Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

+15
RYW
Rumble
LaBird
Mizz_S
Guus
Paper Crown
Toet
LDJ
Caroow
Caro
Ooh La La!
Gympie
Merai
Slakje
Marin
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  LaBird di 30 okt 2012 - 0:25

Naar aanleiding van het topic Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Dus nu het aller aller ALLER leukste aan jouw partner!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 0:44

Dat hij heel galant kan zijn en zijn toekomstdroom (werkgerelateerd vooral) I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 0:53

Dat hij zo vreselijk lief is. Hij verteld regelmatig dat hij met anderen het over ons heeft en dan zie ik die twinkeling in zijn ogen.. I love you Of gewoon de hele middag lopen klieren en dubbel liggen om niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 1:04

Het allerleukst vind ik dat hij er altijd voor me is. Als er iets is en hij kan iets voor me doen, dan doet hij het. Zo had ik op vakantie een probleem met pinnen en zodra hij het hoorde is hij meteen van alles voor me gaan regelen, zonder dat ik er om vroeg. Dat vind ik zo lief en fijn. Maar eigenlijk kan ik nog een hele waslijst opnoemen wat er allemaal leuk aan hem is.

Ik grap altijd dat ik het leukst aan hem vind dat hij zo lekker ligt, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Marin di 30 okt 2012 - 1:07

Dat hij mij zo goed begrijpt en ik hem, dat ik echt die steun van hem zo voel, dat voelt zo fijn en maakt m zo intens goed en lief!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  LaBird di 30 okt 2012 - 1:31

Bij mij zelf was het in eerste instantie zijn uitstraling, die vind ik enorm mooi, spannend, lekker en interessant.
Nu we al heel wat jaren samen zijn is er ook het enorme respect (wederzijds), het alles kunnen vertellen en heerlijk mezelf kunnen zijn bij hem. T is gewoon heerlijk om naast hem in bed te stappen en naast hem wakker te worden
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Slakje di 30 okt 2012 - 1:37

Dat hij zo grappig is. Ik verveel me nooit met hem!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Merai di 30 okt 2012 - 3:29

Dat hij zo ongelooflijk lief en leuk en mooi is natuurlijk smile het is heel fijn om te weten dat we altijd het beste met elkaar voorhebben en respect hebben voor elkaars keuzes. Hij is oprecht in alles wat hij doet en zegt, naar iedereen toe. Ik hou ervan hoe hij in alle situaties echt zichzelf is, want zo is hij op zijn allerbest I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 3:43

Dat hij nooit nadragend is....hij kan makkelijk over dingen heenstappen en is erg vergevingsgezind, vind ik zo'n prachtig mooie eigenschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Gympie di 30 okt 2012 - 3:47

Dat als hij iets heeft gevonden wat hij leuk vindt, zich er vol op stort. Zoals nu heeft hij een schrijver ontdekt die hij heel goed vindt en bestelt hij gelijk 6 boeken en pakt hij elk momentje van vrije tijd om te lezen.
Zo nerdo-cute. Of hij heeft een documentaire gezien of boek gelezen over een bepaald onderwerp en gaat dat onderwerp dan tot op de bodem uitpluizen. Ik vind dat leuk en ook wel schattig om te zien. Dan praat hij ook vol passie over dat onderwerp.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Ooh La La! di 30 okt 2012 - 4:07

Gympie schreef:Dat als hij iets heeft gevonden wat hij leuk vindt, zich er vol op stort. Zoals nu heeft hij een schrijver ontdekt die hij heel goed vindt en bestelt hij gelijk 6 boeken en pakt hij elk momentje van vrije tijd om te lezen.
Zo nerdo-cute. Of hij heeft een documentaire gezien of boek gelezen over een bepaald onderwerp en gaat dat onderwerp dan tot op de bodem uitpluizen. Ik vind dat leuk en ook wel schattig om te zien. Dan praat hij ook vol passie over dat onderwerp.

Dat doet mijn vriend ook, super schattig! I love you

Verder steunt hij me onvoorwaardelijk, vind ik zijn humor erg leuk, is ie zorgzaam en vind ik het heel fijn dat ie zegt wat ie denkt. Ook al is dat wanneer ik nieuwe kleren show en hij recht voor m'n raap zegt dat ie die schoenen lelijk vindt... (gebeurt niet vaak gelukkig!) Hij vindt het dan wel weer leuk dat ik ze wel gewoon draag omdat ik ze wél mooi vind.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Caro di 30 okt 2012 - 4:09

Ik krijg tranen in mijn ogen van jullie lieve posts... :-). geniet ervan. Koester wat je hebt..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Caroow di 30 okt 2012 - 4:38

Zijn humor. We moeten altijd zo lachen met z'n tweeën. En hij praat in z'n slaap, dan zegt hij wel 10 keer "ik hou wel van je hoor, ik hou van je, ik hou echt van je". I love you
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  LDJ di 30 okt 2012 - 4:52

Het allerleukste aan mijn man vind ik dat hij zo ontzettend zorgzaam is I love you.
En ook dat ik soms zo ontzettend dubbel om hem kan liggen als hij mij nadoet
als ik soms eens onredelijk heb gedaan oid.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Toet di 30 okt 2012 - 5:04

Caro schreef:Ik krijg tranen in mijn ogen van jullie lieve posts... :-). geniet ervan. Koester wat je hebt..

Anders ik wel! Zo lief hug
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 5:25

Caro schreef:Ik krijg tranen in mijn ogen van jullie lieve posts... :-). geniet ervan. Koester wat je hebt..
Nou inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Paper Crown di 30 okt 2012 - 5:33

Wat lief meiden! I love you

Wat ik het leukst aan mijn man vind:

Het is altijd een feestje, hij laat altijd blijken dat ik echt zijn nummer 1 ben. Dat hij (en dit vind ik zo kut om te schrijven maar het is wel zo erg lief) mijn (ons, van ons zoontje en mij) toekomst heeft veiliggesteld dat als hij komt te overlijden ik altijd kan blijven leven zoals ik met hem deed. Dat mijn belangen altijd voor die van hem gaan. Als ik niet blij ben dan doet hij er alles aan om mij blij te maken. De humor.. ik ken niemand die grappiger is dan mijn man. En, wat de man van Charlie ook heeft, niet nadragend, mijn man stapt er ook gauw overheen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 6:24

Dat hij zo lief is I love you Dat we compleet gelijkwaardig zijn in alles (maar hij maakt nog wel mn fiets als die kapot it) en dat we het gewoon heel fijn hebben samen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  LaBird di 30 okt 2012 - 6:45

Caroow schreef:En hij praat in z'n slaap, dan zegt hij wel 10 keer "ik hou wel van je hoor, ik hou van je, ik hou echt van je". I love you

Haha dat kan de mijne ook. Toen pakte ie me vast en zei heel hard "kom maar lekker bij me liggen schratje". Dat laatste woord is een koosnaampje (de enige) dat we heeeeeel soms gebruiken.
Ik schrok me wild omdat ie het zo hard zei in zn slaap, maar toen pakte hij me zo lief en stevig vast, lag ik daar met grote glimlach terwijl hij gewoon verder snurkte I love you
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Guus di 30 okt 2012 - 7:00

Hij is zo'n mooi mens, ziet het positieve in het leven en staat open naar anderen. Hij heeft ook veel voor anderen (en mij) over.

Ohw en hoe gek hij met Nala is, ik denk echt dat hij een hele leuke en goede vader wordt Yes
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Mizz_S di 30 okt 2012 - 7:07

Dat hij zo ontzettend lief en zorgzaam is, en dat we samen zoveel lachen en lol kunnen hebben.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Rumble di 30 okt 2012 - 7:43

Caroow, wat lief dat hij dat zegt in zijn slaap! I love you

Hij vroeg het pas aan mij en toen zei ik: Het allerleukste aan jou vind ik...*even nadenken*...je vriendin! N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? 394967

Dat was natuurlijk flauw maar het allerleukste aan hem vind ik zijn nuchterheid, hoe hij met zijn fans omgaat en hoe hij voor veel trouwe fans de tijd neemt en dat hij daardoor niet naast zijn schoenen is gaan lopen.
Verder vind ik hem een heel puur persoon met een bijzondere visie op het leven, altijd positief ingesteld en staat open voor alles en iedereen.
Hij luistert altijd naar me en vind niks gek. En hij is ook erg leuk met mijn zoontje ondanks dat hij hem niet vaak ziet. I love you
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  LaBird di 30 okt 2012 - 7:58

Rumble schreef:
Dat was natuurlijk flauw maar het allerleukste aan hem vind ik zijn nuchterheid, hoe hij met zijn fans omgaat en hoe hij voor veel trouwe fans de tijd neemt en dat hij daardoor niet naast zijn schoenen is gaan lopen.

Je maakt me nieuwsgierig, wat doet hij?
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Rumble di 30 okt 2012 - 8:03

Hij zit in een boyband in Spanje.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  LDJ di 30 okt 2012 - 9:37

Rumble schreef:Hij zit in een boyband in Spanje.
In Spanje? Wonen jullie dan wel in nederland?
Of hij is dan vaak van huis?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner? Empty Re: N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum