hem zie smile Dat was dus niet meteen toen ik hem voor het eerst zag, maar duurde ook niet heel lang voor ik echt wel voor hem viel zeg maar.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Ibbeltje zo 24 maa 2013 - 4:43

June schreef:
Artemis schreef:
Ibbeltje schreef:Maar als iemand lekker is is hij toch ook aantrekkelijk? Of heeft dan wat aantrekkelijks iig.
Lekker en aantrekkelijk zijn hetzelfde ja, maar mooi en aantrekkelijk niet, in mijn ogen.


Nee, absoluut niet. Ik ken heel veel mannen die ik mooi vind, maar absoluut niet aantrekkelijk.


Mooi is bij mij vaak toch ook een bepaalde uitstraling hebben en dan vind ik iemand ook aantrekkelijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Taeda zo 24 maa 2013 - 4:47

Ik vind hem erg leuk en lekker. Laatste jaren is zijn kledingstijl leuker geworden en is hij meer gaan trainen, dus ik ben tevreden smile
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Marin zo 24 maa 2013 - 4:48

Ja, ik vind m echt ontzettend aantrekkelijk. Zal niet iedereen vinden misschien, maar ik gelukkig wel. Juist die kleine dingetjes die ik zie maken m zo leuk en lekker voor mij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Sam zo 24 maa 2013 - 4:55

Ik vind mijn vriend lekker Razz en dat vond ik jaren geleden ook al.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  sanne-84 zo 24 maa 2013 - 4:55

Aantrekkelijk wel, ik heb hem in de kroeg leren kennen, dus dan doet t uiterlijk zeker iets. Wat hem precies aantrekkelijk maakt kan ik niet zeggen.
Ik denk ook niet dat je partner knap moet zijn, maar dat er iets moet zijn wat hem in je aantrekt
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  PrimaBella zo 24 maa 2013 - 5:02

Ik vind mijn vriend aantrekkelijk omdat hij voor mij een uitstraling en lichaam heeft waarvan ik kriebels in mijn buik krijg I love you
Een andere man kan ik aantrekkelijk vinden omdat degene er mooi of knap uitziet maar die fysieke aantrekkingskracht (wat zorgt voor de kriebels bij mijn vriend) mist daarbij.
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 5:11

Oh ja ik vind hem zeker een lekker ding :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  xxjojootjexx zo 24 maa 2013 - 5:14

Ik vond hem wel aantrekkelijk, maar momenteel vind ik dat niet.

Niet quoten graag..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 5:17

Soms wel, niet altijd. Deze week zeker, hij doet zo zijn best dat ik weer zie wat ik vroeger zag.

Wat ik me weleens afvraag...als je een bijzonder onaantrekkelijk stelletje voorbij ziet komen; zouden die elkaar dan lekker vinden? Ik bedoel, ik ben ook bepaald geen stoot, maar het kan erger natuurlijk. Of is dat een stomme vraag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 5:25

Minneke, jij bent echt wel een stoot Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Phileine zo 24 maa 2013 - 5:28

Ja, ik vind hem heerlijk om te zien. Vroeger heb ik weleens relaties gehad waarin dat van mijn kant niet zo was en ik merk toch dat ik dit een stuk aangenamer vind I love you
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Slakje zo 24 maa 2013 - 5:36

Ik vind hem heel erg knap.

Ik ben ook wel eens samen geweest met jongens die ik niet zo knap vond, dat werkte uiteindelijk toch niet zo goed.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Punk'd zo 24 maa 2013 - 5:54

Ik vind mijn vriend knapper als dat ik hem lekker vind. Laatst liet iemand een foto zien van de zijkant van een jongen (het ging om zijn haar), toen zei ik heel droog: 'Zo dat is een knappe/mooie jongen zeg!' was het mijn eigen vriend whahaha Laughing . Toen vond ik hem ook echt een lekkerding, een bepaalde uitstraling heeft hij op foto's. Terwijl in real life, als we samen op de bank zitten ik dat niet zie.

Behalve als hij dan alleen in zijn boxershort staat, dan vind ik hem weer heel lekker Vond en vind jij je partner een lekker ding? 253468018 .. Ik ben weer lekker duidelijk. Laat ik het zo stellen dat ik niet 24 uur van de dag op die manier naar mijn vent kijk. Maar soms ook gewoon als een lekkere knuffel Vond en vind jij je partner een lekker ding? 561177

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 5:54

Minneke schreef:Soms wel, niet altijd. Deze week zeker, hij doet zo zijn best dat ik weer zie wat ik vroeger zag.

Wat ik me weleens afvraag...als je een bijzonder onaantrekkelijk stelletje voorbij ziet komen; zouden die elkaar dan lekker vinden? Ik bedoel, ik ben ook bepaald geen stoot, maar het kan erger natuurlijk. Of is dat een stomme vraag?

Lol, dat vraag ik mezelf nou ook altijd af, zo van 'goh, worden die nou echt geil van elkaar?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  ellibre zo 24 maa 2013 - 5:55

Artemis schreef:
Minneke schreef:Soms wel, niet altijd. Deze week zeker, hij doet zo zijn best dat ik weer zie wat ik vroeger zag.

Wat ik me weleens afvraag...als je een bijzonder onaantrekkelijk stelletje voorbij ziet komen; zouden die elkaar dan lekker vinden? Ik bedoel, ik ben ook bepaald geen stoot, maar het kan erger natuurlijk. Of is dat een stomme vraag?

Lol, dat vraag ik mezelf nou ook altijd af, zo van 'goh, worden die nou echt geil van elkaar?'
En zo ja, hoe kan dat..?
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond en vind jij je partner een lekker ding? Empty Re: Vond en vind jij je partner een lekker ding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum